9. Інформаційний простір
Все існуюче інформація і енергія, причому інформація первинна,
вона породжує енергії. Якість енергії залежить від якості інформації.
Хаотична, надмірна інформація породжує хаос у суспільстві. Ті, хто зараз
керують світом, добре знають ці Вселенські Принципи. Хто впроваджує
інформацію – той керує мислеформами, впроваджує певні процеси, той
керує усім.
Напруженість інформаційних потоків призводить до того, що кожен
починає мислити своїми, тільки йому притаманними визначеннями і
категоріями. Це відособлює і відокремлює одних Людей від інших, робить
їх егоїстами. Кожен знає і розуміє тільки себе, відстоює тільки свої
бачення та інтереси. Конфлікти і хаос закривають всі Життєві
необхідності.
Свідомість та її рівень визначають буття, а не навпаки. Натомість
свідомість формує домінуюча інформація. Споконвічна історія і менталітет
нашого народу формувалися виходячи з духовних норм-традицій.
Відтак, інформаційний простір в Державі проголошується зоною
стратегічного інтересу. Всі засоби масової інформації належать тільки
Державі, через них відбувається навчання і перенавчання населення,
програмування всіх на позитивні зміни. Плюралізму думок, як конфлікту
протилежних стверджень, не буде. Плюралізм породжує хаос інформацій, що
переростає в хаос суспільний. Вищі Ієрархи постійно опікуються
необхідністю і якістю інформації та способами її впровадження (в США на
інформаційну безпеку щорічно витрачається 60 млрд дол.).
Вся інформація має нести позитив, мусить мати конструктивний характер. Основні напрями інформаційних потоків:
- вічні цінності;
- системна інформація світоглядного характеру;
- історія, мова, культура, мистецтва українського народу та інших народів (у першу чергу тих, хто населяє Україну);
- звичаєва традиція, промисли;
- широка інформація пізнавального характеру;
- практична навчальна інформація для людей різного віку та різних верств населення;
- дозвілля, розваги.
Забороняється реклама та пропаганда алкоголю і тютюнопаління,
наркоманії, матеріалів, що сприяють розвитку аморальних нахилів,
породжують жорстокість, егоїзм, цинізм та сексуальну розбещеність. Ніхто
не має права порушувати моральні устої, засмічувати голови – закривати
нам наше майбутнє.
Держава ліквідує монополію транснаціональних корпорацій у галузі
інформаційних технологій. Створюється національна операційна система для
ПК на базі існуючих вільних систем з якісним перекладом,
запроваджується служба підтримки, контролю та безпеки. Українська
операційна система впроваджується в усіх державних органах та установах.
Не допускаються до підготовки, розповсюдження, озвучування інформації особи з дефектами мови, мислення, психічними збоченнями.
Принцип свободи слова базується не на попередній цензурі, дозволу чи
забороні, а на категоричній відповідальності кожного, хто виголошує ту
чи іншу інформацію. Кожен сам собі цензор. Це і є свобода – кожен
вирішує сам, що йому можна, а що ні.
Раз на тиждень домінуючі засоби інформації доносять звернення
Лідерів Нації до Народу. Таким чином, загальна увага і думка (а разом з
нею енергія) Нації направляється на вирішення нагальних проблем.
Мова інформаційного простору України є загальнодержавною. Інформація іншими мовами світу перекладається та дублюється.
10. Служба контролю, захисту і покарання
Для того, щоб виконувались рішення Верховної влади і влади взагалі,
необхідно створити сильні, чітко діючі органи контролю і покарання, яким
надаються великі повноваження.
Інша функція органів – захист і охорона Людей, головної цінності Держави, та безумовний захист беззахисних.
Перш за все необхідно зменшити нинішній роздутий штат міліції в 3-4
рази. Потім замінити і перепідготувати апарат керівництва. Неможливо
змінити систему, не змінюючи людей.
Підбір кадрів для контролюючих органів є однією з головних задач
Держави в особі її Вищих керівників. Для служби в органах відбираються
Люди високого Ієрархічного рівня, які здатні бачити ситуацію зсередини,
безпомилково визначають, кому допомагати, а кого карати. Вони можуть
узгодити формальний закон з визначеністю моменту, в оцінках людей і
ситуацій їхні помилки мінімальні, мають міцну психіку, що дає їм
можливість працювати в екстремальних ситуаціях.
Має бути створена система особливого відбору, підготовки,
забезпечення, реабілітації (психологічної розгрузки) і відпочинку для
тих, хто охороняє спокій і стабільність у Державі. Ці люди не повинні
турбуватися про свій матеріальний стан та завтрашній день.
Авторитет контролюючих органів буде піднятий на максимальну висоту,
коли сам міліціонер стане ходячим законом і справедливістю (приклад
англійський коп). Натомість зловживання службовим становищем служителів
порядку буде миттєво виявлятися і жорстоко каратися.
Основні напрями діяльності органів контролю, захисту і покарання:
- профілактика та упередження злодіянь. Покарання має відбуватися раніше, ніж станеться зловживання;
- покарання в малому, щоб не було заохочення до великого. (Усі
великі бандити виросли з маленьких підлючників, яких ніхто вчасно не
зупинив);
- чіткий повний облік усіх громадян, що дасть можливість швидко знайти кожного;
- заохочування тих громадян (і матеріально також), хто інформує про
злодіяння та зловживання. Введення відповідальності за недостовірну
інформацію;
- велика роль відводиться засобам масової інформації, які належним
чином консолідують і налаштовують все населення Держави на підтримання
порядку та виконання законів.
Приводом до розглядання справи може стати іменне повідомлення
окремого і кожного громадянина про злодіяння. Як ті, що відбулися, так і
заплановані.
Замах, спроба замаху на Життя чи вбивство стража порядку і закону жорстоко карається (до смертної кари).
На часі прийняття закону про дозвіл на володіння короткоствольною вогнепальною зброєю та розширення меж допустимої оборони.
Для успішного функціонування Держави потрібні сильні, чітко діючі
спеціальні органи: служба безпеки, бюро розслідувань, розвідка та
контррозвідка. Необхідно підняти вплив, дієвість та ефективність
спецорганів на рівень, значно вищий, ніж був у КГБ.
Україна не буде поліцейською державою. Диктатура справедливого
закону буде не тиранією, а лише способом наведення і підтримання порядку
та гарантуванням спокою в суспільстві.
11. Діти
Єдиним майбуттям Держави виголошуються діти. На них
зосереджується головний пріоритет, діти отримують все краще і необхідне.
Держава опікується правами кожного маленького громадянина, контролює
процес зростання, навчання та виховання дітей на всіх етапах – від
зачаття до повноліття. Держава залишає за собою право втручатися в
процес виховання дітей в сім’ях.
Подружжя, яке збирається дати Життя дитині, обов’язково навчається і
складає іспити. Уводиться обов’язкове навчання батьків по вихованню
дітей на всіх етапах зростання. Забороняється народжувати дітей психічно
хворим, сексуальним збоченцям, карним злочинцям, педофілам та
гвалтівникам. Для цього здійснюється їх примусова стерилізація.
Позбавлення батьківських прав і право стати батьками визначається
державними органами опіки.
Ліквідуються такі заклади, як дитячі будинки та інтернати. Всіх
дітей всиновлюють і вони живуть в сім’ях. Процес забезпечення та
виховання таких дітей контролюють державні органи опіки. Забороняється
всиновлення українських дітей громадянам інших держав.
З обігу вилучаються і більше не випускаються ігри та іграшки, що
містять в собі насильницький характер, провокують страх та передчасні
сексуальні прояви у дітей.
Навчання і формування дітей як особистостей відбувається за тими ж
Вселенськими Принципами: до 7 років – становлення емоційного/астрального
тіла; до 14 – формування мислеформи/менталу; повноліття наступає в 21
рік. Держава робить усе, щоб діти стали гармонійними, справжніми
особистостями – зберегли вроджені унікальні якості: доброту, чутливість,
інтуїтивність. Діти, оточені турботою та любов’ю, позбавляються такої
тваринної якості, як страх.
Держава опікується материнством. Майбутні мами отримують максимум
необхідної інформації та медичної допомоги. Мами знаходяться поряд із
своїми дітьми, доки їм не виповниться 7 років. За весь цей час матері
отримують середню заробітну платню.
Держава впроваджує матеріальне стимулювання народжуваності. З
народженням кожної наступної дитини збільшуються пільги, зростає
матеріальна допомога. В сім’ях, де четверо і більше дітей, мами працюють
вдома – виховують дітей, забезпечують майбутнє Нації.
Варто завжди пам’ятати, що дітей виховують домінуючі інформації,
спосіб життя їхніх батьків і суспільства. Все оточуюче життя є школою
для дітей. Фундамент, закладений в дитинстві, залишається в Людині
назавжди. Наші діти мають стати кращими і вищими за нас. Це є запорукою
руху, розвитку, гармонії в суспільстві.
12. Школа
Нинішня школа, з її забобонами, шаленим психологічним та
інформаційним насиллям дітей, потребує повної реорганізації. Головне
завдання школи – формування та розвиток Особистості. Для цього у кожної
дитини визначається її вроджений Ієрархічний потенціал, створюються
умови для його реалізації та розвитку.
У новій школі буде світоглядно єдиний виклад учбового матеріалу з
усіх дисциплін. Впроваджується нова цілісна система координат, новітня,
якісно нова інформація – Веління Неба – яка змінює наш світ. Новітні
визначення абсолютно прості, і діти, не обтяжені інформацією, першими
можуть її сприйняти як єдину даність і необхідність.
Все навчання, форма викладання інформації здійснюється згідно з
віковими особливостями. Молодшим – у вигляді гри, старшим – через
ментально-логічний та емоційно-інтуїтивний рівень. Все навчання
відбувається в атмосфері доброзичливості, любові, поваги до дітей.
Оцінки скасовуються. В дітей закладається не кількість інформації, а
спосіб осмислення, здатність самонавчатися, працювати з інформацією,
уміння слухати, формувати запитання й шукати на них відповіді. Замість
заучування маси інформації, дітям викладають основи наук і напрямів
людської діяльності. Ментал/мислеформа не може бути обтяженим, тоді в
Людини відкривається інтуїція – Вищий розум, який єднає її з
Інформаційною Базою Космосу. Тоді на кожне запитання знаходиться
абсолютна, єдино правильна відповідь.
У процес навчання і спілкування вводиться визначення енергії та
інформації – основи всіх Життєвих процесів. У всіх дітей
відпрацьовуються навички та техніки регуляції окремих
інформаційно-енергетичних тіл: фізичного, ефірного, емоційного та
ментального. Тоді хиб в організмі буде мінімум, зніматись вони будуть
постійною регуляцією за короткий час.
Нова школа виховує дітей, спираючись на тверді й однозначні
визначення, що чітко розмежовують Добро і зло, міфи і реальність,
користь і непотріб, бажане і необхідне. До цього процесу через друковані
джерела та засоби масової інформації долучаються всі вищі авторитети і
Духовні Лідери Нації.
Школа затверджує нові визначення і правила. Про виключення взагалі
не говорять – їх нема і не може бути. Йде налаштування на абсолютний
позитив: тільки ствердження – ніяких заперечень. У Бога немає «ні»,
немає «але» – тільки «так». Бути чистим думкою, намірами – бути чистим у
всьому.
Підручники будуть підготовлені наймудрішими, найвищими серед Людей -
хто бачить безумовності, може вирішувати за себе і за інших. Вони не
нав’язують свого бачення іншим, але відкривають очі всім.
Підручники-посібники не будуть догмою, а лише викладом способів і
принципів для реалізації основних напрямів розвитку. А весь процес
навчання стане безперервною творчістю, імпровізацією, якою керуватимуть
учителі. Вирішальна роль в цьому процесі належатиме учителю-творцю, який
запускає і регулює процес співтворчості з учнями.
Всі учні засвоюють Святу Істину, що Людина є сама природою і рушієм
Добра – принципу творчості, любові, справедливості. Людина має любити
себе і Людей навколо себе. Але найбільше треба любити і плекати вищий
прояв у собі, Божественний прояв – Совість, яку необхідно захищати
більше, ніж Життя. Людина у всіх своїх намірах і діях має слідувати
Божественному Принципу – налаштування на Ідеал, а не на матеріальний
результат. Це і є основна стезя Людини – Шлях до Бога.
Основа всього процесу навчання і виховання – гуманітарні, природничі
та образотворчі дисципліни. Обов’язкові – музика, танці, співи,
традиційні ремесла. Всі діти мусять знати історію своєї Землі, мовні та
культурні надбання Пращурів, свято зберігати національні та родові
традиції. Це є наша основа, на якій стоїмо, наша міць і опора.
Читання, переказ, написання творів систематизують виклад думок і
почуттів, організують мислення людини. А мислення є основою власної
дисципліни. Людина, яка здатна самостійно і об’єктивно мислити, ніколи
не дозволить собою маніпулювати, подавляти себе.
Дітей навчають цінувати і регулювати час, бо то є Життя. Таким чином навчання переростає у виховання.
Нова школа повинна бути на Природі, у максимальному зв’язку з
Природою. У школах всіх рівнів впроваджується розширений детальний курс
вивчення Природи, що робить Людину гармонійною, моральною, екологічно
налаштованою. Орієнтир на Природу дає всі необхідні аналоги – Природа
єдина, де все взаємопов’язано. Тому шлях об’єктивного пізнання є
пізнанням Природи в усьому її розмаїтті.
Теорія легко засвоюється, коли вона поєднана з практикою. Таке
навчання є постійно живим і цікавим. У школі навчають предметам і
навичкам, які знадобляться у реальному Житті. Точні науки даються в
елементарному викладі. Розширене вивчення таких наук – лише для
налаштованих на це дітей.
Всі діти різні, тому класи і групи формуються, виходячи з
Ієрархічних рівнів і особистих здібностей. З кожним особливо здібним
учнем працюють декілька учителів. При цьому учитель не може бути нижчим
за свого учня.
Високих і здібних потрібно виявляти серед дітей якомога раніше, тоді
їхня реалізація буде максимально швидкою. Вони наші майбутні Лідери і
Вчителі. Їхня висота і значимість змінить все в нашому Житті.
Виховання і становлення справжніх чоловіків і справжніх жінок
починається з дитинства. Тому у віці від 10 років хлопчики починають
навчатися окремо від дівчаток. Навчаються в одній школі, але у різних
класах. З хлопців починають формувати чоловіків, з дівчат – жінок. Учити
хлопців мають справжні чоловіки, а дівчат – справжні жінки. Як відомо,
основне навчання відбувається на рівні підсвідомого зчитування з
пропонованого зразка.
Хлопців акцентують на вольових і конкретних аспектах – спорт,
техніка, військова підготовка, єдиноборства, точні науки. У дівчат
відпрацьовують душевні, ліричні аспекти – домоводство, рукоділля,
навички медицини, психології, співів, танців. Те, що діти засвоять у
школі, має підкреслити їхні статеві особливості і підготувати до
дорослого Життя.
Спорт буде існувати тільки в оздоровчому, а не в змагальному
аспекті. Кожен має змагатися тільки сам з собою, працювати на зростання
власного потенціалу, який єдино породжує Життєвий результат. Відтак,
відпадає таке нездорове і конфліктне явище, як конкуренція.
Закінчуючи школу, підлітки повинні бути готовими до дорослого Життя.
Для цього молоді Люди напрацьовують такі якості: цілеспрямованість,
саморегуляція, відповідальність. Їх навчають принциповості: відстоювати
свою необхідність, захищати честь і гідність, допомагати немічним,
захищати слабких. Учні навчаються відрізняти головне від другорядного,
справжнє від штучного, необхідне від непотрібного.
Праця як системність, як усвідомлена необхідність повинна стати першою звичкою для кожного.
Школа готує молодих Людей до материнства, до батьківства, в школі отримують навички майбутніх професій.
Основа школи – учитель. Тому у школі мають працювати найвищі,
найталановитіші, найчуйніші Люди. Кожен справжній учитель живе за
Законом Жертви – «що більше віддаєш, то більше отримуєш». Він горить і
несе світло учням – живе Життям своїх учнів. Учитель поважає дітей, але
справедливо вимагає необхідного. Діти завжди відчувають справедливість і
не ображаються на вимоги і покарання. Учні завжди люблять тих, хто
любить їх. І тоді люблять предмет, який викладає такий учитель. Знання,
які базуються на позитиві і безумовному авторитеті учителя, засвоюються
швидше і краще.
Учитель повинен мати найвищий соціальний статус, безумовну підтримку
Держави своєї грандіозно важливої праці-місії. Всі найновіші
досягнення, вся передова наука мають працювати на учителя, на новітню
школу. Весь необхідний технічний і матеріальний ресурс надається для
забезпечення найефективнішого виховання та навчання дітей – майбутнього
Нації. Розрушити стару модель мислення і спосіб життя суспільства можна
тільки за допомогою нової системи виховання та навчання.
Діти і підлітки – індикатори духовності суспільства. Вони першими
переймають нові системи цінностей. У них будуть навчатися якісно новому
батьки і всі старші покоління.
Школа буде живим відкритим організмом, де будуть впроваджуватись
кращі традиції звичаєвої і надбання вітчизняної педагогіки, а також
напрацювання педагогії близьких нам слов’янських націй. Припиняється
практика механічного сліпого копіювання західних зразків, зокрема
Болонського процесу.
Для забезпечення патріотичного виховання та гартування характеру
молодого покоління Держава відновлює та розширює мережу позашкільних
закладів, літніх таборів, військово-патріотичних та дитячо-юнацьких
спортивних шкіл.
Приватних навчальних закладів не буде, всі будуть державними.
Україна не потребує такої кількості вищих навчальних закладів, які є на
сьогодні. Держава планує, замовляє і готує необхідну кількість
спеціалістів різних профілів. Всі види навчання – безкоштовні. Сплачують
за навчання тільки громадяни інших держав.
13. Літні люди.
Нагальна проблема, яку треба вирішити в суспільстві – це літні люди у
їх нинішньому виді, і неприйняття їх більш молодими поколіннями. Хворі,
бідні, незадоволені, знервовані літні люди продукують від себе масу
негативних еманацій і породжують зворотну адекватну реакцію від соціуму.
Все це колосально забруднює інформаційно-енергетичний простір країни. В
ситуації, коли майже третина населення психологічно і енергетично
нездорова, в суспільстві немає і не може бути сили для руху й для
розвитку. Ми довічно будемо топтатися на місці, поки не виберемося з
цього замкненого кола. Оскільки глобальна ситуація складається з суми
інформацій, мислеформ і емоцій, то вирішення проблеми літніх людей є
однією з першочергових задач для оздоровлення ситуації в Державі.
Суспільство, що кидає напризволяще своє старше покоління, не має
майбутнього. Тому є історичні підтвердження. Люди похилого віку, не
маючи запасів і випрацювавши своє здоров’я, не можуть ні на кого
розраховувати, окрім як на Державу. І наш синівський обов’язок –
забезпечити їх усім необхідним.
Основна складова Життя – інформація. Тому засобам масової інформації
відводиться вирішальна роль у розв’язанні проблем та впровадженні
необхідних процесів. Один телевізійний канал буде працювати тільки для
старшого покоління. Домінуючі засоби масової інформації мають створити
якісно нове визначення старості. Старість є природнім етапом Життя,
якого не оминути нікому. І все залежить від того, які характеристики ми
вкладаємо у це визначення. Налаштуємося на позитивне визначення – буде
позитив, не буде налаштування – буде як завгодно. Зміниться наше
ставлення до старих людей –вони будуть безмежно вдячні за розуміння і
турботу. Домінуючі інформації змінять ставлення старості до себе.
Здоров’я і молодість не в роках, а в позитивному налаштуванні на себе і
на необхідності, які диктує Життя. Здорова старість надзвичайно красиве
явище.
Пенсійного безділля не буде. Всі бажаючі будуть забезпечені
посильною роботою. Держава напрацьовує спеціальні програми, щоб старики
рухались і почували себе необхідними для соціуму. Для цього не потрібно
додаткових ресурсів – тільки організація процесу. Старі самі будуть
давати дохід, створювати матеріальні цінності для суспільства.
Необхідно впровадити процес передачі такого неоціненого надбання, як
досвід, відновити втрачений зв’язок поколінь. Припиниться процес
швидкого старіння й деградації літніх людей, тому що відновиться
основний принцип Життя – отримуєш тільки тоді, коли віддаєш. Соціум
перестане бути роз’єднаним, а в оточенні молодих літні люди завжди
будуть активними і молодими.
Має бути змінене ставлення до смерті. Єдине визначення смерті – це
перехід до іншого світу, до іншого виміру. Тоді Людина позбувається
страху смерті – найбільшого страху. Люди будуть помирати, коли повністю
себе реалізували, спокійно і благосно, як це було у наших ще не зовсім
далеких предків.
Звісно, старики повинні мати матеріальний статок, гідний Людини. Але
більш за все вони потребують здорового налаштування і позитивного
ставлення до себе. Вони мають почувати себе потрібними, адже Людина –
істота суспільна і може реалізувати себе тільки в соціумі.
Над вирішенням проблематики літніх людей мають працювати не тільки
Держава і ЗМІ, а й усе суспільство. Одночасно впроваджуються два
процеси: змінюється ставлення до старих, і вони змінюються; змінюються
самі старики – змінюється ставлення до них. Нас чекає нелегкий
довготривалий процес конче необхідних змін, впровадження Життєво
необхідних процесів.
14. Сім’я
Сім’я – основна Життєтворча одиниця суспільства, всі викривлення і
виправлення починаються саме звідси. Становлення і реалізація чоловіків,
жінок і дітей найперше відбувається в сім’ях. Якщо Держава не
турбується про сім’ю, то нікому турбуватися про Державу. Тому завдання
Держави – проявити максимум уваги, турботи і делікатної допомоги для
формування і удосконалення природи шлюбу і сім’ї. Держава має допомогти
відновити лад і створити сімейну гармонію. У сім’ях має відбуватися не
просто відтворення роду, а й передача звичаєвих та національних
традицій, духовних цінностей, трудових звичок – усього, що зіставляє
собою основу Нації. Із зростанням сили і значимості сім’ї, зростає сила і
значимість Держави.
Держава створює науково-дослідні заклади широкого діапазону вивчення
природи чоловіка, природи жінки і їхніх взаємостосунків. Рекомендації
цих наукових закладів будуть основою для впровадження загальнодержавних
програм виховання і формування особистості дітей, становлення молоді та
самовдосконалення дорослих. Обов’язкове вивчення та впровадження
елементів надбань наших предків – наших звичаєвих традицій. Мудрість
віків має працювати на сьогодення і на майбутнє.
Молоді люди мають відповідально ставитися до шлюбу, серйозно
готуватись до нього. В обов’язковому порядку всі проходять підготовку,
складають іспити. Усі мають навчатися правилам сімейного життя, культурі
взаємостосунків між чоловіком і жінкою. Ніякого гендерства, стосунки
мають бути патріархальними – згідно Природних повноважень чоловіка і
жінки. Чоловіки повинні знати, розуміти і поважати природу жінки, жінки –
чоловічу природу. Культуру сексуальних стосунків потрібно підняти до
рангу мистецтва, як у стародавній Індії. До впровадження етики і
естетики цих стосунків мають бути долучені вихователі, педагоги, лікарі,
органи контролю, всі вищі авторитети Нації, ЗМІ.
У суспільстві, де пари поєднуються в гармонійному союзі, чоловіки
люблять та цінують жінок, а жінки поважають та довіряють чоловікам,
створюється сильна Громада-Держава. У сім’ях, де ролі чітко виважені, де
пара вийшла на рівень постійної регуляції та самоорганізації,
виростають здорові, гармонійні діти.
В усій живій природі парність – найбільш висока форма відносин і
реалізації. У природі Людини найвища поєднаність – на рівні Душі. Тому
формування пар має відбуватися за Ієрархічним визначенням. Коли Люди
мають однакові Життєві завдання і психологічні визначення, у спілкуванні
між ними не виникає великих розбіжностей, тому що в Головному вони
єдині. Сакральне поєднання двох Людей позбавляє їх найбільшої біди
нашого підлого часу – роз’єднаності, самотності; позбавляє мук
одинацтва, нерозуміння, мук неприйняття усіма кожного і кожного – усіх.
На рівні домінуючих інформацій Держава піднімає значимість і престиж
сім’ї до рівня святості і найбільшої необхідності. Вся побудова
Держави починається з сім’ї.
15. Вишній Закон і закон формальний. Судочинство
В описаній історії людство жило не за Об’єктивним Законом, а за
суб’єктивним визначенням його, за уявленням про добро і зло, яке
змінювалось в різні часи в різних народів і цивілізацій. А Вишній
Незмінний Закон так і не був впроваджений у Людському суспільстві. Зараз
прийшов час. Всі людські закони мають бути визначені і задіяні в
узгодженні з дією Закону Бога. Тоді Вселенська Доцільність і
Справедливість буде жити на Землі серед Людей.
Основна відмінність Вселенських Законів від формальних у тому, що
вони є абстрактними. Їх неможливо сформулювати і описати, як неможливо
описати Основні визначення Життя: справедливість, доброта, совість,
необхідність, честь, гідність. Їх можливо лише відчути – якщо є чим
відчувати. Це дано тільки Людині, а не її жалюгідній подобі.
Новітня юриспруденція буде базуватись на взаємодії кількох начал:
букви закону, звичаєвої традиції, Істини, Ієрархічного визначення,
Людяності, моралі, Справедливості.
Буква закону
Формальний/паперовий закон - єдиний діючий на сьогодні. Сам по собі
формальний закон – застигла форма. Він довільно трактується і тому
по-різному використовується. Всього не можна заборонити і заперечити.
Яким би хорошим і виваженим не був закон, всього прописати неможливо.
Життя набагато складніше і багатогранніше ніж які завгодно попередні
визначення. Не можна упередити рух Життя – і в тому слабкість сухої
букви закону. Не маючи стосунку до Вишніх Принципів, у своєму закритому
виді вона слугує тільки тим, в чиїх руках знаходиться – владі,
бездушним розумникам та нелюдям. У нашій ситуації формальний закон
працює проти Людяності і Людей.
Звичаєва традиція
Тисячолітнє надбання наших Предків відпрацювало Копне право (како
община постановила). Всі рішення, що стосувались громади або окремого
громадянина, приймалися спільно і затверджувалися старійшинами. У наших
Пращурів не було записаних законів, були лише Звичай і Совість. Вони і
визначали норму поведінки та міру оцінки кожного. Елементи права
споконвічних традицій-поконів також необхідно долучити до судочинства.
Істина
Істина – це даність і визначеність моменту, єдина необхідність, яка
виходить із суми складових одного конкретного процесу. Життя рухається
тільки тоді, коли спрацьовує Перший Закон – Закон Необхідності для
Людей, суспільства і Держави.
Істина завжди єдина, визначити її можуть лише Люди з об’єктивним
баченням і неупередженим мисленням. Це носії Вищого Ієрархічного рівня,
тільки вони можуть бути суддями серед Людей і над Людьми.
Ієрархія
З впровадженням в Життя Закону Ієрархії, представники кожного рівня
будуть нести різну особисту відповідальність. Усі рівні перед Вишнім
Законом, але в кожного індивідуума своя міра відповідальності перед
суспільством. Внутрішні рівні різні, тому різна і відповідальність.
Різним станам/варнам Людського суспільства потрібні різні заповіді та
закони, різні права та обов’язки – з причини різного досвіду Душі,
різного визначення Життєвих завдань та бачення ідеалу.
Рівень права кожного є мірою його відповідальності. Найвищі права і
обов’язки мають Жерці. У своєму Житті вони керуються Вишніми Законами.
Чим нижчі Ієрархічні рівні, тим більше вони потребують регламентації
всіх сторін Життя – їм потрібен формальний закон, їм потрібно все
розжувати і розписати, бо не мають власних напрацювань. Вони, як діти,
не винні в тому, що не виросли, тому потребують батьківської опіки
Вищих.
Всі діяння чи бездія в судочинстві мають розглядатися, виходячи з
Ієрархічного визначення Людини. Що для одних можливо, для інших –
ніколи. За що нижчого пробачають – Вищого карають нещадно. Для
однакових діянь, не-діянь чи злодіянь визначається різна міра покарання.
Що вищий рівень Людини – то більше відповідальність, то вище міра
покарання або стимулювання.
Людяність – принцип Добра
Добро (Принцип Любові) не існує само по собі, його треба плекати і
впроваджувати. Воно потребує нашого захисту і допомоги. Вершити Добро
можуть тільки Люди.
Виходячи з того, що реалізація Людини можлива лише в проявах
Добра/Творіння, необхідно постійно відпрацьовувати і швидко приймати
закони, які захищають Добро в усіх його проявах, та допомагати Людям
реалізувати ці закони. Паралельно приймаються закони, які обмежують
прояви зла, знищують все те, що заважає Божественному Прояву Людини і
впровадженню Божественних Процесів у суспільстві.
Добро в дії – це прояв Бога серед Людей. Це гуманізм по відношенню
до Людей, до помилок, до покаянь; і максимальна жорстокість до нелюдей –
тих, хто втратив людську подобу і вершить зло.
Найбільший злочин для Людини – зрада Людяності. Злодіяння проти
Людини і Людяності не мають терміну давності. Зло, природою якого є
заперечення і гальмування Добра, необхідно зупиняти і знищувати скрізь,
завжди і негайно. Хто зло не зупиняє, той йому допомагає. Хто зло
приховує, не озвучує його, той вершить зло. Протидія злу по мірі своїх
сил і можливостей є священним обов’язком кожної Людини.
Справедливість – Вишній Закон в дії
Наш народ Справедливість завжди ставив вище закону, влади і моралі. Життя без справедливості – то є мука для Людей.
Вишній Закон у його прояві на Землі працює тільки через Людей і на
Людей. Це є: домінування Добра над злом; Триєдинство прояву Абсолюту –
взаємодія Любові, Знань і Сили; Семиричність прояву – сім інформаційно
енергетичних тіл Людини і соціуму; Закон Ієрархії. Реалізація всіх цих
Принципів і буде Божественною Справедливістю, тому всі закони, які
захищають і впроваджують Божественні Прояви, будуть необхідними і
справедливими.
Принцип адекватності також є Божественним Законом. У конкретному
прояві він діє так: справедливому – справедливе, гідному – гідне,
недоброму – таке ж. Судочинство, яке буде керуватися цими принципами,
буде абсолютно справедливим.
Справедливість завжди сувора. Справедливість не передбачає помсти, а лише адекватного покарання за скоєне.
Діючий Закон Бога в Людині то є Совість. Тільки Совість може заборонити Людині те, що не в змозі заборонити жоден закон.
Коментарі