...ламаючи геймерське начало...
- 07.02.09, 19:27
- Сенс життя
в собі, я все ж намічу плюси і мінуси гри у порівнянні із життям (за мотивами Heroes):
У грі в активі є у нас як завше не одне життя, тобто воно одне, але героїв може бути більше, ніж один, якщо ж одне - то хоч із санітарною палаткою. Везе, коли у книзі магії є вивченим закляття "Воскрешение", тоді пройти цю гру-життя доволі легко.
А що у нас? Єдине воно в нас, єдиний шанс з правами на помилки, але без права натиснути "Restart scenario".
Є поставлена ціль: захопити світ, зібрати ресурси чи перемогти ворогів. Всі засоби для досягнення мети доступні. Можна навіть піти на угоду з дияволом і проти своєї совісті, зайнявшись чітерством. І 30 тис. архангелів зметуть всіх противників не гірше закляття "Армагеддон"
Та ніби все у нас так само. Спокуси є, і є високі цілі. А шлях ми обираємо самі.
Радує вибір складності від легкої до неможливої. Хоча на неможливій теж цілком можливо виграти.
Нагадує дуже крилаті слова: що у людини неможливо, у Бога все можливо. І труднощі для того ж є, щоб їх долати. Люблю мульт зі словами: "Із будь-якої ситуації можна знайти вихід"
Не те що у грі. Тут якщо провтикав щось автор карти - години гри підуть коту під хвіст.
А в нас нічого не приходить і не минає даремно. Наша життєва карта складена з гарантованою можливістю виграти. У програші, як і у втраті часу, винити можна лиш себе. Щоправда не кожен гравець у житті свідомий того, що останні стануть першими )))
Повернутися назад без використання сейвів неможливо.
Та у нас навіть і сейвів тут немає. І вчора теж не було.
Гра переносить вас у фентезійний світ із купою монстрів та казкових істот під вашим командуванням. І все відбувається на різних пейзажах під відповідний звуковий супровід.
Але кому потрібен шум вірту без його пестощів у ваших кучерях, кому потрібен сніг, який сповільнює пересування, але з якого неможливо зліпити сніжку і запустити її в свого супротивника.
Найбільше розчарування приходить тоді, коли сценарій закінчується, а максимум чого досягли, то запис на дошці слави.
Опублікуйте його он-лайн, і потішитеся цим трішки більше.
Та можна ще багато чого сказати, але гра затягує.
Тільки не проміняйте на неї свого життя, і проживіть його так, щоб св. Петро на брамі раю сказав вам: "Повтори."
Коментарі
AMA-XXX
17.02.09, 20:12
Володюсик
27.02.09, 20:16Відповідь на 1 від AMA-XXX
головне, що не в тему
shrak
37.02.09, 20:29
"герої" - це супер
Але ж цей час - да на просування по карті життя...
Мабуть, кожен другий, у проміжках між сценаріями, думав

Гість: sonichka
47.02.09, 22:57
Гість: _Андрей
57.02.09, 23:08
Не увлекаюсь он-лайн играми
Гість: _Андрей
67.02.09, 23:09
И вообще больше рекламы игры.чем предостережений.ИМХО
Володюсик
77.02.09, 23:12Відповідь на 6 від Гість: _Андрей
а вона off-line i її історія вж налічує більше десятка років
Гість: _Андрей
87.02.09, 23:14Відповідь на 7 від Володюсик

АА!ну тоди оймама мия
97.02.09, 23:15
каждый человек послан в нашу жизнь для определенного урока, для того чтобы через него мы поняли что либо в нашей жизни.
Гість: feride
107.02.09, 23:23
Сподобалось...
Одна моя знайома любить казати про безвихідь таке:« Навіть якщо вас з’їли, у вас залишається принаймні два виходи» 