Чому Бог допускає зло, правда про Рай .
- 29.02.12, 21:10
Біблія немає міфічних повідомлень, це деякі люди перетворюють повідомлення Біблії на міф. Перший міф, який чомусь створили люди, це міф про Рай, люди чомусь упевненні, що Бог оселив перших людей в небесному Раю. Та Біблія нам каже про земний рай і вказує координати цього плацдарму. В книзі Буття в другому розділі з дев’ятого по чотирнадцятий вірш – І зростив Господь Бог із землі кожне дерево принадне на вигляд і на їжу смачне, і дерево життя посеред раю і дерево Пізнання добра і зла. І річка з Едему виходить щоби поїти той рай. І звіти розділяється і стає чотирма початками. Імення одному Пішон, - оточує він всю землю Хавіла , де є золото. А золото тієї землі добре; бделій і камінь онікс. Імя другої річки Гіхон- вона оточує ввесь краї Етіопії . А імя річки третьої – Тигр, - вона протікає на сході Ашшуру. А четверта річка – вона Ефрат.
Ніякому разі в Біблії мова не йде про якийсь небесний рай. Біблія чітко повідомляє нам координати проживання перших людей на землі, це район Месопотамії сучасний Ірак.
Міф другий , деякі люди чомусь гадають, що в раю непотрібно було працювати, а тільки насолоджуватися життям, в п’ятнадцятому вірші цього розділу книги читаємо – І взяв Бог людину і в едемському раї вмістив був її, щоб порала його та його доглядала.
Тут ми бачимо, що перші люди Адам і Єва жили в раю і працювали там. Бог навіть дав їм деякі накази і заповіді. Один такий наказ записано в першому розділі книги Буття, в двадцять восьмому вірші – І поблагословив їх Бог, і сказав Бог до них: Плодітьсь і розмножуйтеся . Цей наказ нас інформує, що сексуальні відносини між Адамом і Євою в Раю були. Тому міф третій, що Бог вигнав людей з Раю тому що вони мали сексуальні зв’язки, також зруйнований.
Якщо ви пам’ятаєте ми з вами читали в другому розділі, дев’ятий вірш - І зростив Господь Бог із землі кожне дерево принадне на вигляд і на їжу смачне, і дерево життя посеред раю і дерево Пізнання добра і зла. Так от наступний і важливий наказ якраз і стосувався цього дерева, Адам і Єва які жили і працювали в раю з цього дерева плодів їсти не мали права. Другому розділі книги Буття, з шістнадцятого по сімнадцятий вірш ми читаємо – І наказав Господь Адамові , кажучи : Із кожного дерева в Раю ти можеш їсти. Але з дерева знання добра і зла - не їж від нього, бо в день їди твоєї від нього ти напевно помреш.
Що це було за дерево ? І навіщо Бог його посадив у цьому плацдармі для життя під назвою Едем ? Дерево знання добра і зла, скоріше мало символічний значення, це дерево і ця заповідь не їсти з дерева знання добра і зла, повинна була демонструвати послухання, вірність, людей Богові. Якщо люди залишилися в послуханні Бога, вони притримувалися тих принципів які були закладенні Богом в людях. Ми пам’ятаємо, що Бог створив нас по образу і подобі своїй, тому ми і маємо ті якості які має Бог, це любов, терпіння, ревність, та інші.
Порушення послухання Богові, означало бунт, і зміну цих якостей на добрі і погані , наприклад , ревність може бути як добра ознака характеру, так і погана. Ревність до добрих справ, це добра ознака характеру людини, та ревність може бути і заздрістю, заздрість це зло. Якщо люди залишилися в послуханні Бога і не їли з дерева добра і зла, ми тоді жили в іншому світі з повною гармонією з природою, і земля була подібна до того плацдарму який збудував Бог, для перших людей.
Та як повідомляє Біблія, люди в Едемському саду були не одні. На землі для керування людьми був назначений Херувим. Про цього Херувима пише пророк Єзекиїл, в двадцять восьмому розділі своєї книги, в тринадцятому вірші - Ти був в Едемі у саду Божім. Усяке дороге каміння прикрашало твою одіж. І чотирнадцятий вірш каже – Ти був херувимом покровителем блискучим. Ти був на святій горі Божій, ходив серед вогнистих камінь ( Під вогнистими каменями тут Біблія підрозуміває і інших божих Ангелів).
Що сталося з цим Херувимом ? П’ятнадцятий вірш повідомляє – Ти був зразковим у своїх учинках до того часу, як тебе створено, аж покіль не повстало беззаконня в тобі. Пророк Ісаї написав про це творіння Бога так , в чотирнадцятому розділі , в дванадцятому та в тринадцятому вірші - Як же ж ти впав із неба, ти блискучий сину зірниці ? Як тебе повалено на землю, тебе що підбивав всі народи ? Ти говорив у своєму серці: На небо зійду , над Божими зорями мій престол поставлю й возсяду на горі зборів , на краю півночі . Зійду на вершок хмар, зроблюся, як Всевишній З цих віршів ми бачимо, Херувим що керував землею захотів більшої влади, він захотів отримати вищий титул, титул Бога.
Для досягнення своїх корисних планів, він підкупив людей, і про це ми читаємо в третьому розділі книги Буття , з першого по п’ятий вірш - З усіх польових звірів що їх створив Господь Бог, найхитріший був змій. Він сказав до жінки «Чи справді Господь Бог велів вам не їсти з ні якого дерева, що в саду?» Жінка відповіла змієві: «Нам дозволено їсти плоди з дерева що в саді. Тільки плод з дерева що посеред саду, Бог наказав нам: «Не їжте його, а ні доторкайтеся , а то помрете» . І сказав змій до жінки : «Ні на певно не помрете! Бо знає Бог що коли ви скуштуєте його, то відкриються очі ваші і ви станете як Бог, що знає добро й зло.
І Єва послухала цього Херувима, який використовував просту змію для спілкування, Єва думала що порушення заповіді відкриє людям щось нове, вона їла і дала своєму чоловікові Адаму, і він теж їв. З цього моменту люди зайняли сторону цього Херувима, Біблія називає його Дияволом, з грецької мови на нашу це слово означає «звинувачення» Сатана означає «противник».
Коли люди з’їли плід, що вони отримали ? Вони не стали Богами, як їм обіцяв Диявол. Вони втратили довіру творця до них, також вони втратили своє послухання перед Богом. Втрата страху перед Богом, і порушення його заповіді, привела нас до сучасного стану на планеті земля. Ми відмовилися від Божого правління, і самі створили своє правління на землі, тому знищуються ліси , забруднюється атмосфера , надра землі пустіють. З того моменту як люди порушили заповідь Бога вони керують землею самостійно. Ап Іван писав, в 1 Івана, в п’ятому розділі, в дев’ятнадцятому вірші - Ми знаємо що ми від Бога , а весь світ лежить у власті злого. Ми люди з моменту зради разом з зі зрадником Херувимом керуємо землею, ми використовуємо під час свого керування свої низькі почуття , це заздрість , любов до легкої наживи, і не розуміємо одного що ми помремо, в псалмі Бог каже - Я сказав ви Боги , та помрете як прості люди.
Теологія нам розкриває проблеми нашої планети, ми на протязі віків змінювали системи правління, та успіху не одна система так і не-досягла. Причина цього провалу людського правління пов'язана з відмовою людей підкорятися Богу . Люди підкоряються на жаль своїм особистим бажанням, жадності,та лицемірству, і тим самим є слугами невидимого правителя цього світу, Ісус Христос його називав князем світу, це написано в Євангелії від Івана, в чотирнадцятому розділі , в тридцятому вірші – Небагато вже Я говоритиму з вами, бо надходить князь світу цього. Цей невидимий князь світу , також пропонував Ісусу владу на землі. Матвій в своїй Євангелії пише , в шостому розділі , у восьмому вірші - Знов диявол бере Його на високу гору, і показує всі царства на світі та їхню славу , та каже до Нього: « Це все Тобі дам, якщо впадеш і мені Ти поклонися. Така пропозиція диявола нам показує, що дійсно світ належить йому.
Досліджуючи Біблію, бачимо з першої книги Буття, з першого розділу, що Бог не сам брав участь в розбудові всесвіту, перший розділ цієї книги в двадцять шостому вірші каже – І сказав Бог: «Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою». З цих віршів видно, що Бог до когось звертається . Книга Йова відкриває нам очі на це звернення правителя всесвіту. В цій книзі, Бог звертається до праведника Йова, в тридцять восьмому розділі , з четвертого по сьомий вірш, і ми читаємо – Де ти був, коли землю основув Я ? Розповіж , якщо знаєш ! Хто основи її поклав , чи ти знаєш ? Або хто розтягнув по ній шнура ? У що підстави її позапущувані, або хто поклав камінь наріжний її, коли разом співали всі зорі поранні та радісний окрик здіймали всі Божі сини . З цього звернення Бога до Йова ми бачимо, що коли створювалася земля Бог був не один, разом з ним раділи цьому творенню сини Божі, тому в книзі Буття Бог каже «Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою».
Ми люди для правління державою створюємо парламенти , якісь ради , щоб нею керувати. Така подібна рада існує і в правителя всесвіту , Бог не диктатор і одноосібно нічого не робить. Про таке зібрання ми читаємо в цій самій книзі Йова. в першій главі, у шостому вірші, ми бачимо – І сталося одного дня, і поприходили Божі сини, щоб стати при Господі. І прийшов поміж ними й сатана . Далі ми читаємо у сьомому вірші – І сказав Господь до сатани: «Звідки ти йдеш ?» А сатана відповів Господові й сказав: «Я мандрував по землі тай й перейшов її». Восьмому вірші Бог каже « Чи звернув ти увагу на раба Мого Йова ? Бо немає такого як він, на землі: муж він невинний та праведний ,що Бога боїться , а від злого втікає» . Далі у дев’ятому вірші ми бачимо що опозиціонер сатана, в цьому парламенті Бога, підіймає питання, «Чи ж Йов даром боїться Бога?»
Ця цікава розповідь в книзі Йова і відкриває нам очі, чому Бог не знищив перших зрадників в едемському саду, які порушили його закони. Бог є демократична особа, він не диктатор. Як ми пам’ятаємо перші люди порушили заповідь Бога і з’їли з дерева знання добра і зла і захотіли бути Богами , одним словом керувати собою самостійно, нагадаю про це написано в третьому розділі книги Буття , в четвертому і п’ятому вірші . Так як Бог є не диктатор він право вибору людей поважає, хоча знає що їхнє правління нічого доброго не принесе, в книзі Еклізяастова Біблія каже , у восьмому розділі , в дев’ятому вірші – Усе я бачив , і серце своє перекладав я до кожного чину, що відбувається під сонцем . І був час коли запанувала людина над людиною на лихо для неї.
Знаючи про те що людське правління нічого доброго не принесе, Бог придумав план порятунку своїх вірних служителів людей . Цей Божий план порятунку людей є основною темою Біблії , і в першій книзі Біблії ми читаємо одне важливе пророцтво, яке має пряме відношення до людей. Це пророцтво записане в книзі Буття , в третьому розділі в чотирнадцятому і п’ятнадцятому вірші – І до змія сказав Господь Бог: «За те що зробив ти оце, то ти проклятіший за всю худобу, і над всю звірину польову! На своєму череві ти будеш плазувати, і порох їстимеш у всі дні свойого життя. І Я покладу ворожнечу між тобою й між жінкою, між насінням твоїм і насінням її . Воно зітре тобі голову, а ти будеш жалити його в п’яту».
На перший погляд тут йде мова про прості відносини в тваринному світі, між людьми та зміями . Та ми пам’ятаємо з минулої статті, що сам конфлікт виник між Херувимом та Богом і людьми. Херувим хотів отримати вищий титул у вселеній, титул Бога, а проста змія тут ні до чого, змію Херувим просто використав для того, щоби здивувати Єву і звернутися до неї. Нагадаю у третьому розділі книги Буття, в першому вірші через змію херувим каже – « Чи Бог наказав: Не їжте з усякого дерева раю» .
Відповідь на це пророцтво дає остання книга Біблії, книга Об’явлення. Апостол Іван був у заслані на острові Патмосі , що в Середземному морі. В книзі Об’явлення Іван пише , в першому розділі з дев’ятого по одинадцяти вірш – Я Іван, ваш брат і спільник у біді, і в царстві, і в терпіні Ісусі , був на острові , що зветься Патмос , за Слово Боже і за свідчення Ісуса Христа . Я був в дусі Господнього дня, і почув за собою голос гучний, немов сурми , який говорив: «Що бачиш напиши те до книги». І от, Іван і написав до своєї книги Об’явлення також розуміння того пророцтва, яке ми читаємо в книзі Буття , в третьому розділі в чотирнадцятому і п’ятнадцятому вірші.
Іван пише в дванадцятому розділі своєї книги з першого по дев’ятий вірш – І з’явилася на небі велика ознака: Жінка зодягнена в сонце, а під ногами її місяць, а на голові її вінок із дванадцяти зір. І вона мала в утробі, і кричала від болю, та муки терпіла від породу. І з’явилася інша ознака на небі, - ось змій червоноогняний, великий, що мав сім голів та десять рогів , а на його головах сім вінців . Його хвіст змів третину зір із неба та кинув до долу. І змій стояв перед жінкою, що мала вродити, щоб з’їсти дитину її, коли вродить. І дитину вродила вона чоловічої статті , що всі народи має пасти залізним жезлом. І дитина її була взята до Бога престолу Його . А жінка втекла до пустині де мала місце від Бога для неї вготоване, щоби там годувати її тисячу двісті шістдесят день. І сталася на небі війна: Михаїл та його Ангели вчинили зо змієм війну. І змій воював і анголи, та не втрималися і вже не знайшлося їм місця на небі. І скинутий був змій великий вуж стародавній, що зветься диявол і сатана , що зводив усесвіт, і скинений він додолу, а з ним і його ангели були скинені .
Апостол Іван бачив видіння, чи фільм, який йому було показано на небі. Він як ви звернули увагу бачив «ознаки » і це говорить про те, що відбувається в цьому видінні, чи фільмі, має інший вигляд. Жінка яку бачив Іван демонструє Божу спільноту десь у космічному просторі, одним словом на небі. Бог своєю нареченою, чи жінкою називає навіть свою земну спільноту та вірних йому людей в Ізраїлі. Пророк Ісая пише в п’ятдесят четвертому розділі, у п’ятому вірші – Бо муж твій, Творець твій, - Господь Саваот йому Ймення, а твій Викупитель – Святий Ізраїлів, - Він Богом усієї землі буде званий .
Дитина яка буде пасти народи яку народила жінка, чи небесна Божа спільнота , це Ісус Христос , тому що він буде пасти народи і керувати світом. Під змієм Об’явлення підрузуміває сатану , того херувима зрадника, який спокусив перших людей і бажав отримати вищу владу. Так от пророцтво записане в книзі Буття про Жінку де Бог сказав «І Я покладу ворожнечу між тобою й між жінкою, між насінням твоїм і насінням її . Воно зітре тобі голову, а ти будеш жалити його в п’яту» має інше значення . Це пророцтво розповідає нам про ворожнечу дітей Бога і дітей Диявола, насіння Бога буде протидіяти проти слуг диявола, як на землі , так і на небі , в результаті насіння Бога переможе це угрупування зла і зітре йому голову.
Пророку Даниїлу, Бог відкрив всі правлячі світові Імперії аж до нашого часу, які символізували істукан. Про це пророцтво написано в книзі Даниїла, в другому розділі , в цьому пророцтві, на завершення своєї розповіді про світові правлячі імперії Даниїл написав , у сорок четвертому вірші - А за днів тих царів Небесний Бог поставить своє царство, що навіки не зруйнується і те царство не буде передане іншому народові. Воно потовче й покінчить усі ті царства, а сама буде стояти навіки . Це пророцтво говорить нам про початок судового процесу над Сатаною і його знищеннями, разом з його насінням.
Ніякому разі в Біблії мова не йде про якийсь небесний рай. Біблія чітко повідомляє нам координати проживання перших людей на землі, це район Месопотамії сучасний Ірак.
Міф другий , деякі люди чомусь гадають, що в раю непотрібно було працювати, а тільки насолоджуватися життям, в п’ятнадцятому вірші цього розділу книги читаємо – І взяв Бог людину і в едемському раї вмістив був її, щоб порала його та його доглядала.
Тут ми бачимо, що перші люди Адам і Єва жили в раю і працювали там. Бог навіть дав їм деякі накази і заповіді. Один такий наказ записано в першому розділі книги Буття, в двадцять восьмому вірші – І поблагословив їх Бог, і сказав Бог до них: Плодітьсь і розмножуйтеся . Цей наказ нас інформує, що сексуальні відносини між Адамом і Євою в Раю були. Тому міф третій, що Бог вигнав людей з Раю тому що вони мали сексуальні зв’язки, також зруйнований.
Якщо ви пам’ятаєте ми з вами читали в другому розділі, дев’ятий вірш - І зростив Господь Бог із землі кожне дерево принадне на вигляд і на їжу смачне, і дерево життя посеред раю і дерево Пізнання добра і зла. Так от наступний і важливий наказ якраз і стосувався цього дерева, Адам і Єва які жили і працювали в раю з цього дерева плодів їсти не мали права. Другому розділі книги Буття, з шістнадцятого по сімнадцятий вірш ми читаємо – І наказав Господь Адамові , кажучи : Із кожного дерева в Раю ти можеш їсти. Але з дерева знання добра і зла - не їж від нього, бо в день їди твоєї від нього ти напевно помреш.
Що це було за дерево ? І навіщо Бог його посадив у цьому плацдармі для життя під назвою Едем ? Дерево знання добра і зла, скоріше мало символічний значення, це дерево і ця заповідь не їсти з дерева знання добра і зла, повинна була демонструвати послухання, вірність, людей Богові. Якщо люди залишилися в послуханні Бога, вони притримувалися тих принципів які були закладенні Богом в людях. Ми пам’ятаємо, що Бог створив нас по образу і подобі своїй, тому ми і маємо ті якості які має Бог, це любов, терпіння, ревність, та інші.
Порушення послухання Богові, означало бунт, і зміну цих якостей на добрі і погані , наприклад , ревність може бути як добра ознака характеру, так і погана. Ревність до добрих справ, це добра ознака характеру людини, та ревність може бути і заздрістю, заздрість це зло. Якщо люди залишилися в послуханні Бога і не їли з дерева добра і зла, ми тоді жили в іншому світі з повною гармонією з природою, і земля була подібна до того плацдарму який збудував Бог, для перших людей.
Та як повідомляє Біблія, люди в Едемському саду були не одні. На землі для керування людьми був назначений Херувим. Про цього Херувима пише пророк Єзекиїл, в двадцять восьмому розділі своєї книги, в тринадцятому вірші - Ти був в Едемі у саду Божім. Усяке дороге каміння прикрашало твою одіж. І чотирнадцятий вірш каже – Ти був херувимом покровителем блискучим. Ти був на святій горі Божій, ходив серед вогнистих камінь ( Під вогнистими каменями тут Біблія підрозуміває і інших божих Ангелів).
Що сталося з цим Херувимом ? П’ятнадцятий вірш повідомляє – Ти був зразковим у своїх учинках до того часу, як тебе створено, аж покіль не повстало беззаконня в тобі. Пророк Ісаї написав про це творіння Бога так , в чотирнадцятому розділі , в дванадцятому та в тринадцятому вірші - Як же ж ти впав із неба, ти блискучий сину зірниці ? Як тебе повалено на землю, тебе що підбивав всі народи ? Ти говорив у своєму серці: На небо зійду , над Божими зорями мій престол поставлю й возсяду на горі зборів , на краю півночі . Зійду на вершок хмар, зроблюся, як Всевишній З цих віршів ми бачимо, Херувим що керував землею захотів більшої влади, він захотів отримати вищий титул, титул Бога.
Для досягнення своїх корисних планів, він підкупив людей, і про це ми читаємо в третьому розділі книги Буття , з першого по п’ятий вірш - З усіх польових звірів що їх створив Господь Бог, найхитріший був змій. Він сказав до жінки «Чи справді Господь Бог велів вам не їсти з ні якого дерева, що в саду?» Жінка відповіла змієві: «Нам дозволено їсти плоди з дерева що в саді. Тільки плод з дерева що посеред саду, Бог наказав нам: «Не їжте його, а ні доторкайтеся , а то помрете» . І сказав змій до жінки : «Ні на певно не помрете! Бо знає Бог що коли ви скуштуєте його, то відкриються очі ваші і ви станете як Бог, що знає добро й зло.
І Єва послухала цього Херувима, який використовував просту змію для спілкування, Єва думала що порушення заповіді відкриє людям щось нове, вона їла і дала своєму чоловікові Адаму, і він теж їв. З цього моменту люди зайняли сторону цього Херувима, Біблія називає його Дияволом, з грецької мови на нашу це слово означає «звинувачення» Сатана означає «противник».
Коли люди з’їли плід, що вони отримали ? Вони не стали Богами, як їм обіцяв Диявол. Вони втратили довіру творця до них, також вони втратили своє послухання перед Богом. Втрата страху перед Богом, і порушення його заповіді, привела нас до сучасного стану на планеті земля. Ми відмовилися від Божого правління, і самі створили своє правління на землі, тому знищуються ліси , забруднюється атмосфера , надра землі пустіють. З того моменту як люди порушили заповідь Бога вони керують землею самостійно. Ап Іван писав, в 1 Івана, в п’ятому розділі, в дев’ятнадцятому вірші - Ми знаємо що ми від Бога , а весь світ лежить у власті злого. Ми люди з моменту зради разом з зі зрадником Херувимом керуємо землею, ми використовуємо під час свого керування свої низькі почуття , це заздрість , любов до легкої наживи, і не розуміємо одного що ми помремо, в псалмі Бог каже - Я сказав ви Боги , та помрете як прості люди.
Теологія нам розкриває проблеми нашої планети, ми на протязі віків змінювали системи правління, та успіху не одна система так і не-досягла. Причина цього провалу людського правління пов'язана з відмовою людей підкорятися Богу . Люди підкоряються на жаль своїм особистим бажанням, жадності,та лицемірству, і тим самим є слугами невидимого правителя цього світу, Ісус Христос його називав князем світу, це написано в Євангелії від Івана, в чотирнадцятому розділі , в тридцятому вірші – Небагато вже Я говоритиму з вами, бо надходить князь світу цього. Цей невидимий князь світу , також пропонував Ісусу владу на землі. Матвій в своїй Євангелії пише , в шостому розділі , у восьмому вірші - Знов диявол бере Його на високу гору, і показує всі царства на світі та їхню славу , та каже до Нього: « Це все Тобі дам, якщо впадеш і мені Ти поклонися. Така пропозиція диявола нам показує, що дійсно світ належить йому.
Досліджуючи Біблію, бачимо з першої книги Буття, з першого розділу, що Бог не сам брав участь в розбудові всесвіту, перший розділ цієї книги в двадцять шостому вірші каже – І сказав Бог: «Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою». З цих віршів видно, що Бог до когось звертається . Книга Йова відкриває нам очі на це звернення правителя всесвіту. В цій книзі, Бог звертається до праведника Йова, в тридцять восьмому розділі , з четвертого по сьомий вірш, і ми читаємо – Де ти був, коли землю основув Я ? Розповіж , якщо знаєш ! Хто основи її поклав , чи ти знаєш ? Або хто розтягнув по ній шнура ? У що підстави її позапущувані, або хто поклав камінь наріжний її, коли разом співали всі зорі поранні та радісний окрик здіймали всі Божі сини . З цього звернення Бога до Йова ми бачимо, що коли створювалася земля Бог був не один, разом з ним раділи цьому творенню сини Божі, тому в книзі Буття Бог каже «Створімо людину за образом Нашим, за подобою Нашою».
Ми люди для правління державою створюємо парламенти , якісь ради , щоб нею керувати. Така подібна рада існує і в правителя всесвіту , Бог не диктатор і одноосібно нічого не робить. Про таке зібрання ми читаємо в цій самій книзі Йова. в першій главі, у шостому вірші, ми бачимо – І сталося одного дня, і поприходили Божі сини, щоб стати при Господі. І прийшов поміж ними й сатана . Далі ми читаємо у сьомому вірші – І сказав Господь до сатани: «Звідки ти йдеш ?» А сатана відповів Господові й сказав: «Я мандрував по землі тай й перейшов її». Восьмому вірші Бог каже « Чи звернув ти увагу на раба Мого Йова ? Бо немає такого як він, на землі: муж він невинний та праведний ,що Бога боїться , а від злого втікає» . Далі у дев’ятому вірші ми бачимо що опозиціонер сатана, в цьому парламенті Бога, підіймає питання, «Чи ж Йов даром боїться Бога?»
Ця цікава розповідь в книзі Йова і відкриває нам очі, чому Бог не знищив перших зрадників в едемському саду, які порушили його закони. Бог є демократична особа, він не диктатор. Як ми пам’ятаємо перші люди порушили заповідь Бога і з’їли з дерева знання добра і зла і захотіли бути Богами , одним словом керувати собою самостійно, нагадаю про це написано в третьому розділі книги Буття , в четвертому і п’ятому вірші . Так як Бог є не диктатор він право вибору людей поважає, хоча знає що їхнє правління нічого доброго не принесе, в книзі Еклізяастова Біблія каже , у восьмому розділі , в дев’ятому вірші – Усе я бачив , і серце своє перекладав я до кожного чину, що відбувається під сонцем . І був час коли запанувала людина над людиною на лихо для неї.
Знаючи про те що людське правління нічого доброго не принесе, Бог придумав план порятунку своїх вірних служителів людей . Цей Божий план порятунку людей є основною темою Біблії , і в першій книзі Біблії ми читаємо одне важливе пророцтво, яке має пряме відношення до людей. Це пророцтво записане в книзі Буття , в третьому розділі в чотирнадцятому і п’ятнадцятому вірші – І до змія сказав Господь Бог: «За те що зробив ти оце, то ти проклятіший за всю худобу, і над всю звірину польову! На своєму череві ти будеш плазувати, і порох їстимеш у всі дні свойого життя. І Я покладу ворожнечу між тобою й між жінкою, між насінням твоїм і насінням її . Воно зітре тобі голову, а ти будеш жалити його в п’яту».
На перший погляд тут йде мова про прості відносини в тваринному світі, між людьми та зміями . Та ми пам’ятаємо з минулої статті, що сам конфлікт виник між Херувимом та Богом і людьми. Херувим хотів отримати вищий титул у вселеній, титул Бога, а проста змія тут ні до чого, змію Херувим просто використав для того, щоби здивувати Єву і звернутися до неї. Нагадаю у третьому розділі книги Буття, в першому вірші через змію херувим каже – « Чи Бог наказав: Не їжте з усякого дерева раю» .
Відповідь на це пророцтво дає остання книга Біблії, книга Об’явлення. Апостол Іван був у заслані на острові Патмосі , що в Середземному морі. В книзі Об’явлення Іван пише , в першому розділі з дев’ятого по одинадцяти вірш – Я Іван, ваш брат і спільник у біді, і в царстві, і в терпіні Ісусі , був на острові , що зветься Патмос , за Слово Боже і за свідчення Ісуса Христа . Я був в дусі Господнього дня, і почув за собою голос гучний, немов сурми , який говорив: «Що бачиш напиши те до книги». І от, Іван і написав до своєї книги Об’явлення також розуміння того пророцтва, яке ми читаємо в книзі Буття , в третьому розділі в чотирнадцятому і п’ятнадцятому вірші.
Іван пише в дванадцятому розділі своєї книги з першого по дев’ятий вірш – І з’явилася на небі велика ознака: Жінка зодягнена в сонце, а під ногами її місяць, а на голові її вінок із дванадцяти зір. І вона мала в утробі, і кричала від болю, та муки терпіла від породу. І з’явилася інша ознака на небі, - ось змій червоноогняний, великий, що мав сім голів та десять рогів , а на його головах сім вінців . Його хвіст змів третину зір із неба та кинув до долу. І змій стояв перед жінкою, що мала вродити, щоб з’їсти дитину її, коли вродить. І дитину вродила вона чоловічої статті , що всі народи має пасти залізним жезлом. І дитина її була взята до Бога престолу Його . А жінка втекла до пустині де мала місце від Бога для неї вготоване, щоби там годувати її тисячу двісті шістдесят день. І сталася на небі війна: Михаїл та його Ангели вчинили зо змієм війну. І змій воював і анголи, та не втрималися і вже не знайшлося їм місця на небі. І скинутий був змій великий вуж стародавній, що зветься диявол і сатана , що зводив усесвіт, і скинений він додолу, а з ним і його ангели були скинені .
Апостол Іван бачив видіння, чи фільм, який йому було показано на небі. Він як ви звернули увагу бачив «ознаки » і це говорить про те, що відбувається в цьому видінні, чи фільмі, має інший вигляд. Жінка яку бачив Іван демонструє Божу спільноту десь у космічному просторі, одним словом на небі. Бог своєю нареченою, чи жінкою називає навіть свою земну спільноту та вірних йому людей в Ізраїлі. Пророк Ісая пише в п’ятдесят четвертому розділі, у п’ятому вірші – Бо муж твій, Творець твій, - Господь Саваот йому Ймення, а твій Викупитель – Святий Ізраїлів, - Він Богом усієї землі буде званий .
Дитина яка буде пасти народи яку народила жінка, чи небесна Божа спільнота , це Ісус Христос , тому що він буде пасти народи і керувати світом. Під змієм Об’явлення підрузуміває сатану , того херувима зрадника, який спокусив перших людей і бажав отримати вищу владу. Так от пророцтво записане в книзі Буття про Жінку де Бог сказав «І Я покладу ворожнечу між тобою й між жінкою, між насінням твоїм і насінням її . Воно зітре тобі голову, а ти будеш жалити його в п’яту» має інше значення . Це пророцтво розповідає нам про ворожнечу дітей Бога і дітей Диявола, насіння Бога буде протидіяти проти слуг диявола, як на землі , так і на небі , в результаті насіння Бога переможе це угрупування зла і зітре йому голову.
Пророку Даниїлу, Бог відкрив всі правлячі світові Імперії аж до нашого часу, які символізували істукан. Про це пророцтво написано в книзі Даниїла, в другому розділі , в цьому пророцтві, на завершення своєї розповіді про світові правлячі імперії Даниїл написав , у сорок четвертому вірші - А за днів тих царів Небесний Бог поставить своє царство, що навіки не зруйнується і те царство не буде передане іншому народові. Воно потовче й покінчить усі ті царства, а сама буде стояти навіки . Це пророцтво говорить нам про початок судового процесу над Сатаною і його знищеннями, разом з його насінням.
6
Коментарі
doktor_khaos
129.02.12, 21:43
Вот и выходит, что самая древняя профессия : землероб (садовник), а не проститутка