хочу сюди!
 

Ксюша

44 роки, овен, познайомиться з хлопцем у віці 43-50 років

Приміські маршрути зі статусом міських маршрутів

Цікаво: чому деякі приміські комунальні автобусні маршрути в Києві вважаються міськими? При тому, що в Києві, на відміну від Москви, немає відокремлених частин міста.

Зокрема, №37 — Метро "Святошин" - Масив "Західний".
І №37А — Метро "Святошин" - Спорткомплекс "Чайка".

Обидва заїжджають в село Чайки. А чому частина маршрутів і кінцеві в області?


По 37му (точніше, заїзду 37го, який поьтіім перетворився в окремий маршрут) є здогадки, чому він міський. Заїзд 37го до ЖК "Чайка" був через міський будинок пристарілих, що розташований на території Києва. Хоч і на самій околиці.

Ну а потім, після побудови ЖК "Чайка", маршрут подовжили.
Але чому зробили привілею користуватися автобусом(!) за міську вартість(!) для мешканців села?

Стостовно 37А незрозуміло: спорткомплекс "Чайка", по-моєму, не відноситься до Києва.
0

Коментарі

121.11.17, 13:17

А в чем, собственно, проблема то?

    221.11.17, 14:02Відповідь на 1 від Хайдер

    А в чем, собственно, проблема то?Как городской маршрут может ездить в пригород, если деньги за проезд платятся столичному перевозчику, а не областному?

      321.11.17, 14:47Відповідь на 2 від Makcімаліст

      А в чем, собственно, проблема то?Как городской маршрут может ездить в пригород, если деньги за проезд платятся столичному перевозчику, а не областному?А какая разница? Это ведь одно государство.

        421.11.17, 14:54Відповідь на 3 від Хайдер

        Как городской маршрут может ездить в пригород, если деньги за проезд платятся столичному перевозчику, а не областному?А какая разница? Это ведь одно государство.Ну не кажіть: разница есть. В киевском метро право на бесплатный проезд имеют только киевские пенсионеры. И городская электричка почему-то не заезжает в Ирпень или Боярку.

          521.11.17, 14:59Відповідь на 4 від Makcімаліст

          Как городской маршрут может ездить в пригород, если деньги за проезд платятся столичному перевозчику, а не областному?А какая разница? Это ведь одно государство.Ну не кажіть: разница есть. В киевском метро право на бесплатный проезд имеют только киевские пенсионеры. И городская электричка почему-то не заезжает в Ирпень или Боярку.А, теперь ясно. Просто, я не пенсионер, не знал таких тонкостей. По-моему, лучше просто пенсии достойные платить.

            621.11.17, 15:52Відповідь на 5 від Хайдер

            Я тоже не пенсионер. Но знаю!

            Киеву — городские маршруты. Области — пригородные.

              721.11.17, 17:39Відповідь на 6 від Makcімаліст

              Я тоже не пенсионер. Но знаю!

              Киеву — городские маршруты. Области — пригородные.
              Зачем? Любое ограничение сдерживает развитие.