хочу сюди!
 

Маша

44 роки, терези, познайомиться з хлопцем у віці 42-53 років

ремонт рульвого в фото. М 412.

до москвича, як видно, я придбав рульові тячги. 202 грн. волговські. вони підходять. говорять що ходять довше за москвичовські. купив корончаті гайки та шплінти. + придбав для ремонту рульового механізму (колонки рульової) дві бронзові втулки і сальник. гемору із заміною втулок трохи було. вони більші ніж потрібно. тому їх потрібно розсвердлювати райбером. оскільки в мене його не було то я це робив напильником і наждачним папером. увага. робіть це не з середини, а з наружі втулки. ++ якщо із вашої колонки побігла змащувальна рідина то це жопа сальнику. а сальнику жопа тоді, коли ті самі втулки  розбиті. +++ аще мен іпорадили розтопити салідол і теплим залити в рульову калонку. тоді ніщо витікати не буде. але я нераджу так робити.


пердня підвіска. видно тяги. видно палець маятника.

машина стоїть на колодках. вигляд знизу. ставити на колождкти чи кірпічі доведеться полюбе. тому будьте уважні. крім цегли раджу ставити пробиті колеса із ободом і опускати на них авто. для надійності.

а це моє НОУ-ХАУ. ХРІНЬ хрінь що на фото стоїть в рульвому. нею  регулюється зачеплення червячної пари. вона піднімається і опускається. так от. наявна виработка в ній вже недозволяла опусканням компенсувати виработку. тому я зробив слідуюче. тем де тицяю викруткою по кругу напилком зняв 2 міліметри (!не по валу!!). тобто на 2 мм удлінив вал. що дало змогу компенсувати несправність. тепер на погуляній колонці нульовий ллюфт. цю операцію можна і потрібно робити на токарному станку. але потрібно дивитись виходячи з кожно окремої деталі.

 

____________________________________________________________

всім вдалого ремонту.

2

Коментарі

16.07.09, 15:13

Актуально.

    26.07.09, 15:20Відповідь на 1 від N 47-ий

    чо, гроші актуально, чи замітка?

      36.07.09, 15:22Відповідь на 2 від gam-ua

      Зміст матеріалу (наданого для ознайомлення).