Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

Sveta

33 роки, телець, познайомиться з хлопцем у віці 29-39 років

Корупціонери Київради під дахом Кличка

Людина розкривається через своє оточення. Той кадровий пасьянс, котрий зараз розкладається Кличком навколо свого крісла, віщує тяжкі часи для Києва. Якщо Ігор Ніконов, перший заступник, символізує аполітичну байдужість до архітектурного обличчя столиці, то колишній зам Попова Михайло Костюк віщує своєю появою вірність багатолітнім та всепроникаючим традиціям дерибану і корупції.
     Костюк завдячує своїм нинішнім статусом, як і попередніми, іншому "видатному" УДАРівцю, Ярославу Дубневичу.  Дубневич і Костюк ідуть по життю разом, підбираючи те, що погано лежить.
     Заволодівши шахрайським методом  патентом на анкерне кріплення рейок, «Корпорація КРТ» продавала анкери КПП-5 «Укрзалізниці» увесь час, поки її очолював Михайло Костюк.
     Як повідомляє портал «Наші гроші», у 2009 році «Корпорація КРТ» Дубневичів продала «Укрзалізниці» продукції на 1,37 млрд грн., а у 2010 році отримала підряди щонайменше на 900 млн грн. Після того, як у 2011 році Костюк пішов з «Укрзалізниці», перемоги Дубневичів на тендерах залізничного монополіста закінчилися.
     «Корпорація КРТ», що заробила за 2009-2010 рік два мільярди гривень, продаючи винахід Володимира Говорухи державному монополісту, із своїх надприбутків ще й не платила податків. Про те, як це робилося, можна дізнатися із Постанови Святошинського райсуду від 20 березня 2012 року, де розповідається, як «Корпорація КРТ» у співпраці з одним українським громадянином проводила безтоварні господарські операції через фіктивні фірми, чим було спричинено державі збитків на більш ніж 4 млн. грн.
     Дружина чиновника Михайла Костюка Наталя має непоганий бізнес у Львові та Яремче. Її власне підприємство «Карпатський стандарт» має готель у Яремче «Станіславський» та у самому Львові готель «Вілла Станіславський». Як повідомляє портал «Львівські новини», будинок під «Віллу Станіславський» було куплено Костюками за 800 тис. євро.
     Сьогодні у КМДА Михайло Костюк координує роботу Департаменту транспорту та інфраструктури, до відома якого відноситься запровадження у столиці єдиного квитка на всі види комунального транспорту. Наприкінці 2013 року Костюк повідомляв, що проект обійдеться місту приблизно у 100 млн грн.
     Нещодавно «Українська правда» оприлюднила інформацію, відповідно до якої в межах проекту «Єдиний квиток» КМДА планує дозволити збирати гроші, які кияни платитимуть за проїзд одній єдиній компанії «Альфа Пей». Цей монополіст має збирати гроші, а потім їх передавати комунальним перевізникам. Тобто якщо зараз в київському метрополітені та інших видах комунального транспорту підприємства збирають свою виручку самостійно, то після «реформи» вони цього робити не зможуть, а будуть вимушені сплачувати посереднику.
     Минулого року профспілки Київського метрополітену зверталися до тодішнього голови КМДА Олександра Попова із вимогою відмінити введення «єдиного квитка» через те, що сплачувати за адміністрування системи і збір виручки доведеться значно більше, ніж зараз.
     Судячи із кадрової політики Віталія Кличка, до нього ці скарги та їх зміст теж навряд чи дійдуть. А може ця політика усвідомлена.

     Ігор ЛУЦЕНКО
1

Коментарі

125.07.14, 08:28

То ли ещё будет...

    Гість: v a s y a VS

    225.07.14, 14:46

    удивительно что только сейчас народ понимает кто есть кто- УДИВИТЕЛЬНО!!"! помоему нам суждено - перевыборы- надежды- разочарование!!! мы в этом уже по уши- эксперты!!)))) в перевыборах - эксперты!!! )))

      Гість: v a s y a VS

      325.07.14, 14:48Відповідь на 2 від Гість: v a s y a VS

      как вообще можно было возлогать надежды на тех кто при или под, за но всегда там у власти - Порошенко, Кличко- депутат ещё с 2005 года.. и прочие деятели- яценюк- вообще гнида!! турчинов- чмо!!