www.zarvanycia.cc.ua Кровоточива жінка і донька Яіра

  • 23.11.14, 17:03

www.zarvanycia.cc.ua Кровоточива жінка і донька Яіра

Уважний читач напевне вже звернув увагу на зв’язок двох подій, про які пише Євангеліст. Оздоровлення жінки, яка страждала на кровотечу наче скомпоновано в середину оповідання про воскресіння доньки Яіра. Можна було б не звертати на це увагу, якби ще не одна деталь. Отож жінка страждала на кровотечу дванадцять років, стільки ж років мала донька Яіра, яку Господь повернув до життя. Думаю Євангелист цілеспрямовано прагне поєднати ці дві події в одному оповіданні.

Спробуймо по порядку в усьому розібратися.

Аж ось приходить один із старшин синагоги, Яір на ім’я, а побачивши його, упав йому до ніг
23 і благав його вельми, кажучи: Дочка моя вже на сконі. Прийди, поклади лишень на неї руки, щоб видужала й жила.

Уявіть собі батька, якого донька смертельно хвора, і якому залежить, щоб Ісус якнайшвидше прибув додому… А тут, якась жінка, торкається Ісуса, і весь натовп зупиняється, бо Господь, бачте, хоче знати, що сталося. Ох, уявляю Яіра, який гризе нігті від нервів, коли все це закінчиться, нервово переступає з ноги на ногу, може намагається подавати якісь знаки, мовляв – ходімо швидше. Але можливо Він потребував побачити оздоровлення жінки, щоб зміцніла його віра, але теж, щоб Він навчився доброго відношення до своєї доньки.

Добре, не все відразу.
Почнемо від жінки, яка страждала на кровотечу і була зцілена, торкаючись з вірою шат Ісуса. Чим була хвороба тієї жінки? Що має на увазі Євангелист, вживаючи слова кровотеча? Відповідь на це запитання можемо віднайти в Книзі Левіт 15, 25 – 31:

Жінка, яка довгий час, поза звичайною порою місячних спливів, має кровотечу, що триватиме поза звичайний час, увесь час нечистоти своєї буде нечистою, як і під час спливу.
26 Всяке ложе, що на нього вона ляже за всіх днів свого течива, буде для неї як ложе її спливу; і всяка річ, що на неї сяде, буде нечиста, як під час місячного спливу;
27 кожен, хто доторкнеться їх, буде нечистим; він мусить випрати свою одіж та вимитись у воді і буде нечистим до вечора.
28 А коли одужає від кровотечі, одлічить сім день, то й буде чиста;
29 а на восьмий візьме пару горлиць або пару голуб’ят і занесе їх священикові до входу в намет зборів.
30 Священик одне принесе в жертву за гріх, а друге в усепалення, і довершить за неї покуту перед Господом за її нечисте течиво.
31 Тож зробіть уважними синів Ізраїля щодо їхніх нечистот, щоб не померли через них, опоганюючи мою храмину, що серед них.
32 Ось такий закон про течивого, і про того, що в нього стікає сім’я і тим робить його нечистим,
33 і про ту, що нездужає від спливу, одне слово: про тих, у кого течиво, чоловік чи жінка, і про того, хто лежатиме з нечистою.»

Автор цього тексту дає до зрозуміння, що дана хвороба має якийсь зв’язок з гріхом: Священик одне принесе в жертву за гріх, а друге в усепалення, і довершить за неї покуту перед Господом за її нечисте течиво. Про який гріх йдеться?! Автор Книги Левіт не зазначив.

Так чи інакше жінка, про яку пише Євангелист, була ритуально нечистою. Саме тому підійшла до Ісуса так, щоб бути непомітною, оскільки кожен, хто доторкнеться їх, буде нечистим. Жінка боялася «вчинити» Ісуса нечистим, але Господь не побоявся її нечистоти. Ісус не боїться мого і твого гріха, болота, в якому можна загрузнути по вуха, не погорджує нами, коли ми в такому стані. Можливо Ти уже собою погорджуєш, ненавидиш себе за те, що робиш… Господь цілком інший, Він ненавидить гріх, але любить грішника.

Чому Ісус саме так зреагував: Хто доторкнувся до моєї одежі? Чому не дозволив тій жінці залишитися анонімною… Варто зауважити, що зцілення з кровотечі не було кінцевим ефектом зустрічі з Ісусом, бо далі маємо зцілення зі страху: Жінка ж, налякана й тремтяча, – знала бо, що сталося з нею, – приступила, впала перед ним та й оповіла всю правду. Гріх наводить на нас страх перед Господом. Адам з Євою після гріха злякалися і сховалися перед Богом, боялися виявити правду про те, що сталося. Тут жінка, хоч налякана, але виходить перед Ісусом і виявляє правду про своє минуле. Страх перестає керувати її життям.

Ця перша постава жінки нагадує мені багато моїх сповідей, де, я намагався непомітно підійти до Господа, отримати прощення гріхів, душевний комфорт і… без якихось особливих зобов’язань далі тихенько відходити і жити своїм життям, не вдаючись особливим чином в тему навернення і глибоких, тривалих відносин з Богом.

Коли б Ісус залишив справу на півдорозі, і дозволив жінці відійти одразу після того, як одужала, страх далі володів би нею, брак життя в правді можливо призвів би нових хвороб. Господь не тільки прагне лікувати зовнішні об’яви наших хвороб, але сягати до їхнього коріння.

Після того, як жінка зізналася перед Господом про все, що з нею сталося, Ісус їй говорить: Дочко, тебе спасла віра твоя. Іди в мирі й будь здорова від своєї недуги. Господь називає її дочкою. Можливо, ніхто їй ніколи так не говорив. Все відбувається у дорозі до іншої дочки, до дочки Яіра.

Ім’я Яір перекладається, як «той, хто пробуджує». Завданням батька є пробуджувати до життя своїх дітей. Це значення контрастує з тим, що про дівча говорить Ісус: Не померло дівча, спить воно! Чи йдеться тільки про фізіологічний стан, чи може йдеться про щось набагато більше – про поставу життя, яке можна порівняти до сну. Сон в Святому Писанні, окрім того, що є місцем об’явлень, теж може означати життєву втечу. Наприклад, пророк Йона, який втікав від Господа, після того, як запевни собі місце на кораблі, швиденько спустився до трюму і … заснув.

Багато дітей в снах і мареннях проводять своє життя, тому що не має когось, хто міг би їх розбудити. Тисячі підлітків тікають від реальності у віртуальний світ, де мають враження, що вони усім керують. Чому хтось тікає у віртуальні відносини, тому що досвідчив відкинутості і болю в реальних. Краще бути близько, але на Facebook, «В контакте», «Однокласниках», тобто – на відстані.

Парадокс, але Яір був релігійним лідером, був начальником синагоги… Даний фрагмент є дуже важливим навчанням для родини, зокрема для батька, першим покликанням якого є батьківство по відношенню до своїх дітей, а вже потім праця, служіння, хобі ітп. Багато дітей страждають від браку спілкування з дітьми, в той час, коли батьки займаються допомогою іншим людям, різними акціями, служіннями, в тому числі і церковними.

Цікаво, коли Яір просить про зцілення власної дитини, говорить про неї донька: Дочка моя вже на сконі. Прийди, поклади лишень на неї руки, щоб видужала й жила. Грецьке слово тхюґатріон є лагіднішим зверненням від слова тхюґатер – дочка, і означає донька, але в значенні дитини, можна ще перекласти – доця. Натомість, коли Господь звертається до неї, то говорить їй: Таліта кум – що значить у перекладі: Дівчино, кажу тобі, встань! Арамейське Таліта, а грецьке корасіон може означати дівчину. Септуагінта даний вираз вживає на описання Естери, яка має увійти до царя (Ест 2, 9 – 12). Не знаю, чи Яір, був аж так зайнятий, що не помітив, як з його доці виросла гарна дівчина? Але можливо це було стражданням тієї дитини, брак уваги для неї.

Сьогодні Господь прагне сягнути до коріння нашого терпіння, до фундаментів нашого болю і прагне їх зцілювати. Прагне сказати нашій зболілій душі – Таліта Кум – «Дівчино, кажу Тобі, встань»!

Факти про зцілення та святих, євангеліє:
http://www.zarvanycia.cc.ua/

Зарваниця в соціальних мережах:
http://vk.com/zarvanycia ,
https://www.facebook.com/zarvanycia.net ,
http://www.odnoklassniki.ru/profile/533438398557 ,
https://twitter.com/Zarvanycia ,
http://blog.i.ua/user/6200557/ ,
https://www.youtube.com/embed/18HskPtg_GI

www.zarvanycia.cc.ua 23 листопада православні вшановують пам'ять

  • 23.11.14, 15:57

www.zarvanycia.cc.ua 23 листопада православні вшановують пам'ять святих апостолів з числа сімдесяти: Ераста, Олімпа, Родіона, Сосипатра, Кварта і Тертія

Святий Родіон або Іродион, родич апостола Павла, залишив єпископську кафедру в Патрах, щоб йти до Риму зі святим апостолом Петром.

Святий апостол Олімп теж був супутником апостола Петра. Обидва апостоли були обезголовлені в той самий день і годину, коли розіп'яли апостола Петра.

Святі апостоли Ераст, Сосипатр, Кварт й Тертій були учнями святого апостола Павла.

Апостол Сосипатр, родом з Ахаії, був єпископом в Іконії, де і помер.

Апостол Ераст був спочатку дияконом та казнохранителем Єрусалимської Церкви, а потім єпископом у Панеаді.

Святий апостол Кварт переніс багато страждань, навернув до Христа багатьох язичників і мирно помер у сані єпископа міста Берита.

Святий апостол Тертій, записав послання апостола Павла до Римлян, був другим єпископом Іконії, де і упокоївся.

Тропар

Апостоли святии, молите милостиваго Бога, да прегрешений оставление подаст душам нашим.

"УНІАН-Релігії"

Проект "Православні свята" реалізується за сприяння Київської Духовної Академії і Семінарії. При використанні матеріалу посилання на джерело обов'язкове.

Цікаві факти та розповіді:
http://www.zarvanycia.cc.ua/

Зарваниця в соціальних мережах:
http://vk.com/zarvanycia ,
https://www.facebook.com/zarvanycia.net ,
http://www.odnoklassniki.ru/profile/533438398557 ,
https://twitter.com/Zarvanycia ,
http://blog.i.ua/user/6200557/ ,
https://www.youtube.com/embed/SNVXF5QYedE

www.zarvanycia.cc.ua 22 ноября Православная Церковь почитает свя

  • 22.11.14, 11:29

www.zarvanycia.cc.ua 22 ноября Православная Церковь почитает святых мучеников Онисифора и Порфирия

Святые мученики Онисифор и Порфирий пострадали во время гонения на христиан при императоре Диоклетиане в конце третьего века. Их били, а также жгли огнем.

После этого святых привязали к диким коням, которые волочили их по камням, вследствие чего мученики Онисифор и Порфирий скончались.

Верующие собрали растерзанные останки святых и с честью похоронили.

Тропарь

Мученицы Твои, Господи, во страданиих своих венцы прияша нетленныя от Тебе, Бога нашего, имуще бо крепость Твою, мучителей низложиша, сокрушиша и демонов немощныя дерзости. Тех молитвами спаси души наша.

Відео із християнськими розудмами, новиини, молитви, ікони, розповіді про чуда та чудотворців, мучеників:
http://www.zarvanycia.cc.ua/

Зарваниця в соціальних мережах:
http://vk.com/zarvanycia ,
https://www.facebook.com/zarvanycia.net ,
http://www.odnoklassniki.ru/profile/533438398557 ,
https://twitter.com/Zarvanycia ,
http://blog.i.ua/user/6200557/ ,
https://www.youtube.com/embed/SNVXF5QYedE

www.zarvanycia.cc.ua Архангел Михаил — один из высших ангелов, п

  • 21.11.14, 22:56

www.zarvanycia.cc.ua Архангел Михаил — один из высших ангелов, принимающий самое близкое участие в судьбах Церкви.
Священное Писание нас учит, что, кроме физического, существует великий духовный мир, населенный разумными, добрыми существами, именуемыми ангелами. Слово «ангел» на греческом языке значит вестник. Священное Писание их именует так потому, что Бог нередко через них сообщает людям Свою волю. В чем же собственно состоит их жизнь в духовном мире, который они населяют, и в чем заключается их деятельность — мы почти ничего не знаем, да, в сущности, и понять не в состоянии. Они пребывают в условиях, совершенно отличных от наших материальных: там время, пространство и все жизненные условия имеют совсем иное содержание. Приставка «архи» к некоторым ангелам указывает на их более возвышенное служение сравнительно с другими ангелами.

Имя Михаил — на еврейском значит «Кто, как Бог».
Священное Писание, повествуя о явлении ангелов различным людям, собственным именем называет только некоторых из них, — по-видимому тех, которые несут особую миссию в утверждении Царства Божия на земле. Среди них — архангелы Михаил и Гавриил, упоминаемые в канонических книгах Писания, а также архангелы Рафаил, Уриил, Салафиил, Иегудиил и Варахиил, упоминаемые в неканонических книгах Писания. Архангел Гавриил обычно являлся некоторым праведникам в качестве вестника великих и радостных событий, касающихся народа Божия (Дан. 8, 16, 9, 21; Лук. 1, 19-26). В книге Товита архангел Рафаил говорит о себе: «Я — Рафаил, один из семи святых Ангелов, которые возносят молитвы святых и восходят пред славу Святаго» (Тов. 12, 15). Отсюда возникло убеждение, что на Небе существует семь архангелов, одним из которых является архангел Михаил.

Архангел Михаил в Писании именуется «князем», «вождем воинства Господня» и изображается, как главный борец против диавола и всякого беззакония среди людей. Отсюда его церковное именование «архистратиг», т. е. старший воин, вождь. Так, архангел Михаил явился Иисусу Навину в качестве помощника, при завоевании израильтянами Обетованной земли. Он явился пророку Даниилу в дни падения Вавилонского царства и начала созидания Мессианского царства. Даниилу было предсказано о помощи народу Божию со стороны архангела Михаила в период предстоящих преследований при Антихристе. В книге Откровения архангел Михаил выступает как главный вождь в войне против дракона-диавола и прочих взбунтовавшихся ангелов. «И произошла война на Небе: Михаил и Ангелы его воевали против дракона, и дракон и ангелы его воевали против них, но не устояли, и не нашлось им места на Небе. И низвержен был великий дракон, древний змий, называемый диаволом и сатаною». Апостол Иуда кратко упоминает об архангеле Михаиле, как о противнике диавола. (Нав. 5, 13; Дан. 10; 12, 1; Иуд. 9; Откр. 12, 7-9; Лк. 10, 18).

В духе Священного Писания некоторые отцы Церкви видят архангела Михаила участником других важных событий в жизни народа Божия, где, впрочем, он не называется по имени. Так, например, его отождествляют с таинственным огненным столпом, шедшим перед израильтянами во время их бегства из Египта и погубившим в море полчища фараона. Ему же приписывают поражение огромного ассирийского войска, осаждавшего Иерусалим при пророке Исаии. (Исх. 33, 9, 14, 26-28; 4 Цар. 19, 35).

Церковь почитает архангела Михаила как защитника веры и борца против ересей и всякого зла. На иконах его изображают с огненным мечом в руке, или копьем низвергающим диавола. В начале IV века Церковь установила праздник «Собора» (т. е. совокупности) святых ангелов во главе с архангелом Михаилом 8 ноября (нов: 21 ноября).

В книге «Руководство к написанию икон святых угодников» говорится о том, что святой Архангел Михаил «изображается попирающим (топчущим ногами) люцифера и, как победитель, держащим в левой руке на груди зеленую финиковую ветвь, а в правой руке копье, на верху коего белая хоругвь, с изображением красного креста, в ознаменование победы Креста над диаволом.» (Академик В. Д. Фартусов, Москва, Синод. Тип., 1910, стр.226).

Русский Златоуст, Архиепископ Херсонский Иннокентий в назидание писал: «Он первый восстал против люцифера (сатаны), когда сей восстал против вседержителя. Известно, чем закончилась эта война, низвержением денницы (сатаны) с неба. С тех пор Архангел Михаил не перестает ратоборствовать за славу Творца и Господа всяческих, за дело спасения рода человеческого, за церковь и чад ее.

… Посему для тех, кои украшаются именем первого из Архангелов, всего приличнее отличаться ревностью к славе Божией, верностью Царю Небесному и царям земным, всегдашнею войной против порока и нечестия, постоянным смирением и самоотвержением» (Седмь Архангелов Божиих, М., 1996, стр. 5-6).

Відео із християнськими розудмами, новиини, молитви, ікони, розповіді про чуда та чудотворців, мучеників:
http://www.zarvanycia.cc.ua/

Зарваниця в соціальних мережах:
http://vk.com/zarvanycia ,
https://www.facebook.com/zarvanycia.net ,
http://www.odnoklassniki.ru/profile/533438398557 ,
https://twitter.com/Zarvanycia ,
http://blog.i.ua/user/6200557/ ,
https://www.youtube.com/embed/SNVXF5QYedE

www.zarvanycia.cc.ua Мученик Ієронім МЕЛІТИНСЬКИЙ

  • 21.11.14, 22:44

www.zarvanycia.cc.ua Мученик Ієронім МЕЛІТИНСЬКИЙ

Святий мученик Ієронім народився в місті Тіан у Великій Кападокії. Вихований благочестивою матір'ю, він був лагідним і добрим християнином.

Імператори-співправителі Діоклітіан і Максиміан (284 — 305) послали в Кападокію великий військовий загін на чолі з Лізієм для викорінення там християнства і, крім того, набрати в імператорське військо здорових і сильних воїнів. Серед багатьох інших Лізій наказав взяти на військову службу і Ієроніма, що володів великою фізичною силою і спритністю. Але Ієронім відмовився служити імператорам, які гнали християн. Коли його хотіли взяти силою і привести в Лізію, він, озброївшись колодою, змусив утікати посланих за ним воїнів і разом з вісімнадцятьма однодумцями сховався в печері. Воїнам Лізія не вдалося взяти цю печеру навіть штурмом. За порадою Киріака, одного з друзів Ієроніма, Лізій зняв облогу печери і повів загін. Киріак же, заспокоївши Ієроніма, умовив його не чинити опір владі, і він разом з іншими новобранцями в супроводі воїнів був відправлений у сусіднє місто Мелітину. Незабаром в Ієроніма було видіння у сні, в якому йому сповіщалося,що його жде швидка мученицька кончина. Зібраним в Мелітині воїнам Лізій запропонував принести жертву поганським богам. Ієронім і слідом за ним 32 воїни відмовилися це зробити, відкрито сповідавши віру в Христа. Тоді гонитель наказав бити мучеників, а Ієроніму ще й відсікти руку. Після жорстокого побиття ледь живих мучеників кинули в темницю, а на ранок обезголовили.

Один багатий і знатний християнин на ім'я Хрисанф викупив у Лізія голову святого Ієроніма. Коли гоніння припинилися, на місці, де стратили святих мучеників, він побудував храм, куди і поклав чесну главу. Тіла всіх страчених святих були таємно поховані християнами. У царювання імператора Юстиніана при будівництві храму в ім'я святої Ірини чесні мощі святих мучеників були знайдені нетлінними.

Відео із християнськими розудмами, новиини, молитви, ікони, розповіді про чуда та чудотворців, мучеників:
http://www.zarvanycia.cc.ua/

Зарваниця в соціальних мережах:
http://vk.com/zarvanycia ,
https://www.facebook.com/zarvanycia.net ,
http://www.odnoklassniki.ru/profile/533438398557 ,
https://twitter.com/Zarvanycia ,
http://blog.i.ua/user/6200557/ ,
https://www.youtube.com/embed/sKcLaPGnFgA

www.zarvanycia.cc.ua Павло Сповідник або Павло І — святий, Конст

  • 19.11.14, 21:36

www.zarvanycia.cc.ua Павло Сповідник або Павло І — святий, Константинопольський Вселенський патріарх (337—339), (341—342), (346—350).

Святий Павло жив у IV ст. і походив з міста Солуня, що у грецькій частині Македонії. Був писарем царгородського патріарха Олександра, а потім дияконом. Після смерті св. Олександра диякон Павло був висвячений на єпископа і став його наступником на патріаршому престолі.

За намовою єретиків-аріян імператор Констанцій усунув Павла з патріаршого престолу і засудив на вигнання, а його місце посів аріянський єпископ Євсевій з Нікомидії.

Патріарх Павло прибув до Риму, де зустрівся зі св. Атанасієм Олександрійським, який також перебував у вигнанні через аріян. Коли Юлій I довідався про Павла й Атанасія, то скликав 341 року Синод, який виправдав обох патріархів і наказав повернути їм патріарші престоли. Після смерті Євсевія Павло посів патріарший престол, але аріяни ще двічі проганяли патріарха на заслання. Під час останнього вигнання він був у Месопотамії, Сирії, а також у Вірменії, де аріяни шість діб морили його голодом, а потім задушили 351 року.

Почитається святим як православними, так і греко-католиками. День почитання - 19 листопада.

Відео із християнськими розудмами, новиини, молитви, ікони, розповіді про чуда та чудотворців, мучеників:
http://www.zarvanycia.cc.ua/

Зарваниця в соціальних мережах:
http://vk.com/zarvanycia ,
https://www.facebook.com/zarvanycia.net ,
http://www.odnoklassniki.ru/profile/533438398557 ,
https://twitter.com/Zarvanycia ,
http://blog.i.ua/user/6200557/ ,
https://www.youtube.com/embed/esZg-Bye9AU

www.zarvanycia.cc.ua 18 листопада - день пам'яті святих мученикі

  • 19.11.14, 20:54

www.zarvanycia.cc.ua 18 листопада - день пам'яті святих мучеників Галактіона і

У третьому столітті в місті Емесі Фінікійському жила багата, але бездітна пара. Одного разу священик на ім'я Онуфрій зайшов до них у будинок, просячи милостині. Коли він дізнався про горе в родині, він передбачив, що народиться хлопчик, який буде істинним послідовником Христа.

Незабаром народилося немовля, якого назвали Галактіоном. Батьки виховали його в християнській вірі і дали йому прекрасну освіту. Він міг зробити блискучу кар'єру, але Галактіон прагнув чернечого життя - самоти і молитві.

Коли Галактіону було 24 роки, батько вирішив його одружити і знайшов наречену, красиву і знатну дівчину, на ім'я Епистимія. Син не заперечував проти волі батька, однак, весілля було на деякий час відкладено. Часто відвідуючи наречену, Галактіон поступово відкрив їй свою віру, звернув її до Христа і сам таємно хрестив її. Разом з Епистимією хрестився і один з її рабів - Евтолмій.

Дівчина і раб вирішили, за прикладом Галактіона, присвятити себе на чернече життя.

Покинувши місто, вони втекли на гору Публіон, де було два таємних монастиря, чоловічий і жіночий. Нові ченці повинні були взяти на себе всю необхідну фізичну роботу, так як насельники обох монастирів були старі і слабкі. Кілька років ченці жили в праці, пості та молитвах.

Одного разу Епистимії було уві сні видіння: вона і Галактіон стоять у дивовижному палаці перед Світлим Царем, і Цар подає їм золоті вінці. Це було передвістям їх швидкої мученицької смерті.

Язичникам стало відомо про існування монастирів. Був посланий загін, щоб схопити їхніх насельників. Однак ченці і черниці встигли сховатися в горах. Тільки Галактіон не захотів бігти і залишився в келії, читаючи Святе Письмо.

Коли Епистимія побачила, що воїни ведуть зв'язаного Галактіона, вона стала благати ігуменю відпустити її, бо хотіла прийняти муки за Христа разом з ним.

Ігуменя зі сльозами благословила Єпистимію на подвиг. Святі перенесли важкі тортури, молячись і прославляючи Христа. За наказом суддів їх четвертували.

Евтолмій, колишній раб Епистимії, таємно поховав тіла святих мучеників. Він же написав для нащадків їх житіє.

Тропар

Мученицы Твои, Господи, во страданиих своих венцы прияша нетленныя от Тебе, Бога нашего, имуще бо крепость Твою, мучителей низложиша, сокрушиша и демонов немощныя дерзости. Тех молитвами спаси души наша.

Відео із християнськими розудмами, новиини, молитви, ікони, розповіді про чуда та чудотворців, мучеників:
http://www.zarvanycia.cc.ua/

Зарваниця в соціальних мережах:
http://vk.com/zarvanycia ,
https://www.facebook.com/zarvanycia.net ,
http://www.odnoklassniki.ru/profile/533438398557 ,
https://twitter.com/Zarvanycia ,
http://blog.i.ua/user/6200557/ ,
https://www.youtube.com/embed/tQDnbnxO6Lg

www.zarvanycia.cc.ua Прп. Йоаникія Великого

  • 17.11.14, 21:36

www.zarvanycia.cc.ua Прп. Йоаникія Великого

Святий Йоанікій Великий народився 754 року в Малій Азії. Коли хлопцеві виповнилося 19 років, він пішов до війська, де прославився своєю відважністю. У той час він став на бік іконоборців, але після розмови із побожним ченцем відійшов від них і став ревним оборонцем правдивої віри та святих ікон. У 40 років покинув військо і вступив до монастиря на горі Олімп у Бітинії.

Йоанікій жив у декількох монастирях, а згодом усамітнився й провів у молитві й пості двадцять років. У той час Бог обдарував Свого вірного слугу даром чудотворення і пророцтва. Тоді Йоанікій постригся у ченці. Під кінець свого життя він поселився у пустелі, де 846 року помер, маючи 92 роки. За велику побожність і численні чуда, якими Бог прославив Йоанікія, одного з найславніших ченців християнського Сходу, Церква надала йому почесне звання Великий.

Відео із християнськими розудмами, новиини, молитви, ікони, розповіді про чуда та чудотворців, мучеників:
http://www.zarvanycia.cc.ua/

Зарваниця в соціальних мережах:
http://vk.com/zarvanycia ,
https://www.facebook.com/zarvanycia.net ,
http://www.odnoklassniki.ru/profile/533438398557 ,
https://twitter.com/Zarvanycia ,
http://blog.i.ua/user/6200557/ ,
https://www.youtube.com/embed/EZB0Ih22mUc

www.zarvanycia.cc.ua 16 листопада - поч. Дев'ятниця до Святого С

  • 16.11.14, 20:06

www.zarvanycia.cc.ua 16 листопада - поч. Дев'ятниця до Святого Священномученика Йосафата

Св. Йосафате, мій опікуне. Боже Провидіння вибрало Тебе бути моїм покровителем і патроном. І я вдячна Богу за цю ласку, знаючи який великий Ти в очах Божих.

Твій подиву гідний приклад життя нехай завжди нагадує мені про те, як мало я ще полюбила Господа Бога і буде для мене заохотою до поступу в чеснотах. Однак, усвідомлюючи ту небезпеку для моєї душі, що чекає мене на кожному кроці життя, прошу тебе о поміч і заступництво перед Богом. Бо я знаю про свою неміч. І знаю також, що без ласки Божої я нічого не можу.

Тож прошу тебе, святий мій покровителю, не погорди щирою молитвою твоєї дитини і випроси для мене в Господа-Спасителя тих ласк про які я тебе буду просити протягом цієї дев'ятниці, і хочу відбути її для найбільшої Божої слави, Пречистої Діви Марії і возвеличення твоїх чеснот і подвигів, якими ти прославив Господа за своє коротке життя на землі, а також, щоб отримати користь для своєї душі.

І день: Св. Священомуч. Йосафате! Задля великої любові, що нею ти з раннього дитинства відзначався до Господа Бога і задля тої палаючої іскорки, яка впала в твоє серце, коли ти вдивлявся в рану пробитого серця розп'ятого Спасителя, прошу тебе - випроси мені ласку побожності і гарячої любові до Роп'ятого Ісуса;

II день: Св. Священомуч. Йосафате! Задля твого сердечного замилування до молитви – випроси мені духа молитви і совокуплення, захорони мою душу від підступних принад і земної марноти, що розсіює мій дух і робить мене рабом цього світу;

III день: Св. Священомуч. Йосафате! Задля твоїх юнацьких років, в яких ти свято зберігав свою невинність - допоможи мені зберегти мою невинність і чистоту серця для Ісуса, мого Бога і Спасителя;

ІV день: Св. Священомуч. Йосафате! Через твою ревність у Божій службі прошу - допоможи мені сумлінно і, ревно виконувати всі обов'язки мого стану;

V день: Св. Священомуч. Йосафате! Через твою глибоку покору в любові до Бога прошу тебе - випроси мені ласку глибокої покори серця і постійної згоди з Божою волею;

VI день: Св. Священомуч. Йосафате! Через твоє велике уповання на Бога прошу тебе - допоможи, щоб я завжди з повним довір'ям віддавалася на Божу волю;

VII день: Св. Священомуч. Йосафате! Через твою любов і милосердя до ближніх - випроси мені щире, милосердне серце, завжди чуйне і співчутливе до ближніх.

VIII день: Св. Священомуч. Йосафате! Через твоє безпощадне умертвлення тіла – допоможи мені приборкати мої тілесні пожадливості через часте умертвлення мого тіла.

ІX день: Св. Священомуч. Йосафате! Через твою велику любов до жертви прошу тебе - допоможи мені, щоб я не боялася цілковито жертвувати себе для Бога і свого народу.

(Відмовляти кожного дня, вкінці після прошення):

Отче наш... Богородице Діво ..

Святий Йосафате, ми твої діти - молися за нами.

Святий Йосафаге, ми твої діти - заступися за нами.

Святий Йосафате, ми твої діти - опікуйся нами.

Св. Священномученику Йосафате! Задля твоєї пролитої святої крові за Христа і його стадо - хай рясно сплине на нас і наш народ Божа ласка і благословення, а зрошене твоєю кров'ю зерно Божої науки, хай проростає в наших душах, і приносить стократні плоди. Амінь.

Відео із християнськими розудмами, новиини, молитви, ікони, розповіді про чуда та чудотворців, мучеників:
http://www.zarvanycia.cc.ua/

Зарваниця в соціальних мережах:
http://vk.com/zarvanycia ,
https://www.facebook.com/zarvanycia.net ,
http://www.odnoklassniki.ru/profile/533438398557 ,
https://twitter.com/Zarvanycia ,
http://blog.i.ua/user/6200557/ ,
https://www.youtube.com/embed/b6yUkcxkytk

www.zarvanycia.cc.ua 16 листопада – пам’ять мучеників Акепсима,

  • 16.11.14, 19:46

www.zarvanycia.cc.ua 16 листопада – пам’ять мучеників Акепсима, єпископа, Йосифа, пресвітера, і Аїфала, диякона (IV).

Єпископ Акепсим очолював християнську Церкву в персидському місті Наєсоні. Паства гаряче любила святителя за його подвижницьке життя і невпинні пастирські труди. Цар Сапор повелів розшукувати і страчувати християнське духівництво. Був схоплений і єпископ Акепсим. На той час йому було вісімдесят років. Його привели в місто Арбелу, де він представ перед судом Ардаха - жерця бога сонця. Святий старець відмовився принести жертву персидським богам. За це його жорстоко побили і кинули в темницю, куди наступного дня після важких тортур були кинуті сімдесятирічний пресвітер Йосиф і диякон Аїфал. Три роки святих морили голодом і спрагою. У храм бога вогню, який знаходився недалеко від Арбели, прибув цар Сапор. Він побажав бачити трьох святих мучеників. Виснажені, покриті гнойними виразками, святі з'явилися перед царем і на його вимоги знов твердо відмовилися поклонитися язичницьким богам. Святому єпископові відсікли голову, а пресвітера і диякона відправили до міста і там побили каміннями. Страта пресвітера Йосифа тривала декілька годин. Біля місця страти була поставлена варта, щоб християни не взяли тіла святого мученика. На четверту ніч над містом промайнув сильний ураган, блискавка вбила варту, вітер розкидав камені, і тіло святого Йосифа зникло. Диякон Аїфал був відведений в селище Патріас і там був побитий каміннями. Християни таємно похоронили його тіло, на могилі святого виросло дерево, плоди якого приносили зцілення.

Відео із християнськими розудмами, новиини, молитви, ікони, розповіді про чуда та чудотворців, мучеників:
http://www.zarvanycia.cc.ua/

Зарваниця в соціальних мережах:
http://vk.com/zarvanycia ,
https://www.facebook.com/zarvanycia.net ,
http://www.odnoklassniki.ru/profile/533438398557 ,
https://twitter.com/Zarvanycia ,
http://blog.i.ua/user/6200557/ ,
https://www.youtube.com/embed/-siwcfIgoEE