Профіль

Мольфар

Мольфар

Ангуїлья, Сомбреро

Рейтинг в розділі:

Чому ми такі........?

"Бермудський" трикутник обкраданняВолодимир Лановий, для ЕП — П'ятниця, 13 листопада 2015, 16:00
Фото antikor.com.ua

Чому ми такі безпорадні? Що у нас взагалі відбувається?

Чому ми не можемо, як інші країни, в тому числі колишні соціалістичні, побудувати працюючу економічну систему?

Відповідь: у нас продовжує існувати вкрай безплідна й регресивна економічна модель - модель трикутника, який стиснув суспільство, заважаючи його розвитку.

У його кутах - корумпована бюрократія, державно-монополістичні корпорації та приватно-олігархічні холдинги.

Ці три кути пожирають працю і вартість, що створюються у суспільстві, позбавляють його ресурсів розвитку і можливостей кращого життя.

Ці хижаки підтримують і посилюють один одного. Вони створили нелегальні схеми збагачення і спільно їх реалізують, розкрадаючи мільярдні суми. Це український бермудський трикутник, у якому зникають величезні матеріальні цінності.

На найвищих щаблях економічної ієрархії бюрократична паразитуюча зграя виділяє бюджетні кошти збитковим державним монополіям як інвестиції у капітал, дотації, надбавки, індексації цін, кредити.

Михайло Саакашвілі оцінює обсяг щорічних даремних бюджетних витрат на покриття збитків державних монополій 120 млрд грн. Насправді цю цифру у часи "камікадзе" треба збільшити щонайменше на 40%.

Своєю чергою, державно-монополістичні об'єднання через шахрайські схеми - завищення оплати послуг і товарів приватних компаній, продаж їм продукції за заниженими цінами - створюють штучні прибутки олігархічним конгломератам.

Звільнений з посади керівника Державної фінансової інспекції М. Гордієнко називав суми виявлених крадіжок через такі схеми у кожній перевіреній монопольній субурядовій корпорації - від 0,5 млрд грн до 4 млрд грн на рік.

Це тільки щодо перевірених компаній. Перевірити ж їх усі фізично неможливо, а ще треба мати гарантії непідкупності інспекторів.

Таких монополістичних галузевих монстрів лише у сфері палива й енергетики більше десятка. Загальна ж їх кількість в Україні  близько 200, з них монополістичних утворень - не менше 50. Суму крадіжок у цій частині складно оцінити, однак, виходячи з середніх показників, це 40-60 млрд грн.

Приватні олігархічні холдинги наживаються також внаслідок їх фінансування корумпованою владою. Найвагоміші засоби корупційного надання коштів такі.

1. Пільги з оподаткування, включаючи неправомірно велике повернення ПДВ, головним чином - нелегальні. Їх можна оцінити 40-50 млрд грн.

2. Бюджетні гарантії та кредити за окремими урядовими програмами і держзамовленнями - від 50 млрд грн до 80 млрд грн у різні роки.

3. Кредити рефінансування олігархічних банків, які видає НБУ. Щорічно - 40-50 млрд грн, проте у 2014 році встановлено рекорд: банкам видали 180 млрд грн. У попередні роки близько половини кредитів рефінансування не поверталося.

Як плата за цю чиновницьку щедрість до урядового керівництва надходять хабарі. За даними інсайдерів - до 50% від отриманих коштів. Прибутки корупціонерів не обмежуються "відкатами" олігархів і прямими хабарами від монополістів. Вони збирають гроші й за інші свої "послуги".

Це призначення на урядові посади та посади керівників державних корпорацій, включення до складу народних депутатів, дозвільні послуги бізнесу, мінімізація податкових платежів, оформлення митних документів, підвищення цін і тарифів, доступ до державних активів, уникнення кримінальної відповідальності.

Ці "послуги" важко оцінити, сума може коливатися від 50 млрд грн до 75 млрд грн.

Якщо скласти наведені суми, то виходить, що в фінансовому обороті у корупційному трикутнику щорічно знаходяться щонайменше 350 млрд грн, щонайбільше - 520 млрд грн. Сюди ще потрібно додати нелегальний корупційний оборот на місцевому рівні - мінімум 150-170 млрд грн.

Отже, від 500 млрд грн до 690 млрд грн щорічно незаконно вилучаються з національної економіки, крутяться нелегально, розкрадаються чиновниками, олігархами, менеджерами мополістичних монстрів. Це дорівнює усьому бюджету держави разом з пенсійним фондом і трохи менше третини ВВП України.

Можна безпомилково визначити, що у 2014-2015 роках обсяги вилучення ресурсів з національної економіки не зменшилися. Уточнення стосуються лише певного перерозподілу сум між учасниками здирницького трикутника.

Явно зросли корупційні потоки. Причина - більш високі ризики для чиновників щодо викриття їх злочинів. Зменшилися прибутки олігархів через поглиблення економічної кризи та переділ між кланами державних фінансових потоків.

Обсяги грошей, що прилипають до рук керівників державних корпорацій, як мінімум, не зменшуються, а в багатьох з них - ростуть. Про це свідчить збільшення їх збитковості, що значною мірою пояснюється господарськими зловживаннями.

Як може при таких втратах функціонувати і розвиватися економіка? ВВП - це загальна сума того, що заробляють усі громадяни і державний апарат, а також обсяги амортизації основного капіталу і чистих внутрішніх інвестицій в Україні.

Отже, від нас "відрубують" третину засобів існування людей, функціонування держави та приросту економіки. Корупціонери разом з "помічниками" в державному і приватному секторах економіки привласнюють суми, які дорівнюють фонду зарплати працюючих та інших приватних доходів і пенсій громадян.

Є ще одна сторона розграбування України: вивезення грошей за кордон. Це означає повне їх відчуження від вкладень в українську економіку. Використання награбованого всередині країни хоча б означало його включення в національну тіньову економіку і створення тіньових робочих місць.

Останніми роками вивезення награбованого за кордон стало більш інтенсивним.

Це пояснюється тим, що шахраї при владі не схильні витрачати награбоване на теренах України. З одного боку, їм миліше хизуватися багатством в інших краях, з іншого - після Революції гідності та активізації контрольної діяльності об'єднань громадянського суспільства ховати награбоване в Україні стало набагато важче.

Відповідно, награбовані суми конвертуються у тверду іноземну валюту і вивозяться за кордон. У часи Януковича вивозилося близько 40% цих коштів або 200-275 млрд грн щорічно. Вони конвертувалися в інвалюту на 25-35 млрд дол.

За нинішньої влади частка грошей, що приховано переправляється за кордон, зросла до 60-70% або 300-480 млрд грн від загальних доходів учасників злочинного тріумвірату. За діючим валютним курсом за рік за кордон вивозиться 15-22 млрд дол. Це більше, ніж Україна отримує за рік від усіх кредиторів.

Якщо не зупинити руйнівну дію трикутника, то загроза нестачі валюти навіть за широкої програми міжнародного кредитування знову стає реальною.

Для вивезення коштів долари скуповуються всередині країни. Цей додатковий попит нависає над ринком і накопичує загрози провалу валютної забезпеченості гривні. До 2014 року гривневий попит на долари перевищував продаж інвалюти підприємствами і населенням на 4-5 млрд дол за рік.

Основну частину доларів скуповували не громадяни, що бажали зберегти заощадження, а елітні угруповання - члени "бермудського" трикутника. СБУ чи не щодня інформує про припинення діяльності чергового конвертаційного центру.

Призначення цих центрів - нелегальний обмін безготівкової гривні, вкраденої всередині країни, на валютну готівку. У такій тіньовій конвертації зацікавлені чиновники-корупціонери та керівники державних підприємств й установ.

Людям заборонено купувати в пунктах обміну і банках одноразово більше 200 дол, а в конвертаційних центрах, що розміщуються у квартирах, крутять мільярдами.

Незважаючи на ліквідацію виявлених "конвертів", нові центри виникають, як гриби після дощу. Це свідчить про великий тіньовий попит на іноземну валюту для її вивезення банківськими каналами за межі країни.

Щоб задовольнити потреби на мільярди доларів, режим Януковича витрачав золотовалютні резерви НБУ. За 2012-2013 роки вони зменшилися на 16 млрд дол.

Другим джерелом були іноземні кредити уряду - щороку 5-6 млрд дол. Ще більша сума вивозилася шляхом експорту товарів і неповернення валютної виручки. Такими діями режим довів країну до глибокого виснаження валютних ресурсів.

Із суми, яка щорічно розкрадається, більша частина, не менше 300 млрд грн, осідає у кишенях бюрократії, включаючи депутатів різних рівнів.

Особливістю періоду, який почався після приходу до влади Януковича, є перехід головної ролі у здійсненні тотального пограбування від олігархічних нуворишів, які особливо швидко збагачувалися за Л. Кучми та В. Ющенка, до чиновницької камарильї. Ця тенденція стала ще більш вираженою після Революції гідності.

По-перше, революція вимагала жертв серед олігархів донецького клану, і нові бюрократи швидко перевели на них вістря своєї "боротьби". Незаконні прибутки донецьких поменшали, а Фірташ і Курочкін втратили більшу частину багатств.

По-друге, нові корупціонери - маніпулятори суспільної думки стали нахабнішими. Вони підвищили ставки поборів, сподіваючись, що їм вдасться сховатися за натягнутою на себе рясою реформаторів і поборників корупції.

Утворення і механізм дії злочинного трикутника

Злодійський "бермудський" трикутник має своїх конструкторів. Ними стали пострадянські українські чиновники. Вони працювали у трьох напрямках.

1. Намагалися зберегти у своїх руках важелі управління господарськими процесами, які повинні були виконувати підприємства, або їх слід було скасувати.

Мова йде про встановлення цін, дотацій і субсидій, контроль за укладенням угод, тендерні закупівлі, фінансування підприємств, капіталовкладення у будівництво, інфраструктуру, списання боргів компаній, встановлення курсу гривні, розподіл інвалютних потоків, ліцензування експорту та бізнесу.

2. З перших місяців незалежності чиновники ініціювали створення державних корпорацій, які були спадкоємцями радянських галузевих державних комітетів - проміжної ланки між галузевими міністерствами та виробничими підприємствами.

Чиновники стали управлінською ланкою утворених з фабрик і заводів корпорацій, позбавлених права самостійного господарського функціонування. Ці права перейшли колишнім чиновникам, які стали володіти фінансами, ресурсами, прибутками підприємств, не беручи участі у виробничих процесах.

Була завдана подвійна шкода економіці.

По-перше, зникла конкуренція. Були запроваджені державні монополії, які швидко стали збитковими. Монополія використовувала свої можливості не для власних надприбутків, а для їх трансляції приватним структурам та урядовцям.

По-друге, була знищена зацікавленість колись самостійних виробничих одиниць у прибутковому господарюванні. Їм стало вигідніше демонструвати збитки, що дає право на бюджетні дотації, інвестиції та підвищення цін на продукцію.

3. З початком приватизації великих підприємств, з 1998 року, чиновники здійснювали перехід від егалітарної до елітарної моделі приватизації, за якої найвищі чиновники передавали пакети акцій в одні руки окремим бізнесменам, друзям влади чи своїм родичам з умовою їх переходу у клас фінансових олігархів.

Вони мали завдання фінансувати виборчі кампанії владних партій та окремих кандидатів, володіти загальнонаціональними телеканалами, проводити потрібну інформаційну політику, ділитися прибутками з першими особами держави.

Вони почали вибудовувати холдинги, збільшуючи свій вплив в економіці і забезпечуючи більшу стійкість своїх фінансово-промислових імперій.

Олігархи знаходили джерела збагачення у кожній паралельній галузі, розробляючи тіньові прибуткові схеми та встановлюючи корисливі відносини з державними корпораціями, фінансово-кредитними установами, органами влади.

Олігархи фактично запліднили ту конструкцію, яку замовили їм корупціонери-чиновники, запровадили ті технології розкрадання, які використовують і особи в органах влади, і керівники державних монополій.

Олігархи у вказаній геометричній фігурі обкрадання України виконують роль "технологів", без яких гроші не "віджимаються" і не "відмиваються". Без них трикутника не буде. Державні ж монополії є інфраструктурою, обслугою, передавальними пристроями шахрайського процесу.

Злодійська модель трикутника створена самими бюрократами у власних інтересах. Вони по-іншому не бачать побудови української економіки і будуть захищати своє потворне чадо усіма способами, аж до знищення противників.

Це вони зараз і роблять, знищуючи революціонерів, добровольців, волонтерів, правоохоронців, які стали на шлях викриття корупціонерів.

Один з грошових мішків на запитання, чи зміг би він тримати бізнес без походів до бюрократичних органів, відповів: "Якщо я перестану до них ходити, це почнуть робити інші. Навіщо мені передавати якомусь іншому бізнесмену солодкі відносини з чиновниками? Чистої роботи останніх годі й чекати".

З побудовою, укріпленням і постійним відновленням зв'язків між учасниками здирницького трикутника останній став системним інститутом організації економіки. Ця система неофіційна, нелегальна, хоча вона і перетинається з легальними відносинами. Вона, звичайно, не охоплює всю економіку.

Існують сфери, до яких не доходять руки корупціонерів та олігархів: дрібне підприємництво, торгівля, побутові, комунальні енергетичні, транспортні послуги. Проте ці сфери - на периферії економічних відносин, вони не визначають основних потоків капіталу і є вторинними щодо процесів, які формують олігархічні холдинги.

У той же час злочинна тристороння система не дозволяє розширюватися дрібним незалежним сферам економіки. Як тільки вони зростають і переходять в розряд середнього і крупного підприємництва, корупціонери та олігархи силою, грошима або підкупом захоплюють їх та інтегрують у свої структури.

Якщо ж загарбникам відмовляють, - застосовуються будь-які засоби знищення. Найчастіше - за допомогою податкових каральних органів.

Отже, трикутник не тільки сам пригноблює та знекровлює економіку, а й стоїть на заваді розвитку альтернативних секторів господарювання в країні.

З одного боку, ця система у деякій частині безальтернативна. Поза нею виходити на ринки чи отримувати державне фінансування неможливо, бо економічні свободи задушені. Поза трикутником більш-менш крупний бізнес зупиняється.

Бізнесмени, що увійшли у нелегальні й криміногенні зв'язки, задоволені: не треба боротися з конкурентами, шукати нові рішення, не спати ночами, а гроші самі пливуть їм у руки. Задоволені й ті, хто вліз на крісла керівників державних корпорацій та протиснувся на чільні посади у владі. Учасники нелегального тріумвірату доповнюють один одного і не можуть функціонувати один без одного.

З іншого боку, їх дії деструктивні, вони тягнуть країну на дно. Незаконні зв'язки в рамках трикутника дозволяють визнати їх кримінальними, бо вони є результатом злочинної змови, а учасників відносин - організованим злочинним об'єднанням.

Особливістю грабіжницького об'єднання є залучення правоохоронних і судочинних органів, підпорядкування останніх владним корупціонерам та олігархічним кланам.

Особливо явно це було видно до Революції гідності. Зараз відбуваються зміни, найбільш характерною відмінністю яких є захоплення керівних і головуючих позицій корупційним чиновництвом, яке підім'яло під себе правоохоронну систему.

За цих обставин усі цивілізовані форми громадського протистояння криміногенному триголовому змію з боку активістів Майдану і вільних підприємців стають безрезультатними і формально, в інтерпретації міліціонерів, "есбеушників" і прокурорів, антидержавними, про що вже заявляли сьогоднішні керманичі.

Перед Україною стоять не просто завдання реформування економіки і влади. Громадянам протистоїть злодійська зграя, що опанувала владні органи, контролює легальні й нелегальні фінансові потоки, розпоряджається основною частиною бізнесу, майнових активів і нерухомості, тримає у своїх руках процеси виборів.

Людям протистоїть повноцінна закінчена економіко-політична система, яка згори управляє і державою, і суспільством. Її дія настільки підірвала українську економіку, що розвал і деградація останньої стали невідворотними.

Ця система призвела до критичного розколу між нинішньою "елітою" і суспільством, до небаченого рівня вилучення на користь елітарних грабіжників плодів праці мільйонів працівників. Вона довела людей до зубожіння, вивезення національного капіталу за кордон і втрати можливостей розвитку країни.

Існування цієї системи загрожує країні, її потрібно зламати. Цьому були присвячені дві революції, але вона втрималася. Експлуататорська система цілісна та організована, тому її ліквідація - складне завдання. Воно потребує об'єднання здорових політичних, громадянських і підприємницьких сил суспільства.

Трансформація здирницького трикутника полягає у перетворенні системи корупційного бюрократичного управління у прозору систему, що використовує в управлінні ринкові сили і механізми. Вона також полягає у перетворенні олігархічних імперій на конкурентні підприємницькі структури та розформуванні державно-монополістичних об'єднань в сукупність самостійних підприємств.

На жаль, обидва постмайданівські уряди, очевидно, із задоволенням пролонгували дію грабіжницької моделі і зі здивуванням дізналися, що за цих солодких для влади умов керована нею економіка летить шкереберть.

Володимир Лановий, екс-міністр економіки, доктор економічних наук, президент Центру ринкових реформ

Сукін-шокін сам не вимре, як і порохно, що його кришує

Начальник управління «К» СБУ змушений піти у відставку через Шокіна
Олена Ярмолюк 12 листопада 2015, 23:14
Начальник управління «К» СБУ змушений піти у відставку через Шокіна


Читайте також:
Перший заступник голови СБУ - начальник Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю Центрального управління Віктор Тріпак написав заяву на звільнення.


Про це повідомляє видання ZN.UA, новину передає «Преса України».

Як з'ясувалося, Тріпак написав заяву на ім'я президента Порошенко про звільнення з займаної посади через причину неможливості виконувати свої прямі обов'язки.
Згідно з даними, наданими виданню анонімним джерелом з Адміністрації президента, пояснюючи причини свого рішення, Тріпак підкреслив, що він не може боротися з корупцією в умовах, коли посаду генпрокурора займає Віктор Шокін.

Раніше ми повідомляли: Генпрокурор України Віктор Шокін готує подання про притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата Володимира Парасюка. Статті, за якими будуть звинувачувати депутата, поки не називаються.


83%, 5 голосів

0%, 0 голосів

17%, 1 голос
Авторизуйтеся, щоб проголосувати.

Ця мразь геть зовсім знахабніла

Підозрюваний в авіакатастрофі Іл-76 В.Назаров обурений тим, що його хочуть посадити до в’язниці
Підозрюваний в авіакатастрофі Іл-76 В.Назаров обурений тим, що його хочуть посадити до в’язниці

КИЇВ. 12 листопада. УНН. Підозрюваний в авіакатастрофі Іл-76 генерал-майор ЗСУ Віктор Назаров обурений тим, що його хочуть посадити до в’язниці в той час, як Геннадій Корбан знаходиться під домашнім арештом. Про це він заявив в ексклюзивному коментарі УНН.

“Якщо всякі Корбани влаштовують всякі акції, літачки розкладають на Майдані, то яка може бути правда. Коли генералу, який прослужив в АТО півроку, заставу у 364 тисячі і хочуть посадити у в’язницю чи в СІЗО, а Корбану, який відома особистість в усі часи та віка – домашній арешт, то яка тут на …. (ненормативна лексика – ред.) може бути правда. Ви що, її не бачите, то ж відкрийте очі і побачите”, - сказав генерал-майор ЗСУ В.Назаров.

Нагадаємо, родичі загиблих в авіакатастрофі Іл-76 так само проводили паралель між двома справами: В.Назарова та Г.Корбана, зазначаючи, що Г.Корбан, який нікого не вбив переслідується усіма правоохоронними органами, а В.Назаров, який винен у загибелі 49 українських військовослужбовців досі знаходиться на керівних посадах Генштабу.

При цьому, сам В.Назаров, за словами родичів, так і не визнав своєї провини в авіакататсрофі, жодного разу не вийшов на контакт з матерями загиблих військових, а їх загибель назвав “статистичними втратами”.

Також нагадаємо, В.Назаров наразі перебуває під заставою у 97 тисяч гривень, оскільки апеляційний суд скасував заставу у 365 тисяч гривень та встановив 97 тисяч гривень.

Як раніше повідомляв УНН, 18 листопада 2014 року В.Назарову було оголошено підозру у вчиненні кримінального правопорушення, передбаченого ч.3 ст.425 КК України (халатність при організації перельоту роти десантників у червні 2014-ого), яка призвела до катастрофи Іл-76. В результаті катастрофи загинули 40 десантників і 9 членів екіпажу.

2 червня поточного року суддя Печерського суду обмежив термін ознайомлення адвокатів В.Назарова з матеріалами кримінального провадження через ймовірне затягування процесу з їх боку. Відповідно до рішення суду, адвокати мали закінчити ознайомлення до 12 червня, проте В.Назаров змінив адвокатів, що призвело до початку нового відліку часу на ознайомлення.

Разом з тим, 26 жовтня Печерський суд знов обмежив сторону захисту В.Назарова в ознайомленні з матеріалами кримінального провадження. Відповідно до ухвали суду, сторона захисту має ознайомитися до 12 листопада поточного року. При цьому, в разі чергової заміни адвокатів, вони будуть вважатися такими, що ознайомлені з матеріалами досудового розслідування. Таким чином, суд обмежив можливості для затягування процесу з боку В.Назарова.

Також нагадаємо, народний депутат і командир батальйону “Донбас” Cемен Семенченко заявив, що В.Назаров знав про операцію по знищенню літака Іл-76 мінімум за добу.

Крім того, за словами родички одного із загиблого, В.Назаров дозволив виліт літака ІЛ-76, попри категоричну заборону СБУ.

У свою чергу, підозрюваний у службовій недбалості, яка призвела до трагедії з Іл-76, генерал-майор ЗСУ В.Назаров зізнався, що не мав досвіду проведення антитерористичних операцій.

Крім того, як раніше повідомили ЗМІ, генерал-майор ЗСУ В.Назаров погрожував звільненням офіцерам ЗСУ, з метою приховати свою провину в загибелі військових у катастрофі Іл-76.

Також нагадаємо, у травні поточного року родичі та друзі десантників, які загинули під час авіакатастрофи Іл-76 в Луганській області, написали листа Президенту України Петру Порошенку. У своєму листі вони закликали П.Порошенко звільнити генерал-майора ЗСУ Віктора Назарова із займаної посади та взяти його під варту.

Проте, Президент проігнорував заклики щодо звільнення підозрюваного генерал-майора ЗСУ В.Назарова з Міністерства оборони

Разом з тим, підозрюваний у загибелі 49 військових генерал-майор ЗСУ В.Назаров продовжує займати посаду першого заступника начальника головного оперативного управління ГШ ЗСУ

На переконання правозахисника Е.Багірова, Президент мав би прислухатися до закликів родичів та звільнити В.Назарова з посади, оскільки до такої особи вже немає довіри, а відтак накази В.Назарова ймовірно не виконуються військовими.Правозахисник також підкреслив, що В.Назаров усвідомлює, що він військовий злочинець, проте маючи “політичний дах”, він намагатиметься уникнути покарання

Як повідомляв УНН, лідер партії “РПЛ” Олег Ляшко, який сам ледь не загинув у цьому літаку, заявив, що відповідальною за авіакатастрофу Іл-76 є влада

Джерело: УНН

А ворогів України захищає від заслуженої кари

Шокин блокирует привлечение Бойко к ответственности - депутат
12.11.2015 14:54
Печать
По словам народного депутата Сергея Лещенко, представление на привлечение Бойко к уголовной ответственности уже три месяца лежит у генпрокурора Шокина

Шокин блокирует привлечение Бойко к ответственности - депутат
Сергей Лещенко (facebook.com/leshchenko)

Народный депутат от БПП Сергей Лещенко заявляет, что генпрокурор Виктор Шокин блокирует представление на привлечение Юрия Бойко к уголовной ответственности. Об этом Лещенко заявил сегодня на брифинге, передает корреспондент ЛІГА.net.

"Следователи Генеральной прокуратуры Украины подготовили представление в Верховную Раду о привлечении Юрия Бойко, руководителя фракции Оппозиционный блок, к уголовной ответственности. Юрию Бойко инкриминируют аферу со сжиженным газом. Проект представления был составлен следователями и внесен генеральному прокурору Виктору Шокину на подпись для того, чтобы он передал его в Верховную Раду. Но Виктор Шокин этот документ заблокировал на своем уровне, и представление на Юрия Бойко в Верховную Раду не поступило", - сказал Лещенко.

По его словам, представление уже три месяца лежит у генпрокурора. "По моим ощущениям, там происходят торги между представителями Оппозиционного блока и нынешней властью", - добавил он.

Лещенко также уточнил, что речь идет об аферах с сжиженным газом, которые проводил Сергей Курченко. Бойко подозревают в участии в преступной организации и завладении чужим имуществом в крупных размерах.

В частности, в соответствии с материалами следствия, Бойко в должности министра топлива и энергетики и вице-премьер-министра в правительстве Николая Азарова покрывал Курченко, когда тот завышал объемы сжиженного газа, необходимого для нужд населения по заниженным тарифам. "Сергей Курченко выкупал этот газ якобы для нужд населения, а продавал коммерческим предприятиям. Разница в цене составила на то время более 5 млрд грн", - пояснил Лещенко. 

Также депутат заявил о том, что, по его информации, в ближайшем окружении Шокина работает старший помощник по особым поручениям Василий Драган. По словам Лещенко, он был помощником Шокина, когда тот был еще заместителем генпрокурора.

"Василий Драган, как я выяснил, работал вместе с Юрием Бойко более трех лет в Министерстве топлива и энергетики во времена Януковича и Азарова. Самое интересное, что Драган занимал должность заведующего сектором недопущения и выявления коррупции Министерства топлива и энергетики. И именно в то время, как он занимал эту должность, совершались аферы Курченко со сжиженным газом и аферы Бойко с вышками, которые были закуплены для компании Черноморнефтегаз", - добавил Лещенко.

порохно нищить патріотів

СБУ затримала командира групи «Тіні», яка знищила Мозгового
Наталія Світанок 12 листопада 2015, 21:49

СБУ затримала командира групи «Тіні», яка знищила Мозгового


Затриманий напередодні співробітниками СБУ Олег Мартинов виявився командиром однієї з груп партизанського загону «Тіні». Саме його група знищила командира бригади «Привид» Олексія Мозгового.


Про це розповів лідер партизанського загону «Тіні» Олександр Гладкий, новину повідомляє «Преса України».

«03.11.15 р. у Херсоні заарештований СБУ один із командирів груп «Тіні», позивний «Вовк». Серед знищених його групою - Мозковий. Група, після розриву владою комунікацій з групами прифронтової розвідки, була виведена з окупованій території і «законсервована».
Командир знайшов себе в УКРОПі. Те, чого не змогли зробити вороги України, зробила влада ПОПа», - зазначив Олександр Гладкий.

Як розповів депутат Віталій Купрій, його помічник Олег Мартинов уже тиждень як перебуває під вартою в ізоляторі СБУ без надання правової допомоги.

«Він уже тиждень як затриманий правоохоронцями за своїм місцем проживання в Херсоні щодо справи Корбана, етапований у Київ і утримується в ізоляторі СБУ на Аскольдовому провулку, 3А. Олегу висувають такі самі звинувачення, що  й Геннадію Корбану. Це черговий виток свавілля у справі переслідування владою активістів партії УКРОП», – сказав Віталій Купрій.

За словами нардепа, до Олега Мартинова досі не допущено адвоката. Крім того, самого Віталія Купрія офіційно не повідомили про затримання його помічника, що є порушенням закону.

«Олег – це патріот із великої літери, який свого часу командував розвідгрупою одного з добровольчих батальйонів у зоні АТО. Після демобілізації він допомагав Геннадію Корбану на виборах у Чернігові. Саме він був одним із перших, хто виявив факти купівлі голосів президентським кандидатом Березенком. Він один із перших, хто зупинив авто, в якому перевозились гроші, зброя та списки підкуплених виборців. Саме він виявив і зупинив спробу БПП фальшувати результати виборів за допомогою виготовлення дублікатів печаток виборчих комісій», – наголосив Купрій.

На думку депутата, затримання Олега Мартинова є  очевидною помстою за його активну громадську позицію
.

Прикро...

Глава партии "Правый сектор" Тарасенко: Уход Яроша – это не раскол, за ним никто не последовал
Конфликт в "Правом секторе" является мировоззренческим, Дмитрий Ярош объявил об отставке из-за недостаточной радикальности, заявил лидер политического крыла движения Андрей Тарасенко.

Сегодня 22:24
Тарасенко: Провод будет работать в революционном русле
Тарасенко: Провод будет работать в революционном русле 
Фото: Андрій Тарасенко / Facebook

Уход из "Правого сектора" его лидера Дмитрия Яроша не говорит о расколе в организации, заявил лидер политической партии с таким же названием Андрей Тарасенко в интервью журналу "Фокус".

"Это точно не раскол. Мне пока неизвестно, чтобы за Ярошем кто-то последовал", – сказал Тарасенко.

По его версии, конфликт инспирировали не называемые им члены провода "Правого сектора", посетившие Яроша после конференции 8 ноября. Однако отставку лидера движения Тарасенко связывает с мировоззренческими разногласиями.

Провод "Правого сектора", по его словам, будет работать "в революционном русле", а Ярош менее радикален.

Движение "Правый сектор" было создано во время Евромайдана в 2013 году, оно объединило ряд националистических организаций и партий Украины. Позже появились одноименные партия и батальон, который участвует в антитеррористической операции на Донбассе.

11 ноября Дмитрий Ярош заявил об уходе с должности главы провода "Правого сектора", свое решение он объяснил тем, что не может быть "свадебным генералом" в движении.

Дальнейшая стратегия развития движения будет определена на заседании провода движения, которое состоится в ближайшее время в присутствии Дмитрия Яроша, сообщила пресс-служба "Правого сектора".

Вілен Мартиросян пропонує, а я, не раджу...

Генерал запропонував відновити ядерний статус України
Володя Костик 11 листопада 2015, 21:14
 491
Генерал запропонував відновити ядерний статус України


Таку думку під час свого інтерв'ю висловив генерал-лейтенант Вілен Мартиросян, новину передає "Преса України".
Україна повинна в терміновому порядку відновлювати свій ядерний статус, щоб довести всім, що ми теж сильна країна.

Він зазначив, що таким чином можна зупинити російську агресію. Генерал вважає, що РФ погрожує застосувати ядерну зброю, але якщо Україна також буде мати таку можливість, це змусить Кремль поміняти свої плани.

Мартиросян заявив, що ядерний статус дає можливість країні змусити рахуватися з собою, "з ним говорять на "Ви". А нам поки тільки "тикають", і все".

Крім того, генерал заявив, що на початку 1990-х він зробив все можливе, щоб Україна зберегла свій ядерний статус, але екс-президент Леонід Кравчук обманним шляхом відправив генерала у відрядження, і в цей момент у парламенті прийняли рішення про передачу ядерного озброєння.

Разом з тим Він додав, що "все одно Україну не можна знищити. Вона в будь-якому випадку займе своє гідне місце".

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що Російська Федерація буде посилювати свій ядерний потенціал у відповідь на розгортання системи ПРО Сполученими Штатами Америки.

Читайте також:

ху*ло1 також має цю інформацію...а що робить "українська" влада?

За півтора року війни в Україні так і не розроблена ефективна оборонна стратегія - Юрій Касьянов
Саша Юрчук 11 листопада 2015, 19:18

За півтора року війни в Україні так і не розроблена ефективна оборонна стратегія - Юрій Касьянов


Начало войны явно продемонстрировало неспособность оборонной промышленности страны обеспечить текущие потребности Вооруженных сил в ремонте боевой техники, вооружения; не говоря уже о разработке и серийном выпуске новых образцов. Все годы независимости наша оборонка была ориентирована на ремонт и модернизацию советской военной техники для последующей продажи ее за рубежом. Причем эти работы производились, как правило, в тесной кооперации с российскими предприятиями; замкнутого цикла производства внутри страны практически не было ни по одному виду вооружений. Новые образцы военной техники также разрабатывались под экспортные заказы, как, например, бронетранспортер БТР-4Е «Буцефал».
Вот уже полтора года Украина находится на острие атаки российских реваншистов. В мае 2014 года, когда началась активная фаза войны на Донбассе, у нас фактически не было боеспособных Вооруженных сил, отсутствовала хоть какая-то внятная военная политика государства. Армия существовала только на бумаге – воинские части были кадрированными (некомплект личного состава достигал 80%); боевая техника была устаревшая, и большей частью находилась в непригодном состоянии; практически полностью отсутствовали средства связи; совершенно не было в войсках тепловизоров, современных приборов ночного видения, лазерных дальномеров, систем управления. Летчики военной авиации имели крайне малый налет; беспилотная авиация была представлена только одной эскадрильей крайне устаревших советских реактивных БПЛА ТУ-143 «Рейс».

За прошедшие полтора года ситуация в оборонке несколько улучшилась: заводы освоили ремонт, серийный выпуск модернизированных образцов советских еще вооружений – там, где сохранились оснастка, технологии. Появилась и новая техника – в основном, легкобронированные автомобили разных производителей автотехники. Вместе с тем, основной поставщик - государственный концерн «Укроборонпром», и крайне непрофессиональный, коррумпированный заказчик в лице Минобороны сегодня являются реальным тормозом на пути развития оборонных технологий, разработки и постановки на вооружение новейших образцов вооружений.

«Укроборонпром» может производить только то, что на его предприятиях производилось еще в советские времена; его номенклатура изделий и технологий консервативна, устарела, и, как правило, имеет завышенную стоимость вследствие неэффективности производства и безмерных аппетитов менеджмента. Фактически, «Укроборонпром» выступает как монополист и лоббист аффилированных с ним предприятий и структур. С другой стороны, чиновники Минобороны, ответственные за принятие решений по закупкам, давно и фундаментально ориентируются на «сотрудничество» с «Укроборонпромом», где все схемы жестко прописаны, и «вознаграждения» коррумпированным чиновникам гарантированы.

За годы независимости Украина почти утратила доставшийся ей в наследство мощный научно-технический потенциал, превратилась в страну офисных клерков, в сырьевой придаток цивилизованного мира. Средний возраст конструкторов, квалифицированных рабочих на оборонных предприятиях составляет 45-65 лет; многие ключевые технологии утрачены безвозвратно, по многим направлениям, таким как цифровые технологии, связь, навигация, системы управления – мы отстали на 20-30 лет от развитых стран.

Фактически, научно-технический потенциал страны имеет сегодня «очаговый характер» - даже в таком большом городе, как Киев, почти невозможно найти специалистов высокого класса для организации предприятия по разработке и производству, скажем, беспилотных летательных аппаратов. Реально грамотные инженеры, талантливые разработчики проживают в разных местах Украины, и многие из них занимаются ключевыми для обороны страны технологиями, как своим хобби…

Другая большая проблема находится на стороне заказчика. Минобороны, иные силовые структуры зачастую разрабатывают требования, технические задания (ТЗ) в совершенном отрыве от реальных задач, которые должна выполнять военная техника в зоне конфликта. Требования ТЗ, в большинстве случаев, компилируют или стандарты, принятые в бывшем СССР, или стандарты НАТО (в лучшем случае) – которые ввиду нашей технологической отсталости не могут быть достигнуты. Из-за недостижимости требований ТЗ, нередки случаи принятия образцов на вооружение «в опытную эксплуатацию», без всякого конкурса, что дает широкие возможности для коррупции. Часто заказчик включает в ТЗ противоречивые требования, пытаясь упаковать в одно изделие все свои пожелания на все случаи жизни. Например, в условиях конкурса на закупку БПЛА могут быть прописаны требования вести разведку в любых погодных условиях на высоте не менее 600 метров, при том, что нижний край облачности с октября по апрель на Донбассе редко превышает 300 метров…

Чиновники, занимающиеся закупками, слабо себе представляют практику реального боевого применения техники и вооружений, и практически никак не используют накопленный за полтора года боевой опыт. К примеру, наша группа разработчиков и эксплуатантов БПЛА за полтора года разработала и построила десятки различных разведывательных дронов; у нас, наверное, самый большой опыт боевого применения беспилотников; мы отлично знаем, какие аппараты, для каких целей нужны в войсках, однако наш опыт до сих пор оказался невостребованным.

Подводя итог анализу сложившейся ситуации, приходится с сожалением констатировать, что за полтора года войны в Украине так и не выработана эффективная оборонная стратегия, не взят курс на ускоренный рост научно-технического потенциала, нет никакой государственной программы поиска новых идей, технологий, и их поддержки; по-прежнему действуют старые механизмы «распила» бюджета, причем этот распил этот в условиях войны под лозунгом «всё для фронта, всё для победы!» только усилился.

Что делать?..

Розпалюючи напругу порохно підіграє ху*лу1

Россия ударит по Укpaинe изнутри — эксперт

 

Пoлнoмacштaбнoй aгpeccии Рoccии пpoтив Укpaины нe пpoизoйдeт, вмecтo этoгo Кpeмль удapить пo Укpaинe изнутpи. Тaкoe мнeниe выcкaзaл пoлитoлoг Сepгeй Тapaн.

Минcкиe coглaшeния для oднoй-eдинcтвeннoй цeли – чтoбы пoлучить вpeмя нa уcилeниe coбcтвeннoй apмии и экoнoмики, чтoбы цeнa aгpeccии для Рoccии вce уcиливaлacь и в кoнцe кoнцoв cтaлa нeпpиeмлeмoй.

Думaю, для пoлнoмacштaбнoй aгpeccии у Рoccии ceйчac нeт ни cил, ни жeлaния. Нo вoт для вoзвpaщeния кoнфликтa нa пpeжний уpoвeнь вoзмoжнocти, пoлaгaю, ocтaлиcь. Дoлгo этo нe пpoдлитcя, пocкoльку в тaкoм cлучae caнкции уcилятcя. Силoвoe пpoтивocтoяниe вepнeтcя к тoй жe фaзe, нa кoтopoй oнo нaхoдилocь дo зaключeния пocлeдних дoгoвopeннocтeй.

Бoлee тoгo, Рoccия cдeлaeт ocнoвную cтaвку нa paзжигaниe кoнфликтa внутpи Укpaины. Ей нужнo пpoдeмoнcтpиpoвaть миpу, чтo влacть в Укpaинe нecтaбильнa, чтo ee пpeдcтaвитeли пocтoяннo ccopятcя дpуг c дpугoм. Рoccия плaниpуeт oткpыть втopoй фpoнт внутpи Укpaины – этo oчeвиднo ужe ceйчac, и cдeлaeт cтaвку нe тoлькo нa пpoтивocтoяниe нa линии фpoнтa, нo и нa уcилeниe пpoтивopeчий внутpи Укpaины, — пoдытoжил пoлитoлoг.

Источник: Страна IN.UA
Источник:
Новости Facenews-http://www.facenews.ua/news/2015/296998/

Кривдоохоронна система у своїй мерзенності

20 "беркутівців", яких хотіли затримати, в один день виїхали за кордон – МатіосВівторок, 10 листопада 2015, 23:32

У серпні минулого року планувалася масштабна спецоперація із затримання 20-ти "беркутівців", причетних до злочинів під час Революції Гідності, але вона була зірвана через чиюсь команду або попередження.

Про це заявив головний військовий прокурор України Анатолій Матіос у ефірі "Громадського ТБ".

"Я б хотів підтвердити, що дійсно влітку минулого року... Я очолював управління як заступник генерального прокурора, яке здійснювало процесуальне керівництво розслідування справи щодо Майдану...," - сказав він.

"І так, дійсно, на початку серпня минулого року...була підготовлена феноменальна операція щодо затримання 20-ти на той момент діючих співробітників "Беркута", але за дуже дивних обставин перед проведенням операції з їхнього затримання... а це повинна була бути масштабна операція, не в Києві... всі ці "беркутівці" в один день залишили територію України", - розповів Матіос.

Відповідаючи на уточнююче запитання про те, чи означає це, що їх попередили, головний військовий прокурор сказав: "Одномоментно люди не можуть виїхати. Однозначно люди або отримали команду, або були попереджені".

При цьому Матіос додав, що йому не відомо про те, хто міг їх попередити.

За його словами, в курсі спецоперації була оперативна група СБУ, технічні підрозділи, силовий підрозділ, процесуальні керівники та перші керівники Генпрокуратури і МВС - Віталій Ярема та Арсен Аваков.

Також головний військовий прокурор України додав, що він сам був допитаний слідчим Генпрокуратури з цього приводу.

Інтерфакс-Україна

Все про: БеркутЄвромайданГенпрокуратура