НАША РЕАЛЬНІСТЬ Є ПРОСТО МАЛЮНКОМ НА ПАПЕРІ
( відповіді на коментарі та запитання)
Цитата: «Для де-інсталяції обмежувальної програми у нашій свідомості, необхідно зробити три кроки. Перший крок – взнати, що це можливо, та захотіти цього. Щось всередині нашої свідомості опирається визнанню духовної природи реальності.»
Коментар (Коринфянин)
: « в самом деле, ОЧЕНЬ ВАЖНО узнать и захотеть, что есть "духовное самоосознание". Хотя это вовсе не есть не только достаточное, но даже и не необходимое условие. Это будет просто частью эрудированности.»
Усі ми знаємо, що десь там у світі є щось невідоме.
Доки це знання є тільки інтелектуальним, тобто
відірваним від нашого тіла, та наших почуттів, воно залишається
частиною ерудованості.
Це знання є формальним, бо не зачіпає
нашої середини, не міняє нас кардинально, не впливає на життя.
Взнати, що це можливо, та захотіти цього, означає
відкритися знанню, дозволити йому доторкнутися нашого тіла,
впустити у себе його пробуджувальну енергію.
Але: "Щось всередині нас опирається визнанню духовної природи реальності.»
Оскільки нас виховали матеріалістами, ми
знаємо, що:
- ми усі живемо у матеріальному світі,
-
ми самі є матеріальними істотами,
- наша свідомість виступає єдиним віддзеркаленням світу, єдиним вікном у Світ, а значить, єдиним
інструментом нашого виживання.
Сама думка про те, що необхідно змінити свою свідомість, викликає у нас здивування та недовіру
.
Ми впевнені, що з нашою свідомістю усе в порядку.
Єдине, що ми допускаємо, це змінити своє життя:
-
матеріально (змінити обставини життя: роботу, місце проживання),
-
соціально:
( зайняти високий соціальний статус),
-
емоційно:
(знайти кохання, друзів).
У колі цих трьох сценаріїв обертається уся культура,
мистецтво, а з ними й ми самі
Так от, впустити в себе нове знання, означає допустити, що усе увесь наш світ є просто виставою, що наша реальність є просто малюнком на папері, який можна проштрикнути парасолькою.
І коли ми допускаємо це, нас нарешті ТОРКАЄТЬСЯ ЕНЕРГІЯ СПРАВЖНЬОЇ РЕАЛЬНОСТІ – ми
відчуваємо поклик, та починаємо свій пошук
.
Цитата: Наступний крок - пошук нових знань. Більшість людей, зацікавившись духовною стороною світу, поринають в езотерику. Насправді, езотерика є досить бурхливим потоком, у якому дуже важко зорієнтуватися, та виплисти на чистий простір духовної реальності.
Коментар (Коринфянин): "Эзотерика" потому так и названа, что есть СКРЫТОЕ ЗНАНИЕ. И в него просто так не "нырнешь". А то, во что ныряют большинство из "заинтересовавшихся и захотевших" - это обычная эКзотерика. Т.е. псевдоэзотерические знания, которые как раз и открыты для праздно
интересующихся.
Зацікавившись містичною стороною Світу ми починаємо шукати приховані від нас знання.
Розпочавши свій пошук, ми натикаємося на цілий океан різноманітної інформації, у якій не здатні зорієнтуватися. Зневірившись у спробі розібратися у цьому самотужки, ми шукаємо людину, яка здатна навчити.
Я також, у свій час довго шукав вчителя.
Шукав, і нарешті таки
знайшов його. Але знайшов зовсім не там, де очікував знайти.
Я шукав його ззовні, серед людей а він, як виявилося, завжди
був поруч, всередині мене самого.
Справжній вчитель знаходиться всередині нас самих - ПОГОДИТИСЯ З ЦИМ НАМ ДУЖЕ ВАЖКО.
Усіх нас привчили ставитися до себе погано, усвідомлювати себе недосконалими, та тим самим, відмовлятися від Внутрішнього Вчителя.
Нас примусили ВІДМОВИТИСЯ ВІД СЕБЕ САМИХ.
Відмовившись від своєї містичної природи, ми перетворилися у штучну посудину, яку соціум наповнив матеріалістичним світоглядом та матеріалістичними цінностями.
Це процес відбувається
на тлі нагнітання у свідомість людини страху
та невпевненості.
Страх необхідний - він породжує у нас прагнення до соціального самоствердження, та примушує самовіддано виконувати роль соціального гвинтика.
Люди, яких примусили повністю відмовитися від себе, прийняти матеріалістичні цінності, та розчинитися в них,
виглядають плоскими, нібито вирізаними з картону.
Ще дітьми, під час навчання у школі, вони не опиралися соціалізації (засвоєння соціального досвіду) та погоджувалися із
своїми вчителями. Це, в першу чергу, відмінники, чи просто конформні діти.
З іншої сторони, були діти, які відчували неприродність нав’язаного їм бачення світу, оскільки всередині себе вони мали щось справжнє, що відчувало усе інакше. Вони опиралися соціалізації, конфліктуючи з дорослими, аби зберегти та відстояти себе.
Таких дітей соціум намагався
підкоритися, іноді - зламати
. Саме з
таких дітей, що не втратили зв’язок із своєю сутністю, виросли дорослі, які є глибокими.
Зовнішньо такі люди так і
виглядають – глибокими. Вони є сильними, цікавими у спілкуванні, наповненими
життєвою енергією.
Цитата: Останній крок найважливіший: зайняти чисту позицію очікування (нагадаю, що позицією називається ставлення людини до світу, до інших людей, до самої себе)
Запитання (Little Love): чи можна зробити третій крок роблячи другий?Тобто, як можна завмерти в очікуванні якщо ти все одно шукаєш?
Для того, щоб вижити у світі, нас навчили діяти:
Необхідність діяти виходить із припущення, що навколишній Світ – мертва матерія, і вижити можна тільки через
діяльність.
З позиції духовного світогляду, Світ - живий. Тоді, замість діяльності, ми можемо довірити проблему нашого виживання
живому Світу. І коли це відбувається, наше життя змінюється.
Торкнемося тільки одної
якості цієї переміни - процесуальності.
Процесуальність світу та людського життя розглядає процесуальна психологія. Світ, з її позиції, є процесом, потоком речей та подій, який сам по собі рухається у належному напрямку.
Людина здатна відчути цей потік, та підкоритися, віддатися йому. У цьому випадку її життя набуває якості процесу: усе, що з нею відбувається втрачає буденну хаотичність та стає частинками цілісного гармонійного руху людини у Світі.
Саме у такому розумінні, ми можемо спокійно сидіти на березі річки, знаючи, що по воді до нас пливуть подарунки - все, чого ми бажаємо для себе від життя.
Щоб таке відбувалося, ми маємо впустити у себе нове знання, відкритися живому Світу та встановити з ним зв'язок.
Це не означає, що ми відмовляємося від діяльності. Вона стає більш активною. Ми починаємо діяти не тільки тому, що вимушені, а тому, що процес діяльність все більше дарує нам радість.
З Повагою,…