хочу сюди!
 

Марина

45 років, діва, познайомиться з хлопцем у віці 37-49 років

В цій Америці...

В цій Америці... тролейбусні опори не металеві чи бетонні, як в усьому світі, а дерев'яні. Це в Сіетлі. Дивно, чому так? Металеві і бетонні опори довговічніші.
4

Коментарі

128.04.20, 20:52

не во всей Америке))

    228.04.20, 21:03Відповідь на 1 від Хозяин- С

    не во всей Америке))Ну так, в деяких місцях — на поворотах — поставили нові металеві опори.

      328.04.20, 23:36

      Дерево може бути дуже довговічним. Все залежить, як його обробити.
      Венеція протягом століть стоїть на дерев'яних палях.

        429.04.20, 11:15Відповідь на 3 від Lulu

        Во-во.

        Мабуть, не міняють із принципу "поки стоїть, нехай стоїть, навіщо витрачатися".

          529.04.20, 11:34Відповідь на 3 від Lulu

          А ще у США залізниці майже не електрифіковані. У довжелезні товарні поїзди впрягають штуки три здоровенні монстроподібні тепловози. Малочисельні пасажирські спальні поїзди повзуть по країні, як черепахи. Більшість літає літаками або їздить автобусами.

            629.04.20, 22:57Відповідь на 4 від Nech sa paci

            Во-во.

            Мабуть, не міняють із принципу "поки стоїть, нехай стоїть, навіщо витрачатися".
            100 % - мотив саме той.

              729.04.20, 22:59Відповідь на 5 від Nech sa paci

              А ще у США залізниці майже не електрифіковані. У довжелезні товарні поїзди впрягають штуки три здоровенні монстроподібні тепловози. Малочисельні пасажирські спальні поїзди повзуть по країні, як черепахи.Все ж швидше, як пароплавом.

                829.04.20, 23:01Відповідь на 5 від Nech sa paci

                Більшість літає літаками або їздить автобусами....або власними автівками з великими колесами. Все має свої причини.
                Подалі від столиць і туристичних маршрутів кожна країна має свої маловідомі моменти.

                  930.04.20, 11:45Відповідь на 7 від Lulu

                  Все ж швидше, як пароплавом.
                  Особливо зі сходу на захід.

                    1030.04.20, 11:53Відповідь на 8 від Lulu

                    ...або власними автівками з великими колесами.
                    Точно. Але за залізницю сумно. Зараз у них лише на сході є швидкісна лінія та поїзд Acela Express, але середня швидкість із зупинками виходить десь як у нас на лінії Київ – Харків — 100 км/год. Із Бостона через Нью-Йорк до Вашингтона поїзд їде 7 годин.

                    Іще хочуть зробити лінію між Далласом та Х'юстоном у Техасі на основі японської Shinkansen. Там довжина лінії буде невелика.

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      попередня
                      наступна