Польща
- 30.09.11, 17:28
Мої перші поверхневі враження від перебування в польському місті Познань. Перше, що так впадає у вічі після України - так це автомобілі (просто я цікавлюся цим, тому цю тему розглядаю першою). Що не так з автомобілями в Польщі? Я не знайомий з польською статистикою, але тут я не спостерігаю такої великої кількості розкішних автомобілів або серед загальної атмосфери вони не помітні. якщо в своєму Запоріжжі я бачу просто пачками Порші Каєни, Мерседеси S500, Ленд Крузери, Доджі, Міцубіші Еволюшени, Бумери Х6 то в Познані такого не спостерігаю або, знову ж таки, не помічаю через невідомі мені причини. Натомість тут на дорогах не зустрінути дуже старого авта і бензин у них двох марок - А92 та А95. Потрібно сказати, що рух у Познані досить жвавий, багато підземних переходів. світлофорів і це лише у місті, в якому мешкає 500 тисяч людей. Але все ж кожного дня, подорожуючи містом (поки що у трамваї ), зустрічаю на дорогах жвавих "звірів". Вчора з визгом по перехрестю пролетіла, здається якась чорна Ферарі, не встиг роздивитися, але машинка була весела. Сьогодні у пробці стояв здається Додж Вайпер або якийсь Лотус жовтого кольору. Його величезні колеса виділяли з натовпу звичайних (посполитих ) машин. Я себе зловив на тій думці, що не орієнтуюся серед таких машин . Через зупинку трамвай поламався і всі вийшли - я наткнувся на плакат реклами чемпіонату з Дріфт-битви в Познані. Як швидко матеріалізуються думки. Думаю, про авто досить. Загалом можна сказати, що ціновий діапазон автівок в Польщі наближений до середини, тоді як в нас дуже розтягнутий - від убогих 40-річних розвалюх до розкішних ексклюзивних авто.
Трамвай. Основний вид транспорту в Познані. Кожного дня ним користуються десятки тисяч людей. Рух трамваїв цілодобовий. З 12 ночі до 4 ранку ходить щопівгодини. Це додає якогось почуття захищеності. В центрі міста трамвай як трамвай, а коли виїжджає далі у нові райони - то це вже більше схоже на електропоїзд. Великі підземні переходи, куди заїжджає трамвай на зупинку створюють атмосферу метро, особливо вночі. Також є автобуси. Вони дуже швидко їздять, незважаючи на свої габарити, при цьому при розгоні не створюючи багато шуму. Але все ж трамваєм швидше, бо він має пріоритет при рухові. Одного разу на пішохідному переході трамвай зупинився, щоб пропустити мене - я довго сміявся)))
Вийшла розповідь про транспорт - а все-таки, це перше, що складає враження про країну, не таку вже й далеку від нас.
9
Коментарі
Гість: djeromo
130.09.11, 17:57
А моё первое впечетление от Польши - какие страшные полячки .
Falke
230.09.11, 17:59Відповідь на 1 від Гість: djeromo
На цю тему я напишу згодом
UA2
330.09.11, 18:01
у них коммунизм закончился у нас нет... вот и вся разница.
_Nikolas_
430.09.11, 18:01
поляки вони головою думають!
розкішні тачки там собі купують ті хто реально може собі це дозволити і утримувати їх в подальшому.
основна маса - малолітражки і це круто!
в Польщі взагалі КРУТО!!
Гість: djeromo
530.09.11, 18:03Відповідь на 2 від Falke
Ждёмс . Очень интересно .
ДикийБезобраз
630.09.11, 18:03
На території імперії всі процеси відбуваються методом відгнивання старих елементів. Ну, я про те, що коли згниє останнє стареньке авто, то, може статися, і в Україні будемо милуватися транспортом
Vir_GO
730.09.11, 18:16
Щодо автомобілів то ця стаття є підтвердженнями слів одного поляка(два роки тому приїжджав клієнт на фірму де працює мій друг). Він з Варшави, і от він сказав що за пів години поки їхав через Львів побачив більше автомобіль еліт класу ніж у Варшаві може зустріти за день, а деяких моделей навіть не зустрічав, а в нас побачив навіть не в одиничному екземплярі.І це не дивно коли Audi Q7 є навіть в районному містечку.
Сніза
830.09.11, 18:50
там податки платять, ось вам і пояснненя. і тому є гроші на трамвай.
Гість: Daringa
930.09.11, 18:58
цікаааааво. чекаю на продовження.
Falke
1030.09.11, 20:31Відповідь на 3 від UA2
Може й так - вони всі (все-таки не можу за всіх казати, скажу за тих з ким спілкувався і спілкуюся) особливо молодь просто таки ненавидять комуністичну добу в Польщі