хочу сюди!
 

Татьяна

57 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 55-58 років

Шлях у небо буде без вибоїн

  • 18.04.13, 19:13

 На відміну від Укравтодору військовослужбовці батальйону аеродромно-технічного забезпечення 114-ї  Івано-Франківської бригади тактичної авіації, що дислокується в Івано-Франківську, користуються кожним погожим днем, щоб відремонтувати ушкоджені зимою дороги для своїх крилатих машин.

-         Відразу, як встановилась суха сонячна погода, ми провели експертизу всіх смуг, які використовуються під час польотів, - розповів командир БАТЗ підполковник Олександр Мосорюк. – Встановлені та відміченні місця ушкоджень, вибоїн тощо. Проведено розрахунок необхідних сил та засобів для ремонту смуг.

На даний момент вже відремонтовано 99 відсотків злітно-посадочних та руліжних смуг. Усі небезпечні вибоїни, що утворились після експлуатації аеродрому взимку, залиті спеціальним в’язким розчином. Отже, красені-винищувачі будуть здійматись у небо і повертатись на землю по рівній та безпечній поверхні. Тепер спеціалісти БАТЗ візьмуться за забезпечення орнітологічної безпеки польотів.

Підполковник Тарас Грень.

Західний регіональний медіа-центр

Міністерства оборони України.

4

Коментарі

118.04.13, 19:18

насовість роблятьнетошо наші автодорівці

    218.04.13, 19:22

    Молодці!

      Гість: Дед Кондратий

      318.04.13, 19:30

      Из жовтойи бочкы выйшов бы харошый самагоный апарат

        418.04.13, 19:38Відповідь на 3 від Гість: Дед Кондратий

        Из жовтойи бочкы выйшов бы харошый самагоный апарат

          518.04.13, 20:27

          ммм...свежая смола вместо асфальта это прекрасно

            Гість: Urus-Scheitan

            618.04.13, 20:56

            В "наше время" шутили - "аэровец", наверное и в увольнении будет ходить, как на аэродроме - расставив широко ноги и держа руки на уровне..., скажем, ниже уровня пояса, будто бы что-то удерживая", ( существовали конусные ведра с дырочкой в самом низу, для истечения смолы по швам "рулежки" и "взлетки". И, конечно же, некоторая "чумазость", от легкой до... смоляной Однажды "казаки", выменяв на "железки" самогон, превернулись на "шайтан-арбе"(20т цистерна с"подогревом" и танковый двигатель, предназначалась для передвижения по аэродрому - не было вообще тормозов, и поломались - открытый перелом бедра, перелом ключицы у другого... Плавали в гудроне... Наибольшей проблемой было, чем быстро отмыть, хотя бы "нужные" места. Помогла наша "ОЛІЯ". В общем, было "весело" Помню до сих пор...

              718.04.13, 23:18Відповідь на 5 від Max_TAG

              насправді і тут прокол бо наші аєродроми не асфальтні.. а трішки інші і тому технологія ремонту інша..
              час від часу так шкода російських шовіністів... ой.. вибачте.. патріотів..

                818.04.13, 23:18Відповідь на 6 від Гість: Urus-Scheitan

                називали - аврора... прикольна цистерна.

                  919.04.13, 10:47Відповідь на 7 від Тараскин

                  насправді і тут прокол бо наші аєродроми не асфальтні.. а трішки інші і тому технологія ремонту інша..
                  час від часу так шкода російських шовіністів... ой.. вибачте.. патріотів..
                  я вижу что бетонка...с такими стыками что колеса наверное периодически отваливаются у пытающихся взлететь советских истребителей...кстати взлететь хоть удается? топлива хватает? или только порулить по бетонке?...

                    1019.04.13, 12:52Відповідь на 9 від Max_TAG

                    так це стики повортні на руліжці а пального достаьо в тиждень по 5 льотних змін роблять я навіть вже про це не пишу бо не дивина...