Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

Элла

44 роки, стрілець, познайомиться з хлопцем у віці 40-54 років

Рятуйте глядачів

У сучасному телевізійному просторі, де існує безмежна кількість каналів та програм, не всім компаніям щастить гідно виступати на арені конкуренції в боротьбі за глядача. Найбільше це стає помітним у регіонах, де гостро постають проблеми кадрів та матеріальних нестатків. Візьмемо для прикладу ефір Тернопільської обласної державної телекомпанії, який вона заповнює  щодня, вражаючи жителів Тернопілля непрофесіональністю показу.

Насамперед, у трансляціі ТТБ вражає відсутність стратегії телепоказу. Керівництво цієї студії не пропонує свідомої творчо-ідейної концепції віщування. Підбір программ має випадковий характер і відбувається нашвидкоруч. Скажімо, передачі «Пульс», «Тема пік», «Мандат довір’я» та подібні відверто кон’юнктурні й зовсім не враховують інтереси глядача. Адже, погодьтесь, без врахування такого компонента, як глядач, телебачення втрачає свій сенс. Створення передач на запит аудиторії — велике мистецтво, що враховує донесення до свідомості різних груп людей системи образного мислення творців засобами візуального відтворення дійсності.

На ТТБ абсолютно ігнорується культура зображення. В кращому випадку програми скидаються на змістовні радіопередачі, де важливим є лише слово, а про зображення навіть не йдеться. Наприклад, у, нещодавно продемонстрованому,  відеофільмі «Медобори — не просто гори» диктор заледве встигає озвучити набір пейзажних планів, які змінюються в калейдоскопній послідовності і де-не-де навіть повторюються. Тому слугують лише примітивними картинками до тексту. Взагалі, на Тернопільському державному телебаченні полюбляють жанр відеозамальовок. Такі, як «Подорожні замальовки», «Різдвяні замальовки», «Храми Поділля», «П’ять хвилин для душі» та інші. У цих фрагментарних картинках мальовничих куточків міст та сіл, які хаотично змінюють одна одну, відчувається відсутність ґрунтовного внутрішнього змісту. Ці п’ятихвилинки знімаються однозначно для того, щоб згаяти час, який нічим заповнити. Ні глядачам, ні творцям вони не надають духовної наснаги. Складається враження, що працівникам ТТБ дуже важко впоратись iз двогодинною лавиною вільного ефіру - й вони безпорадно копирсаються в ньому, роблячи безликі передачі і будучи неконкурентоспроможними навіть серед місцевих телекомпаній, не кажучи про великі студії. Можливо, не слід брати на себе непосильну ношу та відмовитись від зайвого часу. Випускати лише місцеві новини, рекламний блок, передачу «Пісня в дарунок», які дають телекомпанії матеріальний прибуток. Все це створювати професіонально і досконало. Пам’ятаючи, що телебачення має не тільки інформаційну, а й мистецьку функцію. Адже врешті-решт, страждає глядач.

4

Коментарі

Гість: Ogin

110.07.08, 09:53

На то воно і є державним некомерційним телебаченням, будуть добрі програми чи погані, зарплату ніхто підвищувати не буде...

    210.07.08, 10:18Відповідь на 1 від Гість: Ogin

    Все одно, не привід показувати непотріб