хочу сюда!
 

Тетяна

32 года, стрелец, познакомится с парнем в возрасте 32-52 лет

Хочеш більше грошей? То, поговори про це....

   Фінансове питання зіпсувало не одну сотню робочих взаємин. На жаль, у багатьох керівників склалося стійке враження  - якщо співробітник добре справляється зі своїми обов'язками, значить, все в порядку, він усім задоволений, і нічого міняти, тим більше покращувати, не потрібно. Тим часом може виявитися, що цей працівник не просто працює, а давно збирає образу за те, що його зусилля не цінуються належним чином.
     В одному з опитувань, проведених сайтом rabota.ua, здобувачі зізналися, що їм простіше знайти нову роботу на більшу зарплату, ніж «випросити» підвищення. І справи навіть не у відмові керівника - багато хто просто не вирішуються на такий крок, як розмова з босом і обговорення зарплати. 
Фотография
Страхи співробітників

1. Страх відмови
Звичайно ж, головною причиною того, що ми не наважуємося на таку важливу для нас розмову, є страх. Страх того, що неправильно зрозуміють, страх відмови, страх виставити себе невдахою і, звичайно, нерішучість, яку ми самі іноді вважаємо педантичністю.
Існує досить поширена точка зору - порядна людина скромна і не вміє відстоювати свої інтереси, бути активною або навіть нав'язливою (ось це для них найжахливіше). Проте, наявність скромності не скасовує болісних душевних переживань фахівця з приводу того, чому начальник не підвищує йому зарплату - чи то думає про співробітника погано як про працівника,  чи розчарувався в його професіоналізмі,  чи всі належні йому надбавки розтратив на своїх фаворитів .
Хоча насправді, може, керівник просто «замотався» і забув про свою обіцянку, а може, дійсно, знаходить помилки і недоліки там, де його підлеглий вважає, що все в порядку.

2. Страх зіпсувати відносини
Друга сторона медалі - ми боїмося своїм проханням, навіть самою розмовою зобов'язати шефа, ніби як змусити його робити щось, проти його волі і поточних намірів і, відповідно, зіпсувати з ним відносини. У багатьох є відчуття того, що своїм проханням про надбавку вони буквально залазять в кишеню до начальника. Хоча, якщо поглянути на ситуацію з іншого боку, можливо, саме завдяки вашим проханням у керівника буде можливість відчути свою могутність і проявити великодушність.
Крім того, якщо ви вже намагалися просити надбавки (навіть в іншій компанії або багато років тому), але невдало, або надбавка виявилася дуже скромною, не дивно, що зараз вам не хочеться повторювати такий досвід.
Проте, можливо, частково в невдачі винні ми самі - і це підсвідомо нас гнітить і викликає огиду до повторних спроб розмови про підвищення зарплати.


Три головні помилки

1. Ви дієте на емоціях
Як правило, ми накопичуємо нашу недооціненість, образи, і коли вважаємо, що готові до рішучих дій - вивалюємо цю купу негативу на шефа. І фрази типу «В моєму відділі одна я працюю», «Чому Сергію зарплату додали, а я повинна працювати за ті ж гроші?», «Я працюю без обіду і вихідних» або «Не підвищите зарплату - я звільнюся» - більше схожі на шантаж і маніпуляції і навряд чи приведуть до бажаного результату. Швидше, бос теж перейметься негативом і буде впевнений, що правий, не додаючи зарплати такому склочнику.

2. Ви прийшли, коли вирішили, що краще вам
Але при цьому не врахували нюансів загального моменту - в компанії не найкращий час, керівник не в дусі, ви переоцінили свої досягнення (вам нічим аргументувати вашу надбавку або привід недостатньо вагомий) або просто були неконкретні при спілкуванні - фраза «Я хочу надбавку до зарплати »сприймається начальством вкрай абстрактно.

3. Вам потрібна негайна відповідь
У цьому випадку будь-яке відтермінування рішення приймається вами за відмову і неготовність вирішувати питання. Звичайно, важливо поговорити начистоту, прояснити позиції і ситуацію «на зараз» і на найближче майбутнє. Якщо ви не просили підвищення багато років, терпіли все, не висловлюючи невдоволення, але сьогодні раптом вирішили, що все - раптово позитивних результатів ви навряд чи досягнете. Краще позначити свою позицію, розповісти про те, як ви бачите ситуацію і обговоріть її з керівництвом.
При цьому дайте шефу час на прийняття рішення, тільки узгодьте, який період цього часу - наприклад, місяць або півроку. Не потрібно квапити те, що може вирішитись в більш тривалі терміни позитивно. Навіть якщо керівник не поспішає підвищувати зарплату і не готовий це обговорювати зараз, не потрібно робити демонстративних заяв про звільнення або жбурляти заяву на стіл.



Головна порада


При підготовці до важливої розмови про надбавку до зарплати - позбудьтеся від емоцій. Така розмова має відбуватися в спокійній діловій атмосфері, коректно, без емоційних випадів, викриттів, істерик і сліз.
Якщо ви спілкуєтеся дипломатично і хочете просто прояснити ситуацію, а не влаштовувати дуель і з'ясовувати відносини - така розмова може і відносини з керівником перевести на інший, більш професійний і довірчий рівень, і репутацію вашу підняти або відновити, і допоможе зрозуміти, на що можна розраховувати в зарплатному плані - зараз і на перспективу.
Навіть якщо керівник не погодиться підняти зарплату найближчим часом, ви зможете зрозуміти, чого не вистачає, щоб отримати надбавку прямо зараз і що потрібно поліпшити, щоб мати можливість розраховувати на неї взагалі. Ще один варіант - така розмова може звільнити вас від непотрібних ілюзій, і ви почнете шукати нову роботу - спокійно і докладно
0

Комментарии