Якою «математикою» керуються перевізники при формуванні тарифів?
- 09.03.13, 22:38
- Ми любимо тебе, Україно!
Написати цей допис мене змусила новина про намір міської влади Полтави та перевізників підвищити вартість проїзду в громадському транспорті до 2,50 гривень.
Формування тарифів на проїзд в громадському транспорті Полтави мене не тільки дивує, але й обурює. За двадцять років незалежності України транспортні служби нашого міста так і не спромоглися сформувати сітку тарифів для пасажирів – полтавці платять єдиний тариф, незалежно від того, скільки зупинок їм потрібно проїхати всередині Полтави.
Це призвело до такого колапсу, який «не налазить на голову» людині, яка хоч трішки вміє рахувати.
Для підтвердження моїх слів хочу зробити розрахунок автобусного маршруту «К.Ринок – с. Кротенки». Половина цього маршруту проходить через міську зону, а половина – через приміську.
Довжина всього маршруту за картою Google дорівнює 15,0 кілометрів. Вартість проїзду від кінцевої до кінцевої зупинки коштує сьогодні 4,5 гривні.
Довжина маршруту від центрального ринку до улюбленої зупинки полтавських дачників, що розташована по пров. Вороніна, дорівнює 7,7 км. Вартість проїзду від ринку до зупинки дачників зараз коштує 1,75 грн.
А тепер на цих перших цифрах ми бачимо перший бардак: довжина маршруту від центрального ринку до зупинки дачників є половиною всього вищезгаданого маршруту. Тобто, якщо половина маршруту коштує 1,75 грн., то вартість всього маршруту має бути 3,5 грн., а не 4,5 грн., як це є зараз.
Але «це ще перші ластівки». Пасажир, який сідає на зупинці дачників на пров. Вороніна, має платити так само 4,5 грн., як якби він сідав в цей же автобус на зупинці, що розташована на центральному ринку. Тобто, пасажир вимушений платити вдвічі більше, якщо рахувати вартість проїзду від відстані, яку долає автобус.
І це ще не кінець в цій історії. Пасажир, який їде з Кротенок в напрямку Полтави, незалежно від відстані, яку він проїде вимушений платити 4,5 грн. Інакше, його висадять з автобусу.
Тож, якими розрахунками керуються перевізники при перевезенні пасажирів за маршрутом «К. Ринок – с. Кротенки»? Які «обґрунтування» мають ці перевізники заносити до кабінетів чиновників, щоб ті узгоджували такі розрахунки?
P.S. І це я привів приклад тільки по одному маршруту. Уявляю, що робиться на інших в нашій рідній Полтаві.
Формування тарифів на проїзд в громадському транспорті Полтави мене не тільки дивує, але й обурює. За двадцять років незалежності України транспортні служби нашого міста так і не спромоглися сформувати сітку тарифів для пасажирів – полтавці платять єдиний тариф, незалежно від того, скільки зупинок їм потрібно проїхати всередині Полтави.
Це призвело до такого колапсу, який «не налазить на голову» людині, яка хоч трішки вміє рахувати.
Для підтвердження моїх слів хочу зробити розрахунок автобусного маршруту «К.Ринок – с. Кротенки». Половина цього маршруту проходить через міську зону, а половина – через приміську.
Довжина всього маршруту за картою Google дорівнює 15,0 кілометрів. Вартість проїзду від кінцевої до кінцевої зупинки коштує сьогодні 4,5 гривні.
Довжина маршруту від центрального ринку до улюбленої зупинки полтавських дачників, що розташована по пров. Вороніна, дорівнює 7,7 км. Вартість проїзду від ринку до зупинки дачників зараз коштує 1,75 грн.
А тепер на цих перших цифрах ми бачимо перший бардак: довжина маршруту від центрального ринку до зупинки дачників є половиною всього вищезгаданого маршруту. Тобто, якщо половина маршруту коштує 1,75 грн., то вартість всього маршруту має бути 3,5 грн., а не 4,5 грн., як це є зараз.
Але «це ще перші ластівки». Пасажир, який сідає на зупинці дачників на пров. Вороніна, має платити так само 4,5 грн., як якби він сідав в цей же автобус на зупинці, що розташована на центральному ринку. Тобто, пасажир вимушений платити вдвічі більше, якщо рахувати вартість проїзду від відстані, яку долає автобус.
І це ще не кінець в цій історії. Пасажир, який їде з Кротенок в напрямку Полтави, незалежно від відстані, яку він проїде вимушений платити 4,5 грн. Інакше, його висадять з автобусу.
Тож, якими розрахунками керуються перевізники при перевезенні пасажирів за маршрутом «К. Ринок – с. Кротенки»? Які «обґрунтування» мають ці перевізники заносити до кабінетів чиновників, щоб ті узгоджували такі розрахунки?
P.S. І це я привів приклад тільки по одному маршруту. Уявляю, що робиться на інших в нашій рідній Полтаві.
16
Коментарі
Гість: ОстровВокеане
19.03.13, 22:56
так где расчеты вашего тарифа , такой расчет даже школьник не напишит
Гість: ОстровВокеане
29.03.13, 22:59
а вы в курсе что чтоб ваш автобус работал на маршруте вам надо каждый месяц отдать 3000 , а на яму заехать это уже отдельный разговор,
Торнадол
39.03.13, 23:00
Як на мою думку то є два тарифи, міський та приміський, так от від нього все це і відбувається але насправді хто це їх приймає?
Тарас Токар
49.03.13, 23:02Відповідь на 3 від Торнадол
Влада. Хто ж ще?
doktor_khaos
59.03.13, 23:15
Наш мер дуже хоче впорядкувати роботу транспорту,щоби була прозора і зрозуміла,то на такий опір наштовхнувся!
Саме транспортників.
Гість: SСHUTZE
610.03.13, 12:31
математикою пахло.:
Гість: ТарасЧупринка
710.03.13, 12:55
"в нашій рідній Полтаві." влада знаходиться у руках окупантів із партії рецидивістів і брехунів, а відтак перевізникам потрібно платити мито окупантам, Звісно що прервізники мито із власного кармана платити не бажають... тому перекладають його на ваші плечі.
Як кажуть москалі, "і лошаді понятно"
Albus248
810.03.13, 14:11
У нас, в Кривбассе, уже давно по 3 Гр.
Богдан Бо
911.03.13, 16:08Відповідь на 4 від Тарас Токар
Дуже важливим є припинення їздців на халяву, тобто за різними посвідченнями, тому що весь тягар рентабельності перекладають на звичайних платників за проїзд. Через тих з посвідченнями неможливо точно обрахувати пасажиропотік. Платити мають всі! Тоді стане ясно, що чого вартує. Соціальні допомоги повинні бути чітко персональні в грошовому вигляді, а не за рахунок інших людей.
Тарас Токар
1012.03.13, 00:53Відповідь на 9 від Богдан Бо