Звернення до водіїв та пішоходів

Шановні водії та пішоходи!

       Погодні умови бажають кращого... Сніг, що випав на лід, блокує рух. Не всі водії мають шиповану резину. Тому, - ПРОХАННЯ:

ЯКЩО ВИ ПОМІТИЛИ АВТО ЩО БУКСУЄ І НЕМОЖЕ ВИЇХАТИ ІЗ СТОЯНКИ, перехрестя (!), тощо  або ж ПРОСТО РУШИТЬ – НЕ ЛІНІТЬСЯ, ПІДІПХНІТЬ.

БОГ ВАМ ВІДДЯЧИТЬ.

 

    Я особисто двом водіям допоміг. Мене теж раз підіпхнули.

 

ВОДІЇ! Будьте загальноввічливі до пішоходів...

       ...І ще, гальмуйте двигуном! Бо якщо нема круїзконтролю, то гальма НЕДІЄВІ, - машина просто пливе!!! Так як у гайців із минулої замітки.

 

!!! Якщо машина гребеться, спробуйте рушати не І а ІІ передачею. зачасту допомага!!!

 

Шановні блогери, запрошую в члени спвітовариства. активісти стануть модераторами!!!

 

(повтор)

 

реально про гайців

розповів на дорозі знайомий.

їду, сніг, слизько, резина шипована, машина пуля.

спереду тягнуться за містом гайці. десь 50.

я їх обганяю. коли вмикаються мигалки. "водій авто № негайно зупиніться".

ну негайно так негайно. по тормозам. машина повільно, але впевнено стає.

обганяють мене гайці, проїжають ще метрів 50 і зіжають із траси в кувет.

вискакують, підбігають, "мать перемать, ваші документи"

я їм типу де хлопці права за сало купили, чого безпечної дитсанції недотримались, чого резина на авто не посезону, чого дорожню обстановку неврахували.

сів у машину і поїхав. а вони слідки бігли і паличками махали.

машина в куветі мені в слід синьо-червоними блималками підморгувала.

 

 

 

чуваки! є справедливість!

 

запрошую в члени співтовариства. найактивніші стануть модераторами, а я піду на пенсію. :-)

Обережно бутульки (сосульки)

бідьте обережні. сусулька яка пада з даху одноповерхового будинку вагою в середньому 2 кг здатна пробити череп з силою прикладеною амбалом монтировкою по голові перехожого в темному підїзді.

нехотіть попід дахами та балконами. збережімо власне життя.

Чукави, сніг почне танути!

короче хто думає що снігопад найгірше той посиляється. машина з більшим задоволенням сідає в каші із снігі. особливо коли зпіднизу підмерза льод. а так воно іф буде. моя порада:

1) буде слизько, тому в кого стара резина порада. новішу поставте на перед. передні тормоза берут раніше задніх. незалежно яка у вас вісь ведуча. краще буксувати ніж іти юзом.

2) возіть із собою хоча б совок для сміття.

3) можна і трос возити, маленький. його можна пропустити через диск колеса і покришку. вийде імпровізоване шипуваня.

4) рушати в натяжечку, коли машина буксоне раз вона вже не виїде. потрібно розкачувати потроху. сантиметер сминулись, витисніть щепляння. машина котнеться назад. так трохи накать колію. потім можна нормально рушить.

5) якщо у вас хамер, або інший джип. НАХУЙ З МОЄЇ АВТОМАЙСТЕРНІ.  вона для простих водіїв і їхніх авто без великих наворотів. 

Говно машина коли мороз

точніше акамулятор. тридні при мінус -20 і ледве пропручує двигун. вчора заніс в хату. сьогодні спробую завести. цікаво, заведеться мій антикваріат?.

порада, при морозі і якщо авто дловго стояло витискайте щеплення коли заводите. так стартеру легше жити.

 

Про свічки запалення і хрінове пальне.

кружечком обведено місце де із свічи відлущився шматочок емалі із електроду. там де мав би бути чистий металі був півтораміметровий наліт емалі. двигун майже незаводивсь. підсосу взагілі невідчував. свічки ледь пройшли 100 км. і це при тому що я залив у бак 5 літрів говгяного бензину.

авто яке пройшло на цьому бензині 180 км доїхало і більше не завелося. його ледве реанімували. оскільки я тягнув цю машину мені з бака в бак і залили говна. ніхто ж незнав що в пальному справа.

замінив свічики на СССР і все стало круто. двиг як прогріється став просто літать. отакі справи, шановні автомотолюби.

запрошую до співтоваристава всіх бажаючих. нагадую, СЬОГОДНІ ЗАВЕРШИВСЯ ОСТАННІЙ ДЕНЬ ПРОХОДЖЕННЯ ТО 2009. ХТО НЕВСТИГ ТОЙ В ЖОПІ НА ПІВТИЩІ.

ДОРЕЧІ Я ТО ПРОЙШОВ УСПІШНО, ТІЛЬКИ ДОВІДКУ З ВІЙСЬКОМАТУ ВИМАГАЛИ.

МилюбимоУкраїну,ачилюблятьїїукраїнськіполітикитакякамериканські

Ми
любимо Україну, а чи люблять її українські політики так як американські?

фото зроблено в одній із бібліотек одного з районних центрів України.

 

за державу обідно. чому американські політики роблять нас ближчими до цивилізації? а наші тільки заважають культурному розвитку.

завдяки американцям молодь має доступ до інтернету, компютера та принтера. а завдяки нашим? скільки компютерів у бібліотеках нашими політика встановлено за роки незалежності?

 

а відповідь проста: так україна ж молода....

дак кризаж ....

дак росія ж міша...

дак чого за мене не голосували...

дак ми ж багатодітним пяницям помагаєм...

дак миж ....

 п.с. згадав про бібліотеку в полтаві. Токар Тарас багато про неї писав. закрили гади.

"жить стало краще, жить стало веселіш" Іосіф Вісаріонович Сталін

Що порівнюємо

Осінь 2007 р.

Осінь 2009 р.

% до 2007 р.

Середня зарплата

780 грн. (155,4 дол.)

1186 (147,9)

152 (95,2)

Середня пенсія

534,5 (106,47)

787,7 (98,09)

147 (92,2)

Хліб, 1 бух.

1,7 грн.

3,1 грн.

182

Цукор, 1 кг

2,9 грн.

7 грн.

240

М'ясо, 1 кг

20-24 грн.

40-50 грн.

200

Сало, 1 кг

15 грн.

30 грн.

200

Молоко, 1 л

2 грн.

4,5 грн.

225

Газ, 1 тис м3

31,5 грн.

49 грн.

156

Квиток до Києва

19,56 грн.

34,35 грн.

176

1 долар США

5,02

8,02

160

Хто МИ?

Я завжди думав, що я УКРАЇНЕЦЬ. Думав, поки мене не запитали "Яка втоя національність?" як яка, українець. а мені сказали "ДОВЕДИ". Ну як, я ж живу в Україні, в мене український паспорт, папа українець, мама українка. І я маю бути українцем. "Не факт" сказпли мені. що папа і мама українці в них було в паспортах написано, і в моєму свідоцтві про народження теж написано, що вони українці. "А в тебе в паспорті навіть ненаписано що ти громадянин україни"

я незміг довести, що я УКРАЇНЕЦЬ. Я ПРОСТО ГРОМАДЯНИН ДЕРЖАВИ УКРАЇНА, адже український паспорт тільки громадяни України можуть мати, хоча можуть маюти всі в кого гроші є. Як і коронований темношкірий король якось африканської держави який отримав наше громадянство.

Він же теж носить вишиванку і шаровари. То хто він, африканець чи українець?

А Я ХТО? І ХТО ВСІ ЦІ ЛЮДИ ЯКІ ЖИВУТЬ В ЦЕНТРІ ЄВРОПИ?

снаряд калібру 37 мм З фото.

красною стрілкою показано снаряд.

 


 

снаряд після дідриву. тримаю в руках.


 

тойже снаряд, що в руках тільки на землі

 

снаряд до підриву на землі.

 

 


19.11.2009 року о 14 год. 30 хв. групою піротехнічних робіт АРЧ АРЗ СП ГУ МНС України в Чернігівській області знищено  авіаційний снаряд калібром 37 мм часів ВВв. Під час обстеження місця виявлення ВНП було знайдено ще 1 авіаційний снаряд калібром 37 мм, часів ВВв, який також було знищено. 

   На місце знахідки снаряду з Чернігова прибула група піротехнічних робіт аварійно-рятувальної частини аварійно-рятувального загону спецпризначення ГУ МНС України.

   Ржаву залізяку вони ідентифікували як бронебійний снаряд, який без сумніву в землі пролежав з часів Великої Вітчизняної війни. Обстеживши ділянку металошукачем сапери знайшли ще один ідентичний боєзапас.

   Як розповів начальник групи спецпризначення знайдена «іграшка» була небезпечною. Снаряд сконструйовано таким чином, що вилетівши з гармати він якби знімається із запобіжника і при зіткненні з ціллю в нього спрацьовує заряд. Він надає снаряду додаткового прискорення для пошкодження броні на техніці. Так, при нахилі снаряда кінцем вниз міг спрацювати спусковий механізм, який би і підірвав заряд у снаряд.

   Після другої години дня сапери замінували знахідки тротиловим зарядом і підірвали. Вибух за гучністю був не сильнішим за постріл з рушниці, сапери говорять, що чим тихше бахнуло, тим якісніше вони виконали роботу.

   Під час другої світової війни подібні снаряди застосовували у 37-ми міліметрових гарматах як Німеччиною, так і Радянським Союзом. Німці зокрема використовували гармату PaK-35/36 (РаK - Панцерабверканоне). Її називали «військовою калаталкою», адже вона могла робити близько двадцяти пострілів на хвилину. Але для легендарного танку Т-34 вона була не надто страшною зброєю. Згадуються випадки коли танк витримував 24 влучання з цієї гармати і виходив з ладу тільки при прямому влучанні в основу башти. А це не так легко зробити по рухомій цілі.

   Радянська армія снаряди цього калібру застосовувала на автоматичних гарматах, які встановлювались на легких літаках. Вони, до речі, під час війни базувалися на аеродромі в Ічні. Злітна смуга розміщувалася в кінці райцентру поряд з дорогою, що зараз веде до Крупичполя. Цілком можливо, що снаряди «родом» саме з цього аеродрому, проте й не виключено, що з німецької «калаталки».

 

 

прохання: хто знає людину яка знається на снарядах 37мм передайте замітку. просто снаряд точно ідентифікувати невдається