Чи існує життя після смерті, що про це каже Біблія.
- 29.02.12, 21:45
Багато людей вірять,що після смерті існує життя. Та жодна освідчини людина не повірить в такий міф, також в такий міф і не повірить та людина яка читала і досліджувала Біблію. Після того як люди порушили заповідь Бога в едемському саду , і з’їли з дерева знання добра і зла. Бог сказав Адамові в третьому розділі книги Буття , в дев'ятнадцятому вірші – У поті свойого лиця ти їстимеш хліб, аж поки не вернешся в землю, бо з неї ти взятий . Бо ти порох і до пороху повернешся. Дійсно ми створені з елементів землі , і коли помираємо на ці елементи розпадаємося, так як сказав Бог. Та одна особа яка була в раю разом з людьми стверджувала протилежне, ця особа коли підкупила перших людей до зради перед Богом , вона сказала їм, у третьому розділі книги Буття, в четвертому вірші – І сказав змій до жінки: « Умерти – не вмрете !»
З цих перших віршів ми бачимо, що змій сказав, що люди не помруть. Тому вчення про безсмертя людей і життя їхньої душі, є не від Бога а від диявола. Релігійні брехуни по причині сріблолюбства викривляють вчення Христове. Ці релігійні брехуни, основують своє вчення не на Біблії, а на своїх людських домислах та філософії . Апостол Павло писав, в Другому послані до Тимофія, у четвертому розділі, в третьому та четвертому вірші – Настане бо час, коли здорової науки не будуть триматися , але за своїми пожадливостями виберуть собі вчителів , щоб вони їхні вуха влещували. Вони слух свій від правди відвернуть та до байок нахиляться .
Такими байкарями є вчителі які вчать людей про безсмертя душі, і розповідають що людина після смерті стає якоюсь летючою душею, і відлітає кудись. Своє вчення вони основують на одній притчі, чи байці яку розповів Ісус фарисеям. Цю байку ми розглянемо разом з вами, вона записана в Євангелії від Луки, в шістнадцятому розділі. Тут Ісус розповідав народу притчі, про вірного управителя, про те що не можна служити двом господарям, чотирнадцятий вірш каже – Чули все це фарисеї, що були сріблолюбці, та й стали сміятися з Нього. От й Ісус і розповів їм одну байку , про цю байку читаємо з дев’ятнадцятого по тридцять перший вірш –
19. Один чоловік був багатий, і зодягався в порфіру й віссон, і щоденно розкішно бенкетував.
20. Був і вбогий один, на ім'я йому Лазар, що лежав у воріт його, струпами вкритий,
21. і бажав годуватися кришками, що зо столу багатого падали; пси ж приходили й рани лизали йому...
22. Та ось сталось, що вбогий умер, і на Авраамове лоно віднесли його Анголи. Умер же й багатий, і його поховали.
23. І, терплячи муки в аду, звів він очі свої, та й побачив здаля Авраама та Лазаря на лоні його.
24. І він закричав та сказав: Змилуйся, отче Аврааме, надо мною, і пошли мені Лазаря, нехай умочить у воду кінця свого пальця, і мого язика прохолодить, бо я мучуся в полум'ї цім!...
25. Авраам же промовив: Згадай, сину, що ти вже прийняв за життя свого добре своє, а Лазар так само лихе; тепер він тут тішиться, а ти мучишся.
26. А крім того всього, поміж нами та вами велика безодня поставлена, так що ті, що хочуть, переходити не можуть ізвідси до вас, ані не переходять ізвідти до нас.
27. А він відказав: Отож, отче, благаю тебе, щоб його ти послав у дім батька мого,
28. бо п'ятьох братів маю, хай він їм засвідчить, щоб і вони не прийшли на це місце страждання!
29. Авраам же сказав: Вони мають Мойсея й Пророків, нехай слухають їх!
30. А він відказав: Ні ж бо, отче Аврааме, але коли прийде хто з мертвих до них, то покаються.
31. Йому ж він відказав: Як Мойсея й Пророків не слухають, то коли хто й із мертвих воскресне, не йнятимуть віри!
Про що в цій притчі, чи байці йде мова ? Невже Ісус тут розповідає фарисеям про людину по імені Лазер, який був бідним , і про якогось багача ,який був багатий . Ні, тут Ісус розповідає у своїй притчі про свою першу християнську церкву яку приставляє в цій притчі Лазер, а релігійну фарисейську спільноту представляє багач . Цією притчею Ісус показав, що релігійна фарисейська спільнота буде відкинута Авраамом , який приставляв в цій притчі Бога .
В ніякому разі тут мова не йде про міфічне життя після смерті , так як Ісус не вірив в таке життя. Ісус вірив у воскресіння чи повернення до життя, про це воскресіння він сказав своїм учням, в Євангелії від Івана, у п’ятому розділі в двадцять восьмому і двадцять дев’ятому вірші – Не дивуйтесь цьому, бо надходить година , коли всі, в гробах, - Його голос почують, і повиходять ті, що чинили добро, на воскресіння життя , а котрі зло чинили , на воскресіння Суду.
Апостол Павло також не вірив, що існує життя після смерті і що людина кудись відлітає коли помирає . Він казав, в книзі Діяння Апостолів , у двадцять четвертому розділі , в п’ятнадцятому вірші - І маю надію я в Бозі, чого вони і самі сподіваються , що настане воскресіння праведних і не праведних.
Апостол Павло також описав як це воскресіння відбудеться, в Першого Солунян він пише, в третьому розділі з тринадцятого по вісімнадцятий вірш – Не хочу ж я , браття , щоб не відали про покійних, щоб не сумували , як і інші, що надії не мають . Коли бо ми віруємо , що Ісус був умер і воскрес. так і покійних через Ісуса приведе Бог із Ним. Бо це ми вам кажемо словом Господнім, що ми, хто живе , хто полишений до приходу Господнього , - ми не попередимо покійних. Сам Господь із наказом при голосі Архангела та при Божій сурмі зійде з неба , і перші воскреснуть померлі в Христі , потім ми, що живемо й зосталися , будемо схоплені разом із ними на хмарах на зустріч Господню на вітрі, і так завсіди будемо з Господом . Отож потішайте один одного цими словами.
З слів ап Павла ми бачимо, що він не вірив в літаючі душі , після смерті , Павло вірив у воскресіння і це воскресіння відбудеться коли прийде Господь. Та в наш час багато брехливих проповідників вчать про те, що людська душа безсмертна , ці брехливі проповідники краще знають, чим сам Ісус Христос , чим апостол Павло , чим сама Біблія, що відбувається після смерті з людьми . В книзі Еклізіястова написано, в дев’ятому розділі у п’ятому вірші - Бо знають живі, що помруть, а померлі нічого не знають, і заплати немає вже їм, бо забута вже пам'ять про них . Далі ми розглянемо, що таке душа, що про це каже Біблія.
Ви скажете ! Як не існує безсмертної душі? Про що говорить Біблія в книзі Буття, а в цій книзі в другому розділі сказано про якусь душу. І ми можемо про це прочитати в сьомому вірші – І створив Бог людину з пороху земного. І дихання життя вдихнув в ніздрі її, - стала людина живою душею. Якщо ви ще раз прочитаєте цей вірш більш уважно, то побачите, що Бог душі людині не давав , він дав людині «дух життя» і тільки тоді людина стала душею.
Слово душа на єврейській мові пишеться «нефеш», що означає фізичне життя. Тому цей самий вірш в Біблії Хоменко переклав у своєму перекладі Біблії так – Тоді Господь Бог утворив чоловіка з земного пороху та вдихнув йому в ніздрі віддих життя , і чоловік став живою істотою. Якщо в людини забрати дух життя , чи буде вона душею живою, чи живою істотою ? Звичайно людина жива до того часу поки в ній є енергія Бога , дух життя. Після того як енергія життя покидає тіло людини , людина перестає бути душею . Еклезіястова в дванадцятому розділі написано, у сьомому вірші – І вернеться порох у землю, як був , а дух вернеться знову до Бога , що дав був його.
В Російському синодальному перекладі Біблії , є цікаве посилання на слово душа. Якщо ми візьмемо Біблію і відкриємо на Євангелії від Матвія на шістнадцятому розділі, і зачитаємо двадцять п’ятий вірш – Ибо хто хочет душу* свою сберечь, тот потеряет ее: . Ми бачимо над словом «душа*» відмітину, внизу читаємо «Жизнь» . Слово «душа» в Біблії означає «життя».
Таку душу, чи таке життя мають всі тварини, тому в книзі Еклезіястова у третьому розділі, в дев'ятнадцятому вірші Біблія повідомляє – Бо доля людських синів і доля звірини однакова доля для них, як оці помирають, так само помирають і ті, і для всіх один подих, і нема над твариною вищості людям, марнота бо все! І далі Біблія каже , в двадцятому вірші - Все до місця одного йде: все повстало із пороху і вернеться все до пороху.
Біблія не вчить нас, вірити в життя після смерті. Біблія вчить нас вірити в прихід Божого правління на землю, і воскресіння померлих людей які будуть записані в книзі життя, чи в пам’яті Бога. Даниїла пише у дванадцятому розділі, з першому по третій вірш - І постане того часу Михаїл, князь великий, що стоятиме за синів народу твого; і постануть важкі часи, яких ще не було від тієї пори, як заіснували люди, аж донині; але врятуються цього часу з твого народу всі, котрі знайдені записаними в книзі. І багато тих, що сплять у земному тліні, пробудяться, одні для життя вічного, інші на вічну наругу і ганьбу. І розумні будуть сіяти, мов світила на небі, і ті, що навернули багатьох до правди, – мов зорі, повік, назавжди.
6
Коментарі