Про електромобілі.
- 01.10.16, 23:00
- Автомобили
Інформація для тих, чий наступний -мобіль буде з префіксом електро-.
Останні європейські моделі демонструють непогані пробіги з однієї зарядки:
500! Це приблизно половина від пробігу традиційної сучасної легковушки з повного баку. Дуже не погано. І це наразі рекорд на ринку е-мобілів.
Ось ближче герой і автор цього рекорду.
Хоча американці критикують результати тестових заїздів Опеля, звертаючи увагу на занадто лагідні прискорення, велику частку руху з рівномірною крейсерською швидкістю, часті стоянки, а також не задіяний під час тесту кондиціонер. Їх можна зрозуміти, адже їхня остання електромобільна гордість, Chevrolet Bolt EV , здатна подолати лише 380 км з однієї зарядки. Хоч цей результат отримано за суворішими правилами тестів, прийнятими у США, але у маркетинговому відношенні вони відчувають поразку.
І трохи ретро для контрасту. Ось так виглядав мабуть вже "прадід" сучасних електромобілів, який також був американський.
Bailey Electric Vehicle, котрий в 1910 році претендував на те, щоб проїхати 1000 миль, використовуючи Едісонівську акумуляторну батарею. Тобто, я так розумію, це кілометраж, на який має вистачити всього ресурсу батареї до її повного "вбивства". 1000 миль чи 5 зарядок сучасного е-мобіля - ось так за сотню років змінилися міри
Останні європейські моделі демонструють непогані пробіги з однієї зарядки:
500! Це приблизно половина від пробігу традиційної сучасної легковушки з повного баку. Дуже не погано. І це наразі рекорд на ринку е-мобілів.
Ось ближче герой і автор цього рекорду.
Хоча американці критикують результати тестових заїздів Опеля, звертаючи увагу на занадто лагідні прискорення, велику частку руху з рівномірною крейсерською швидкістю, часті стоянки, а також не задіяний під час тесту кондиціонер. Їх можна зрозуміти, адже їхня остання електромобільна гордість, Chevrolet Bolt EV , здатна подолати лише 380 км з однієї зарядки. Хоч цей результат отримано за суворішими правилами тестів, прийнятими у США, але у маркетинговому відношенні вони відчувають поразку.
І трохи ретро для контрасту. Ось так виглядав мабуть вже "прадід" сучасних електромобілів, який також був американський.
Bailey Electric Vehicle, котрий в 1910 році претендував на те, щоб проїхати 1000 миль, використовуючи Едісонівську акумуляторну батарею. Тобто, я так розумію, це кілометраж, на який має вистачити всього ресурсу батареї до її повного "вбивства". 1000 миль чи 5 зарядок сучасного е-мобіля - ось так за сотню років змінилися міри
11
Коментарі
Маммамія
11.10.16, 23:08
Lulu
21.10.16, 23:12Відповідь на 1 від Маммамія
RomahaN
31.10.16, 23:33
А про наш отечественный автопром почему молчок?
http://blog.i.ua/user/4219474/1767150/
Стесняешься? Так и скажи!
Гість: iero
42.10.16, 00:00
учитывая что опель и шевроле в одной корпорации
LotusDomino
52.10.16, 00:02Відповідь на 3 від RomahaN
— Автомобиль проезжает 100 метров всего за 3 секунды!— А дальше?
— А дальше все — вилка из розетки вылетает.
WILD_EAST
62.10.16, 00:17Відповідь на 1 від Маммамія
пабибикайте
Маммамія
72.10.16, 01:53Відповідь на 5 від LotusDomino
Маммамія
82.10.16, 01:55Відповідь на 6 від WILD_EAST
и шо мене за ето буит биби
Lulu
92.10.16, 12:12Відповідь на 3 від RomahaN
Це найсвіжіша інформація.
Новина про Ланос
вже давно пахне нафталіном. Згадати і бути звинуваченим у баянізмі? Так Ви хотіли?
Але навіть це для 2010 р. нормальна робота щоб продемонструвати можливості заводу. Не соромитися, а пишатися можна.
Найсвіжіша новина про українську електромобільну саморобку є ось
http://gazeta.ua/articles/avto/_unikalnij-ukrayinskij-elektromobil-projshov-sertifikaciyu/714375
Lulu
102.10.16, 12:13Відповідь на 4 від Гість: iero
Я не знаю, як там і що. В усякому разі гаманець може і один, а творчі команди і підходи різні. Як різні і стандарти тестування.