хочу сюди!
 

Natalia

44 роки, близнюки, познайомиться з хлопцем у віці 35-50 років

Тролейбус з висоти штанг

Тролейбус у маленькому місті — Йиглава, всього лиш 51 тис. населення. А їздять тролейбуси. Причому аж 7 маршрутів(!). В Україні міст з населенням 50 тис., де є тролейбуси не пригадую. Хоча були Добропілля і Вуглегірськ, але там вже всьо.

З висоти штанг виглядає прикольно. Ще й чутно, як струмозйомники ковзають по контактній мережі.


5

Останні статті

Коментарі

111.10.20, 13:30

Автобуси по любому краще, ніж тролейбуси.
Тим більше, ніж трамваї.

    Гість: DANAH

    211.10.20, 15:15Відповідь на 1 від БезЛица

    Автобуси по любому краще, ніж тролейбуси.
    Тим більше, ніж трамваї.
    Электротранспорт экологичный он лучше в населенных пунктах всех остальных общественных транспортных средств

      311.10.20, 15:25Відповідь на 2 від Гість: DANAH

      Автобуси по любому краще, ніж тролейбуси.
      Тим більше, ніж трамваї.
      Электротранспорт экологичный он лучше в населенных пунктах всех остальных общественных транспортных средств
      Ага.. а электроэнергия прям таки с воздуха берется.. Сколько надо спалить угля.. мазута и прочего.. шобы экологично проехать в населенном пункте?..

        Гість: DANAH

        411.10.20, 16:39Відповідь на 3 від Хармс

        Автобуси по любому краще, ніж тролейбуси.
        Тим більше, ніж трамваї.
        Электротранспорт экологичный он лучше в населенных пунктах всех остальных общественных транспортных средств
        Ага.. а электроэнергия прям таки с воздуха берется.. Сколько надо спалить угля.. мазута и прочего.. шобы экологично проехать в населенном пункте?..
        и с воздуха тоже : ветряные ЭС , гидроЭС , атомные ЭС . тебе абы уголь свой донецкий продать . или африканский . Хармс - угольный магнат . и мазутный

          511.10.20, 23:21Відповідь на 1 від БезЛица

          Автобуси по любому краще, ніж тролейбуси.
          Тим більше, ніж трамваї.
          Чому?
          Тролейбуси екологічніше, менше шумлять і не можуть прогулювати рейси.

            612.10.20, 07:41Відповідь на 4 від Гість: DANAH

            Коэффициент выработки ветро-гидро-солнце ничтожно малый и затратный.. Опять же для создания ветрогинераторов и солнечных панелей используются материалы загрязняющие экологию.. для выработанной энергии таким способом используются аккумуляторные станции.. что тоже несет экологическую угрозу.. Про атомные станции .. я думаю ты Чернобыль застала....В Украине более половины всех станций тепловые.. то есть.. опят таки надо что то в печку засунуть..
            А ты говоришь.. немецкие боксеры.. немецкие боксеры..

              Гість: DANAH

              712.10.20, 12:46Відповідь на 6 від Хармс

              Коэффициент выработки ветро-гидро-солнце ничтожно малый и затратный.. Опять же для создания ветрогинераторов и солнечных панелей используются материалы загрязняющие экологию.. для выработанной энергии таким способом используются аккумуляторные станции.. что тоже несет экологическую угрозу.. Про атомные станции .. я думаю ты Чернобыль застала....В Украине более половины всех станций тепловые.. то есть.. опят таки надо что то в печку засунуть..
              А ты говоришь.. немецкие боксеры.. немецкие боксеры..
              Говорю говорила и буду говорить : Боксеры понад усэ !

                812.10.20, 12:52

                Цікаве відео. І звуки цікаві.

                  912.10.20, 17:38Відповідь на 6 від Хармс

                  А нічого, що весь світ відмовляється від двигунів внутрішнього згоряння? Volvo вже майже відмовились від ДВС, а в Mercedes-Benz анонсували декілька нових електромобілів.