хочу сюди!
 

Наталі

50 років, телець, познайомиться з хлопцем у віці 45-53 років

Від гармат до залізниці, або чому дорожчають зал. квитки

У попередній статті «від шапок до гармат» автор припустила, що незабаром в напрямку «Міжгір’я» зникнуть колони зі стародавнього Херсонесу та українська залізниця. Не знаю, як щодо колон, а от залізниця, як виявилося, «пішла» туди ще… позавчора.

Залізниця завжди була соціальним видом транспорту. Але схоже, вже до кінця року вона стане елітним, тому що не у кожного українця вистачить доходів на значно дорожчі квитки. Та й кількість потягів кардинально зменшиться. Такі песимістичні прогнози випливають з тої ситуації, що пасажирські перевезення збиткові, і залізниця завжди їх перекривала за рахунок вантажних перевезень. Тепер же покривати буде нічим, бо в результаті нових «реформ» в «Укрзалізниці» ці прибутки потрапили до приватних кишень. Якщо конкретніше, «Укрзалізниця» передала весь парк!!! вантажних вагонів в управління шести приватним фірмам.

Львівська дорога віддала вагони – ТОВ «Юніверсал Карго Транс», Південно-Західна дорога – ТОВ «Рейл Карго транс», Одеська дорога – ТОВ «Юніон Ком Транс», Південна дорога – ТОВ «Юніон транс сервіс», Придністровська дорога – ТОВ «Карготранс», Донецька дорога – ТОВ «Транс систем Лоджистік».

При чому договір з «приватниками» тримається в секреті. Зате не секрет, що від цього чекати. Як показує практика подібних схем, ця операція означає, що в приватні кишені буде виведений майже весь прибуток залізниці, а державному підприємству залишаться самі збитки.

18

Коментарі

130.05.12, 06:54

Вони справді роблять це тонше, ніж я припускала...

    Гість: lyo Dnepr

    230.05.12, 07:19

    Ничего другого от бандитов и не следовало ожидать. Надо бы вставить голосовалку. Есть ли юзеры, кто поддерживает действия руководства Мининфраструктуры и Укрзализныци?

      330.05.12, 07:45

      Покращення так і пре

        430.05.12, 09:04Відповідь на 2 від Гість: lyo Dnepr

        Есть ли юзеры, кто поддерживает действия руководства Мининфраструктуры и Укрзализныци?Есть. На др. форумах я таких встречал. Аргумент у них такой: нищеброды пусть или зарабатывают, или дома сидят. Цена на билеты ниже себестоимости- почему нищебродов должны за свой счет возить?! Против этого можно возразить: себестоимость составляется с учетом неслабых откатов. Но такие рассуждения возникают из гораздо более глобальной проблемы: катастрофической нехватки инфраструктуры по отношению к количеству населения. Помню, еще в 2002 я ехал в Запорожье. И разговорился с проводницей (ну интересуют меня эти нюансы). Так она тогда сказала: "Вот в 90-е ездили только командировочные - денег у людей не было. А сейчас у людей деньги есть - идем полным составом, 20 вагонов, - и то не хватает!"

          530.05.12, 10:04

          "Неофициально от железнодорожников: поезда Hyundai опасны на украинских путях.
          Некоторые повороты слишком крутые для новых поездов. Такой поворот умный хьюндайский компьютер воспринимает как аварийную ситуацию и включает аварийное торможение.
          Чтобы умный компьютер этого не делал, умельцы заблокировали эту функцию. Теперь аварийное торможение не работает. Рядовым железнодорожникам это очень не нравится, ибо потенциально несет угрозу пассажирам и машинистам. Руководство молчит. --- добавлю от себя: на Чернобыльской АЭС тоже отключили аварийную защиту в целях эксперимента. ---
          Повторюсь - информация неподтвержденная, но выглядит логично, особенно после сообщений о том, что во время первых запусков были повреждены некоторые поезда."
          Роман ВИНТОНИВ

            630.05.12, 10:45

            О людях думайте,о людях,грузовые перевозки приносят достаточно денег.

              730.05.12, 11:13

              залізниця завжди була тим соціальним видом транспорту, який дозволяв громадськості з усіх куточків країни дешево, масово та оперативно прибувати на акції протесту в Київ. Помаранчевий майдан зібрався не без участі залізниці. Отож, існує така підозра, що знищення «Укрзалізниці», як структури, що дешево і сердито перевозить мільйони пасажирів Україною, є основною метою «залізничних реформ», а надприбутки олігархів це другорядне питання.

                анонім

                830.05.12, 11:54Відповідь на 5 від adavidov

                "на Чернобыльской АЭС тоже отключили аварийную защиту в целях эксперимента". Я это могу подтвердить. Были отключены АПЭНы (аварийно-питательные насосы для расхолаживания реактора), система для расхолаживания реактора при отключении электроэнергии (емкости с водой под давлением 95 атм). Все это было сделано по программе испытаний (спущенной минэнерго СССР) дополнительная выроботка электроэнергии при остановке реактора.

                  анонім

                  930.05.12, 11:57Відповідь на 5 від adavidov

                  Покупка Hyundai тоже самое, что покупка феррари для сельских дорог.

                    1030.05.12, 12:02Відповідь на 7 від М_Ірина

                    а надприбутки олігархів це другорядне питання.Незгоден: надприбутки - це питання першочергове. А все інше - дійсно другорядне.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      попередня
                      наступна