хочу сюди!
 

Наталия

49 років, рак, познайомиться з хлопцем у віці 35-55 років

Джованні Джентиле

30 травня 1875 року в містечку Кастельветрано народився автор найбільш форседного мему сучасності - автор фашиської концепції Джованні Джентиле. Коли Джентиле сформував свою концепцію Гітлер виглядав ще так:


Чому девайси Джентиле і Муссоліні приписують Алоїзичу знає напевно тільки Дельфінарій. 

І уривок з праці Джовані Джентиле "Філосовські основи фашизму" для "дельфінів":

Напротив, для Фашизма Государство – всецело духовное образование. Это Национальное Государство, поскольку, с Фашистской точки зрения, сама Нация является плодом разума, а не материальной предпосылкой, заданной природой. Процесс создания Нации, - говорит Фашист, - никогда не завершится; следовательно, и Государство не достигнет абсолютной формы, раз это всего лишь Нация в её конкретном, политическом выражении. Для Фашиста Государство всегда in fieri. Оно в наших руках, без изъятия; отсюда и наша самая серьёзная ответственность по отношению к нему...

Стоит коротко упомянуть о Фашистской концепции Свободы. Вождь Фашизма однажды избрал для дискуссии тему: «Сила или согласие?» И он пришёл к выводу, что два эти понятия неразделимы, что одно подразумевает другое и не может существовать независимо от него. Другими словами, власть Государства и свобода Гражданина составляют неразрывный круг, где власть предполагает свободу, а свобода – власть. Ибо свобода возможна лишь в Государстве, а Государство означает власть. Однако Государство не нависает над головами граждан, оно составляет целое с личностью Гражданина. Фашизм видит разногласие не между свободой и властью, а между настоящей, конкретной свободой, которая есть, и абстрактной, иллюзорной свободой, которой не существует.



13

Коментарі

анонім

130.05.13, 15:29

"Фашизм і Націоналізм вважають Державу підставою для всіх прав та джерелом всякої цінності для індивідів, які його складають. Як для першого, так і для другого Держава не наслідок, а першопричина. Однак у випадку Націоналізму зв'язок між індивідом і Державою обратна тієї, яку допускає індивідуалістичний лібералізм, і, в цьому відношенні, соціалізм теж. Якщо Держава являється причиною, індивід стає наслідком, чимось таким, що знаходить своє попереднє в Державі, яке встановлює для нього рамки, визначає його спосіб життя, обмежуючи його свободу, прив'язуючи його до клаптика землі, на якому він народився, де повинен прожити і померти. За Фашизму, Держава і індивід - одне і те ж, або, вірніше, вони складають нерозривні частини необхідного синтезу."("Філософські основи фашизму" Глава XVIII).

    анонім

    230.05.13, 15:35

    Цитата зверху - суть різниці між Фашизмом та Націоналізмом. Це РІЗНІ поняття. Але оленям з Дельфінарію не дано розуміти суть явищ, вони не можуть вникнути далі обгортки. Та і то, не в силах побачити навіть різницю в обгортках.
    Так що пішли вони лісом, прямо в Пекло.

    До речі, Джованні Джентиле вчився в Джузеппе Мадзіні(національно-визвольний рух і ще всяке інше)...а Мадзіні ще в когось...і так далі. Так що не треба гнати на Алоїзича... ...

      анонім

      330.05.13, 15:38Відповідь на 1 від анонім

      Там описка, вірно - "Філософські основи фашизму" Глава VII.

        анонім

        430.05.13, 15:53

        Э речі абсолютно недосяжні для істот з Дельфінарію. Для "антіхвашістов" саме поняття "фашизму" незнайоме. Як в тому совецькому анекдоті -- Не читав, але засуджую.

          530.05.13, 16:05Відповідь на 2 від анонім

          Ну концепції Мадзіні і Джентиле чуть більше ніж повінстю протилежні, ідеї Мадзіні це типові масонські ідеї і він ніколи не приховував, що був масоном. Тому у Мадзіні вся ота байда про "рівність, братерство і прочу єрунду.
          Я на Алоїзича не гнав, але до створення фашизму він не має ніякого відношення. Та і ідеологія називалась націонал-соціалізм, хоч Гітлер і взяв дещо з фашизму: культ імперії, аристократизм і т.д., хоча це радше були залишки старого пруського духу, який навідміну від римського в Італії, ще залишився в Німеччині

            анонім

            630.05.13, 17:27Відповідь на 5 від Lost_paradise

            Я говорив не про критерії оцінки концепції, а про типу спадкування певних напрямів...навчання...
            Та і про Адольфа я так...типу жартуючи. але НЕ про нього, а про моменти в замітці.

            Але то так, поговорити...зміст того що говорив:
            1. Оленям не осилити різниці між чорним, білим, сірим та коричневим. Їхній шлях чітко визначений - в гейський "рай", т-то в Пекло.(це все фігурально)...
            2. Схопитись за Думку та визначити напрямок рухе Ідеї - це одне. А чітко допрацювати та втілити в життя, хоч навіть частково - це вже зооовсім інше. Так що Алоїзич вище порівнянь...

              анонім

              730.05.13, 17:31Відповідь на 5 від Lost_paradise

              Та і власне кажучи, Джованні Джентиле обмежився рамками Італії.....а Адольф пішов трохи далі...хоч і недостаньо далеко зайшов...

              ПееС. Критиканством замітки не займаюсь, мені вона подобаєтья... Це все так, поговорити...

                830.05.13, 17:40Відповідь на 7 від анонім

                Ну дуче також був щоправда підгрунтя в нього гірше за Адіка було, все ж таке німці є німці, а італійці матеріальчик вже на той час сирий був.
                А Франсіско Франко в Іспанії той взагалі від старості помер, протримався довше всіх

                В італійців також була ідея Римської імперії, як символа. Таку ж ідею придумали Артур Меллер ван дер Брук та Ернст Крік у Німеччині. Але якщо у фашизмі і у Брука з Кріком це радше символ, тобто щось на кшталт об'єднаної Європи під зверхністю ідеї Свяченої Рейху (що до речі відстоював і Альфред Розенберг), то Гітлер доволі часто ставав на позицію Гіммлера про "життєвий простір для німців". ІМХО якось він також, не дивлячись на тези про "арійців" не вийшов з ідеї зверхності суто німців, а міг же об'єднати всю Європу в боротьбі з комуняцько-ординською заразою

                  анонім

                  930.05.13, 17:49Відповідь на 8 від Lost_paradise

                  Та так...тема глибока і цікава. І цікавість ця ну зовсім не археологічного* характеру.
                  Пророднє завжди бере верх, рано чи пізно. Суспільство, яке позиціонує гомосексеалізм як частину глобального розвитку, практикує криву та однобоку толерантність...і так далі і тому подібне - є НЕ природнім, т-то штучним. "Чому", "як", "хто"......це інша пісня.
                  Не буду розпилятись, але саме цікаве ще попереду...

                    1030.05.13, 17:51Відповідь на 9 від анонім

                    я тої ж думки, ця вакханалія довго продовжуватись не зможе, скоро наступе реакція

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      4
                      5
                      6
                      7
                      8
                      27
                      попередня
                      наступна