хочу сюди!
 

Алиса

41 рік, діва, познайомиться з хлопцем у віці 32-52 років

Міносвіти визначилось з пріоритетом на 2018-2019

19:3621.03.2018

Міносвіти визначило пріоритетом на 2018-2019 створення стратегії інноваційного розвитку країни
Міносвіти визначило пріоритетом на 2018-2019 створення стратегії інноваційного розвитку країни



Міністерство освіти і науки України визначило пріоритетом на 2018-2019 роки створення стратегії інноваційного розвитку і реформа законодавства про державну підтримку інновацій.

"Для розвитку інновацій в Україні ми повинні спільними зусиллями прийняти рішення, яке забезпечать безперервність ланцюга розвитку інновацій від проведення дослідження до виробництва", - цитує міністра освіти і науки Лілію Гриневич прес-служба Міносвіти в середу.

Міністерство визначило собі пріоритетні завдання на найближчі 2 роки, які допоможуть удосконалити інноваційну сферу.

Зокрема, до них належать: створення стратегії інноваційного розвитку України; реформа законодавства про державну підтримку інновацій; створення дорожньої карти інтеграції України до Європейського дослідницького простору; реформа економічних відносин в системі вищої освіти; введення базового фінансування наукової діяльності університетів за результатами їх державної атестації; державна підтримка міжнародного інноваційного співробітництва в рамках Міжнародній європейській інноваційній науково-технічної програми EUREKA.

Як повідомлялося, прем'єр-міністр України Володимир Гройсман виступив за збільшення фінансування української науки та Фонду розвитку інновацій.

1

Коментарі

123.03.18, 11:11

Достатньо влити більше грошей, і зміни прийдуть.

    223.03.18, 20:14Відповідь на 1 від Nech sa paci

    А ви коли не-будь пробували решетом воду носити?

      323.03.18, 20:37Відповідь на 2 від Богдан Бо

      На влиті гроші можна найняти не лише кращих учителів, а й авторів програм для шкіл, умовно кажучи.

        424.03.18, 07:10Відповідь на 3 від Nech sa paci

        На влиті гроші можна найняти не лише кращих учителів, а й авторів програм для шкіл, умовно кажучи.А що сьогодні робить той гіпотетичний "кращій вчитель"?
        І чи існує він взагалі?
        Може його треба ще 20 років виховувати?

          524.03.18, 10:20Відповідь на 4 від Леонід

          Що зробить? Нормально викладатиме, цікаво для дітей. І на вчителя діти дивитимуться не як на голодранця, а як на поважну особу.

          Такі існують, але їх на всіх не вистачить. Тому треба виховувати, але не 20 років, а 6-8. Схильні до вчительства люди йтимуть не в юристи чи програмісти, а в педвузи, а потім — у школи/ліцеї. А зараз туди часто йдуть ті, хто не може знайти кращу роботу.

          Нащодавно спитав у двох дівчат із педуніверситету імені Грінченка (комунальний київський вуз, не педунівер імені Драгоманова), куди вони хочуть піти на роботу. Кажуть: тільки не у школу! Треба щось міняти, і половина діла — це фінансування, на мою думку. Те ж саме — з наукою. Без нормальної зарплати та обладнання нічого не буде.

            624.03.18, 10:26Відповідь на 4 від Леонід

            Ой, там у Вас не "що сьогодні зробить", а "що сьогодні робить".

            Ну що? Або викладає у крутих ліцеях, або викладає у простій міській школі й займається репетиторством, або десь працює на фірмах (таких більше, мабуть).

              724.03.18, 10:36Відповідь на 4 від Леонід

              У Києві за годину індивідуального заняття беруть по 100-300 грн. У середньому десь по 200, мабуть. Якщо мати 3 учнів по 2 2-годинних заняття на тиждень (12 годин — менше, ніж на ставку у школі) і готувати їх під ЗНО чи якісь західні тести, виходить під 10 тисяч грн. Немає потреби слідкувати за дисципліною і т. д., а учні зазвичай умотивовані. Не кожен доцент у київському вузі може стільки мати.

                824.03.18, 10:40Відповідь на 4 від Леонід

                Недолік — не з усіх предметів ходитимуть до репетитора. Англійська, математика, інколи — фізика та українська мова...

                Так що гіпотетично можна когось із репетиторів загітувати на роботу у школі. Хоча б на півставки.

                Але якщо зараз зробити зарплату вчителя захмарною ($3 тис., наприклад), то почнеться корупція. $1 тис. було б нормально для початку.

                  924.03.18, 12:21Відповідь на 3 від Nech sa paci

                  Я ще раз повторюю: в радянську систему освіти скільки б грошей не вкладали - на виході буде все одно в кращому випадк - нуль, а то і повний мінус.
                  Це аналогічно радянській медицині, де оплата йде за "койко-місця", а не за вилікуваних хворих.

                    1024.03.18, 12:25Відповідь на 4 від Леонід

                    На влиті гроші можна найняти не лише кращих учителів, а й авторів програм для шкіл, умовно кажучи.А що сьогодні робить той гіпотетичний "кращій вчитель"?
                    І чи існує він взагалі?
                    Може його треба ще 20 років виховувати?

                    Ви абсолютно праві, друже Леонід, бо для виховання доброго вчителя потрібні ще кращі вчителі у вузах, а там не мені вам оповідати які радянські кадри дотепер сидять - тупоть в абсолюті.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна