хочу сюди!
 

Ліда

50 років, водолій, познайомиться з хлопцем у віці 46-56 років

Друзі-автомобілісти, підкажіть будь ласка.

В мене старе, чисто американське авто. Практично натуральний пєпєлац, бо грошей поварити-пофарбувати немає. Додж Караван, мінівен. Але їздить справно. Після страшної поламки 9 років тому (коробка-автомат) нічого суттєвого. А ось зараз щось незрозуміло. Глохне на малих обертах через раз, наприклад на світлофорі. Коли газую, наче їде, але періодично присутнє щось типу чихання. Наче двигло пропускає такт, а потім наздоганяє міні вибухом. Що зробив: поміняв датчик дросельної заслонки, почистив саму заслонку. Поміняв свічки та дроти. Не допомогло. Які є ідеї? Форсунки - ні, бо на газу та бензині однаково. Можливо клапан холостого ходу?
Чую, доведеться мені її на евакуаторі тягнути у Вишневе. Там кращі майстри по Крайслерам. Але за дрібницями я тут по місцю ремонтуюся, бо 26 км! з них більше половини по окружній! Це... Ну його нафіг коротше.
Буду вдячний за підказки.
6

Коментарі

117.07.21, 22:16

А паливний патрубок не деформований часом?. Симптоми наче такі ж

    217.07.21, 23:28

    Из того, что можно посмотреть. Если глохнет, то или бензина мало, или воздуха много. ( про искру пока не думаем- там все новое).
    Итак. 1. Сеточка бензонасоса в баке и топливный фильтр.
    2. Впрыск, как понял, распределенный. Одна из форсунок или её (форсунки) управление. Гнусная неисправность, но лечится химией в бензобак, для промыва форсунок.
    Короче- искать почему нет бензина.
    3. Эпичная хрень. Патрубок вакуума тормозов. Если сосет воздух, то будет козлить.
    4. Воздушный фильтр забит.
    Как-то так. Дальше только у тела можно что-то сказать.

      318.07.21, 00:25Відповідь на 1 від NoTaRь

      А паливний патрубок не деформований часом?. Симптоми наче такі жНі, точно.

        418.07.21, 00:27Відповідь на 2 від Петровичч

        Дякую. Форсунки ні. Я ж казав, на газу так само. Там форсунки різні. Воздушний фільтр свіжий. А ось патрубок вакуума гальм - треба дивитись.

          518.07.21, 02:11

          В схемі роздачі напруги на свічки є високовольтний конденсатор, колись при дуже схожих симптомах ( лада 6) помогла його заміна.

            618.07.21, 03:34Відповідь на 5 від Іван Штахета

            Дякую.

              718.07.21, 05:43

              У Вас карбюратор чи вприск.?
              У "веселі" 90-ті я кілька разів заправив свій "пєпєлац" продуктом донецьких коксохімічних виробництв - "моторним паливом", перед яким бліднуть всі ерзац-бензини ІІІ-го Рейху. Потім отримав таку саму картину, як Ви розповіли. Перебрав карбюратор і всередині знайшов густий "кисіль", важчий за бензин, який перекривав рівень системи холостого ходу, але був нижче системи головного жиклера. Промив-продув і поїхав нормально!!!

              Ще є підступні клапани бензонасоса, які зношуються/засмічуються і починають в літню спеку відмовляти. Часто цьому сприяє гаряче сусідство вихлопного колектора. Швидке "лікування" - холодний компрес у вигляді мокрої ганчірки на "голову" бензонасоса, а кардинальне - заміна клапанів. Я поміняв весь насос бо мав запасний.

                818.07.21, 05:54

                Я не автомобилист, но спрошу у знающих товарищей

                  918.07.21, 19:35Відповідь на 7 від Леонід

                  Не катить, бо на газу та бензині однаково. Але дякую.

                    1018.07.21, 19:35Відповідь на 7 від Леонід

                    Знов таки, у мене карбюратора немає, інжектор.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      4
                      попередня
                      наступна