В цій Америці... тролейбусні опори не металеві чи бетонні, як в усьому світі, а дерев'яні. Це в Сіетлі. Дивно, чому так? Металеві і бетонні опори довговічніші.
А ще у США залізниці майже не електрифіковані. У довжелезні товарні поїзди впрягають штуки три здоровенні монстроподібні тепловози. Малочисельні пасажирські спальні поїзди повзуть по країні, як черепахи. Більшість літає літаками або їздить автобусами.
А ще у США залізниці майже не електрифіковані. У довжелезні товарні поїзди впрягають штуки три здоровенні монстроподібні тепловози. Малочисельні пасажирські спальні поїзди повзуть по країні, як черепахи.Все ж швидше, як пароплавом.
Більшість літає літаками або їздить автобусами....або власними автівками з великими колесами. Все має свої причини.
Подалі від столиць і туристичних маршрутів кожна країна має свої маловідомі моменти.
...або власними автівками з великими колесами.
Точно. Але за залізницю сумно. Зараз у них лише на сході є швидкісна лінія та поїзд Acela Express, але середня швидкість із зупинками виходить десь як у нас на лінії Київ – Харків — 100 км/год. Із Бостона через Нью-Йорк до Вашингтона поїзд їде 7 годин.
Іще хочуть зробити лінію між Далласом та Х'юстоном у Техасі на основі японської Shinkansen. Там довжина лінії буде невелика.
Коментарі
Хозяин- С
128.04.20, 20:52
не во всей Америке))
Makcімаліст
228.04.20, 21:03Відповідь на 1 від Хозяин- С
Ну так, в деяких місцях — на поворотах — поставили нові металеві опори.
Lulu
328.04.20, 23:36
Дерево може бути дуже довговічним. Все залежить, як його обробити.
Венеція протягом століть стоїть на дерев'яних палях.
Nech sa paci
429.04.20, 11:15Відповідь на 3 від Lulu
Во-во.
Мабуть, не міняють із принципу "поки стоїть, нехай стоїть, навіщо витрачатися".
Nech sa paci
529.04.20, 11:34Відповідь на 3 від Lulu
А ще у США залізниці майже не електрифіковані. У довжелезні товарні поїзди впрягають штуки три здоровенні монстроподібні тепловози. Малочисельні пасажирські спальні поїзди повзуть по країні, як черепахи. Більшість літає літаками або їздить автобусами.
Lulu
629.04.20, 22:57Відповідь на 4 від Nech sa paci
100 % - мотив саме той.
Lulu
729.04.20, 22:59Відповідь на 5 від Nech sa paci
Все ж швидше, як пароплавом.
Lulu
829.04.20, 23:01Відповідь на 5 від Nech sa paci
...або власними автівками з великими колесами. Все має свої причини.Подалі від столиць і туристичних маршрутів кожна країна має свої маловідомі моменти.
Nech sa paci
930.04.20, 11:45Відповідь на 7 від Lulu
Особливо зі сходу на захід.
Nech sa paci
1030.04.20, 11:53Відповідь на 8 від Lulu
Точно. Але за залізницю сумно. Зараз у них лише на сході є швидкісна лінія та поїзд Acela Express, але середня швидкість із зупинками виходить десь як у нас на лінії Київ – Харків — 100 км/год. Із Бостона через Нью-Йорк до Вашингтона поїзд їде 7 годин.
Іще хочуть зробити лінію між Далласом та Х'юстоном у Техасі на основі японської Shinkansen. Там довжина лінії буде невелика.