Хто кришує дружків Гіркіна в музеї Міноборони?

  • 12.07.14, 17:25


Незабутні герої Гоголя,напевне, позаздрили б «чорною заздрістю» нинішньому директору Національного військово-історичного музею Міноборони В.Таранцю в його неперевершеному вмінні маніпулювати «мертвими душами»!

Як вже говорилося, правоохоронні органи поступово добираються  до так званої «середньої ланки» Міноборони, з якої може розпочатися серйозна «чистка» рядів. Не зважаючи на свою нібито «недоторканість» (як він сам думає) така доля не омине й Таранця, оскільки є за що! Вже зараз ревізійно-контролюючі органи виявляють зацікавленість (оскільки йде кримінальне провадження!) до аспектів кадрового питання в музеї, бо є відомі порушення. І тому їм (цим органам) замість  роздумів і опитувань особового складу працівників слід зайнятися ретельним вивчення фінансових документів та наказів, аби потім не було «окозамилювання» з «ніби втраченими документами». А то потім, розвівши руками здивовано будуть запитувати«А был ли мальчик?».Так от, аби упередити таку ситуацію, на підставі офіційних документів ми відповідально заявляємо, що  «ХЛОПЧИК» ТАКИ БУВ, І НЕ ОДИН!

Прийшовши з громадської організації в державний заклад, чи то пак – НАЦІОНАЛЬНИЙ – Таранець  намагався  підняти свій «директорський» авторитет, зробивши скандал з нібито «зниклими» безвість-куди експонатами – ордени, танки, башти  - мовляв, – відчуйте різницю! – як було погано  все до цього у відомчому музеї – і як я класно все поставлю на свої місця! Та питання в тому, ЧИ САМ ПАН ТАРАНЕЦЬ ЗНАХОДИТЬСЯ НА СВОЄМУ МІСЦІ? Адже керівництво державним закладом, тим більше тим, який має численні філії по свій території України вимагає ВІДПОВІДАЛЬНОГО ставлення до його управління, наукової та кадрової політики, розпорядження бюджетними коштами! Очевидно, як призначення самого В.Таранця в Міноборони здійснювалося поза юридичною площиною, так і новоспечений директор головного музею Міноборони не переймається особливо ЗАКОННІСТЮ  СВОЇХ ВЧИНКІВ І РІШЕНЬ! А що? В громадських організаціях і не таке бувало!..

Власне, мова ітиме про ті ж самі кадри, оскільки вони  ще з ленінських часів – вирішують ВСЕ! І – додамо від себе – долю ВСІХ, в тому числі і керівників вищої ланки, якщо ті свідомо йдуть на порушення і обман!

Отже, як нам стало відомо з кіл, наближених до відділу кадрів Національного музею Міноборони, директор музею В.Таранець вирішив  благородну справу - дати робочі місця молодим науковцям, розширити, так би мовити, свій штат! Та й «своїх» працівників, які вже давно чекали, треба було якось працевлаштовувати! І хоча штат музею Міноборони не гумовий, і за першої-ліпшої вимоги теж не розширюється – Таранець вихід знайшов! Не довго думаючи, він вказав керівничим перстом на філії, де є вакантні місця – туди й прийняти молодих і обдарованих!  В даному конкретному випадку найбільш не укомплектованою філією виявилася чернігівська  - Меморіал  пам’яті Героїв Крут! Напевно транспортна розв’язка незручна…

  Таким нехитрим способом відповідно до наказу начальника музею В.Таранця № 155 від 30 серпня 2013 року молодого, що подає надії науковця - Шемеляка Олександра Юрійовича було прийнято на посаду молодшого наукового співробітника чернігівської філії «Пам’яті Героїв Крут»! То до чого ж тут кримінал? – спитаєте ви ? А от тепер – НАЙЦІКАВІШЕ! Невже ви думаєте, що молодий, такий, що подає надії науковець Олександр Шемеляк буде їздити кудись по місцю «робочої прописки» у філію на Чернігівщину, особливо, коли він проживає в Києві?! Звичайно ж ні! Він, як і всі порядні науковці музею регулярно ходив на роботу на вулиці Грушевського 30/1 в місті Києві! І навіть в книгах за ключі розписувався! А що? Всім зручно – всі задоволені! В тому числі й керівник музею сам собою і вмінням владнати справи!

Втім, треба сказати, вміє Таранець в кадрах собі Сашків підбирати! Вже наче й прижився в Києві в головному музеї Міноборони Сашко Шемеляк, - аж ось ще один безробітний кадр! Якого теж треба працевлаштувати! І знову – молодий та перспективний! Знайомитесь - Охріменко Олександр Святославович, випускник університету Шевченка! І знову в філії в Крутах поповнення! З легкої руки Н.П.Задніпрянець – наукового співробітника наукового відділу інформаційно-музейної діяльності, який, очевидно, вирішує кадрові питання в музеї, за наказом завідувача музею №178 від 14 жовтня 2013 року  Охріменко Олександр на посаді в музеї! І знову ж таки - ну  хто буде їздити в ті далекі Крути? Охріменко добросовісно ходить на роботу к Києві, про що свідчать такі ж самі записи в книгах робочого часу.

І все було б добре! Але ж молодому науковцю Охріменку треба творчо розвиватися, яку-не-яку дисертацію у аспірантурі «шкрябати». А якщо ти ходиш в аспірантуру на стаціонарі і хочеш офіційно ще й стипендію отримувати – будь добрий – трудову книжечку принеси і поклади у відділ кадрів!  Нічого робити Сашку Охріменку – за наказом № 190 від 30 жовтня 2013 року його звільнено з філії музею Крутів.  Два тижні всього й пропрацював, але ж видно, цінний співробітник! Але ж, як ми знаємо, безвихідних ситуацій не буває! І молодь наша винахідлива! А що вже керівник  музею В. Таранець -  і поготів! На те ж він і директор! Щоб, НАПЛЮВАВШИ НА ВСЕ ЗАКОНОДАВСТВО, діяти виключно за «ЦАРСЬКИМ ПОВЕЛІННЯМ».. Отже, підійшли до головного!

Не довго думавши, знайшли вихід із складної ситуації. А вихід який? Правильно – чиясь «вільна» трудова книжка, за якою можна працювати – ну прямо як резиденту за чужою «легендою»! В нашій версії - така собі «мертва душа», яка нікому нічим не заважає. Таким чином, вже з 1 листопада 2013 року за наказом № 198 завідувача музею в тій же філії Пам’яті Крут з’явився новий співробітник - Грещишин Станіслав Васильович! Ви скажете – ну до чого тут Охріменко? Ну взяли людину іншу! А до того, що ОхріменкоПІСЛЯ СВОГО «ЗВІЛЬНЕННЯ» ПРОДОВЖУЄ ХОДИТИ НА РОБОТУ В КИЄВІ на Грушевського! Знову-таки маємо документальне підтвердження! Як то кажуть, зуміли і рибку з’їсти, і ще щось зробити!

В грудні 2013 О.Шемеляка перевели на посаду старшого наукового співробітника вже в Києві (бо вивільнилася вакансія, та й підвищили заодно), але також ВСУПЕРЕЧ ВИМОГАМ МУЗЕЙНИХ ІНСТРУКЦІЙ призначили відповідальним за зберігання експонатів з дорогоцінних металів! Це людину без освіти,  відповідного стажу роботи, і який разом  зі своїм батьком Юрієм Шемеляком у вузьких колекціонерських колах відомий торгівлею радянськими орденами!

В даному питанні також сліз звернути увагу на нарахування і виплату зарплати, та видачу зарплатної картки Охріменку, бо, вірогідніше за все, виявиться, що після його «звільнення» картка не закривалася, а з «прийннятям» у Крути Грещишина на нього така картка не оформлялася.

 Думаю правоохоронним органам цікаво буде розібратися не тільки в  трудових перипетіях, але й перевірити цілісність музейного фонду! Викликає подив те, як керівництво Міноборони дозволяє таким директорам, як В.Таранець отак от запросто йти на порушення закону, пов’язане з обманом і підміною документів?! Здається, вже прийшов час для перевірок з боку КРУ! Невідомо, які ще факти відкриються! Адже «накосячити» можна і за короткий часовий відтинок, аби талант! В Таранця і його команди він, як бачимо, дуже яскраво виражений!

Колишні співробітники, згуртовані у Комітет порятунку музею


Збоченка не може очолювати Президентський музей!

  • 12.07.14, 16:02


Збоченка Наташа Заболотна тепер підставляє і Президента П.Порошенка. Ще й намагається втягти у свої хворобливі авантюри дружину гаранта! ДП "Мистецький Арсенал" підпорядкований ДУС АП! Теоретично, це головний музей України. А що творять!? Під час війни!

Замість позитиву маємо постійні скандали на дегенеративну тему. Подібне притягується подібним...

Таку збочену мазню, яка постійно виставляється в  тіні гаранта, можна з успіхом презентувати у приватній галереї - є попит певного контингента. Але, у Президентському музеї, що утримується з бюджета і асоціюється з Президентом України особисто, не можна категорично!

Заболотну давно пора звільнити з посади, провести комплексну перевірку, порушити кримінальну справу, а Мистецький Арсенал передати Мінкульту, що задихається від нестачі музейних площ!

І про новий подвиг, чи неймовірне "творче досягнення" Натахі Заболотної, що вже нагадує ідеологічну диверсію під час війни, розповів громадський активіст Володимир Бровко. Про недавнє регіональне життя цієї, чомусь не відправленої у відставку бізнес-баришні, писали аж занадто багато...

Якщо жінці її віку так подобаються оголені геніталії, зображення статевих актів різних організмів - то допустиме особисте збочення. Буває. Але, якщо та трохи схиблена на сексі особа тягне дегенеративні картинки для публічного огляду у Президентський музей та ще й під час проведення дитячого конкурсу - то злочин. А під час війни, коли десятками гинуть наші солдати - свідома ідеологічна диверсія!

Виставку демонтувати, Заболотну ДЕМОНСТРАТИВНО і негайно звільнити! Лише так! Бо можуть і винести... Часи суворі...

http://h.ua/story/405992/#3124495#ixzz37Fa3ehRi

http://www.novasich.org.ua/index.php?go=News&in=view&id=8524

http://www.novasich.org.ua/index.php?go=News&in=view&id=5906

http://www.novasich.org.ua/index.php?go=News&in=view&id=5895

http://www.novasich.org.ua/index.php?go=News&in=view&id=5894

http://www.novasich.org.ua/index.php?go=News&in=view&id=5886

http://www.novasich.org.ua/index.php?go=News&in=view&id=5885

 

Ось такі «видатні» люди опікуються Президентським музеєм. Призначені героїчним олігархічним Льовочкіним…

СКЛАД
Ради з питань розвитку Національного культурно-мистецького та музейного комплексу «Мистецький арсенал» 

ЮЩЕНКО Віктор Андрійович – Президент України у 2005 – 2010 роках, співголова Ради (за згодою)
КУЛИНЯК Михайло Андрійович – Міністр культури України, співголова Ради
БОГУЦЬКИЙ Юрій Петрович – перший заступник Міністра культури України

ГЕРМАН Ганна Миколаївна – Радник Президента України – Керівник Головного управління з гуманітарних і суспільно-політичних питань Адміністрації Президента України
ЖУЛИНСЬКИЙ Микола Григорович – директор Інституту літератури імені Т.Г.Шевченка НАН України (за згодою)

КРАВЕЦЬ Андрій Віталійович – Керівник Державного управління справами

ЮЩЕНКО Петро Андрійович – народний депутат України (за згодою)

 

http://www.president.gov.ua/documents/13504.html

 

Президенту України П.О.Порошенку

Журнал "Музеї України" звертає Вашу увагу на неподобства, які відбуваються у структурі Державного управління справами Адміністрації Президента України.

Державне підприємство «Національний культурно-мистецький та музейний комплекс «Мистецький арсенал», і досі перебуває під управлінням дивної особи, що користувалася особливою довірою поваленого злочинного режиму.

Саме під особистим патронатом Януковича проводилися відверто дегенеративні виставки, що мали порнографічну спрямованість. Що особливо обурює, ті акції проходили одночасно з дитячими конкурсами!

Нічого не змінилося!

В зоні бойових дій АТО щодня гинуть наші солдати. І саме у цей трагічний час, головний Президентський музей, знову відкриває чергову дегенеративно-олігархічну виставку, що ганьбить Україну! Повноцінна ідеологічна диверсія і приниження вищої державної влади! Інакше це не назвеш!

Вимагаємо негайного демонстративного звільнення Генерального директора підприємства і демонтувати виставку!

Просимо розглянути питання про передачу Мистецького Арсеналу під управління Міністерства культури! Гостро не вистачає музейних площ!

Сподіваємося на Вашу дієву реакцію!

З повагою,

Віктор Тригуб, редактор журналу "Музеї України", куратор Музею української пропаганди

Чарівний образ київської "хунти"

  • 11.07.14, 17:21

Команда журналу "Музеї України" та Музею української пропаганди на Троєщині і Музею плакату, готують до друку  наклад плакатів для української армії.
Робота креативного директора журналу, фотохудожника Катерини Крючкової та її фотомоделей.
Нині триває дискусія стосовно формату А-4 чи А-3? Думаємо...
Запрошуємо спонсорів - власним коштом ми можемо мало!!!
Як не дивно, від жінок бальзаківського віку отримали чимало звинувачень у аморальності, нескромності... Що нас всіх дуже здивувало.
Ми не путінський державний агітпроп "Внутренние войска: я и собака - ставай одним из нас!"... Йти бюрократичним шляхом погоджень у якихось чинуш ми не збираємося!
Тут цікавий досвід армії США - гляньте їх фільми про війну - купа плакатів дівчат у бікіні і без...
Роботи Каті Крючкової абсолютно пристойні і моральні!
Вік моделей, до речі, набраних через соціальні мережі, якраз приблизно відповідає віку дружин, сестер бійців АТО...
Суть - ми Вас чекаємо такими, як пішли! Живими і здоровими!
З перемогою!
Пробний тираж вже виготовлено і таємними волонтерськими стежками переправляється у війська.
Нас цікавлять враження солдат, а не високоморальних літніх дам...
Після обробки вражень, буде виготовлено масовий тираж.
Прес-служба








Музей Міноборони України чи "армії ДНР"?

  • 10.07.14, 19:43


Не зважаючи на війну, що ведеться проти путінських терористів-найманців на Сході  України, правоохоронні органи все ж поступово добираються  до зрадників-убивць команди Януковича, які виступали проти демократичних цінностей та є причетними до тяжких злочинів проти власного народу.

Знаковим і показовим в даному випадку є те, що колишньому заступнику кривавого міністра Захарченка Сергію Лекарю  висунуто звинувачення за фактом здійснення масових вбивств громадян під час мирних акцій протесту  в листопаді 2013- лютому 2014 рр. та організації незаконного постачання  спецзасобів з Російської Федерації. Відтепер для Лекаря розпочався домашній арешт з носінням електронного браслета! (Таку запобіжну міру обрав Печерський райсуд).

Цікаво те, що одіозна фігура Лекаря  дуже тісно пов’язана з керівником клубу «Червона Зірка» В.Таранецем, якого міністр-зрадник Лєбєдєв влітку 2013  р. незаконно призначив директором  Національного військово-історичного музею Міноборони. Не один рік любитель реконструкції Лекарь пробігав разом з Таранцем по полях бутафорських битв!

Після того, як стало відомо, що на Таранцевій реконструкції «Даєш Київ» восени 2013 р.  дали можливість терористу Гіркіну-Стрілку потренуватися в «умовах, наближених до бойових» та зібрати розвіддані на території України - хтось ще сумнівається що Таранець і Лекарь не з однієї когорти злочинців-зрадників?! А сам музей  перетворено на такий собі перевалочно-тусовочний пункт для реконструкторів та різних друзів-товаришів Таранця!

З огляду на це, новому очільнику Міноборони В.Гелетею, попри необхідність постійної присутності на АТО, слід нарешті розібратися навколо ситуації в Національному музеї Міноборони! Питання, на перший погляд,  ніби далеке  від  безпосередніх військових завдань, але насправді стратегічно й ідеологічно важливе! Тому що закривати очі на  те, що діється  в цьому закладі, як це роблять  деякі посадовці Міністерства та профільного Департаменту соціальної і гуманітарної політики, вже не є далі можливим!

Після незаконного зняття з посади  директора НВІМУ полковника В.Карпова музей фактично протягом короткого часу знівельовано взагалі як заклад, тим більше НАЦІОНАЛЬНИЙ!

 Науковці-кандидати наук, фахівці-музейники були звільнені, на їх місце Таранцем призначалися  або випадкові люди без освіти, або власні друзі-«червонозірочники» (теж без освіти). Це величезна профанація і нівелювання музею, який зусиллями колективу під керівництвом В.Карпова  став національним закладом і був візитівкою Міноборони! Зараз він перетворився на якийсь симбіоз  неприбраної ленінської кімнати та шкільного музею (не на образу скажемо за шкільні музеї!). Весь «музейний  продукт» звівся до банерів, які  розвішані на будівлі музею мало не на весь Кріпосний провулок, громіздких металевих конструкцій на вулиці  (головна цільова аудиторія цих «виставок» - пасажири автобусного маршруту № 55). За цим всім чітко проглядається відсутність розуміння елементарної музейної методики  та композиційності, убогість та несмак! Але Таранець, очевидно, так мислить, примітивізм -  в авангарді, «банер» - як діагноз!

Слід сказати, що однодумці Таранця, такі, як новопризначений заступник з наукової роботи Я.Тинченко – теж  з когорти друзів-реконструкторів Гіркіна-Стрілка! За своїми ідейними уподобаннями вони  тяжіють до радянсько-комуністичної (Таранець- «червоний командир РККА» на 9 травня під музеєм приймає парад  від своєї «Червоної Зірки»!) та путінсько-русько-православної традиції,  абсолютно не виступаючи на захист української національної ідеї, української армії в боротьбі проти терористів (докладніше в інтерв’ю  Я.Тинченка «Кто на самом деле воюет на Востоке Украины. Вся правда о Стрелке» http://hvylya.org/analytics/geopolitics/kto-na-samom-dele-voyuet-na-vostoke-ukrainyi-vsya-pravda-o-strelke.html  )

Хоча як Таранець з Тинченком захищатимуть українське, якщо воно їм чуже за духом, ментально,  а Гіркін-Стрілок- це ж друг-реконструктор, з яким не один рік знайомі! Здається більшого абсурду й нонсенсу в Міноборони ще не було! Цирк (в особі Лєбєдєва) поїхав, а клоун-реконструктор  (в особі Таранця) залишився! Було би смішно, якби не було б так сумно…

Звичайно ж,  всі знають про інші  болючіші проблеми Міноборони – «завалені» тендери, не проплачені  та неякісні бронежилети, каски та амуніція, які не надходять на передову через бюрократію так званих «тилових щурів». Це матеріальні і всім зрозумілі проблеми.  Але проблемна ситуація в музеї Міноборони – це питання честі й моралі Міністерства й Міністра, оскільки в розумінні суспільства та його громадян саме музей є скарбницею історії нації, її пам’яті, яку належить передати нащадкам. А сьогоднішня історія України пишеться дуже кривавою сторінкою! Майбутнє покоління захисників України має увібрати в себе й виховуватися  на героїзмі й патріотизмі сьогоднішніх захисників Донбасу!

Після того як Таранцем в музеї задля власної забаганки було розібрано постійно діючі експозиції  від скіфської царства до першої світової війни  - про  яку українську історію та історію її війська розкажуть в музеї?! Навіть для військових посадовців, далеких від  історії та музейної справи, ці факти свідчать про непрофесійність очільника музею.

Все ж таки в сьогоднішній ситуації радує й той факт, що правоохоронці поволі добираються  до так званої «середньої ланки» Міноборони. Зокрема, згідно заяви  Голови СБУ В.Наливайченка заведено кримінальну справу на колишнього помічника Лєбєдєва та колишнього ТВО Департаменту соціальної і гуманітарної політики  Олексія Селіванова, який, будучи наближеним до путінського Гундяєва, як виявилося, фінансував сепаратистів!

А скільки ще таких персонажів сидить по Міністерству оборони! І не тільки в ньому. Як пишуть блогери, навіть відповідальний секретар Державної міжвідомчої комісії у справах увічнення пам’яті жертв політичних репресій  Ярослав Жилкін є «співчуваючим» терористам!

Тому перед Міністром оборони В.Гелетеєм  стоїть важке і водночас легке завдання – вичистити «авгієві стайні» Міноборони. Лише після цього можливе втілення гасла Президента України  П.Порошенка – «Жити по новому»! Бо, наприклад, для таких, як Таранець - «нове» назавжди залишилося  в реконструкції радянщини і сталінізму!

Слава Україні!

Комітет порятунку музею

Фотомоделі плакатно підтримали армію

  • 09.07.14, 13:11


  Музей української пропаганди приймав чарівних гостей. Моделі фотохудожниці Катерини Крючкової презентували серію патріотичних плакатів на підтримку Армії України.

Прес-конференція викликала великий інтерес у журналістів.

Захід висвітлювали Катерина Сметана - Голос ЮА, Катерина Лисенко - Інтер, Катерина Рябошапка - News one, Олена Опанасенко - ТВі, ТРК Ера, Олія Гордійчук - радіо Ера...

Стався фактично інформаційний удар - сюжети про перший музей Троєщини вийшли практично одночасно, отримавши багаторазові повтори.

Розповсюдилася інформація про акцію креативного директора часописа "Музеї України" та Музею української пропаганди Катерини Крючкової у мережі інтернет. Новину підхопили сотні сайтів.

Підтримав дівчат фундатор музею, доктор історичних наук Павло Гай-Нижник, редактор журналу "Музеї України" Віктор Тригуб.

Нині тривають перемовини з благодійниками, які хочуть фінансово підтримати друк масового накладу патріотичних плакатів і переправити їх до військових частин в зоні АТО. Про результати повідомимо.

Сюжети і матеріали: http://tvi.ua/program/2014/07/08/sohodni_o_1800_vid_08072014

http://ua.golos.ua/show_video/4115

http://podrobnosti.ua/video/podrobnosti/2014/07/08/983848.html

http://podrobnosti.ua/video/podrobnosti/2014/07/07/983797.html

newsone.ua/

Музей української пропаганди продовжить організовувати патріотичні акції і зустрічі з цікавими людьми! Чекаємо в Києві, на Троєщині, Драйзера,8!

Нині в музеї змонтовано виставку "Солона правда життя" Георгія Ключника з Хмельницького. Про це - згодом...

Ростислав Тригуб, прес-служба МУП

ТВі теж показав дівчат Музею української пропаганди!

  • 09.07.14, 10:22


В Музеї української пропаганди відбулася резонансна прес-конференція. Фотохудожник Катерина Крючкова презентувала серію плакатів на підтримку української армії.

До першого музею на Троєщині прибули красуні-фотомоделі, що брали участь у зйомках, активісти, журналісти Інтера, ТВі, Ньюс оне, Голос ЮА, ТРК Ера...

Талановитий кореспондент ТВі Олена Опанасенко найбільш творчо підійшла до процесу зйомки сюжету. Вишукувала несподівані ракурси, задавала гострі питання, навіть виводила дівчат на вулицю...

Вийшло класно! Спасибі!

Музей української пропаганди - філія Музею плакату, дивіться на ТВі з 26 хвилини!

Ростислав Тригуб, прес-служба МУП

http://tvi.ua/program/2014/07/08/sohodni_o_1800_vid_08072014

Голос ЮА про Музей української пропаганди

  • 09.07.14, 09:11


Голос ЮА розповів про дівчат-моделей Музею української пропаганди. Навіть на Троєщині можна зробити резонансний музей!
Спасибі Катерині Сметані!

Нині триває процес переговорів зі спонсорами про друк накладу плакатів, отримання дозволів МОУ, МВС, прикордонників і доставки в зону бойових дій АТО.

У першому музеї «Української пропаганди» на Троєщині, в Києві, відкрилася виставка на підтримку української армії. У фотосесії брали участь дівчата не моделі, а звичайні громадянки різних професій. Але – у військовій формі. Знімки робилися на тлі українського прапора. Крім фото на плакатах – вірші про Україну, їх теж написали не професійні поети. Аматорське патріотичне мистецтво бачила і кореспондент ГолосUA Катерина Сметана.
У першому музеї «Української пропаганди» на Троєщині, в Києві, відкрилася виставка на підтримку української армії. У фотосесии брали участь дівчата не моделі, а звичайні громадянки різних професій. Але - у військовій формі. Знімки робилися на тлі українського прапора. Крім фото на плакатах - вірші про Україну, їх теж написали не професійні поети. Аматорське патріотичне мистецтво бачила і кореспондент ГолосUA Катерина Сметана.

Источник: http://ua.golos.ua/show_video/4115
Golos.ua © 2014


http://ua.golos.ua/show_video/4115

Українські фотомоделі створили серію патріотичних плакатів для у

  • 08.07.14, 18:06

Піднімати бойовий дух військових пропонують красою. Українські фотомоделі вирішили провести фотосесію і зробити серію плакатів спеціально для солдатів.
 Вишиванки вони змінили на камуфляж. І створили серію плакатів - патріотичних.
 Що з цього вийшло - бачили наші журналісти.
http://podrobnosti.ua/video/podrobnosti/2014/07/08/983848.html

Нове життя старого млина

  • 08.07.14, 09:21

Національний музей у Пирогові дивує і радує! 

Напередодні  Івана Купала, під самісіньку чарівну ніч, відбулося диво-дивне: на експозиції Карпати, серед смерек та ялинок, пробився  струмок, побіг по камінням  веселим водограєм, потужно  вдарив по лопатим колесам – і старий водяний  млин ожив! Закрутились колеса, ворухнулися жорна –посипалось справжнісіньке  борошно…

 

 

Цього моменту млин чекав довго. Дуже довго.  Десятки років стоїть він  на пагорбі музею, приваблюючи до себе  художників, фотографів,  митців, архітекторів, навіть президентів.

Ним милувалуються, його малюють,біля нього фотографуються, а він терпить. Його точать хробаки, тріскаються стіни, ламаються  колеса.  А він мовчки старіє  і  згадує  своє життя..

Згадував рідне Закарпаття, гірське  село Пилипець, господаря  мірошника, всі зернини, які  ретельно перетирав у борошно та крупу.

Скільки років пройшло!  Не порахуєш.   Аж  з 80- х років  ХІХ століття. 

А все почалося зі сміливих планів Михайла Пирча – задумав він на річці  млин поставити  -  сімю з млинарства  годувати. Голодно тоді  жили в горах:  на полонині овець  пасли, бокораші  дерево сплавляли, жінки біля хати та дітей поралися.

А Михайло захотів  млина мати. Буде млин -  буде й  борошно. Буде борошно – буде й хліб і начинка, будет  мелай на токан. Аби не лінився.

Вибрав місцину за селом - подалі від людей, поближче до чортів -  всі ж знають, з ким мірошники водяться! - та й побудував млин  зі стрімким дахом, великим колесом та  двома хижами: для роботи та для відпочинку.

Перегородив річку, зробив загать, видовбав  жолоби –  і  запустив млина.

Сім’я залишилася у  Пилипцях  жити, а мірошник час від часу приїздив туди зерно людям молоти. Жив за мірку борошна. Добрий був, веселий. І справу свою передав синові Федорові.

Так би й працював собі Федір Пирч мірошником, та почалася  війна.  За нею - колективізація.

Багато чого  бачив млин за своє життя, але  мовчить…

В 60-х роках ХХ століття  в останнє зупинилися  колеса. Застигли жорна. Млин стояв довгий чaс пусткою.  Пропав би  в горах, згнив би, розвалився.  Але, прийшли науковці з Києва. Подивилися, придивилися  та й  забрали - до музею, під Київ.

Поставили його на почесному  місці біля церкви.  А запустити не запустили. Залишили пам’яткою народної архітектури та побуту Закарпаття.

Так і простояв більше 30 років не рухаючись.

 

 

До музею прийшли нові люди Дмитро Олійник та  Сергій Вишнюк: молоді, енергійні, амбітні  та  креативні. Побачили млин – і загорілися:  хочемо запустити!

Ніхто не вірив.  А вони не слухали та  шукали можливостей, грошей, людей. Знайшли. Переконали  і  реалізували.

Спонсор – «Миронівський хлібопродукт» - підтримав ідеєю молодих, відремонтував механізм, поставив нові колеса, встановив жорна, запустив воду –  старий млин ожив.

 

 

Тече струмок  з-під  смереки, б’є колеса – а ті   весело крутиться, зачаровують відвідувачів, нашіптують казки та легенди, зерно мелять…

 

Дивишся і розумієш – диво буває. Особливо в ніч на Купала: у кого папороть цвіте, хтось скарби знаходить. А в музеї у Пирогові вже другий рік поспіль  отримують нове життя   музейні пам’ятки: минулого року Дуб Перуна підняли, цього року – млин запрацював. Мабуть, це вже стає традицією – напередодні Івана Купала  відреставровані музейні об’єкти відкривати.

 

Дякуємо, хлопці, за подарунок. Хай ваші мрії й надалі  збуваються!

 

Н.Іванченко

Фото Юлії Коваленко

Фотомоделі і преса в музеї на Троєщині

  • 08.07.14, 07:35


Музей української пропаганди зустрічав красунь. Фотохудожник Катерина Крючкова презентувала серію плакатів на підтримку української армії. На прес-конференцію завітали журналісти Інтеру, каналу і радіо Ера, Голос ЮА, ТВі, Ньюс оне...

Дівчата-фотомоделі розповіли про зйомку і концепцію плакатної серії.

-Що може бути більш прекрасним за красу української жінки?! Сама по собі українська жінка-феномен, адже в жодного народу, в жодній країні ви ніколи не знайдете такий скарб.Наші жінки наділені такою унікальністю і неповторністю, красою та надзвичайною силою, яка здатна надихати та емоційно заряджати кожного чоловіка. – розмірковує фотомайстер Катерина Крючкова, – Саме краса і мужність української жінки і стали головною рушійною силою для створення серії плакатів в підтримку української армії. Ми не шукали професійних моделей, нашими моделями були і залишаються прості дівчата,так би мовити “з народу”. Головною особливістю даної серії плакатів є те, що в цей раз ми вирішили додати вірші.Тому складається таке враження, що плакат промовляє до тебе,підіймає в тобі бойовий дух, адже саме бойовий дух має вести до перемоги кожного солдата. Україну часто порівнюють з жінкою.Вона тендітна, але мужня,красива і чарівна, але сильна й незламна.Це все про Україну та її жінок. І коли саме такі слова і асоціації будуть народжуватись у голові українського солдата, це означає, що ми досягли своєї мети. Красою,ми надихнули їх боротися за нашу волю,честь і славу всього українського народу.

-Треба максимально підтримати наших бійців в зоні бойових дій! - переконаний доктор історичних наук, фундатор Музею української пропаганди Павло Гай-Нижник,- Дівчата це зробили у доступний їм спосіб. Судячи по пресовому резонансу, їм це вдалося!

Нині вирішується питання виготовлення масового тиражу і передачі плакатів у військові частини.

Віктор Тригуб, редактор журналу "Музеї України", куратор Музею української пропаганди