Основні принципи високоморальної і правової спільноти

  • 19.11.15, 23:14
Коли формуються основи правової держави, то зростає значення моральних вимог у регулюванні суспільних відносин, в тому числі і національні правові звичаї. Якщо мораль і право, як це існує у Звичаєвому Праві єдині, то і держава є високоморальною і правовою водночас.
Звичаєве Право має глибоке коріння, воно вивчається і освоюється людиною від дня її народження спочатку в сім’ї, потім у суспільстві, використовується нею у повсякденному житті, переноситься законодавцями у юридичне писане право, і не завжди усвідомлюється самою особою, що вона живе за звичаєвим правом.

Норми Звичаєвого Права – це не окрема категорія, а міра життя, яка існує лише в самій людині, що є носієм права, совісті, честі.
Переміщення акценту поваги не до матеріального багатства, а на виховання у кожної людини поняття матеріального достатку і духовного багатства, збереження матеріальних цінностей, які забезпечують фізичне буття людини – землі, надр, вод, лісів, повітря для своїх нащадків.
Звичаєве Право, як складова частина життя, регулювало і зараз регулює відносини в суспільстві незалежно від майнового стану його членів.
Порушення норм Звичаєвого Права призводило до втрати честі, поваги зі сторони членів родини та громади. За Звичаєвим Правом вважається: головне не багатство, а честь, добра слава, взаємодопомога, які набуваються працелюбством, бережливістю, розсудливістю. Знання та виконання Звичаєвого Права надають людині внутрішню самоповагу, гордість, яка не має нічого спільного з пихою.
Звичаєве Право осуджує марнотратство, розпусту, пияцтво, гульбища. Тому людина честі спиртні напої не вживала, а на святах використовувались легкі напої \узвари настояні на меду, травах та інші.
Звичаєве Право приносить добро людям і за своєю суттю є добрим.

Пахомова Г.М.

Важливо ЯКА МОРАЛЬ

  • 19.11.15, 22:24
Витоки тиранії лежать не в окремому вченні і не в окремій людині. І навіть не в окремому народі. Витоки тиранії сучасної цивілізації обумовлені способом мислення, який фрагментується існуючими моральними принципами. Освенцим і ГУЛаг, Хіросіма і Бабин Яр - все це результат одного типу мислення, однієї моралі. Неважливо, що проголошувалося і писалося при цьому на знаменах, важливо яка мораль лежала в основі діянь, і яке відношення до людини було насправді.
Спрощена мораль (добре-погано) забарвлює світ лише в два кольори - чорний і білий. Вона ділить людей лише на ворогів і друзів і не здатна робити більш вірних оцінок, аніж прямо потилежних: добро-зло, погане - добре, любов - ненависть, війна - мир. Через це таке мислення породжує брутальне відношення до людей, безпосередніх учасників цих подій. Воно ж змушує зіткнути чолом в чоло вчорашніх колег, друзів, рідних... Протиставити їх одне одному, розвести у різні сторони і роздати їм зброю... Таким чином, в народу і країни крадеться її майбуття.
Заволодівши нашою свідомістю, таке мислення перемогло всі інші форми прояву думки. Саме це й призвело до породження Лиха - царства Зла! Це вигідно окупантам нашої землі. які неодмінно цим скористаються і роздерибанять все що їм потрібно. Тому таке мислення і така мораль втілюється нам і нашим дітям з самої школьної парти, позаяк дозволяє легко маніпулювати людьми.
Отже, як висновок, таке мислення вкрай небезпечне, воно є неприроднім для людства, тим паче для українства. Це наносне. І прибирається воно лише із зміною моралі, переосмислення і сприйняття деяких звичаєвих для нас принципів.

Ми навіть не уявляємо...

  • 19.11.15, 22:14
не уявляємо, наскільки... збочено наше мислення, і як сильно воно відрізняється від мислення предків. Останні мали багатовимірне сприйняття світу, і , відповідно, багатовимірним була й їх реакція на оточуючий світ, яка висловлювалася в їх дивовижній творчості, витворах думки і мистецтва. Абстракціоністів серед них не було... Якщо ви не маєте багатовимірного мислення (суч-і психіатри впевнено називають його шизофренією), ви не здатні створювати складні соціальні побудови і розвивати свої психофізичні здібності до рівня своїх прапредків. Натомість, нам чомусь нав"язують уявлення про їх примітивізм в порівнянні з сучасністю.
Щоб розширити способи мислення, треба змінити мораль, тоді зміниться сприйняття світу. Моральні принципи конструюють алгоритми мислення, але та мораль, яка нам постійно нав'язується то релігією, то цивілізованим суспільством (в лапках), виходить з одного сатанинського джерела і окрім хаосу, революцій, тираній нічого хорошого принести не може.
Таке мислення прирікає всі справи та починання на провал і встановлює жорстку межу в розвитку і в еволюції. Як в науці та світогляді, так і в суспільстві, сім'ї. Завдяки цьому типу мислення (за принципом дихотомії: "так - ні") дуже легко дурити людей. А людством і зовсім весело керувати, ведучи його від однієї кризи до іншої. Адже знаючі про це поводирі, чітко тримають нас за баранів.