Царство Бога править
- 01.03.12, 00:44
Помираючи на ставросі, а іменно «ставросом» називається той хрест на якому був розп’ятий Христос, на такому самому ставросі був розп’ятий і Спартак, борець за свободу рабів в Римській Імперії. Тому учні Ісуса Христа не носять «ставрос» як символ християнства, тому що це символ вбивства і тут немає чим пишатися. Перші християни таких символів катування не носили, і ніхто не може назвати якого розміру був ставрос на шиї у ап. Петра чи у Павла. Тому ап Петро не придавав значення цьому ставросу, а казав так, у книзі Діяння, в п'ятому розділі, у тридцятому вірші - Бог наших отців воскресив нам Ісуса, Якому ви смерть заподіяли, повісивши на дереві. Якщо Ісусу голову відрубали сокирою, тоді що, потрібно було сокиру носити ? В Біблії не існує наказу такий символ катування носити, та брехливі вчителя краще знають за Біблію та Бога, що і як потрібно носити, тому що це їхні гроші, а вони теж люди їсти хочуть.
Так от продовжу, помираючи на ставросі Ісус промовив до одного розбійника, якого разом з ним розп’яли. Зачитаю цю промову Ісуса, в перекладі Хоменка , в Євангелії від Луки, в двадцять третьому розділі , у сорок третьому вірші - Сказав (Ісус) до нього: Істину кажу тобі: Сьогодні будеш зо мною в раю. З цих віршів ми бачимо, що Ісус бреше розбійнику, так як рай був в районі Месопотамії, і там протікали відомі нам ріки, і Біблія чітко каже, що рай був на землі і він був знищений всесвітнім потопом. Чи бреше перекладач Біблії, який не там поставив кому.
Якщо ми правильно поставимо кому тоді ми зрозуміємо про який рай казав Ісус розбійнику - Сказав (Ісус) до нього: «Істину кажу тобі сьогодні, будеш зо мною в раю». Правильно поставлена кома малює нам іншу картину. Ми бачимо, що Ісус говорить про майбутній Рай який буде відновлено на землі .
Цим раєм і називає Біблія Царство Боже, яке повинне прийти на землю. Пророк Ісаї пише, в шістдесят п’ятому розділі, у сімнадцятому вірші - Бо ось Я створю нове небо та землю нову, і не згадаються речі колишні, і не прийдуть на серце. З цих віршів чітко видно що мова йде про землю, тільки нову, іншу. Деякі люди які вивчають Біблію не в буквальному розумінні розуміють ці слова, що Бог створить нову землю, тому що вони довіряють іншому віршу, який записано в книзі Псалмів 104: 5 - Землю ти вгрунтував на основах її, щоб на вічні віки вона не захиталася.
Звіряючи цих два вірша, ми бачимо протиріччя. В одному місці Бог каже, що земля стоїть на віки, в іншому, що буде нова земля. Тому вірш який написав пророк Ісаї про нову землю розуміють так «Бо ось Я створю нове небесне правління, та нову земну спільноту». Одним словом під небом підрозумівають Ангелів, а під землею людське суспільство.
Яким буде цей Рай , чи Боже правління ? Пророк Ісаї продовжує далі в цьому шістдесят п’ятому розділі, і ми продовжуємо читати з вісімнадцятого по двадцять п’ятий вірш -
18. Тож навіки радійте та тіштеся тим, що творю Я, бо ось Я створю Єрусалима на радість, а народа його на веселість!
19. І буду Я Єрусалимом радіти, і втішатися буду народом Своїм, і не почується в ньому вже голос плачу й голос зойку!
20. З цього часу не буде вже юного днями й старого, який своїх днів не поповнить, бо сторокий помре як юнак, а грішник і в віці ста літ буде проклятий!
21. І доми побудують, і мешкати будуть, і засадять вони виноградники, і будуть їхній плід споживати.
22. Не будуть вони будувати, щоб інший сидів, не будуть садити, щоб інший спожив, дні бо народу Мого як дні дерева, і вибранці Мої зуживатимуть чин Своїх рук!
23. Не будуть вони працювати надармо, і не будуть родити на страх, вони бо насіння, благословлене Господом, і нащадки їхні з ними.
24. І станеться, поки покличуть, то Я відповім, вони будуть іще говорити, а Я вже почую!
25. Вовк та вівця будуть пастися разом, і лев буде їсти солому, немов та худоба, а гадові хлібом його буде порох!… Вони не чинитимуть зла й вигубляти не будуть на всій святій Моїй горі, говорить Господь.
(Ісая 65:18-25)
Ця розповідь Ісаї показує нам , що правління Бога принесе на землю звільнення, від тих проблем які ми маємо. Ми люди не будемо старіти, нам не потрібно буде будувати в’язниць, так як злочинець буде знищений Богом хоча буде молодим. Ми люди зможемо вільно працювати на користь собі та іншим, і розбудовувати нову землю для проживання, і земля буде такою якою самого початку бажав бачити Бог , земля буде Раєм.
Чудово про початок правління Ісуса описує ап. Іван, в книзі Об’явлення, він пише у двадцятому розділі, з першого по третій вірш - І бачив я Ангола, що сходив із неба , що мав ключа від безодні, кайдани великі в руці своїй . І схопив він змія , вужа стародавнього, що диявол він і сатана, і зав’язав його на тисячу років, та кинув його до безодні, і замкнув його на тисячу років, і печатку над ним поклав , щоби народи не зводив уже, аж поки не скінчиться тисяча років. А по цьому він розв’язаний буде на короткий час.
Іван нам дуже добре малює картину тих подій які будуть відбуватися. Ангел Божий закриє десь у космічному просторі Херувима зрадника, і цей зрадник вже не зможе продовжувати свою діяльність на землі на протязі тисячу років, поки цей самий Ангел не знімить свою печать, одним словом сам не дозволить йому повернутися на землю, на короткий час.
Так от продовжу, помираючи на ставросі Ісус промовив до одного розбійника, якого разом з ним розп’яли. Зачитаю цю промову Ісуса, в перекладі Хоменка , в Євангелії від Луки, в двадцять третьому розділі , у сорок третьому вірші - Сказав (Ісус) до нього: Істину кажу тобі: Сьогодні будеш зо мною в раю. З цих віршів ми бачимо, що Ісус бреше розбійнику, так як рай був в районі Месопотамії, і там протікали відомі нам ріки, і Біблія чітко каже, що рай був на землі і він був знищений всесвітнім потопом. Чи бреше перекладач Біблії, який не там поставив кому.
Якщо ми правильно поставимо кому тоді ми зрозуміємо про який рай казав Ісус розбійнику - Сказав (Ісус) до нього: «Істину кажу тобі сьогодні, будеш зо мною в раю». Правильно поставлена кома малює нам іншу картину. Ми бачимо, що Ісус говорить про майбутній Рай який буде відновлено на землі .
Цим раєм і називає Біблія Царство Боже, яке повинне прийти на землю. Пророк Ісаї пише, в шістдесят п’ятому розділі, у сімнадцятому вірші - Бо ось Я створю нове небо та землю нову, і не згадаються речі колишні, і не прийдуть на серце. З цих віршів чітко видно що мова йде про землю, тільки нову, іншу. Деякі люди які вивчають Біблію не в буквальному розумінні розуміють ці слова, що Бог створить нову землю, тому що вони довіряють іншому віршу, який записано в книзі Псалмів 104: 5 - Землю ти вгрунтував на основах її, щоб на вічні віки вона не захиталася.
Звіряючи цих два вірша, ми бачимо протиріччя. В одному місці Бог каже, що земля стоїть на віки, в іншому, що буде нова земля. Тому вірш який написав пророк Ісаї про нову землю розуміють так «Бо ось Я створю нове небесне правління, та нову земну спільноту». Одним словом під небом підрозумівають Ангелів, а під землею людське суспільство.
Яким буде цей Рай , чи Боже правління ? Пророк Ісаї продовжує далі в цьому шістдесят п’ятому розділі, і ми продовжуємо читати з вісімнадцятого по двадцять п’ятий вірш -
18. Тож навіки радійте та тіштеся тим, що творю Я, бо ось Я створю Єрусалима на радість, а народа його на веселість!
19. І буду Я Єрусалимом радіти, і втішатися буду народом Своїм, і не почується в ньому вже голос плачу й голос зойку!
20. З цього часу не буде вже юного днями й старого, який своїх днів не поповнить, бо сторокий помре як юнак, а грішник і в віці ста літ буде проклятий!
21. І доми побудують, і мешкати будуть, і засадять вони виноградники, і будуть їхній плід споживати.
22. Не будуть вони будувати, щоб інший сидів, не будуть садити, щоб інший спожив, дні бо народу Мого як дні дерева, і вибранці Мої зуживатимуть чин Своїх рук!
23. Не будуть вони працювати надармо, і не будуть родити на страх, вони бо насіння, благословлене Господом, і нащадки їхні з ними.
24. І станеться, поки покличуть, то Я відповім, вони будуть іще говорити, а Я вже почую!
25. Вовк та вівця будуть пастися разом, і лев буде їсти солому, немов та худоба, а гадові хлібом його буде порох!… Вони не чинитимуть зла й вигубляти не будуть на всій святій Моїй горі, говорить Господь.
(Ісая 65:18-25)
Ця розповідь Ісаї показує нам , що правління Бога принесе на землю звільнення, від тих проблем які ми маємо. Ми люди не будемо старіти, нам не потрібно буде будувати в’язниць, так як злочинець буде знищений Богом хоча буде молодим. Ми люди зможемо вільно працювати на користь собі та іншим, і розбудовувати нову землю для проживання, і земля буде такою якою самого початку бажав бачити Бог , земля буде Раєм.
Чудово про початок правління Ісуса описує ап. Іван, в книзі Об’явлення, він пише у двадцятому розділі, з першого по третій вірш - І бачив я Ангола, що сходив із неба , що мав ключа від безодні, кайдани великі в руці своїй . І схопив він змія , вужа стародавнього, що диявол він і сатана, і зав’язав його на тисячу років, та кинув його до безодні, і замкнув його на тисячу років, і печатку над ним поклав , щоби народи не зводив уже, аж поки не скінчиться тисяча років. А по цьому він розв’язаний буде на короткий час.
Іван нам дуже добре малює картину тих подій які будуть відбуватися. Ангел Божий закриє десь у космічному просторі Херувима зрадника, і цей зрадник вже не зможе продовжувати свою діяльність на землі на протязі тисячу років, поки цей самий Ангел не знімить свою печать, одним словом сам не дозволить йому повернутися на землю, на короткий час.
Далі Іван бачить події які відбуваються на землі, під час цих тисячу років, четвертий вірш каже - І бачив я престоли та тих хто сидів на них, і суд їм був даний , і душі святих за свідчення про Ісуса й за Слово Боже, які не вклонилися звірині , ані образу її, і не прийняли знамена на чола свої та на руку свою. І вони ожили , і царювали з Христом тисячу років. Іван пише про престоли які будуть поставлені в уряді Ісуса, на цих престолах Іван бачить судів яким дано судити душі чи життя. Ці суді будуть в першу чергу судити життя людей які не вклонилися сатані, і не прийняли його на своє чоло, до свого розуму і мали добрий склад характеру . Також ці суді будуть судити людей які не прийняли знамено сатани на руку , їхня праця на землі була чесна і справедлива . І ці люди ожили перші і разом розпочали царювати з Христом.
Іван продовжує в п’ятому та шостому вірші – А інші померлі не ожили, аж поки не скінчиться тисячу років. Це перше воскресіння . Блаженний і святий хто має частку в першому воскресінні ! Над ним друга смерть не матиме влади , але вони будуть священиками Бога й Христа, і царюватимуть з ним тисячу років.
Перше воскресіння має велику особливість для людей. Люди які воскреснуть перші вони не будуть більше помирати в друге. Ці люди згідно повідомлення Івана будуть священиками і царями , їхня робота буде керувати і навчати людей тисячу років, і приводити землю до порядку. Та як ви звернули увагу Іван пише ще : «А інші померлі не ожили» що це за люди які не ожили ? Це люди над яким друга смерть має владу , пам’ятаєте пророк Ісаї писав, в шістдесят п’ятому розділі в двадцятому вірші - З цього часу не буде вже юного днями й старого, який своїх днів не поповнить, бо сторокий помре як юнак, а грішник і в віці ста літ буде проклятий. Ісаї якраз і мав на увазі цих людей .
Далі Іван продовжує в сьомого по дев’ятий вірш - Коли ж скінчиться тисячу років, сатана буде випущений із в’язниці своєї. І вийде він зводити народи , що вони на чотирьох краях землі, Гога й Магога, зібрати їх до бою, а число їхнє як морський пісок. І вийшли вони на ширину землі і оточили табір святих та улюблене місто. І зійшов огонь з неба і пожер їх . А диявол був вкинений в озеро огняне та сірчане , де звірина та пророк неправдивий . І мучені будуть день і ніч , на віки вічні.
Це повідомлення якраз і стосується тих людей які не мали участі в воскресінні першому, це люди які можливо залишилися на землі жити і не загинули під час Армагидону - Божої війни.
Чи люди про яких писав Павло. Він казав, в книзі Діяння Апостолів, у двадцять четвертому розділі , в п’ятнадцятому вірші - І маю надію я в Бозі, чого вони і самі сподіваються , що настане воскресіння праведних і неправедних. І ці неправедні люди будуть мати другий шанс змінитися під час правління священиків і царів Христових. В кінці тисячу років вони будуть випробувані Богом на вірність, і буде допущено до них диявола. Як ми бачимо ці люди випробування не пройдуть, і повстануть згодом проти правління Бога і захочуть заволодіти містом священиків і також знищити їх . Тоді Бог знищить їх і диявола, вогонь це символ знищення тому все буде знищено на віки, і відновити не буде можливості.
Перше воскресіння має велику особливість для людей. Люди які воскреснуть перші вони не будуть більше помирати в друге. Ці люди згідно повідомлення Івана будуть священиками і царями , їхня робота буде керувати і навчати людей тисячу років, і приводити землю до порядку. Та як ви звернули увагу Іван пише ще : «А інші померлі не ожили» що це за люди які не ожили ? Це люди над яким друга смерть має владу , пам’ятаєте пророк Ісаї писав, в шістдесят п’ятому розділі в двадцятому вірші - З цього часу не буде вже юного днями й старого, який своїх днів не поповнить, бо сторокий помре як юнак, а грішник і в віці ста літ буде проклятий. Ісаї якраз і мав на увазі цих людей .
Далі Іван продовжує в сьомого по дев’ятий вірш - Коли ж скінчиться тисячу років, сатана буде випущений із в’язниці своєї. І вийде він зводити народи , що вони на чотирьох краях землі, Гога й Магога, зібрати їх до бою, а число їхнє як морський пісок. І вийшли вони на ширину землі і оточили табір святих та улюблене місто. І зійшов огонь з неба і пожер їх . А диявол був вкинений в озеро огняне та сірчане , де звірина та пророк неправдивий . І мучені будуть день і ніч , на віки вічні.
Це повідомлення якраз і стосується тих людей які не мали участі в воскресінні першому, це люди які можливо залишилися на землі жити і не загинули під час Армагидону - Божої війни.
Чи люди про яких писав Павло. Він казав, в книзі Діяння Апостолів, у двадцять четвертому розділі , в п’ятнадцятому вірші - І маю надію я в Бозі, чого вони і самі сподіваються , що настане воскресіння праведних і неправедних. І ці неправедні люди будуть мати другий шанс змінитися під час правління священиків і царів Христових. В кінці тисячу років вони будуть випробувані Богом на вірність, і буде допущено до них диявола. Як ми бачимо ці люди випробування не пройдуть, і повстануть згодом проти правління Бога і захочуть заволодіти містом священиків і також знищити їх . Тоді Бог знищить їх і диявола, вогонь це символ знищення тому все буде знищено на віки, і відновити не буде можливості.
Та не всі люди на землі підкоряться замислу диявола , і не всі будуть знищені в кінці тисячу років. Одинадцятого по п’ятнадцятий вірш ми читаємо - І я бачив престола великого і білого і Того хто на ньому сидів , що від лиця його втекла земля й небо, і місця для них не знайшлося . І бачив я мертвих малих і великих що стояли перед Богом. І розгорнулися книги, і розгорнулася інша книга, то книга життя . суджено мертвих як написано в книгах за вчинками їхніми. І дало море мертвих, що в них і суджено їх згідно з їх вчинками Смерть же ад (Аід, грецьке могила) були вкинені в озеро огняне. Це друга смерть А хто не знайшовся написаний в книзі життя той укинений буде в озеро огняне .
Іван бачив, що друге воскресіння почне сам Бог, тому що йому передасть владу Ісус, ап. Павло писав про воскресіння, Першого Коритянам в п’ятнадцятому розділі, з двадцять третього вірша по двадцять четвертий - Кожен у своєму порядку : первісток Христос, потім ті що Христові, під час його приходу. А потім кінець, коли Він передасть царство Богові й Отцеві …
В цьому воскресінні беруть участь ті люди які жили на землі тисячу років, і мали можливість змінити свої лицемірні характери і корисні погляди, ці люди будуть судимі справедливим Божим судом , і одні будуть жити інші помруть. Тому Іван сказав - Блаженний і святий хто має частку в першому воскресінні ! Над ним друга смерть не матиме влади.
Після завершення Божого суду, Смерть, Ад що на нашій мові могила, будуть знищені також вогнем , більше такого розуміння як смерть не буде. Це смерть друга
І Іван пише далі. в двадцять першому розділі, книги Об’явлення з першого вірша - І побачив я нове небо й нову землю…………… І четвертий вірш І Бог кожну сльозу з очей їхню зітре, і не буде вже смерти ані смутку, ані крику, ані болю вже не буде, бо перше минулося !
Зроблю невелике завершення до цієї теми «Царство Бога править» Дякуючи Об'явленню, ми бачимо два періоди правління. Перший період це коли землею буде керувати Ісус. В цей період буде перше воскресіння праведних людей, які будуть разом з Ісусом керувати та навчати людей, так як вони священики (вчителі), царі (правителі). цей період буде діяти тисячу років. Наступний період це коли Ісус передасть владу Богу. Під час цього Божого періоду буде друга смерть. Ця друга смерть для людей які на протязі тисячу років не захотіли змінити свої характери, і не корилися цим священикам і царям Христа
Іван бачив, що друге воскресіння почне сам Бог, тому що йому передасть владу Ісус, ап. Павло писав про воскресіння, Першого Коритянам в п’ятнадцятому розділі, з двадцять третього вірша по двадцять четвертий - Кожен у своєму порядку : первісток Христос, потім ті що Христові, під час його приходу. А потім кінець, коли Він передасть царство Богові й Отцеві …
В цьому воскресінні беруть участь ті люди які жили на землі тисячу років, і мали можливість змінити свої лицемірні характери і корисні погляди, ці люди будуть судимі справедливим Божим судом , і одні будуть жити інші помруть. Тому Іван сказав - Блаженний і святий хто має частку в першому воскресінні ! Над ним друга смерть не матиме влади.
Після завершення Божого суду, Смерть, Ад що на нашій мові могила, будуть знищені також вогнем , більше такого розуміння як смерть не буде. Це смерть друга
І Іван пише далі. в двадцять першому розділі, книги Об’явлення з першого вірша - І побачив я нове небо й нову землю…………… І четвертий вірш І Бог кожну сльозу з очей їхню зітре, і не буде вже смерти ані смутку, ані крику, ані болю вже не буде, бо перше минулося !
Зроблю невелике завершення до цієї теми «Царство Бога править» Дякуючи Об'явленню, ми бачимо два періоди правління. Перший період це коли землею буде керувати Ісус. В цей період буде перше воскресіння праведних людей, які будуть разом з Ісусом керувати та навчати людей, так як вони священики (вчителі), царі (правителі). цей період буде діяти тисячу років. Наступний період це коли Ісус передасть владу Богу. Під час цього Божого періоду буде друга смерть. Ця друга смерть для людей які на протязі тисячу років не захотіли змінити свої характери, і не корилися цим священикам і царям Христа
6
Коментарі