Локомотивов у нас было четыре. Два на баке, два на корме с разных бортов. Кроме помощи в протяжке локомотивы ещё и центруют судно в канале, проходим почти в притирку. https://kak-eto-sdelano.livejournal.com/421757.html
Локомотивов у нас было четыре. Два на баке, два на корме с разных бортов. Кроме помощи в протяжке локомотивы ещё и центруют судно в канале, проходим почти в притирку. https://kak-eto-sdelano.livejournal.com/421757.html
Локомотивов у нас было четыре. Два на баке, два на корме с разных бортов. Кроме помощи в протяжке локомотивы ещё и центруют судно в канале, проходим почти в притирку. https://kak-eto-sdelano.livejournal.com/421757.htmlТак он вони внизу, видно же
Коментарі
Гість: NoTaРь
13.10.18, 19:34
Що не розтрощив?
Гість: NoTaРь
23.10.18, 19:35
А ти знаєш, що більшість суден робляться під габарити Панамського каналу, так зв. "панамекси"
Гість: Nahibator
33.10.18, 20:25
Капитан был трезвый.
atttonikam
43.10.18, 20:26
патамушта резиновый
Тарас Музичук
53.10.18, 20:49
Мастер, и трезвый!
Гість: Ihtalla
63.10.18, 21:06
Локомотивов у нас было четыре. Два на баке, два на корме с разных бортов. Кроме помощи в протяжке локомотивы ещё и центруют судно в канале, проходим почти в притирку. https://kak-eto-sdelano.livejournal.com/421757.html
Голубка
73.10.18, 21:21Відповідь на 1 від Гість: NoTaРь
причал
Гість: NoTaРь
83.10.18, 21:27Відповідь на 7 від Голубка
Так це не причал- це шлюз(Мірафлорес , здається)
blac bird
93.10.18, 21:46Відповідь на 6 від Гість: Ihtalla
Гість: NoTaРь
103.10.18, 21:48Відповідь на 6 від Гість: Ihtalla
Так он вони внизу, видно же