хочу сюди!
 

Людмила

56 років, водолій, познайомиться з хлопцем у віці 44-57 років

Перших 43 вагони з вугіллям пройшли по відновленому залізничному

  • 28.07.16, 10:43

Перших 43 вагони з вугіллям пройшли по відновленому залізничному перегону «Нікітовка – Майорськ»


Про відновлення дуже важливої ділянки залізниці між населеними пунктами Нікітовка та Майорськ йшлося під час засідання тристоронньої контактної групи у Мінську 13 липня 2016 року, де сторони принципово домовилися про ремонт пошкоджених колій як з одного, так і з іншого боку лінії розмежування сторін. Проте впровадження цих рішень проходило дуже важко.

Нагадаємо, що залізничний рух на цій ділянці залізниці припинився 1 червня 2016 року, а вже 5 червня колії, по яких ще курсували потяги, були пошкоджені потужними обстрілами. І з того часу місцеві мешканці цього району забули, що таке тиша. Кожного дня туди почали прилітати боєприпаси випущені із забороненого мінськими угодами озброєння, знищуючи існуючу інфраструктуру.

На територію підконтрольну українській владі після майже двохмісячної перерви прибули перші 43 вагони з вугіллям для електростанцій України, – розповів перший заступник начальника дирекції Донецької філії Укрзалізниці Андрій Газізов. – Ця подія дуже вагома на сучасному етапі, адже рух поїздів по цьому перегону – це, по-перше, фактор стримування активних бойових дій у цьому районі. Досвід доводить, що упродовж 2015 року та до травня 2016 року, поки працював залізничний перегін «Нікітовка – Майорськ», тут активних бойових дій не було. По-друге, це стабілізація соціально-економічної галузі, а саме, вантажообіг підживлює роботу українських підприємств, які працюють у рамках українського законодавства, але їхні потужності виробництва знаходяться на території ОРДО. Це винятково українські підприємства, які дають вугілля для електростанцій багатьох областей України. Це економічна складова. Щодо соціальної, то у такому разі люди, які працюють на цих підприємствах мають роботу і оплату праці.

Представник керівництва залізниці також розповів, що одразу після отримання перших повідомлень про пошкодження залізничних колій цієї ділянки залізниці, вони розпочали переговорні процеси щодо відновлення залізничного сполучення між Нікітовкою та Майорськом. Але, нажаль, цей процес затягнувся більше як на місяць і лише 13 липня у Мінську на засідання тристоронньої контактної групи народилася надія, що ця справа зрушиться з місця.

Проте не так судилося, як гадалося. Українська сторона одразу дала гарантії безпеки щодо проведення відновлювальних робіт. Але що стосується відновлення колії на території підконтрольній Україні, то тут псевдо керівники ДНР та їхні куратори чомусь таких гарантій давати не поспішали.

І це при тому, що українська сторона СЦКК, всупереч багатьом негативним факторам у цьому питанні, надає максимальне сприяння реалізації даного проекту, оскільки залізниця корисна лише тоді, коли функціонує в обидва боки без обмежень.

Врешті-решт, справу вдалося зрушити з місця. Колію всіма правдами та неправдами вдалося полагодити, і 27 липня зранку представники залізниці вирушили на перевірку виконаних ремонтно-відновлювальних робіт зі станції Майорська в напрямку Нікітовки. У зворотньому напрямку теж вирушили працівники залізниці, які знаходяться на території ОРДО. Посередині залізничного перегону вони зустрілися і констатували, що колія придатна до використання і повернулися назад. Далі через кілька годин з Майорська вирушив маневровий локомотив із декількома легкими залізничними платформами. До Нікітовки він доїхав без пригод. А після його повернення у бік території, підконтрольній українській владі, вирушили 43 вантажні вагони із вугіллям.

Зараз запрацювала одна відновлена залізнична колія, а це лише 30 відсотків від пропускної здатності перегону у нинішніх умовах, - зазначив Андрій Газізов. – Проблема у тому, що ще необхідно відновити другу колію і тут повністю знищена контактна мережа та використовувати можна лише локомотиви на дизельній тязі. Відновлення контактної мережі – дуже складний проект, який потребує врахування багатьох факторів, і один з головних – це припинення ведення бойових дій у цьому районі, адже цей проект дуже вразливий до будь-яких обстрілів.

Після відновлення залізничного сполучення у цьому районі місцеві залізничники сподіваються на подальші кроки щодо відновлення інфраструктури перегону «Нікітовка – Майорськ», що збільшить його вантажообіг. Керівництво нашої залізниці переконане, що здоровий глузд таки переможе у цьому питанні і у недалекому майбутньому тут відбуватимуться не лише перевезення вантажів, але почне працювати й пасажироперевезення.

P.S. Як стало відомо, після проходження першого потягу із вагонами з вугіллям і у зворотному напрямку пустих вагонів під завантаження, вночі у цьому районі були зафіксовані нові обстріли із озброєння, забороненого мінськими угодами. Складається враження, що комусь вигідно, щоб залізничний перегін «Нікітовка – Майорськ» не працював, а місцеві мешканці потерпали від безробіття.


Прес-офіцер української сторони СЦКК

підполковник Вадим БАКАЙ.

3

Коментарі

128.07.16, 11:02

Так шо ждать обстрелов? Профинансировалли луГандонов?

    228.07.16, 11:02

      анонім

      328.07.16, 11:04

      Чуть ли не первое, что выполнено по Минску. Дай бог и дальше наладится....

        428.07.16, 11:07Відповідь на 2 від Мари_НКа

        А ты кому клас показала?

          528.07.16, 11:07Відповідь на 3 від анонім

            Гість: ФЮРЕР УБИЙЦ

            628.07.16, 11:16

            Укроязычный Ольгинский троль )(уйла, так званый патриот.

            Уголь с ДАУНбасса, это уголь даунбасских олигархов, который сжигается на тех же эл.станциях олигархов, и которые зарегистрированы в Украине, и платят налоги на в том числе и на украинской армию.
            Так что лижи жопу и дальше своему )(уйлу.

              анонім

              728.07.16, 11:18Відповідь на 6 від Гість: ФЮРЕР УБИЙЦ

              Укроязычный Ольгинский троль )(уйла, так званый патриот.

              Уголь с ДАУНбасса, это уголь даунбасских олигархов, который сжигается на тех же эл.станциях олигархов, и которые зарегистрированы в Украине, и платят налоги на в том числе и на украинской армию.
              Так что лижи жопу и дальше своему )(уйлу.
              А как на счет покупки электроэнергии у РФ, это лучше чем уголь с Донбасса?

              А вообще, Тараскина ольгинским тролем назвать - много ума надо...

                анонім

                828.07.16, 11:19Відповідь на 5 від postoyalec

                  Гість: Crim

                  928.07.16, 11:29

                  Ця зрада! Чим більше вугілля ми купимо у ДНР і ЛНР, тим міцніше буде економіка сепаратистів, тим більше зброї і боєприпасів вони куплять. Кожна тонна вугілля дорівнюватиме тонні наших 200-х і 300-х! Так купят же у вас опять - деньги в казну, для пенсионеров.

                    Гість: ФЮРЕР УБИЙЦ

                    1028.07.16, 11:41Відповідь на 7 від анонім

                    А кто покупает, ты?
                    Не покупай, как это делает Украина, которая увеличила экспорт эл.энергии на 30%.

                    На счёт тролля 3,14раскина, то почитай его комменты более внимательно,
                    и вникни в их суть, если у тебя есть чем вникать

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      4
                      попередня
                      наступна