ВІДКРИТИЙ ЛИСТ до керівництва і профспілки залізничників України
Із зони АТО про умови праці та її оплати за особливих умов АТО
Ґречно просимо засоби масової інформації розповсюдити це звернення
залізничників за умов інформаційної блокади зони АТО
Заздалегіть щиро дякуємо
повний текст допису викачати з мережевого диску http://files.i.ua/user/1596777/00429/
Генеральному директору Укрзалізниці
Панові Остапюку Б. Я.
Укрзалізниця. 03680, м. Київ-150, вул. Тверська, 5.
Голові Ради Профспілки залізничників і транспортних будівельників України
Панові Ткачову В. М.
03049 м. Київ, Повітрофлотський пр-т, 15 А
тел. (044) 465-00-80; тел/факс(044) 465-00-78
З В Е Р Н Е Н Н Я
23 вересня 2014 року на зібранні трудового колективу вагонного депо Дебальцеве-сортувальне Донецькій залізниці, яке розташована за поштовою адресою: м. Дебальцеве Донецької області, вул.. Фестивальна 83, керівництво депо усно оголосило про зміну робочого графіку і умов та розміру оплати праці, починаючи з 23 вересня поточного року й на невизначений час.
•Вводиться чотириденний робочий тиждень з тривалістю робочої зміни 8 годин з 8 год. до 17 год. з перервою на відпочинок і харчування з 12 год. до 13 год.
•Оплата праці буде провадиться як при простої усього підприємства у розмірі 2/3 тарифної ставки, посадового окладу тільки тим працівником, яку будуть мати нову повну робочу зміну. Інши працівники мають оформлювати відсутність на роботі поданням заяви про сімейні обставини, щось інше в межах 15 календарних днів на рік.
•Наказ працедавця про зміну умов індивідуальних трудових договорів та погодженнях Правил Внутрішнього Трудового Розпорядку вагонного депо не був оголошений/наданий для ознайомлення, чим грубо порушуються права найманих працівників на конституційну тривалість робочого дня та визначений законом про оплату праці розмір оплати при повному простої усього структурного підрозділу.
Дійсно, потреба регулювання працедавцем за погодженням з профспілковим комітетом умов робочого часу та оплати праці є нагальною, к тому ж вона ускладнюється тим, що Законодавець, профільні міністерства і відомства навіть теоретично не уявляли й не врегулювали роботу найманих працівників в умовах надзвичайного/воєнного стану, як-то є у місці Дебальцевому та усієї Донецькій залізниці.
[ Читати далі ]