Для учасників «Репід Трайдент-2011» - свято аеромобільних військ
- 02.08.11, 17:39
У рамках проведення українсько-американських тактичних військових навчань «Репід Трайдент-2011», воїни-десантники країн-учасниць навчань зустріли своє професійне свято – день аеромобільних десантних військ по-бойовому, на навчальних ділянках Міжнародного центру миро творчості та безпеки.
До прикладу, військовослужбовці повітряно-десантних підрозділів ЗС США, Великої Британії та Польщі, які беруть участь у цих масштабних навчаннях, відзначають день десантника у інші дні. А от для українських, білоруських та молдавських воїнів у смугастих тільниках 2 серпня – спільне та шановане свято.
Отже, для того, щоби не відволікати учасників навчань від виконання поставлених перед ними завдань, співкерівники «Репід Трайдент-2011» генерал-майор В’ячеслав Назаркін та пан Кевін Волк привітали українських солдат та офіцерів95-ї окремої аеромобільної бригади та 80-го окремого аеромобільного полку із професійним святом зранку, перед початком занять. Під час урочистого шикування, яке відбулося із ранку на плацу військового містечка «Інженерне» Міжнародного центру миро творчості та безпеки, спів керівники навчань вручили воїнам-десантникам почесні грамоти та відзнаки 8-го армійського корпусу.
– Сьогодні мені приємно поздоровити еліту Збройних Сил України з професійним святом. Дозвольте мені від імені військової ради 8-го армійського корпусу, управління корпусу, керівництва навчань «Репід Трайдент -2011» поздоровити вас, побажати щастя, здоров’я, а також чистого неба та м’якої посадки, - зазначив під час мітингу генерал-майор В’ячеслав Назаркін.
2 серпня не залишилися осторонь й десантники інших армій, які беруть участь у навчаннях. Зважаючи на принципи військового партнерства та дружні стосунки між представниками різних націй на плацу центрального містечка Міжнародного центру миротворчості та безпеки польські десантники урочисто нагородили колег з Америки та Великої Британії відзнаками за стрибок з транспортного літака.
– Я радий що зараз можу вручити ці відзнаки сміливим людям, які стрибали з нами купол до купола, – зазначив командир польського угрупування підполковник Німіц. – З більшістю з вас ми разом виконували бойові завдання під час війни в Іраку та Афганістані. І от тепер на Українській землі ми здійснили спільний стрибок з парашутом з бойового транспортного літака.
Брат для брата. З такими словами польський командир підходив до десантників і вручав їм відзнаки. В свою чергу американські парашутисти також нагородили польських колег. І вислів «брат для брата» тепер вже звучав у відповідь.
– Це урочистий і унікальний день для всіх нас, – зазначив командир аеромобільної роти капітан Лайн. – Він довів, що ми брати і по зброї і в житті.
Після завершення урочистостей військовослужбовці 13-го батальйону 95 окремої аеромобільної бригади продовжили діяти за сценарієм навчань. Зокрема, вони практично відпрацювали дії під час оборони опорного пункту та евакуації пораненого вертольотом МІ – 8.
–Під час оборони опорного пункту було умовно поранено у ногу солдата Миколу Марчука. Мною було прийнято рішення викликати для його евакуації вертоліт. У таких ситуаціях діяти дуже важко, адже потрібно думати і віддавати команди миттєво. Сьогодні я встановив особистий рекорд по складанню спеціальної процедури: «Nine line MEDEVAC recvest». Це стандартний порядок дій, які має виконати командир, евакуюючи вертольотом поранених з місця події. Хотів би зазначити, що від правильності відпрацювання цієї процедури в реальних бойових умовах, дотримання необхідних стандартів зв’язку та передачі інформації, залежать життя людей. У даному випадку документ був складений без помилок, а особовий склад спрацював на оцінку відмінно. – розповів командир відділення сержант Денис Політанський.
Нагадаємо, що у навчаннях беруть участь близько 330 аеромобілістів 95-ї окремої аеромобільної бригади та 80-го окремого аеромобільного полку. Вони виконують тактичні завдання та здійснюють десантування разом із своїми колегами з США, Канади, Білорусі, Молдови, Великої Британії та інших країн-учасниць з транспортних літаків Іл-76 та С-130.
Коментарі