а третя причина та, що Русанівські сади збираються обнулити, спиляти під корінь, рубанути їх тим самим
мостовим переходом.
Отже, ранок 2го травня, мінлива хмарність; йшов від зал.платформи в бік Дніпра хвилин 40 - не менше; шляхи- ґрунтівка, їх ширина- на півтора авто, в цілому- рівні, є двійко штучних валів висотою до 2 м; дорогою- неперервні ряди людських садиб: пара-трійка маєтків, з півдюжини покинутих осель, одне недавнє згарище, так переважно двоповерхові дерев’яні дачі; кілько разів упирався в озерця, так що мусив йти берегом чи вертатись-обходити стороною, менша част озер захаращені, більшість- так-сяк, як усюди в місті, подекуди- дуже гарні, видно, там сусіди об’єднались чистять, запруджують рибою, облаштовують береги, мають красу, і гарне повітря, і добру рибалку.
Враження такі: хто хотів, той собі зробив там рай (не вважайте, що раєм називаю маєтки в три поверхи з прибамбасами, рай - це в відносинах, це - про душу, садиба й сад - лише прояв у простір і час тих сердешних речей; до речі, шикарний допис:
Микола Рябчук, "Рай") для сім’ї, друзів, дітей-онуків; хто не зміг той втратив або продав землю. Сади- спосіб жити на своїй землі, ближче до природи (:геометрично майже в центрі столиці. Шум залізниці- присутній, але не критичний (не такий, щоби прокидатись о п’ятій ранку, хто живе на Подолі біля трамвайних колій- зрозуміє; і в моїй бетонній коробці на
Райдужній, за триста метрів голого простору від колії, все чудово чутно). Природи багато, вся вона різна, однаково гарна.
Останець мосту вже висить над людськими житлами. Вже ставалися сутички між людьми й машинами, вже загороджували садівники дорогу бульдозерам. Вже є судові рішення про відчуження п’яти чи шести ділянок на користь Автодору (держ.підприємство, рулить будівництвом). Є альтернативні проекти магістралі на Троєщину з центру міста, повз людські раї. Не вистачає, як часто буває, розумної волі.
Коментарі
Гість: ХУДОЖНИК+
111.06.11, 00:28