Пам.ятаю, як з Леною Золотухіною мандрували за Некрасовськими "Прогулками по Киеву"... :)
(Ну, й завжди згадуватиму "не злим тихим словом" ( і в прямому і переносному значенні) Рафаїла Ароновича, у котрого працювала на фільмі "Виктор Некрасов. "На "Свободе" и дома"...
Ох, Рафаїл Аронович... Рафаїл Аронович...
(ну, у геніїв важкий характер, що поробиш.... але кіно - чудове, правди нікуди діти... :) )
На фото: Глузман, Некрасов, Нахманович
До речі, у фільмі оператор Е. Тімлин чи не вперше в кінематографі радянської доби застосував перетворення відеозображення на кіноплівку. Звичайно, з цифровими сучасними технологіями це не порівняти... але кіно й з цього боку має експериментальний вигляд.
І взагалі, ящо повернутися до кіно "Виктор Некрасов. На "Свободе" и дома", то Нахманович якраз і розплутує той клубок протиріч, який привів Некрасова до вимушеної еміграції, і почалась вона саме з того дня, коли Віктор Некрасов прийшов на студію і потягнув знімальну групу знімати День пам.яті у Бабиному Яру... Цей день був і для нього і для інших учасників зйомки (Г. Снєгирьова, Р. Нахмановича, Е. Тімліна, ну, і самого В. Некрасова) певним початком нового відліку в реальності, що називалася "Великий Могучий Совєтский Союз"....
На наступний день після зйомок учасників цих зйомок під воротами "Укркінохроніки" чекав "воронок" і всіх потягли на допити, плівку конфіскували. Єдина коробка залишилася непроявленою у оператора. Багато років поспіль він її проявив, і кадри, що там зосталися, демонструються у фільмі "Віктор Некрасов. На "Свободі" і вдома", кадри з самим Віктором Некрасовим!...