Руїни очисних

Жага закинутих краєвидів довела з третьої чи четвертої спроби завела до закинутих очисних, що розташовані глибоко у лісі. Причому перед цим ледве уникнув нападу вівчарки. Але це було у місті. Посеред лісу була інша складність — знайти заброшку. Виявилось, що стежка не доходила до неї а звертала вбік. Звичайно, простіше було піти по просіках — але ж це зайвий кілометраж.

Об'єкт виявився руїнами каналізаційної насосної станції та відстійниками. Незвична заброшка. Не будівля, а споруда. Тому вирішив зробити хай і невеличкий, але окремий фотозвіт. Надодачу ще відзняв відео, яке швиденько змонтажив, щоб до публікації звіту відеоогляд був готовий.

До речі, це заброшка з юності. Дізнався про неї ще 20 років тому!


Підморожені гриби

Гриби у лісі є, незважаючи на морози і сніг. Правда, ці гриби, мабуть, виросли ще до снігу й похолодання.
Сподіваюсь, що допоможете розпізнати гриби.

Підморозило.

Кавер на пісню Білик

П'ятнично-танцювальне.
Черговий кавер на пісню Ірини Білик. І хто б думали заспівав?

Звучить прикольно.


Бойовий кіт

Випускав Мурзіка надвір. Так він спочатку терся об мене, а потім притих і дивився кудись. Я думаю: що таке? І осьо бачу: виходить молодий кіт. Теж чорний, як і Мурзік. Мабуть, його потомство. А Мурзік почав видавати дивні звуки, як весняні коти, тільки без завивання. А потім як побіжить за котиком. Прямо під машини. А пофіг! Не звертає уваги. Сподіваюмсь, що з котиком все добре. Але наш Мурзік величезний. А ще, виявляється, бойовий.

Джип-лімузин

В Румунії президентським автомобілем був... позашляховик. Причому, зроблений на базі серійної моделі (ARO 244). Від неї відрізнявся лише хромованим оформленням, маскотом на капоті і подовженою базою.

Це ж можна було б зробити лімузин з ... А, не можна було. Lanos — малолітражка. А зі Skoda зробити стрейч не дозволили б.


Це ARO 304. Погугліть.
Був іще рестайлінговий ARO 306, який базувався на рестайлінговому ARO 244. Однак при цьому мав нове оформлення передньої частини.

Туман до дощу

Якщо на вулиці туман — неодмінно піде дощ.Вчора вирішив піти до лівсу. Зайшов в гущавину: помічаю, що туман посилюється. Довелося швидко повертатись. Вирішив не чекати, поки накриє зливою.

Раніше була інша прикмета. Якщо візьмеш з собою парасолю — дощу не буде.

Місцеві заброшки

Пройшовся по місцевим заброшкам. Восени вони виглядають мальовничо! Але шкода, що не в усі можна потрапити.

Садиба на території закинутого дитячого санаторію.

Гриби у парку

На краю парку, біля дороги, виросли гриби. Причому величезні і їх багато!
Дуже ароматні, з грибним запахом.


Чи не заморочитись на автомобільну історію?

Останнім часом зачитався "Автолегендами", тож подумав: чи не заморочитися на опис історії українського автопрому? Ще 6 років тому запланував зробити фотозвіт про автомобілі українського виробництва, але так і не зробив, бо не всі вітчизняні машини відфоткав, а у рамках звіту хотілося б використати лише свої фотки. До того ж, важно знайти інформацію про кількість випущених авто. Та й не визначився з концепцією: базові моделі чи перелік комплектацій і модифікацій. Тому поки він і далі буде готуватися. А зараз, щоб не нудьгувати, можна заморочитись на дослідження українського автопрому. Так, він у нас був. Нехай не завжди це були авто власної розробки, але були вітзичняні модифікації, яких не було у іноземних виробників, а також модернізації і особливі комплектації.Інформація в інтернеті є, але вона розрізнена і несистематизована. А часом і суперечлива (наприклад, неспівпадіння років виробництва).

Думаю, що для міні огляду можна використати свої знімки і частково натирити з інтернету (ну всі так роблять).

Чи цікаво вам дізнатись нове про українську автомобільну історію?


P.S.: Для початку, як корейський Daewoo Lanos став українським.

Не стало Жванецького

  • 07.11.20, 23:48
Виявляється, що цього тижня помер сатирик Михайло Жванецький. Дивно що тут ніхто не згадав. Майстер троллінгу, як би сказало сучасне покоління. Жартувати про радянський режим так, щоб не було до чого прискіпатись. А які перли видавав!

Такі новини зайвий раз нагадують, що все навколо тлін. Поступово й легенди відходять.

Ось найулюбленіші цитати:

"Встаньте там и слушайте сюда."
"Жора, не изводите себя. Вы же ещё не отсидели за то дело, зачем нервничаете?"
"Жаль, что нам так и не удалось послушать начальника транспортного цеха."
"Крепких, креплёных и слегка разбавленных изделий."
"— Понимаю! А ты без штопора можешь открыть? Я же об пол буду стучать, мешать. А вокруг живопись."
"В каждом доме поставить турникеты. Да просто так. Пусть пока пропускают."
"— Вы все ставите меня в неловкое положение. — Я бы тебя поставил. Ох, я бы тебя поставил именно в неловкое. Да народ кругом."
" — Мужской, женский? — Я думал, он общий..."
"— Скажите, а это институт по отработке ориентации ракет в безвоздушном пространстве? — А-а-а! (В институте упала туба и раздался выстрел."
"На следующий день куча опавших листьев, под которыми ревели грузовики, переместились в тайгу."