Популярні приколи

відео

хочу сюди!
 

Sveta

33 роки, телець, познайомиться з хлопцем у віці 29-39 років

LUAZ City

Як не нити, якщо купа нездійсненних бажань і гештальтів + масштабне лікування зубів (що само по собі стрес і навантаження на гаманець) + проблеми? Хоча, якщо чесно, ниття й мені набридло. Тому запощу щось приємне (на мою думку). Звичайно, не з свого життя, але...

Отож, пропоную подивитись тест-драйв LUAZ City — українського електричного компактного пікапа з дворядною кабіною. Цю машину представили ще минулого року, але тоді проводили сертифікацію і модель була в єдиному екземплярі. А зараз, начебто, виготовили декілька штук.

Чим цікаве це авто написав на початку опису. По-перше, він вітчизняний (так, можна прискіпуватись, що кузов китайський і все інше теж, але передня панель і бампер української розробки, змінені; до того ж, варто враховувати, що у світі не існує 100% національних автомобілів — тому навіть якщо в автомобілі з вітчизняного лише складання чи декілька коплектуючих, його можна вважати українським, незалежно від % локалізації. Так що цей електрокар український. Дискутувати можна лише про відсоток локалізації.
В будь-якому разі, це більше, ніж зміна шильдиків.).
По-друге, це перший серійний український електромобіль.
По-третє, складання автомобілів у воюючій країні вже подвиг.
По-четверте, це не зовсім автомобіль — за правами це квадроцикл.
По-п'яте, попри свою назву, до Луцького автомобільного заводу (ЛуАЗ) не має жодного відношення. Це інший, хоч і співзвучний, бренд, який назвали в честь пошани вітчизняним позашляховикам. Хоча за стилістикою й справді нагадує "Волинянки".

Як не дивно, модифікація з дворядною кабіною від базової моделі з однорядною кабіною відрізняється задніми ліхтарями.

Правда, незрозуміло, чому назвали "City", якщо такі модифікації зазвичай називають прямолінійно — DC або Double Cab ("Подвійна кабіна" в дослівному перекладі).


Тест-драйв цікавий, але хотілося б побачити на огляді в Інфокарі. Як думаєте, Ярік затестить?
3

Останні статті

Коментарі

115.02.24, 17:05

бля, який він страшний

    215.02.24, 18:18

    Було весело. Іронія ведучої відчувалася кожних 30 секунд.

    Товар такий собі, але й на нього знайдеться покупець — небагатий містянин. Можна їздити на роботу чи на дачу або втікати від окупантів (100 км на одній батареї — це не так і мало).

      316.02.24, 15:53Відповідь на 1 від Анна-Марія

      бля, який він страшнийОригінальний симпатичніший.

        416.02.24, 15:54Відповідь на 2 від Nech sa paci

        Нішева машина.
        Не думаю, що їх зроблять багато.
        От якби ж існувала версія з бензиновим двигуном, то попит міг би бути більшим. А так, навряд чи можна розраховувати на більш, ніж одиночні продажі.