Філіп Котлер, або просто Пилип Котляревський...
- 07.07.10, 18:21
Мало хто знає, що він походить з родини українців з-під Бердичева, що його батьки емігрували у 1917-му до Чикаго, де була сильна українська діаспора.
Пилип Котлер народився 27 травня 1931 року в Чикаго. Там навчався у Чикагському університеті, потім в Масачусетському Технологічному Інституті, а потім – у Північно -Західному Університеті, при якому створив Келогську Школу Бізнесу...
Тепер його ім'я - синонім маркетингу, його нагороди важко перерахувати, його підручники студіюють всі економісти світу...
і це МОЖЕ ЗРОБИТИ КОЖЕН УКРАЇНЕЦЬ, ЯКИЙ ПОСТАВИТЬ ПЕРЕД СОБОЮ ВИСОКУ МЕТУ, навіть на чужині!
Днями його провезли Україною, він дав майстер-класи в Києві та Одесі : "Управління та маркетинг в епоху змін"
Було презентовано нову книгу - «Хаотика: управління та маркетинг в епоху турбулентності»...
Висновки для нас, якими мають бути сучасні бізнес-компанії, щоб їх поважали:
1. Брати до уваги інтереси всіх зацікавлених груп впливу;
2. Заробітні плати керівників компанії мають бути відносно невеликі;
3. Для підходу до вищого керівництва використовується політика рівних можливостей і відкритих дверей;
4. Заробітна плата і премії співпробітників високі, відбувається постійне навчання персоналу, заміна працівників мінімальна;
5. На роботу беруть тих людей, які з ентузіазмом працюють з клієнтами;
6. Робота на партнерських засадах з підрядниками, завдяки якій покращується продуктивність і якість, зменшуються витрати;
7. Віра в корпоративну культуру - найцінніший актив і основну причину конкурентної переваги;
8. Витрати на маркетинг менші, а кількість задоволених клієнтів постійно зростає...
Чи ти працюєш на такому підприємстві чи в такій команді тепер, друже?
Дуже цікава інфа, знайшов тут: http://politiko.com.ua/blogpost7901
П.С. Хто незнає - Філіп Котлер - сучасний "гуру маркетингу". Саме за його книгами вчаться мільйони маркетологів, менеджерів, піарщиків, політологів і політтехнологів. Більш визначної фігури в цій галузі просто неіснує.
Коментарі
Східняк
17.07.10, 18:40
А в сучасній Україні на керівну посаду намагаються "всунути" будь-яке "одоробло" аби був не українець. За браком місця не можу навести приклади з життя Донецька, але їх тисячі.
Independence
27.07.10, 18:47Відповідь на 1 від Східняк
В нас не краще. Єдина відмінність, що замість одного клану декілька різних - от і усе.
N 47-ий
37.07.10, 18:55
анонім
47.07.10, 19:06
а у нас в УКРАЇНІ жидівська вакханалія і кацапська масакра
Танк_
57.07.10, 20:55
Гарний матеріал.
анонім
67.07.10, 23:19
А що це таке "маркетинг" ? ....
...
Independence
77.07.10, 23:22Відповідь на 6 від анонім
Це те чим зараз займається будь-яка фірма у світі.
Процес від виробництва до продажу - ОСОБЛИВО до продажу.
анонім
87.07.10, 23:31Відповідь на 7 від Independence
Да ?...
... А як лох, накручую подвійну/потрійну ціну і втюхую....і на цих 2/3 відсотка зводжу кінці з кінцями....
А тут виявляється є "М А Р К Т И Н Г".... 
Independence
97.07.10, 23:35Відповідь на 8 від анонім
Так це і є маркетинг

Є певні види товару, де платиться за "бренд", або за УТП (унікальна товарна перевага) - але як правило такі товари не масові.
Я вгадав?
анонім
107.07.10, 23:44Відповідь на 9 від Independence
Не зовсім ...
Хоча, створений за 15 років БРЕНД дуже допомагає і іншим, новостворениим підрозділам... Можна і продаж смаженого насіння поставити на такий рівень, що пластикові чіпси та ін. - будуть відпочивати. Головне - оригінальний та творчий підхід. А для цього - не вивчати всяку загальновідому фігню, а йти своїм шляхом...
.
Професіонали знають - що "оце" не можна зробити, і відступають. А аматори цього не знають - і РОБЛЯТЬ "оце".... Щось приблизно так....