Про співтовариство

Тут об’єднуються ті, хто любить свій Край. Ми писатимемо тут про це. Будемо розміщувати цікаві фото, обговорювати проблеми сьогодення.

Увага! Учасником співтовариства може стати блогер, який пише на українську тематику.

Топ учасників

Вид:
короткий
повний

Ми любимо тебе, Україно!

Чому?

  • 11.05.18, 18:44
Світлина від Mova.

Доходи державного бюджету України в 2017 р.

Доходи держбюджету України

Тут наведено загальні відомості по доходах Державного бюджету України, до яких входять надходження до загального та спеціального фондів держбюджету. Найбільшу частину держбюджету (понад 90%) складає загальний фонд, кошти якого призначені для забезпечення фінансовими ресурсами загальних видатків (тобто, не спрямовуються на конкретну мету). Спеціальний фонд передбачає предметно-цільове використання бюджетних коштів (тобто, для фінансування конкретних цілей).


останнє оновлення: 02.05.2018
Доходи державного бюджету України в 2017 р. (млн. грн.)2017Доходи 
на 01.02.201759446,8за січень59446,8
на 01.03.2017112047,8за лютий52601,0
на 01.04.2017174758,8за березень62711,0
на 01.05.2017259785,8за квітень85027,1
на 01.06.2017325773,2за травень65987,3
на 01.07.2017394906,0за червень69132,8
на 01.08.2017447714,9за липень52808,9
на 01.09.2017527588,9за серпень79874,0
на 01.10.2017585755,7за вересень58166,8
на 01.11.2017647468,7за жовтень61713,0
на 01.12.2017724471,5за листопад77002,8
на 31.12.2017793265,0за грудень68793,6
план на 2017731031,2виконання108,5%
  • зростаючим підсумком

Є бренд України Ukraine NOW !

Кабмін затвердив бренд України Ukraine NOW для популяризації у світі

Такий бренд може використовуватися в зовнішній рекламі, пресі, також розроблено мобільний додаток, який допоможе іноземцям познайомитися з Україною

12:5210.05.2018

Кабінет міністрів затвердив бренд України Ukraine NOW для її популяризації у світі. Таке рішення було ухвалено на засіданні уряду, передає 112.ua.

За словами держсекретаря Міністерства інформаційної політики Артема Біденка, було 6 варіантів бренду України, в розробці, яка тривала майже рік, брали участь експерти з Великої Британії.

Прем'єр-міністр Володимир Гройсман подякував розробникам і зазначив, що цей бренд повинен бути ефективним для різних аудиторій.

Зауважимо, що бренд може використовуватися в зовнішній рекламі, пресі, також розроблено мобільний додаток, який допоможе іноземцям познайомитися з Україною.