Back in the U.S.S.R? Вперед до Європи!
- 22.09.12, 14:23
Комітет з міжнародних відносин Сенату США одностайно прийняв проект резолюції від сенатора Джеймса Інхофа (James Inhofe) у співавторстві з представником більшості в Сенаті США сенатором Діком Дурбіном (Richard "Dick" Durbin). Документ із закликом звільнити з ув'язнення колишнього прем'єр-міністра України Юлію Тимошенко пропонує заборонити в'їзд до США представникам української влади, причетним до кримінального переслідування Тимошенко та інших опозиційних політиків |
РЕЗОЛЮЦІЯ
Заклик до звільнення з в'язниці колишнього прем'єр-міністра України Юлії Тимошенко.
Беручи до уваги обнадійливий ріст і реформи, які Україна пройшла з часу оголошення про свою незалежність від Радянського Союзу в 1991 році і прийняття своєї першої Конституції в 1996 році;
Беручи до уваги те, що Конституція 1996 року забезпечувала дотримання основних свобод, таких, як свобода слова, зборів, релігії, преси, але, в кінцевому рахунку виявилася заслабкою, щоб стримувати просякнуту корупцією політичну культуру, успадковану від комуністичного минулого;
Беручи до уваги те, що в результаті фальсифікації виборів, за допомогою яких пан Янукович був оголошений переможцем, громадяни України організували серію протестів та страйків, яка стали відомі як «Помаранчева революція»;
Беручи до уваги те, що події Помаранчевої революції, разом з тиском з боку Сполучених Штатів та інших країн, змусили Верховний суд України вимагати безпрецедентного третього туру виборів, в результаті яких лідер опозиції Віктор Ющенко переміг Януковича з перевагою в 52 відсотків на 44 відсотки;
Беручи до уваги те, що в 2010 році на президентських виборах чинний президент Ющенко отримав лише 5,5 відсотків у першому турі голосування, і колишній прем'єр-міністр Янукович та прем'єр-міністр Юлія Тимошенко змагалися один з одним в другому турі виборів;
Беручи до уваги, що пан Янукович переміг Тимошенко з перевагою в 49 відсотків на 44 відсотки;
Беручи до уваги те, що незабаром після інавгурації Януковича в 2010 р., український Конституційний суд встановив, що більшість натхненних Помаранчевою революцією реформ є неконституційними;
Беручи до уваги те, що у 2010 році президент Янукович призначив Віктора Пшонку Генеральним прокурором;
Беручи до уваги, що після призначення пана Пшонки, проти більш ніж десятка політичних лідерів, пов'язаних з Помаранчевою революцією 2004 року, було порушено кримінальні справи по статтях щодо зловживання ними службовим становищем та перевищення своїх повноважень українського Кримінального кодексу;
Беручи до уваги, що у 2011 році Генеральний прокурор Пшонка висунув колишньому прем'єр-міністру Юлії Тимошенко звинувачення по статтях щодо зловживання службовим становищем стосовно її рішення укласти договір на постачання природного газу між Україною і Росією, ухваленого нею під час перебування на посаді;
Беручи до уваги, що 11 жовтня 2011 року Тимошенко була визнана винною і засуджена до семи років позбавлення волі та оштрафована на $ 189 млн, їй заборонили займати державні посади протягом трьох років;
Беручи до уваги, що Парламентська Асамблея Ради Європи (ПАРЄ) визнала порушення в українських судах, ухваливши резолюцію №1862 від 26 січня 2012;
Беручи до уваги, що у резолюції №1862 заявлено, що зловживання службовим становищем і перевищення повноважень, за які Тимошенко була засуджена, «є занадто широкими в застосуванні та дозволяють постфактум криміналізувати нормальні політичні рішення»;
Беручи до уваги те, що з часу пані Тимошенко за грати, Генеральна прокуратура заново відкрила додаткові справи проти неї, які раніше були закриті, і за якими, як вважалося, сплив десятирічний термін давності;
Беручи до уваги те, що 28 жовтня 2011 року український заступник Генерального прокурора заявив в телевізійному інтерв'ю, що пані Тимошенко брала участь у замовних вбивствах, ухиленні від сплати податків, хабарництві і розкраданнях;
Беручи до уваги те, що під час публічних звинувачень заступника прокурора, звинувачення формально не були пред'явлені, тим самим було порушено право пані Тимошенко щодо `презумпції невинності", гарантоване статтею 6 (2) Європейської конвенції з прав людини;
Беручи до уваги, що починаючи з 5 серпня 2011 року, пані Тимошенко нудиться в тюремній камері в Україні, обмежена у контактах із зовнішнім світом і в доступі до необхідної медичної допомоги;
Беручи до уваги, що відмова в належній медичній допомозі призвела до поганого стану здоров'я Тимошенко;
Беручи до уваги, що міжнародні заклики до звільнення пані Тимошенко, її доступ до відвідувачів, і адекватну медичну допомогу ігноруються, навіть попри те, що стан її здоров'я надалі погіршується;
Беручи до уваги, що 28 квітня 2012 року великі міжнародні інформаційні агенції, у тому числі ВВС та Reuters, оприлюднили фотографії синців, які отримала пані Тимошенко під час вірогідного побиття з боку охоронців 20 квітня 2012 року;
Беручи до уваги, що у відповідь на нелюдське поводження, пані Тимошенко розпочала голодування 20 квітня 2012 року;
Беручи до уваги, що на тлі обурення міжнародної спільноти, Європейським союзом відкладено на невизначений термін підписання угоди про вільну торгівлю з Україною, а країни-члени ОБСЄ в даний час роздумують, чи давати Україні право на головування в організації, яке було запланована на 2013 рік; і
Беручи до уваги, що під тиском міжнародного співтовариства пані Тимошенко була переведена в лікарню в Харкові 9 травня 2012 року, що спонукало її припинити голодування: Таким чином,
Вирішено, що Сенат -
1) засуджує вибіркове та політично мотивоване переслідування та ув’язнення колишнього прем’єр-міністра Юлії Тимошенко;
2) висловлює глибоке занепокоєння, що політизовані переслідування та утримання під вартою відбувалися в країні, яка повинна стати головуючою в ОБСЄ у 2013 році;
3) висловлює глибоке занепокоєння, що утримання за гратами пані Тимошенко загрожує небезпекою зв’язкам між Україною та Сполученими Штатами.;
4) закликає уряд України звільнити пані Тимошенко, забезпечити їй належний доступ до медичної опіки та провести жовтневі парламентські вибори у чесній та прозорій атмосфері та у відповідності до стандартів ОБСЄ; а також
5) закликає Державний департамент ввести заборону на видачу віз відповідальним за ув’язнення та неналежне поводження з пані Тимошенко та більш, ніж з дюжиною політичних лідерів, пов’язаних Помаранчевою революцією 2004 року.
1. Передусім - моя велика шана Тетяні за вчинок, який дійсно є відповіддю на рух Бульдозера Януковича.
Дійсно - вона ризикувала усім - і ще невідомо чим би закінчилося її проникнення на територю Межигір'я - яке належить Тетяні так само, як і самому Януковичу. Тобто ніяк.
Проте Америку назвали Америкою, а не Колумбією - хоча континент відкрив саме Колумб, а не Амеріго Веспуччі, ім'ям якого назвали нову для європейців землю.
2. Це я до того, що можна дивитися, а не бачити, знати, а не розуміти, що бачиш. Ніхто не задумувався - як ми виглядаємо в очах мавп?
Підкажу: як облізла, вироджена мавпа, яка розучилася лазити по деревах та триматися на ліанах...
Тетяна нам говорить, що Янукович "слабкий, бо за ним нікого немає - окрім армії чиновників та бабла".
3. Ніхто не задумувася - ЧОМУ режим Хрущова не був такий жорстокий, як Сталіна?
Підкажу, як історик за покликанням, не лише професією: бо концтабори, масові розстріли виникають не самі по собі - а з метою винищити всю опозицію існуючому тоталітарному ладові. Після тотальної зачистки Сталіним - Хрущову залишилося лише злегка підправляти порядок. Можна було не напружуватися.
4. Але коли робітники Новочеркаська вийшли на вулицю - їх розстріляли саме за хрущовських часів в 1962 році. У 1956 році, теж за хрущовських часів, чавили танками вулиці Будапешта....
Тобто тоталітарний режим міг тимчасово розслабитися - а час від часу зуби вишкірював.
Як думає Тетяна Чороновол - тоді у Хрущова та його режиму була масова підтримка? Не була. Як і у Сталіна раніше.
5. У чому ж справа?
Справа у тому, що тоталітарний лад НЕ потребує масової підтримки - режим вже не має потреби підтримувати свій "рейтинг" чи шукати народної підтримки. Чи не помітила шановна Тетяна - що регіонали взагалі не переймаються цією народною підтримкою - і плюють на масові настрої? Поводяться так, наче ніяких виборів не буде?
6. Ленін справедливо писав (нагадаю!), що в політиці існують лише ДВІ реальні політичні сили:
- сила держапарату (да, тієї самої армії чиновників!)
- рух мільйонів народних мас.
7. Сама Тетяна зазначила - що у режиму є армія чиновників та "бабло". А руху народу - немає. а народне бабло "зачищається" саме владою у громадянського суспільства.
Тобто - згідно Тетяні Чорновол, у народу немає ні руху, ні бабла.
8. Так де ж слабкість режиму Януковича?
Я не палаю любов'ю до режиму Януковича - але не подобається, коли раніше визначеного часу говорять, що
- Янукович боїться народу
- режим Януковича скоро впаде.
Поки що здійснилася мрія вуличного хулігана: "Запануєм у своїй сторонці!"
Хіба ж знав автор гімну, що писав для Януковича!
10. Отже - больова точка нашої опозиції - це пасивність народу. І не треба про "вади" лідерів Юлії Тимошенко та Юрія Луценка!Вони і так лідери "на виріст" для нашої загалом слабкої української нації! Тобто не їх треба оцінювати в очах нашого народу, а наше "населення" треба перевіряти долею лідерів опозиції!
Не навпаки.
11. Але народ - не пасивний, а дезорганізований та дезорієнтований. Через тотальне засмічення інформаційного простору. Народу пропонують "шукати ще кращих лідерів опозиції". Не розтлумачуючи, що яскраві особистості - це надзвичайна рідкість, раз на століття. Фінляндія вже не мала другого Маннергейма - і стала можливою самозрадлива "фінляндізація" Фінляндії.
12. У найближчі сто років другої Юлії Тимошенко ми не матимемо. Як не маємо Степана Бандери. Як сьогодні Турція втрачає багато чого через брак другого Кемаля Аттатюрка.
13. Зараз є два завдання:
- скористатися парламентськими виборами для усунення Януковича та повернення до демократичного устрою держави
- створення революційного перехідного уряду, скоріше теж диктатури, ніж демократії, та створення власних збройних сил та... власного держапарату. Негайно.
Адже усі теорії щодо люстрації режиму Януковича зупиняються перед необхідністю створення власного держапарату - без якого нової України не буде.
14. Холодноярська чи козацька романтика завжди приводила нас до поразки навіть в момент військової перемоги!
Спочатку нам усім треба вирішити - що робити зі складом дільничних та окружних виборчих комісій, які складаються з регіоналів чи їх друзів?
Адже поруч з ними будуть обов'язково "космонавти" та приватні бандити - для яких "бабло" не зайве.
Ось де корінь питання.
Про це - у наступних статтях та нашому інтернет-телебаченні N.I.B .
16. Повторимо: після виборів - або влада ВІДКИНЕ ВИДИМІСТЬ вільних виборів та усіх пересадить та розорить - або сяде сама на нари.
Про який "чесний підрахунок" ви говорите? Це залиште провокаторові Олегу Рибачуку, Вікторії Сюмар чи навіть нашим "інтелектуальним авторитетам" - Матіос чи Шкляру.
Їм не дають спати лаври Володимра Вінниченка? Непоганого письменника - але дуже поганого політика!
17. Ми вже писали, що письменники - погані політичні поводирі. Вони керуються емоціями, та цими самими емоціями плутають нетреновані мізки своїх прихильників.
Тому зі змішаними почуттями прочитав про "слабкість Януковича". Якби ж то так!
18. Тому самоорганізація народу - це перше завдання під вибори. Бо наступний крок влади - розгром не тільки опозиції, але і взагалі вільного сектору малого та середього бізнесу. Як природної матеріальної бази для опозиції.
Чим будемо відповідати на загрозу? Карнавалом?
19. Зрозуміло - що влада Януковича спирається не тільки на армію чиновників - але і на допомогу путінської Росії, рагулів у наших власних лавах. (Ющенко, Королевська, Кличко, Шухевич-молодший, редакція ZIK...
Казкарка...
21. Проникнення Тетяни Чорновол - спроба зіпсувати Бульдозер Януковича і запрошення до цього решти небайдужого суспільства.
Ще раз - шана їй за це - бо могла позбутися життя. Фізичного. Це була перша справжня військова операція, поки що мирна. Не флешмоб, не карнавал.
Але попереду ще багато чого. Бо цей режим дійсно нестерпний для більшості народу.
Але ще не населення.
До речі - подарунок Шуфрича Сергію Соболєву досить вдалий...
Станіслав Овчаренко
svet i teni
Влада цілеспрямовано послаблює обороноздатність країни Проблема не лише у фінансовій складовій національної безпеки, а у виборі антинаціональної стратегії політики держави у військовій галузі |
Нещодавно Віктор Янукович ввів у дію рішення Ради національної безпеки і оборони України від 8 червня 2012 року «Про нову редакцію Воєнної доктрини України» та «Про нову редакцію Стратегії національної безпеки України». Ключовим недоліком доктрини є те, що вона не дає належного механізму реагування на виклики, а лише констатує загрози.
Як і попередня, не називає конкретні країни, які є потенційними супротивниками, даючи лише критерії їх ідентифікації: потенційний супротивник – це той, дії чи наміри якого матимуть ознаки загрози застосування військової сили проти України. Цікаво, що перераховані у п.10 документа ознаки «воєнно-політичних ризиків або викликів» свідчать, що чи не основні загрози нині виходять від нашого північного сусіда (див. нижче «Портрет ворога»). Оскільки саме в РФ Держдума свого часу ухвалювала офіційні акти, які містили територіальні претензії до нашої держави, а президент Мєдвєдєв підписав закони, якими встановлено спрощену процедуру використання російських військових за межами країни, і саме РФ щороку веде з Україною масштабні інформаційні та економічні (енергетичні, молочні) війни тощо.
Читайте також: Уявні та реальні загрози
БЕЗВІДПОВІДАЛЬНА «ПОЗАБЛОКОВІСТЬ»
Нова Воєнна доктрина і Стратегія національної безпеки ґрунтуються на ідеї позаблокового статусу України, тобто відмови від інтеграції до НАТО. Причому дехто намагається подати це навіть як перевагу в нинішніх умовах. Мовляв, позаблоковий статус – це зачинені двері в проросійську Організацію договору про колективну безпеку. Адже в лютому цього року генеральний секретар ОДКБ Ніколай Бордюжа вже зробив заяву про її готовність до «активізації співпраці» з Україною.
Але проблема в тому, що позаблоковість – дуже дороге задоволення, яке потребує додаткових видатків, а її декларування з одночасним хронічним недофінансуванням елементарних потреб Збройних сил України – це як мінімум безвідповідальність, а як максимум цілеспрямована диверсія. Як показує досвід останніх років, влада фактично знищує ЗСУ, відбувається безпрецедентний процес «самопослаблення» власної безпеки. На 2012 рік видатки на оборону за загальним фондом становлять лише 14,171 млрд грн, з них понад 12 млрд грн – видатки споживання і лише 2,141 млрд грн – видатки розвитку.
Це означає, що майже 85% за загальним фондом армії – витрати на зарплати персоналу, житлово-комунальні послуги, лікування, харчування, будівництво житла військовослужбовцям. Всього на оборону за загальним і спеціальним фондами на 2012 рік в Україні виділяється близько $2 млрд, з них на технічну модернізацію армії – тільки $1 82 млн. Тоді як один танк «Оплот» – це 25 млн грн. Для порівняння: в Росії на оборону в бюджеті на 2012-й закладено близько $72 млрд, а до 2020-го Москва планує спрямувати лише на розвиток нових систем озброєння $795 млрд.
Читайте також: Яка влада, така й армія
РОЗВАЛИТИ ЗСЕРЕДИНИ
Утім, проблема не лише у фінансовій складовій національної безпеки. Наявні дуже тривожні сигнали вибору антинаціональної стратегії політики держави у військовій галузі. Насамперед це питання кадрової політики. Зокрема, йдеться про міністра оборони Дмитра Саламатіна, людину, яка до 2005 року була громадянином Російської Федерації і 2010-го відзначилася в боях за російські інтереси в українському парламенті, переламавши ніс опозиційному депутатові Карпуку під час ратифікації Харківських угод щодо Чорноморського флоту. За інформацією джерел Тижня, у приватних розмовах Саламатін не раз висловлював українофобські та відверто проросійські погляди.
Кілька місяців тому у ЗМІ було оприлюднено окремі положення проекту Концепції реформування Збройних сил України, підписаного міністром оборони одразу ж після того, як він обійняв посаду, яким передбачено в умовах позаблоковості України активно роззброювати і скорочувати власні Збройні сили. Якщо сьогодні й так щороку зменшуємо чисельність ЗСУ на 8 тис. осіб, то Саламатін запропонував на 20 тис. з тим, щоб у 2017-му залишилося 75 тис. особового складу, 100 літальних апаратів і 270 танків. Для порівняння: у сусідній Румунії, яка теж заявляла про територіальні претензії до України і яка за населенням удвічі менша від нашої країни, ЗС налічують 90 тис. осіб. Навіть попри те, що вона не позаблокова держава, а член НАТО.
Дії Саламатіна останнім часом нагадують відверте знущання з української обороноздатності та армії. Зокрема, нещодавно в ЗМІ з’явилася інформація про проект реформування господарської діяльності військових частин, розроблений Міноборони і підписаний міністром оборони, який передбачає до видів діяльності військових частин зарахувати 78 видів господарської діяльності, серед якої розведення птиці, свиней, овець, кіз. Коментарі зайві…
Читайте також: Продане військо
ПОРТРЕТ ВОРОГА
Ризиками, що підвищують рівень загрози застосування військової сили проти України, у Воєнній доктрині названо:
1) висування територіальних претензій;
2) заклики або спроби щодо перегляду наявних державних кордонів;
3) нарощення угруповань військ та озброєнь поблизу кордонів України, створення нових, розширення і модернізація наявних військових баз та об’єктів;
4) створення або закупівля нових, а також модернізація наявних систем озброєння і військової техніки, передусім наступального характеру, що призводить до порушення балансу сил;
5) активізація розвідувальної діяльності спеціальних служб іноземних держав та організацій проти України;
6) проведення інформаційно-психологічних заходів щодо дестабілізації соціально-політичної обстановки, міжетнічних та міжконфесійних відносин в Україні або її окремих регіонах і місцях компактного проживання національних меншин;
7) застосування політичних та економічних санкцій проти України;
8) застосування військової сили в регіоні або за участю держав регіону;
9) підтримка сепаратизму;
10) виправдання застосування військової сили як засобу вирішення міждержавних спорів;
11) послаблення законодавчих обмежень щодо застосування військової сили за межами власної території;
12) порушення державами міжнародних угод, договорів про нерозповсюдження зброї масового знищення, засобів її доставки, здійснення контролю над озброєннями, обмеження і скорочення озброєнь або вихід із них (припинення участі в них);
13) стимулювання ескалації воєнних конфліктів у регіоні.
Промежуточный отчет ENEMO был представлен руководством миссии вчера наспециальной пресс-конференции. Документ, пятистраничную выдержку из которогораздали журналистам, относится к периоду с 5 августа по 9 сентября. "Всевыводы основываются на наблюдениях и интервью с участниками выборов.Наблюдатели проверяли утверждения, услышанные от опрошенных",— заявила заместитель главы миссии Майя Миликич.
ENEMO состоит из 22 неправительственных организаций, осуществляющих наблюдение за выборами в 17 странах Центральной и Восточной Европы, а такжеЦентральной Азии. Наблюдение за выборами в Украине проводится при финансовой поддержке США и ряда стран Европы.
При подготовке отчета наблюдатели ENEMO сконцентрировались на констатации отдельных нарушений. Самое распространенное из них — злоупотребление административным ресурсом, отмечается в документе: "Некоторые независимыеи оппозиционные кандидаты жалуются на то, что их запугивают налоговые инспекции.А общественные проекты, которые финансируются (из бюджета.—"Ъ"),представлены как личные достижения кандидата или инициатива партии". По данным наблюдателей, админресурс активнее всего использовали во время празднования Дня независимости 24 августа и начала учебного года 1 сентября. Причем имели место нарушения со стороны как власти, так и оппозиции, отмечают в ENEMO. "Во Львове представители партии "Свобода" распространяли школьные дневники с партийной символикой и ксенофобскими лозунгами",—сказано в документе. Начало учебного года стало поводом для агитации местных чиновников, которые в "большинстве случаев являются выдвиженцами от Партиирегионов". Так, наблюдатели обратили внимание, что кандидаты в народные депутаты вручали школам автобусы, школьную форму, компьютеры или учебники.
Второй существенный недостаток избирательного процесса, по мнению ENEMO,касается формирования участковых избиркомов. Согласно закону "О выборах народных депутатов", каждая из пяти партий, фракции которых зарегистрированыв Раде, получила право делегировать в окружные избирательные комиссии по одному представителю. Распределение остальных квот в комиссиях проходило путем жеребьевки, по итогам которой "так называемые технические партии получили возможность представительства в комиссиях по всей стране".
Регистрации кандидатов в депутаты посвящена отдельная глава отчета. В ENEMO констатировали, что ЦИК зарегистрировал 5,7 тыс. кандидатов, а отказал 441, большинство которых — самовыдвиженцы: "Закон предусматривает, что ошибки и неточности в документах могут быть исправлены и не должны быть причиной отказав регистрации, но у кандидатов не всегда было время на их исправление".
Кроме того, в ENEMO отметили ограничение вещания СМИ. Наблюдатели упомянулиоб изъятии из пакетов вещания кабельных операторов телеканала ТВi, котороеспровоцировало акции протеста Украине (см. "Ъ" от 10сентября).
Глава миссии ENEMO в Украине Питер Новотни пообещал журналистам, что свои выводы миссия обнародует после выборов. "Наблюдение показывает, что большевсего нарушений — в одномандатных округах. На прошлых парламентских выборах,проходивших по пропорциональной системе, нарушений отмечалось меньше, а состав избиркомов был более сбалансированным",— резюмировал он, отвечая на вопрос"Ъ".
Член Центризбиркома Александр Чупахин заявил "Ъ", что комиссия рассматривает "только конкретные факты нарушений". "Сомневаюсь,что ЦИК будет принимать какие-либо решения на основании обобщенных выводов. Всебудет зависеть от того, какую информацию нам предоставят наблюдатели",—отметил он.
"В ENEMO посмотрят, как к их советам прислушаются участники избирательного процесса. Я бы не назвал мнение миссии критическим, но скепсис относительно хода кампании у них точно есть — и он отразится на окончательном отчете",— заявил "Ъ" глава Комитета избирателей Украины Александр Черненко.
Ольга Куришко
Украина может защитить национального машиностроителя, применив утилизационный сбор наподобие введенного Россией, однако для этого необходимо преодолеть сопротивление автоимпортеров, заявил министр экономического развития и торговли Петр Порошенко во вторник в Днепропетровске на всеукраинском совещании по вопросам поддержки реального сектора экономики.
Он отметил, что сфера действия утилизационного сбора должна распространяться и на бывшую в употреблении сельскохозяйственную технику.
"Поставить такую ставку утилизационного сбора, чтобы восьмилетние трактора не могли попасть в Украину. Мы можем и должны немедленно принять и выпустить проект постановления и закон", – заявил П.Порошенко.
По его словам, соответствующее постановление Кабинета министров было принято неделю назад, однако из-за активного сопротивления оно до сих пор не обнародовано. "Я прошу помощи, господинпрезидент", – сказал министр
.
На это президент заметил: "Плохому танцору всегда что-то мешает. Что вы рассказываете и кому вы рассказываете? Я вам головы поотрываю, очень скоро. Сразу после выборов, если вы будете рассказывать и не делать. Я об этом сказал премьер-министру и сегодня вам говорю, всем остальным кто сидит здесь в первом ряду. Полтора месяца осталось. Хотите играть в политику – поиграете в политику. Рассказчики", – ответил на просьбу В.Янукович.
Как сообщалось, премьер Николай Азаров ранее заявил о намерении Украины ввести утилизационный сбор в ответ на действия России, которая взимает его с 1 сентября, чем фактически закрыла доступ украинским автомобилестроителям на свой рынок. Минприроды разработало соответствующий проект постановления правительства, однако о его принятии до сих пор ничего не было известно
Унижая министров, Янукович думает что управляет страной.
1. Сьогодні складається враження, що насиллю агентів диктатури Януковича не можна зарадити. Звідусіль чуємо, зокрема в Києві(!), як побили активістів опозиції, які агітували проти партії регіонів. Взагалі - це сором: регіонали не є домінуючою силою в Києві. Олег Тягнибок справедливо нагадав у Тернополі, що головна маса фальсифікаторів живуть не в райських містечках - а серед нас. і він навів приклад, як односельці почали морально тиснути на вчительку української мови(!) - члена виборчої комісії від "Русского единства"(!). І вона відмовилася працювати проти України.
Це - в маленькому містечку!
2. Ми вже писали про те, що наші мучителі живуть серед нас - як і Роман Карпов ("Молоді регіони") в Києві.
Але партія регіонів - не всесильна: вони не наважуються на МАСОВІ репресії як при комуністичному режимові та на вбивства.
Не через "гуманізм" (вони і слова такого не знають) - а через усвідомлення, що сил на ВСЮ Україну у них не вистачає.
3. Саме через це вони весь час ведуть розмову про автономію регіонів та про окремий статус російської мови. Бо відчувають, що рано чи пізно їм доведеться локалізуватися серед деморалізованого населення Півдня та Сходу України.
Як аналогу Північної Кореї.
Тобто, у скрутну для них годину вони згодні обійтися меншою кількістю рабів, згодних терпіти їх владу.
4. Отже вони бачать межу своїх можливостей, ми - ще ні.
Саме через те, повторимо, що вони усвідомлюють, що НЕ МОЖУТЬ програти вибори - наше населення, яке надто повільно стає народом - ЩЕ НЕ усвідомлює, що на очах втрачається сама Українська держава та майбутнє наших дітей.
5. Саме через це Об'єднана Опозиція часто-густо не може перейти до більш рішучих дій, навіть усвідомлюючи їх необхідність.
Треба розуміти якійсь елементарні речі:
1). Політична Опозиція НЕ може більше того, на що зважується критична маса народу
2). Політична Опозиція НЕ може підняти народ, але може лише організувати подолати анархію серед тих, хто піднявся на боротьбу
3). Політична Опозиція може перемогти лише тоді - коли її виборці (ширше - український народ) зрозуміють, що після 28 жовтня або масово посадять опозицію - або існуючу владу. Без альтернатив. Потім візьмуться за населення...
4). Зараз немає альтернативи між насиллям та миром. Є альтернатива між насиллям та згвалтуванням. (Як Голодомор - приклад такого згвалтування).
5). Потрібні не лише спостерігачі на виборчих дільницях - але і охорона для таких спостерігачів.
6). Охорону таких виборчих дільниць можна опробувати на захисті дрібних підприємців та ринків. Треба централізувати керівництво такими групами охорони у рамках усієї України - як Хагана до створення Держави ізраїль. Потрібне при цьому політичне, ідеологічне мотивування та керівництво, щоб не скочуватися до партизанщини.
7). Не можна думати, що диктатура "сама впаде". Не впаде. У 1917 році теж думали, що "більшовики більше двох-трьох місяців не втримаються...".
Ми знаємо, чим це закінчилося!
8). Тримати у думці, що регіонали хочуть не так пограбувати середній клас, підприємців - як знищити їх як клас - за більшовицькими зразками.
6. Не можна сподіватися на нове створення Майдану-2. Це - подія раз на століття. Тепер ІНШІ форми спротиву. Тим більше - що Янукович - не Кучма. Той не
завагається перед насиллям.
Але, повторимо: вибору між насиллям та миром - немає.
7. Нас цікавлять не ті люди, які "не вірять опозиції" - а ті, що вірять в себе, у власний здоровий глузд. Тобто працювати потрібно з тими, хто вже майже готовий йти з нами. На інших вже немає часу, за 50 днів не встигаємо.
8. Не втомимося вказувати на мнимих союзників та заплутувачів наших мізків. Останні перли: "ОО здала Донбас", наприклад. Або безкінечні дискусії про те, що "опозиція нічого не робить".
Адже що вона мусить робити - роздавати пайки?
Чи розповідати про те, про шо відкрито говорити не слід?
Чи де сховали тих, кому загрожує тюремне ув'язнення?
9. Кандидати від ОО вже зробили щось, коли висунули себе від ОО - це зараз небезпечно само по собі. (Приклад Корнацького з Миколаївщини). Якщо Констянтин Матвієнко (хто він там - "політолог"?) щось говорить про недолугість опозиції - ясно, на чию користь працює. Так зараз і не дуже важливо - хто кращий, хто гірший з опозиційних кандидатів.
10. Головне - пам'ятаємо, що клони диктатури гірші за відвертих членів партії регіонів. Клони дуже добре мімікрують під опозицію. Навіть клоун Ляшко декому здається справжньою людиною...
Приклад зі світу природи: дивувася - як це птахи не помічають зозулині яйця серед своїх - адже ми, люди їх бачимо та розрізняємо!
Знайшов: в ультрафіолетовому спектрі вони усі здаються однаковими. Ми ультрафіолет не бачимо - тому бачимо різницю у спектрі "видимому". В природі та людському житті так часто буває...
Властивості особистості роблять людей у одному відношенні проникливими, у іншому - зовсім сліпими... (Випадок Королевської!)
11. Дуже слушно веде свою студію інтернет-телдебачення Олександр Данилюк. Скоро запрацює і наш ресурс інтернет-телебачення.
Взагалі, диктатурі Януковича не вдасться ізолювіати Україну ні інформаційно, ні іншим чином.
Якщо при мінімумі спротиву регіонали не наважуються на цілковитий "Бєспредєл" - то скоро вони тим більше втратять можливість чинити безкарне насилля. Час працює ні на Путіна, ні на Януковича.
P.S. придивіться до цих "личок": Це - Роман Карпов з югенду Януковича, є також Максим Луцький (останнє фото). Ви щось думєте у них чесно виграти?
Для них вибори - спецоперація, бажано остання.
Станіслав Овчаренко
svet i teni