Звернення гурту Rock-H до українських радіостанцій

Закарпатський гурт Rock-H на своїй сторінці в фейсбук звернувся до всіх фанів та небайдужих із проханням поширити їхні пісні на українських радіостанціях аби посприяти вступу в дію закону про квоти на українську музику. До публікації гурт додав архів із 45 студійними треками, створених за 8 років існування колективу, а це понад дві години безперервного звучання.


Публікація здобула небувалої підтримки серед слухачів. В гурті зізнаються, що відчули бурхливу підтримку та симпатії з боку поціновувачів україномовної музики: за півтори доби пост здобув понад 1000 уподобань та більше ніж 600 поширень. Існує стереотип, що в Україні бракує якісної україномовної музики, проте користувачі соціальних мереж висловлюють думку, що із задоволенням слухатимуть українських виконавців, аби тільки їх можна було почути у радійних ефірах.

Лідер гурту Віктор Янцо раніше не виказував своєї позиції щодо введення квот на україномовну музику. Все змінилося після його гастрольної поїздки у Європу: «Влітку ми їздили з гуртом до Польщі. Проїхали всю країну з півдня до півночі. 12 годин у дорозі. Слухали тамтешнє радіо, і якщо не весь, то майже весь ефір був польською мовою. Це була музика різних жанрів. Відчувалося, що деякі треки нові, а деякі записано досить давно. Але всі вони польською мовою! Впевнений: без державної підтримки тут не обійшлося. Якщо в Україні існують державні програми підтримки виробників промислових товарів та продуктів харчування, чому б не підтримати виробників україномовного музичного продукту? Радійники кажуть, що пісень недостатньо за кількістю і якістю. Але це замкнуте коло. Радіо робить музику відомою, у виконавця з'являється робота, він заробляє, і найперше, у що інвестує свої заробітки - це у якісні записи нових пісень. Слухачі підтримали наше прохання до радіостанцій розглянути наші треки так, як не підтримували ще жоден наш реліз. Це означає, що люди хочуть чути по радіо і таку музику. Впевнений, що подібна картина була б і у багатьох інших українськихгуртів. Маю надію, що цей закон буде не просто формальністю, і дасть новий поштовх до розвитку української музики».


Нагадаємо, що закон про квоти викликав багато дискусій серед представників радіо та шоу-бізнесу. Він передбачає збільшення частки пісень державною мовою до щонайменше 35% від загального обсягу пісень, поширених у кожному проміжку часу з 7.00 до 14.00 та з 15.00 до 22.00 години.

Жовтневий кліп Rock-H/Рокаш «До сонця близько» у співпраці з Іваном Поповичем:

https://www.youtube.com/watch?v=vupjROoiu8I

Best regards,

Maksym Rozenko

Head of Communications

Rock-H

55, VelykaVasylkivska Str.,

Kyiv, Ukraine

+38 050 342 92 23

+38 067 445 00 82

E-Mail: [email protected]

http://rock-h-orchestra.com.ua/


В НСК «Олімпійський» відкрився суспільний простір Klitschko Expo

У серці українського спорту  почав свою роботу суспільний простір Klitschko Expo. Завдяки розташуванню в самому центрі Києва зі зручною транспортною розв'язкою Klitschko Expo є оптимальним варіантом для проведення прес-конференцій, корпоративних зустрічей, конференцій, аукціонів, виставок, семінарів, спільного перегляду спортивних заходів тощо.

На площі 334 м одноразово може розміститися до 200 чоловік (так само можливе використання прилеглої тераси площею 614 м), а зал-трансформер з розсувною перегородкою надає можливість перерозподілу простору під формат заходу.

Проект, що реалізовується офіційним фан-клубом братів Кличків,  також має і соціальну місію. Klitschko Expo  став логічним продовженням іншого проекту фан-клубу - виставки - музею досягнень братів Кличків. Музей, урочисте відкриття якого відбулося на НСК "Олімпійський" 1 червня 2014 року, за два роки роботи відвідало понад 50 тисяч відвідувачів з 26 країн світу. Музей покликаний служити  пропаганді спорту і здорового способу життя, мотивації підростаючого покоління до реалізації намічених цілей, виховання здорового покоління з правильними життєвими цінностями.

З приводу співпраці звертатися:

[email protected]
+38 050 342 92 23,+38 067 445 00 82, Максим Розенко


Евгений Червоненко запустит в Украине грузовой «Убер»

20 октября в Украинском Доме состоится презентация онлайн-платформы для грузоперевозчиков A2B Direct. Созданный в Киеве IT-продукт впервые будет представлен на конференции, посвященной 25-летию Украинской ассоциации международных автоперевозчиков (АСМАП). Идеологом проекта выступил Евгений Червоненко – профессиональный автогонщик, бизнесмен и экс-министр транспорта Украины.

«37 лет назад я начал свою карьеру за рулем дальнобойного МАЗа и очень хорошо понимаю эту сферу. Я отлично знаю, как сложно дается украинскому грузоперевозчикукаждая копейка. A2B Direct – это инновационный логистический «друг», который позволит обеспечить лучший сервис и сократить расходы на экспедиторов–кровоп
ийц украинского и глобального рынков. Такой себе грузовой «Убер». Для моей страны это «реформа снизу», и я горжусь, что запускаю её из Украины», – комментирует событие Евгений Червоненко. 

Онлайн-сервис A2B DIRECT обеспечивает прямое взаимодействие между грузоперевозчиками и грузообладателями на всех этапах, являясь своего рода аналогом «Убер» в сфере грузоперевозок.

Онлайн предоставляет поиск оптимального грузового перевозчика, способен держать связь с водителем 24/7, обеспечи
вает весь цикл документооборота, страховое и юридическое сопровождение. Пользователи сервиса смогут отслеживать свой груз онлайн и полностью избавиться от экспедиторских наценок. 

Перевозчики и грузообладатели смогут быстро находить актуальные сделки и планировать свою загрузку, сократив холостые пробеги
до минимума.

"Моя мечта – после завершения полномасштабной реформы в сфере изменить название Министерство инфраструктуры на Министерство транспорта и цифровой инфраструктуры.
ІТ-решения –это прозрачность, удобство и скорость. Очень важно, что бизнес сегодня внедряет современные технологии в жизнь. Министерство поддерживает такие инициативы как
A2B Direct!" – заявил Министр инфраструктуры Владимир Омелян.

С октября в Украине сервис работает в тестовом режиме, а уже в 2017 году будет доступен и для пользователей ближнего зарубежья. 

Регистрация доступна на сайте сервиса и является бесплатной для пользователей до конца 2016 года.

Поддерживать грузоперевозчика в проекте A2B DIRECT специальными условиями на собственные продукты вызвались лидеры рынка финансов, топлива, страхования и телекоммуникаций. 

\\\

Видео продукта: Смотреть

Партнеры проекта: Киевстар, WOG, OККО, Альфа Банк, страховая компания Unison.

Проект запускается при поддержке АСМАП.

WWW.A2B.DIRECT
  
Справка о мероприятии:

XVII Международная конференция 
Тема: «Международные автомобильные перевозки. Проблемы, пути их решения»

Место/время: Презентация A2B Direct назначена на 11:10, 20 октября в Украинском Доме, ул. Крещатик, 2-А, 1-й этаж, конференц-зал.

Телефон для аккредитации:

+38
 050 342 92 23, +38 067 445 00 82
max_rozenko@ukr.net


Сторінки:
1
2
попередня
наступна