Профіль

barragtu

barragtu

Україна, Острог

Рейтинг в розділі:

Важливі замітки

Останні статті

Про помилки

  • 03.08.10, 23:27

Людина рідко помиляється двічі — зазвичай, разів зо три або й більше.                                          Джон Перрі Барлоу   Не помиляється лише той, хто нічого не робить. Але й нічого не робити — помилка.                                             Еміль КРОТКІЙ     Один раз оступишся, все життя — кульгавий.                                         О.В. ІВАНОВ   Помилка стає помилкою, коли народжується як істина.                                       Станіслав Єжи ЛЄЦ   Послідовність означає, що з однієї помилки виводиться цілий ланцюг помилок.                                             Юзеф Бестер   Ті, хто нічого не робить, ніколи не помиляються.                                           Теодор де Банвій   Той, хто занадто легко зізнається в помилках, рідко здатний виправитися.                                           Марія фон Ебнер-Ешенбах   Є люди, що не роблять помилок. Це ті, за кого думають інші.

                                             Хенрік Ягодзіньський  

Єдина справжня помилка — не виправляти своїх минулих помилок.

                                           КОНФУЦІЙ

     Аліменти — штраф, який доводиться платити одному за помилку двох.                                             Марті ЛАРНІ   Ах, якби на своїх помилках можна було вчитися заочно!                                                 Борис КРУТІЄР     Велику перевагу одержує той, хто досить рано зробив помилки, на яких можна вчитися.                                         Уінстон Черчіль     Кожний помиляється в залежності від своєї пристрасті. Вдивися в помилки людини — пізнаєш ступінь її людяності.                                                    КОНФУЦІЙ   Коли помилки будуть зустрічатися рідше, вони виростуть у ціні.                                               Станіслав Єжи ЛЄЦ   Коли ми маємо рацію , ми часто сумніваємося, але помиляємося ми зазвичай з повною впевненістю.                                                            Бенджамін Дізраелі   Краще викрити власні помилки, ніж чужі.                                                    ДЕМОКРІТ   Люди зазвичай вважають, що краще загубитися в юрбі, ніж поодинці прямувати за істиною.

                                                                     Клод Гельвецій

Якщо дві помилки не принесли результату — випробуй третю.                                                                   Лоренс ПІТЕР

І наостанок дві поезії Симоненко на цю ж тематику

 Помилка

Помилялись не тільки люди, Помилялись навіть святі. Згадайте: Ісус від Іуди Мав останній цілунок в житті. Ми не святі, не боги, а значить, Не варто втішати себе дарма. Але, як твій промах Лиш ворог бачить,— Друзів у тебе нема!              ***                                          Торжествують: Він не помилявся, Не змочив - Ні разу! Підошов, Проти вітру - Жоден раз! - Не пхався... Але ж він нікуди і не йшов!                                             Василь СИМОНЕНКО 

Про щастя

  • 03.08.10, 23:04
Не той щасливий, хто бажає кращого, а хто задоволений тим, чим володiє.   Григорій СКОВОРОДА

Не погоджуюсь з висловом повністю, однак він таки заслуговує на увагуsmile

Сконфузились... знову

Ну коли наша політика перестане бути такою "веселою", а політики клоунами? натрапила на статтю про проколи "властьімущіх" +  цікавенкі ретроспективні відео і свіженький відеоконфуз гаранта. в кінці є посилання, якщо раптом захочете переглянути відео

справного танцюриста і за сумісництвом президента Віктора Януковича.  Не минуло й кількох тижнів, як в інтернеті з'явилося нове відео з серії закулісного життя гаранта. Цього разу Янукович не танцює, не співає, і взагалі поводиться не так розкуто, як, скажімо, у себе на ювілеї.  Це і зрозуміло. Мирний відпочинок Віктора Федоровича у Криму перервав візит прем'єра Миколи Азарова, який приїхав до Януковича за цінними вказівками.  Судячи з не дуже щасливого виразу обличчя Януковича, йому було нелегко піднятися з шезлонга і провести "паркетну" кількахвилинну бесіду з Азаровим.  На відео, яке потрапило у мережу, Янукович і Азаров, очевидно, не підозрюючи, що камеру вже включено, розподіляють ролі перед телезйомкою.  "Ну, я буду к тебе обращаться на украинской мове", - прогудів Янукович, звертаючись до Азарова.   Після цього президент заговорив українською і видав кілька загальних фраз. З цих кількох секунд, які випадково потрапили у запис, стає зрозумілим, як президент спілкується з прем'єром. Як мінімум очевидно, якою мовою. Отже, обурення Януковича з приводу незнання міністрами української мови, є щонайменше нещирими.  Цікаво, що подібні випадки відеоляпів у біографії Віктора Федоровича вже траплялися. Так, у 2004 році, коли ЦВК оголосила Януковича президентом, він записав звернення до народу.  "Спасибі, що ви прийшли на вибори і віддали свій голос за нового президента. За мене... Не треба казати "За мене"?", - розвів руками Віктор Федорович. На що "диригент" за кадром Ганна Герман заспокоїла його тим, що "все було дуже органічно". Як відомо, Янукович тоді президентом так і не став.  

http://tabloid.pravda.com.ua/person/4c470acd5e2a1/

Кирилу в Україні явно подобається

Сьогодні почула уривки виступу патріарха московського Кирила в Одесі. це капець! моєму обуренню немає меж. декілька годин загальнодержавний канал транслював ці псевдодуховні, а радше патерналістсько зверхні висловлювання представника іншої держави. так, саме держави, а не глави церковної організації. цілком зрозуміло, що візит Кирила носить політичний характер, а всі його "глагоління" про глобалізм і націоналізм (як загрозу всесвітньому благу)  просто шиті білими нитками. а чого вартує його вимога (!!??) перейменувати вул. Івана Мазепи на Лаврську! ну, звичайно, зараз це активно заперечується офіційною РПЦ, хоча сама інформація була озвучена прозвучала на засіданні Київради з питань і туризму із слів заступника глави КМДА Віталія Журавського. 

але найбільше вражає навіть не це. від прокремлівського клірика не доводиться очікувати нічого іншого. принижує реакція наших співгромадян, що заглядають в йому рота, ловлять кожне слово і милуються тій напускній доброчесності, сиплють під ноги пелюстки троянд і папороті неначе пророку, а потім їх же і збирають "на згадку" (бррррр, просто фетишизм якийсь).  схоже, стадний інстинк у нас на фоні нової влади просто процвітає. невже не зрозуміло, що церква московського патріархату разом зі своїм гастрольним патріархом - то лише ще один із важелів впливу на нашу державу - до того ж один з найпідступніших важелів, враховуючи українські православні традиції?

І дло цього додається контекст релігійної політики нового президента, який активно демонструє прихильність визначеній церкві. Таких явних перекосів у надто щемливому релігійному питання собі не дозволяв навіть Кучма. 

Мда, очевидко, Кирило стане у нас частим гостем. а за ним підтягнеться і "важка артилерія" у вигляді Лужкова (а донедавна був в Україні персоною нон-грата), який планує на днях прибути в Україну для святкування дня Військово-морського флоту Росії. Обурює все це, обурює  

 

Букіністична попса

Цікаве поняття "попса". Нині його почали застосовувати не лише до музики та дешевих фільмів, але й навіть до книг - жіночих романів, популярних детективчиків і т.д. І от стало цікаво, за якими критерями книжку можна зарахувати до лав літературної попси?

От наприклад, мій друг переконаний, що головним критерієм є тиражованість як притаманна риса маскульту (однак і чимало класичних творів стало бестселерами, не вративши, як на мене, своєї мистецької ціності). Саме за цим критерієм до попси він (на мій щирий жальsmile ) відніс до попси книги Акуніна, якими просто обожнюю розбавляти свої вихідні.  

а як Ви думаєте? які основні ознаки такої літературної попси?

Психологія вибору (С) або ехо (не)давно минулих виборів

 Психологія вибору
Ігор Лубківський, для УП _ Четвер, 15 липня 2010, 16:46


Психологію виборця розглядають політичні психологи, професійні політики, рекламісти і соціологи. З цього приводу написані цілі підручники і дослідження.

Але в усіх них говорять лише про ті критерії, за якими здійснюється той чи інший політичний вибір при умові, що людина робить саме його - обирає політика, політичну партію, ідеологію, напрямок розвитку своєї країни.

Але це не завжди і не в усьому саме так...

Психологія "противсіхів"

Останні вибори в Україні на диво рельєфно висвітлили феномен "противсіхів". Іноді така поведінка може бути цілком виправданою. Наприклад - щоб висловити свою позицію, "врятувати" бюлетень від фальсифікацій, висловити протест чи незгоду.

Проте в умовах цих президентських виборів вже всім було зрозуміло, що насправді таке голосування буде грати на руку лише одному з кандидатів. І все-одно - багато хто голосував саме так, все-одно ще й дотепер ці люди захищають цей свій вибір.

Дуже часто це може бути проявом прагнення до зверхності над іншими - "я не такий дурний, як ви", бути ознакою спотворених уявлень. Змінюючись протягом життя, людина потребує якихось критеріїв для оцінки свого розвитку.

Одним з них служить можливість порівняння себе з іншими людьми. А тому принижуючи інших, набагато легше вознестися самому, ніж тоді, коли це роблять за рахунок власних досягнень.

Вибір "а зате!"

Існує певний тип людей, яким що не скажи - вони все перекрутять по-своєму. Іноді навіть видається, що важливим для них є саме це - не знайти Істину, а зробити чи сказати все інакше, ніж це їм говорив хтось інший.

За певних умов це може бути позитивним фактором - як спроба відстояти власну незалежність, власну свободу вибору.

Іноді - може бути проявом еволюційного механізму - усі живі організми прагнуть до різноманіття, так як це сприяє їх легшому виживанню.

А іноді - проявом все того ж бажання показати себе розумнішим за інших - хоча б на словах.

Тому не треба мати ілюзій, ніби переконавши когось в чомусь ми заставимо його і вчинити подібним чином. Часто буває чітко навпаки - така спроба може викликати прямо протилежну реакцію.

Вибір "назло"

Попередні мотиви вибору близькі до наступного прагнення - робити все наперекір комусь, назло йому. В основі такої поведінки лежить все те ж бажання вивищитися легшим чином, ніж зазвичай.

Тобто намагання довести комусь його недієздатність, прагнення протистояти можливому чужому впливу - хай навіть і таким, далеко не найкращим чином.

Проблема полягає тільки в тому, що роблячи щось комусь наперекір, людина переважно першою від того й страждає. От скажімо - як будуть тепер пояснювати собі виборці Харкова, які вже давно мали би переконатися в недієвості своєї міської влади, свій останній вибір?

Кого ж їм тепер винити в вирубці парку Горького? Голосували "назло бандерівцям" за Януковича - от тепер і отримали те, що хотіли. Бо ж напевно неважко було здогадатися, що саме так це й закінчиться.

Вибір "все-одно"

Так роблять в тому разі, коли незважаючи на усі докази чи будь-яку можливу агітацію, все-одно голосують за свого кандидата. Часто це пояснюють стійкістю уподобань електорату. Але на те можуть бути й інші причини.

Соціальним психологам добре відомий подібне явище "реактивного опору" - коли спроба переконати когось викликає прямо протилежний результат, ще більше зміцнює людину в своїй думці.

Пов'язано це в першу чергу з намаганням зберегти власну, нехай можливо навіть і неправильну, точку зору, зберегти за собою право вибору.

А іноді мотивом для такої поведінки може послужити й прагнення перенести на когось якісь свої особливості - як і свої недоліки, так і свої надії. Тоді голосують за когось просто тому, що він схожий на них, подобається їм чи викликає у них відразу.

Гендерний вибір

Парадокс полягає в тому, що більшість виборців України - жінки, а більшість обраних політиків - чоловіки. Тобто виходить так, що українські жінки голосують за чоловіків. Це звичайно може свідчити і про їхню недовіру до собі подібних, але іноді мотивами такого вибору є й інше.

Дехто обирає за принципом зовнішньої привабливості - за Ющенка вони голосували доти, доки він їм подобався. А потім, після отруєння, ще раз проголосували з материнського жалю - і все!

Тепер за цією ж ознакою віддавали свій голос і за Януковича (справжній мужик). В той же час проти Юлії Тимошенко виступають переважно ті, чоловіки яких є чиновниками - "не бабське це діло - політика, я он за чоловіком ходжу, а ця ..., бачте, сама преться!" З боку чоловіків такої ревності щодо неї переважно не спостерігається.

Проте там є інші мотиви. Проти неї або чоловіки - мамусині синочки, які вважають, що кожна жінка повинна їм прислужувати, або чоловіки-підкаблучники, які проти власної дружини й пискнути не сміють і які зате ненавидять усіх інших жінок.

До якої категорії слід віднести нашого попереднього президента - невідомо, але що його відношення до Тимошенко було явно невідповідним його статусу політика-чоловіка і президента держави - мабуть було помітно усім.

Релігійний вибір

В даному разі мова не про належність до тієї чи іншої релігійної віри чи конфесії. Мова про іншу релігійність - ту, яка спрямована або на розвиток людини, або - проти нього. В контексті української реальності таких полюси є два.

Перший - християнська віра в кращому сенсі цього слова (як віра в людину, в можливість і необхідність її прагнення до досконалості), другий - віра язичеська в усіх її проявах.

Один з таких проявів язичества - ззовні давньоукраїнський. На Тернопільщині, неподалік знаходження давнього ідола в селі Раштівці ці новоявлені українці сотворили власне святилище.

При цьому - абсолютно не цікавлячись думкою подолян. Це не випадково - вони вірять, що знають Істину краще за них. Тобто тут ми бачимо все той же механізм власної зверхності, спотвореного розвитку, можливості вознестися самому за рахунок зневаги інших.

Це цілком відповідає релігійним уявленням язичників - ставлячи понад усе Природу, вони цілком закономірно принижують Людину. Як будуть голосувати такі люди, я думаю зрозуміло - поповнять лави "противсіхів".

Іншим проявом язичницької віри на теренах України став атеїзм. Людина, яка не вірить в Бога, не потребує того, щоб заперечувати його існування - вона може вірити в закономірності розвитку Всесвіту (науку чи Дао), духовну еволюцію (буддизм чи індуїзм), знаходити власний шлях.

Тому здебільшого атеїзм приховує не стільки не-віру в Бога, як його заперечення. Атеїсти не є невіруючими в повному сенсі цього слова, вони вірять - в те, що Бога немає. Тобто по-суті є антихристиянською сектою - такими ж ідолопоклонниками, як і нововіри.

Це - спадщина колишньої ідеології більшовиків, які по суті були звичайними люциферіанцями. Попри загальноприйняту думку, в царській Росії існували подібні секти, просто їх не було видно за державною релігією - православ'ям.

Ділились вони на дві гілки: класичні сатанисти-богоборці, які пропагували хаос та знищення, та ті, які були близькі до альбігойців. Останні вважали, що Землею править Люцифер, якого за гріхи перетворили на матеріальну істоту, приречену залишатись тут, поки не відбудує те, що знищила - Рай.

Деякі сектознавці вважають, що комуністична революція - це саме альбігойські ідеї. Тим паче, що символіка співпадає - вранішнє сонце, п'ятиконечна зірка, масонські символи серпа і молота.

А на додачу - ще й кам'яні і металеві ідоли Леніна по всій країні, Біблія з творів класиків марксизму-ленінізму, копія вавилонського Зіккурату у вигляді Мавзолею на центральній площі столиці - все це цілком повноцінна релігія з усіма її атрибутами.

Тому й не дивно, що новітні українські язичники найперше виникли на тих теренах, де в більшій мірі було знищене християнське вчення, де сильнішою виявилася релігія поклоніння Ангелу Вранішньої зірки - Люциперу.

Навіть пам'ятник йому збиралися встановити після революції - як особі, що повстала проти Бога, от тільки так і не змогли вирішити, як він повинен виглядати. Тому й констатуємо тепер, що часто наш вибір визначається не стільки вибором людей чи політиків, як вибором між християнством і протиставленням йому...

Ігор Лубківський
http://www.pravda.com.ua/articles/2010/07/15/5224832/

І я не я, і ти мені не ти

І я не я, і ти мені не ти.
Скриплять садів напнуті сухожилля.
Десь грає ніч на скринці самоти.
Десь виє вовк по нотах божевілля.
Бере голодну тугу — як з ножа.
Дзвенять світів обледенілі дзбани.
І виє вовк. І вулиця чужа
в замет сміється чорними зубами.
І виє вовк, ночей моїх соліст…
Заклацав холод іклами бурульок.
Вповзає вовк і тягне мерзлий хвіст,
в сузір’ї Риб вловивши кілька тюльок.
Ти, вовче, сядь. Ти на порозі ляж.
Ти розкажи свою пригоду вовчу.
А смушки скинь. Навіщо камуфляж?
Ти краще вий. А я собі помовчу.
Погрійся тут, моя нічна мано,
хоч ми із казки вибули за віком,
аж поки ранок в чорне доміно
зіграє з нами вогниками вікон.
аж поки сонце перепалить пруг
і сплачуть пітьму стріхи тонкосльозі…
Лежить овеча шкура завірюх…
І скімлить пес розумний на порозі…
                                      Ліна Костенко

Без політики

  • 11.07.10, 23:16

Уже два тижні майже не заходжу на політичні сайти, газет не читаю і новин не дивлюся. всю інформацію, що стосується політики, автоматично відфільтровую уже на рівні зовнішнього вуха). і щось так дивно стало. раніше регулярно цікавилась політичними подіями. і виникло питання, чого зараз  так? літо? відпустка діє? чи може наша політика стала нецікавою (хоча останній варіант дуже сумнівний. згадався вираз про те, що найкраща політика нудна. нам цього ще довго не дочекатися). а зрештою, може це якраз той результат, якого намагається досягти наш "бомонд" - абсолютної збайдужілості і аполітичності? може це якась хитномудра політична технологія? або вже просто параноя?  

***

  • 09.07.10, 19:57
Мне тебя уже не надо, Милый – и не оттого что С первой почтой – не писал. И не оттого что эти Строки, писанные с грустью, Будешь разбирать – смеясь. (Писанные мной одною – Одному тебе! – впервые! – Расколдуешь – не один.) И не оттого что кудри До щеки коснутся – мастер Я сама читать вдвоем! – И не оттого что вместе - Над неясностью заглавных! – Вы вздохнете, наклонясь. И не оттого что дружно Веки вдруг смежатся – труден Почерк,- да к тому – стихи! Нет, дружочек! – Это проще, Это пуще, чем досада: Мне тебя уже не надо – Оттого что – оттого что – Мне тебя уже не надо!

3 декабря 1918

Марина Цветаева

Мудрость

  • 10.06.10, 17:29
Верные слова не изящны. Красивые слова не заслуживают доверия. Добрый не красноречив. Красноречивый не может быть добрым. Знающий не доказывает, доказывающий не знает. Лао-цзы