Що допомагає налагодити робочі зв'язки
- 01.09.15, 18:11
Яку тактику знайомства вибрати
Вам потрібно завжди мати готове повідомлення, яке ви хочете сказати. Це elevator pitch - коротка самопрезентація, яка створює перше враження про вас. Те ж саме відноситься до розмов по телефону і спілкуванню в соціальних мережах.
Подумайте, яким буде перше речення, яке ви вимовите, щоб привернути увагу. Це можуть бути дійсно цікаві відкриті питання або компліменти, особливо якщо це якась видатна людина, ви читали її книгу або статтю, слухали її виступ, були вражені проектом або чогось навчилися у неї. Якщо співрозмовник зацікавиться вами, він дасть вам ще 30 секунд свого часу.
Те ж саме працює при телефонній розмові. Спілкуватися по телефону навіть легше, тому що при особистій зустрічі вам потрібно стежити за мовою свого тіла і мовою тіла співрозмовника. Можливо, варто записати те, що ви хочете сказати, а потім просто впевненим голосом прочитати заготовлений текст. Не кажіть зайвих слів і не витрачайте час співрозмовника даремно.
При спілкуванні по електронній пошті і в соціальних мережах все стає ще легше, тому що, коли ви щось комусь пишете, ви можете копіювати і вставляти, читати це кілька разів або попросити когось іншого прочитати. Це дає вам шанс зробити ваше повідомлення максимально простим і доступним для співрозмовника. Якщо я хочу, щоб незнайома людина прочитала моє повідомлення, в першу чергу я намагаюсь створити певний асоціативний зв'язок. «Мій друг згадував про вас», «Я читав статтю про вас і хочу познайомитися з вами», або «Я бачив один з ваших коментарів у групі, в якій ми обоє знаїодимось», або «Я помітив, що ви спікер у якомусь конкретному заході, в якому я брав участь, і я хотів би з вами поспілкуватися ». Створення таких асоціацій потрібно для того, щоб людина зрозуміла, звідки ви: це не просто холодний імейл, ви його підігріваєте і переходите до мети.
Не пишіть занадто довгих листів, о не прикріплюйте нічого до першого імейлу. Тут, як і при особистій зустрічі, не потрібно говорити занадто багато і перевантажувати деталями ваш elevator pitch.
Що робити з важкодоступними людьми
У моєму житті було багато таких ситуацій. Коли я хочу поспілкуватися з людьми, наприклад, в LinkedIn, я намагаюся створити асоціативний зв'язок: найчастіше прошу, щоб хтось представив мене чи згадав у розмові з потрібною людиною.
Я пам'ятаю одну особливу людину, з якою було дуже складно зв'язатися в LinkedIn. Це був Стівен Бурда, він номер один за кількістю контактів у LinkedIn. У нього було 35 000 зв'язків, і LinkedIn заборонив йому встановлювати нові контакти, так що я не міг з ним зв'язатися і відправити йому повідомлення.
Я звернувся до нього через його батька, який теж був зареєстрований в LinkedIn. Батько представив мене Стівену за допомогою привітального листа по електронній пошті, ми дійсно відмінно поспілкувалися. Моє перше повідомлення його батькові було компліментом його синові, плюс я розповів, як мені подобається вчитися у нього. ....
Якщо ви можете створити можливість для когось, якщо ви можете мотивувати когось захотіти поговорити з вами, не думаючи про те, що ви виграєте від цього, а запитаєте «Що вони можуть виграти?», Якщо ви можете повідомити це їм у першому реченні, в перших декількох словах, зазвичай люди відповідають, вони виділять одну-дві хвилини, щоб поговорити з вами.
Правила гарного враження
Коли ви зустрічаєтеся з новими людьми, в першу чергу будьте позитивні, відкриті і щирі. Знайдіть, що хорошого ви можете відзначити в цій людині. Якщо вам щиро подобаються люди, ви їм теж починаєте подобатися.
Якщо ви не впевнені в собі, занадто скромні, співрозмовнику нецікаво говорити з вами. В цілому люди люблять розмовляти з впевненими в собі експертами.
Переконайтеся, що ви виглядаєте презентабельно. Якщо ви збираєтеся на захід, тренінг, надіньте відповідний одяг, перевірте, чи в порядку ваша зачіска.
Вивчіть підстроювання і відзеркалення - як спілкуватися з людиною, копіюючи позу, рухи, жести.
Прочитайте пари статей і книг про емоційний інтелект, щоб зрозуміти, як ви можете використовувати свої емоції, щоб познайомитися з кимось дуже швидко, показати комусь свою зацікавленість, не обов'язково використовуючи слова.
7381АК
0
Коментарі