Красота по-ирландски!

  • 30.01.16, 21:54
Жаль, родителей нет на фото!

Умер автор моей любимой песни. Уходит 20-ый век (((

  • 29.01.16, 23:46
В возрасте 53 лет скончался английский певец Колин Вирнкоумб, более известный, как Black. Пусть сегодня звучит Wonderful Life, самая известная, несмотря на 14 выпущенных альбомов, песня артиста.

Ну вы поняли? Никакая не зрада

  • 29.01.16, 21:52
Соррі за великий текст, але кому цікаво, прочитає

Екс-суддя КС назвав вісім кроків для встановлення миру в Україні
Екс-суддя КС назвав вісім кроків для встановлення миру в Україні

Збройною агресією Росія фактично підтримує існуючий автократичний режим в Україні

Росія, яка перебуває у затяжному стані кризи, розв’язала збройну агресію проти України. Її мета полягає у продовженні імперської політики щодо України іншими засобами. Кремль намагається отримати низку стратегічних переваг для реалізації такої своєї політики.

По-перше, збройною агресією Росія фактично підтримує існуючий автократичний режим в Україні, щоб його ж руками запобігти необхідним для побудови національної української держави перетворенням.

По-друге, війною, а як її наслідок — і переговорами у форматах, що контролюються нею, Москва знищує легітимність органів державної влади руками самої української влади.

Два приклади, що підтверджують наведені твердження. Перший — Банкова примушує Конституційний суд України не визнавати стану війни, що існує об’єктивно через воєнні дії та анексію Криму, щоб отримати формальний дозвіл на внесеннязмін до Конституції, продиктованих Москвою та формально запропонованих президентом України. Другий — Банкова примушує парламент негайно внести зміни до Регламенту Верховної Ради, щоб отримати можливість ігнорувати норми ст. 155 Конституції.

На першому етапі свою конституційну легітимність втрачає не лише Банкова, що дозволяє собі тиснути на суддів Конституційного суду (в країнах, у яких панує демократична модель урядування, здійснення незаконного впливу на суддів є достатнім приводом для початку процедури імпічменту), а й сам Конституційний суд, судді якого постановили завідомо неправосудне рішення від 30 липня 2015 року щодо децентралізації влади.

На другому етапі легітимність втрачає парламент, який своїм існуванням покликаний забезпечувати легітимність усіх органів виконавчої влади.

Спираючись на українських можновладців, Москва знищує інституційну спроможність українського суспільства здійснювати свою владу. Адже єдиним носієм влади є народ. Він здійснює свою владу через органи державної влади, які він для цього обирає і тим самим їх контролює. Вибори до органів державної влади, здійснення демократичного контролю за їх діяльністю — це і є механізм реалізації суверенітету. Якщо втрачена легітимність органів державної влади, то суспільство втрачає суверенітет, тобто держава перестає існувати.

Демократична держава, щоб бути такою не тільки формально, але й фактично, при виконанні своїх функцій спирається на право, чітко узгоджує всі свої дії з ним і орієнтується у своїй діяльності на нього.

Перемога у війні, яку розв’язала і веде Росія проти України, буде неможливою без повернення діяльності всіх без виключення органів державної влади у русло всеосяжної і безумовної легітимності.

Тому наведені нижче кроки, що їх має невідкладно здійснити парламент України, є фундаментом перемоги України. Верховна Рада має розпочати процес відновлення у повному обсязі права народу України на суверенітет, на власну національну державу, що має постати як демократична правова соціальна європейська держава.

Вісім кроків до перемоги і справедливого миру, на підставі всеосяжного суверенітету народу України

1. Верховна Рада має визначитися з правовим статусом конфлікту, що точиться на Сході та Півдні України, виходячи з об’єктивного стану речей та подій, що там відбуваються.

Це визначення має бути зроблене, виходячи із засад конституціоналізму, норм Конституції та законів України, зокрема, закону «Про оборону України».

Процес визначення правового статусу конфлікту на Сході та Півдні України має включати його оцінку та дефініцію з точки зору Міжнародного права, зокрема Статуту ООН, Конвенції ООН про захист цивільного населення під час війни, Конвенції ООН про поліпшення долі поранених, хворих та осіб, які зазнали корабельної аварії, зі складу збройних сил на морі, Конвенції ООН про поліпшення долі поранених і хворих у діючих арміях, Женевської конвенції про поводження з військовополоненими та визначення агресії, схваленого резолюцією 3314 (ХХІХ) Генеральної асамблеї ООН від 14 грудня 1974 року.

Для прискорення процесу визначення правового статусу конфлікту на Сході та Півдні України Верховна Рада має невідкладно створити міжнародну експертну комісію, до роботи якої залучити експертів із міжнародного права, що мають належну акредитацію при одному з шести головних органів ООН — Міжнародному суді ООН та Міжнародному кримінальному суді.

2. Верховна Рада має негайно і беззастережно ратифікуватиРимський статут Міжнародного кримінального суду.

3. Верховна Рада повинна створити парламентську комісію, до складу якої мають увійти експерти з міжнародного права, що акредитовані (визнані такими) при Міжнародному суді ООН, щодо визначення правового статусу так званих Мінських угод, наслідків та легітимності їх імплементації.

4. Виходячи з трагічного досвіду зловживання владними повноваженнями, у тому числі в частині застосування насилля проти мирних протестів, Верховна Рада має невідкладно прийняти відповідну постанову, якою запровадити мораторій на застосування сили проти мирних протестів в Україні, хай би в якій формі ті були організовані, якщо вони мають на меті засвідчити політичні вимоги суспільства до органів державної влади.

Постанова про мораторій на застосування сили має містити чітке і однозначне посилання на конституційний обов’язок, покладений на Верховну Раду, щодо здійснення парламентського та демократичного (тобто через забезпечення легітимності уряду) контролю за діяльністю усіх, у тому числі й так званих силових органів та підрозділів виконавчої влади.

Ця постанова має вказати на неприпустимість та незаконність будь-яких вказівок чи розпоряджень органам виконавчої влади, у тому числі й силовим, з боку президента України чи його адміністрації, уряду, відомств, установ чи служб держави, що не узгоджені з Верховною Радою та не дозволені через належні процедури здійснення конституційної функції демократичного контролю парламенту.

5. Парламент має офіційно, шляхом прийняття постанови Верховної Ради, звернутися до президента України, повноваження та обов’язки якого визначені Конституцією, з вимогою неухильного дотримання ним самим та персоналом його адміністрації вимог ст. 19 Основного Закону України щодо обов’язку діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України, а також вказати на неприпустимість порушення її приписів.

У цій постанові Верховна Рада має повернути до належної процедури розгляду та прийняття усіх законів, ухвалених парламентом упродовж 2014–2016 років, оприлюднених та підписаних президентом, тексти яких відрізняються від тих, що розглядалися на засіданні Верховної Ради. У першу чергу це стосується законів про вибори, про бюджет, про внесення змін до Конституції.

Президент має відкликати з розгляду всі законопроекти, що стосуються внесення змін до Конституції, та не ініціювати нових доти, доки не буде остаточно встановлено міжнародно-правовий характер воєнних дій на Сході та Півдні України та легітимність так званих Мінських угод.

У випадку, якщо він негайно не відкличе всі свої законодавчі ініціативи щодо внесення змін до Конституції та імплементації Мінських угод та блокуватиме належну правову, в тому числі й міжнародно-правову, оцінку об’єктивного стану війни з Росією та визначення міжнародно-правового статусу Мінських угод, то Верховна Рада має згідно з ст. 111 Конституції негайно розпочати процедуру імпічменту.

6. Спираючись на засади конституціоналізму та норм Конституції, Верховна Рада визнає, що парламентаризм є основою легітимності уряду. Для реалізації цього конституційного обов’язку парламент має визначитися з наявністю необхідної для забезпечення легітимності уряду урядової більшості. Для цього Верховна Рада має упродовж нинішньої сесії проголосити та провести процедуру конструктивного вотуму недовіри, що спиратиметься на поіменне голосування всіх депутатів, обраних до складу парламенту VIII скликання.

Уряд або має підтвердити наявність у Верховній Раді урядової більшості, чого вимагають засади конституціоналізму та норми Конституції для продовження його роботи та легітимності, або має бути створена нова урядова більшість.

При цьому процедура формування та легітимація такої урядової більшості має спиратися виключно на засади конституціоналізму та норми Конституції, де до складу уряду можуть увійти лише депутати Верховної Ради, що отримали мандат у результаті виборів у жовтні 2014 року. Сама урядова коаліція може бути сформована виключно без урахування позафракційних депутатів, що випливає зі ст. 83 Конституції.

7. Виходячи із визнання того факту, що через систематичні порушення президентом, урядом і парламентом України засад конституціоналізму та норм Конституції і законів, легітимність демократичних процедур парламентаризму в Україні майже маргіналізовано, а судовий конституційний контроль знищено як такий, Верховна Рада має ухвалити постанову про добровільний мораторій на будь-які законодавчі ініціативи з боку народних депутатів, приймаючи на розгляд у відповідності до належних і легітимних процедур лише ті законопроекти, що внесені на її розгляд урядом, який підтвердив свою легітимність через належну процедуру конструктивного вотуму (не)довіри.

8. Виходячи з повноважень парламенту визначати засади зовнішньої політики (ст. 85 Конституції), Верховна Рада до моменту встановлення правового характеру воєнного конфлікту з Росією, міжнародно-правового статусу так званих Мінських переговорів та легітимності імплементації їхніх результатів має прийняти постанову про негайне та безумовне відкликання української делегації та членів так званої контактної групи з перемовин у Мінську.

Верховна Рада має прийняти постанову про необхідність виведення переговорного процесу щодо воєнного конфлікту з Росією на рівень міжнародної мирної конференції, що має відбутися у Женеві або Гаазі на засадах міжнародного права, зокрема Статуту ООН, Меморандуму про гарантії безпеки у зв’язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї від 5 грудня 1994 року, Римського статуту Міжнародного кримінального суду.

Сторонами, що мають скликати таку конференцію, на боці України мають стати насамперед ті держави, що підписали Будапештський меморандум 1994 року, чим підтвердять свій намір дотримуватися своїх обов’язків, що витікають з цього акту міжнародного права.

Одним із результатів такої конференції має бути утворення міжнародного суду (трибуналу) з розгляду воєнних злочинів та актів агресії з боку СРСР та Росії, або, якщо Росія буде визнана цим судом правонаступником СРСР, то тільки Росії за аналогією з Міжнародним трибуналом для колишньої Югославії (МТКЮ), що був створений Радою Безпеки ООН 25 травня 1993 року.

У зв’язку з цим Верховна Рада має невідкладно створити комісію, до роботи в якій запросити експертів з міжнародного права, що мають належну акредитацію при одному з шести головних органів ООН — Міжнародному суді ООН. Мета — надати належну міжнародно-правову оцінку усім угодам, що були укладені Україною, та підписаних урядом або президентом в її імені документів після розпаду СРСР, особливо Угоди про створення Співдружності Незалежних Держав від 8 грудня 1991 року, Договору про скорочення й обмеження стратегічних наступальних озброєнь 1991 року, підписаного Україною 25 травня 1992 року.

Результатом роботи цієї комісії має стати текст офіційного позову до Міжнародного суду ООН про визначення правового статусу країни, що від 25 грудня 1993 року носить назву Російська Федерація, з урахуванням того факту, що 12 червня 1990 року З’їзд народних депутатів РРФСР прийняв Декларацію про державний суверенітет цієї республіки.

За результатами роботи цієї експертної комісії, Верховна Рада має невідкладно прийняти постанову про спрямування позову до Міжнародного суду ООН про визначення міжнародного-правового статусу Росії, правомірності її членства в ООН та органах ООН, зокрема у Раді Безпеки ООН та необхідності беззастережного і всеосяжного відновлення дії Статуту ООН в частині процедури набуття членства в ООН, що змушує підтвердити членство Росії в ООН на загальних, передбачених Статутом ООН умовах.

Петр Алексеевич в шаге от грустной истории.

  • 24.01.16, 13:29

Юрий Романенко
26 мин · 


Порошенко сказал, что если Рада не проголосует за изменения в Конституцию, то мы останемся один на один с Россией, которая может начать полноценную войну с Украиной, Запад снимет санкции и нам будет жопа. Это утверждение носит манипулятивный характер и вот почему

Во-первых, непонятно как Запад снимет санкции, если Россия начнет широкомасштабную войну с Украиной. Если Запад будет снимать санкции в момент, когда орды будут топтать нашу священную землю, то это будет означать одно- что Запад уже договорился с Путиным по поводу Украины. И в этой ситуации нам можно смело пренебрегать мнением Запада, как Израиль забил на мнение США в 1948 году, кот советовали прекратить войну с арабами. 
Однако, если Запад будет не в сговоре по разделу Украины, то эскалация вызовет новую волну санкций, вплоть до нефтяного эмбарго России. От которого, кстати, более всего выиграют американцы, которые заработают массу бонусов. А если параллельно сцепятся саудиты с Ираном, то Вашингтон получит джек-пот от этой ситуации и сможет снять сливки на уходящей волне старого уклада, параллельно получив дополнительные ресурсы под разворачивание нового, в котором американцы и так преуспевают.

Во-вторых, если Россия не начинает эскалацию после того как Украина проваливает изменения в Конституцию, а Запад в ответ снимает санкции России, то ничего страшного не произойдёт. Ведь реализация Минских соглашений и так привела бы к отмене большей части санкций в отношении России. О чем позавчера говорил Джон Керри. Россия заключала Минские соглашения, чтобы минимизировать свои издержки, прежде всего от санкций, потому удивительно когда нам говорят, что мы должны реализовать Минск-2, чтобы сохранить санкции России. Мы должны понимать, что цель нашей внешней политики заключается не в том, чтобы нанести России максимальный вред, а в том, чтобы максимально эффективно защищать наши национальные интересы. 
На данном этапе ключевым приоритетом для нас является является сохранение Украины хотя бы в де-факто существующих территориальных границах, чтобы провести полноценные изменения в государстве и обрести крепкую устойчивость к внешним и внутренним рискам. Таким образом, жизнеспособность Украины, а не формальное возвращение оккупированых территорий и Крыма, является главным приоритетом сегодня. Потому что сегодня возврат Донбасса снизит, а не увеличит жизнеспособность Украины, поскольку не только заблокирует на долгие годы какие-нибудь серьезные изменения, но и создает предпосылки для развала государства в форме парада "широких автономий" в самой недалекой перспективе.

В-третьих, на протяжении минувшего года Петр Алексеевич неоднократно заявлял о существенном прогрессе в модернизации армии, которая стала чуть ли не самой мощной в Европе. Однако паническая риторика по поводу того, что Украина не сможет устоять перед Россией в случае вторжения последней, ставит под вопрос успешные преобразования ВСУ, насколько глубоки и реальны они на самом деле.

В четвертых, Марчук вчера четко сказал, что Штайнмайер и К "забыли", что в Минских соглашениях есть 10 пунктов, которые Россия "забывает" реализовать. Поэтому со стороны Украины совершенно справедливо требовать выполнения этих пунктов, а не изменять Конституцию, чтобы КРемль посредством выборов закрепил гнойник ЛНР-ДНР. Очевидно, что Украина может пойти на такую дурь только в том случае, если ФРГ личным примером вдохновит нас и даст широкую автономию мусульманам в Кельне и Гамбурге. Учитывая, что Марчук представляет Украину в Контактной группе в Минске, удивительно, что Порошенко говорит прямо противоположные вещи. Или, наоборот:)

Поэтому заявления Порошенко выглядят неубедительно. Одно дело, если он говорит это потому что должен говорить. Не может же он публично открыто сказать Западу, что реализация Минска-2 в такой форме убьет Украину. Это поставит под удар Меркель и Олланда, которые сами не в лучшей форме.

Однако, если Порошенко серьезно считает, что безответственными силами являются те, кто выступают против реализации Минска-2 и эти силы, дескать, провоцируют ситуацию, когда Украина останется один на один со своими проблемами, то остается напомнить Петру Алексеевичу, что его власть покоится на легитимности в глазах народа и элит. Она становится все более сомнительной. Реализация Минска-2 приведет к тому именно Порошенко останется один на один с разъярённым народом. Ни Штайнмайер, ни Меркель не будут спасать того, кто более не имеет внутренней легитимности. Фиаско Януковича-яркое тому свидетельство. Есть и другой, не менее поучительный пример - история гетмана Павла Скоропадского, от которого в ноябре 1918 отвернулись все и пришлось бежать в Германию, чтобы до конца жизни вспоминать о том, "как могло бы быть, если бы" . Петр Алексеевич в шаге от такой же грустной истории.

Ко Всемирному дню Beatles

  • 17.01.16, 17:34
Хочу здесь упомянуть пропущенный мной день. Но мне стало интересно: а какая была атмосфера в то время в Британии, конкретнее, какой была королева во времена, когда наградила их орденами?


А вот такой:


Правда, время летит стремительно? Справа мы здесь видим принца Чарльза

А вот какой была сама Елизавета в том же возрасте, когда Битлз достигли своей славы, ей здесь 24 года:


А сегодня...  Британский стрит-арт художник Пегас (Pegasus) изобразил на двери паба в Ислингтоне (Лондон, Англия) картину с полуобнаженной Елизаветой II в молодости, сообщает Metro. Художник приурочил свое новое творение к 63-летней годовщине правления королевы.

Мне кажется, это лучше парадных портретов. Пикантнее однозначно

Алєні, питайте про то, про шо я вам лапші навішаю

  • 14.01.16, 22:35

Вадим Хомаха
31 мин · 

А тепер, попередній аналіз поп-бенефіса

1. Я переміг. Від стабільності до процвітання (десь я вже таке чув, ні?)
2. Я дам вам безвізовий режим, а де ви гроші візьмете для поїздок - це вже не моя справа.
3. Ви вважаєте, що всі необхідні закони для безвізів вже прийняли? так, прийняли, але ж я тут ще підготував... подивитесь.
4. Все буде дамбас. Так, Україна повернеться до дамбасу. Якою ціною? побачите!
5. Вибори на дамбасі будуть. Такнада.
6. Мінська-3 не буде, він вже є, але з колишньою назвою.Для вас, лохи, старався!
7. Що з гризлом зустрічався - та с ким я не зустрічався? і з хуйлом теж зустрічався. І ваащє, то не ваше діло, з ким я зустрічаюсь.
8. Ось вам графіки, як хєрово буде жити хуйлостан і яка піздата нафта вже. А ще я попрошу улюблених інвесторів-партнерів, ну, таких як альфа-банк там, чи ... мегаполіс? - вони вам зарплату підвищать...можливо.
9. Борг хуйлу потрібно віддати. А то мені не дадуть бабло на розпилювання, ви ж розумієте?
10. Байден, тварюка, примусив йти до НАТИ, але ж ми зробимо усе, щоб це було неспішно... може й не дістанемось - подивимось.
11. Газ я буду купувати в ЄС? що, то інші зробили? -ні, ви не зрозуміли! це я, я купую для олігархів газ!
12. Електроенергію до хуйлокриму постачати будемо, але ж через прокладку, яку я обов'язково створю тут.
13. Шокін мій! Не чіпайте мого хлопця! він робить те, що робить, я знаю, що він робить.
14. Мій гаманець в уггі - найкрасивіший!
15. Коаліція нехай розбирається з кролем, ви ж розумієте, не я керую всім, все хєрове робить кріль.
16. Коли ви зустрінетесь з моєю медициною, буде вже пізно, але чекайте на зміни!
17. Якщо мої халдєї не розуміють, хто в них хазяїн, то можу й здати, Тому всі у стійло!
18. Рашен не мій, я просто розмістив об'яву. Сліпий траст вам, а не рашен!
19. 5-й канал не чіпайте -він найчесніший,
20, Так звані журналісти повинні знати своє холопське місто. 
А щоб не ображалися - ось вам шампусіку. Цукерки купуйте самі, за власні грошики.

З новин:

  • 06.01.16, 17:41

#цікавідіалоги

ЄС: Пацани ви охуїли?
ПеПе: Це всьо Гройсман.
Гройсман: Це не я. Це оті мудаки з бюджетного комітєту.
Мудаки: Нє, ну заїбісь, здав як стєклотару.
ЄС: То може вам вмєсто безвізового режиму, персональні санкції підкинути , га?
ПеПе: Ой ой ой, ми всьо поправимо.
ЄС: Ну дивіцця мені, шоб це було в послідній раз.
ПеПе: (пошепки)пронесло.
ЄС: Я всьо чую- ше раз, і так пронесе, шо від унітаза не відійдеш.

І дійсно - куди?

  • 16.12.15, 23:58
Андрій Новак: Пане прем’єр-міністре, куди поділися гроші?
Грудень 11, 2015






Андрій Новак, голова Комітету економістів УкраїниАндрій Новак, голова Комітету економістів УкраїниА тепер правда про гарні цифри з (чомусь) усного звіту прем’єр-міністра Арсенія Яценюка у Верховній Раді.

Про «неймовірне» зростання доходів бюджету на 40%, як державного, так і місцевих. Насправді це результат виключно «інфляційного ефекту» за інфляції 42%, тобто реально ще й недобір на 2%. При цьому соцвиплати зросли лише на 13%. Виникає запитання: де гроші з різниці у 27% збільшення бюджету?

Про «небачене» збільшення фінансування армії до 100 млрд грн.Насправді це було зроблено завдяки прямій фінансовій допомозі США на озброєння України розміром 300 млн. дол. Плюс «воєнний збір», який сплачують платники податків.

Про «визначну» реформу в енергетиці та зменшення збитковості Нафтогазу України. Насправді монополісти всі залишились, а зменшення збитковості Нафтогазу здійснене виключно за рахунок зростання тарифів для населення у 4 (!) рази. А механізм субсидій є схемою перерахунку через 5 мільйонів домогосподарств-одержувачів субсидій коштів з бюджету до монополістів – тобто до олігархів, яких прем’єр так «злісно» поборов.

Про «фантастичне» зменшення державного боргу з 73 до 66 млрд дол. Це було зроблено на вимогу МВФ про рестуктуризацію і списання, і самим же МВФ організоване та забезпечене.

Про «зростання» економіки у третьому кварталі на 0,7% «вперше» після 4 років падіння. У третьому кварталі кожного Божого року відбувається невеликий сплеск росту, бо в цей час аграрії продають цьогорічний урожай. А насправді річне падіння ВВП України в 2015 році становитиме десь 8%.

У підсумку постає просте запитання. Якщо доходи бюджету зросли на 40%, а соцвиплати лише на 13%, якщо зменшено державний борг і відповідні боргові платежі з бюджету, якщо золотовалютні резерви НБУ зросли на 7 млрд дол, а загальну фінансову допомогу Україна, за словами Байдена, отримала на 25 млрд дол. – то, пане прем’єр-міністре, де всі ці різниці? Де всі гроші?

И эти люди нам рассказывают, что железная дорога в убытке?

  • 13.12.15, 23:49

 И обещают на треть поднять цены на билеты? А не пора ли пересаживаться на телеги?