Євросоюз поставив УЛЬТІМАТУМ Україні!
- 21.10.13, 23:04
- ВАРТА
Уряд Азарова визнав, що тільки в ПЕРЕХІД на ЄвроСтандарти
Україні потрібно вкласти понад 165 млрд.євро впродовж 10 років!
Цю жахливу астрономічну суму Україна ЯВНО НЕ ВИТЯГНЕ...
ЦЕ ВИЗНАЛИ САМІ "євроінтегратори" – адже Азаров затятий
шанувальник Євросоюзу...
Щоб НАОЧНО УЯВИТИ, У ЩО МИ ВЛЯПУЄМОСЬ...
165 млрд. євро = 1,8 трильйона гривень – це ж така дешевка...
Українців залишилося ~ 40 млн.. Рахуючи з жебраками, старими,
інвалідами і немовлятами...
Якщо розділити цю астрономічну суму на всіх – то виходить зовсім
недорого – приблизно = 4,125 євро = 45,100 грн. ЩОРОКУ з носа!
Це приблизно ціна б\у-шної 10-річної іномарки...
*** За 10 років кожному українцеві належить виплатити 41.250 євро ...
Сьогоднішня ціна в Україні НОВИХ авто середнього класу типу
"Шкода-Октавія", "Фольксваген-Поло" = 200,000 грн = 18,300 євро,
41,250 : 18,300 = 2,25 - це означає, що з кишені кожного українця
(у тому числі і немовляти!) протягом 10 років ВКРАДУТЬ для виплат
"доброму європейсатому дядькові" ЦІНУ !!! ДВОХ !!! ГАРНИХ
НОВИХ АВТОМОБІЛІВ (+ 3-4 комплектів гуми на додачу)!
Зате нам офіційно дозволять танцювати перед европеськими
туристами у вишиванках і шароварах! Адже президент особисто
пообіцяв зробити з України "Мекку Туризму"!
Але АСОЦІАЦІЯ – це ще далеко не ВСТУП до Євросоюзу, який міг
би дати хоч якісь ЕКОНОМІЧНІ ВИГОДИ Україні...
Але реально ніякого вступу України до Євросоюзу як повноправного
члену, скоріш за все, не буде НІКОЛИ...
Точно як Туреччина, яка стукає туди вже років 60 – і ...нічого!
---
А хочете дізнатися про ГОЛОВНУ Українську Таємницю Таємниць?
Ніхто в Україні НЕ ЗБИРАЄТЬСЯ ВИТРАЧАТИ 1,8 трильйона гривень
на адаптацію технічних регламентів – ані зараз, ані в найближчі 10 років!
Бо нікому в Європах НЕ ПОТРІБНІ наші українські заводи-конкуренти, які
змогли б щось заробити для України на Евро-Ринку!
Між собою еуропейси говорять зовсім про інше – про то, що ці 165 млрд.
ПОТРІБНО "РОЗПИЛЯТИ" МІЖ ОЛІГАРХАМИ – українськими та європейськими.
Всім ясно, що такая сума "непідйомна" для України – тому у майбутньому
Європа буде мляво вимагати від України негайного введення євростандартів –
а Україна буде мляво відбрехуватися, що бабла на цю дію не вистачає...
А якщо і витратять на щось НАШІ ГРОШІ – то тільки на закупівлю нових
ГАЗОВИХ РІЗАКІВ і ПИЛОК для РІЗАННЯ МЕТАЛУ...
Незрозуміло, НАВІЩО?
Щоб різати станки (технологічне обладнання, прокатні стани, унікальні
верстати й устаткування, трубопроводи, кабелі, дроти) на металобрухт!
І різати будуть УДАРНО! Продуктивність праці така буде, що Стаханов
у труні перевернеться від заздрощів!
І громадянин Азаров, через непорозуміння виконуючий обов'язки прем'єр-
міністра України, ЧУДОВО ЦЕ ЗНАЄ!
І єдине, в чому він готовий брати участь особисто – у ПОСТАВКАХ через
підконтрольні йому особисто фірми цього розпилкового обладнання в Україну.
Причому, КИТАЙСЬКОГО ОДНОРАЗОВОГО (бо надовго його не потрібно!),
і за спекулятивною ціною!
Своя ж сорочка ближче до тіла! – цей постулат він знає прекрасно!
А всі ці мантри про 1,8 трильйона гривень – то є КАЗКИ ДЛЯ ЛОХІВ.
Тобто для тих громадян України, яким за українською Конституцією
НІБИ-ТО належить в Україні ВЛАДА...
І коли у Азарова будуть питати ці самі "власть-ізбравшіє" лохи:
"Пане Азаров, 2 роки пройшло, як договір з Євросоюзом підписали – то
куди ж воно пішло, наше баблобля!?".
А Коля скаже: "Так все ж – на нові технічні регламенти пішло! Які питання?".
Правильно... Ніяких!
РАБИ наказів не обговорюють – ВОНИ ЇХ ВИКОНУЮТЬ!
===
ЄС ПОСТАВИЛА УКРАЇНІ ЕКОНОМІЧНИЙ УЛЬТИМАТУМ .
За матеріалами Newsland.com
Нам довго парили мізки , що для підписання "Угоди про Асоціацію з ЄС"
Україні треба виконати тільки політичні умови - "Юлі = ВОЛЮ!" + Прийняти
пару законів по реформі правосуддя...
*** Але тепер Європа висунула і Нові Економічні Вимоги!
У ході візиту до Києва єврокомісар з торгівлі Карел де Гухт
заявив: "Для підписання Угоди про асоціацію з ЄС, Україні
потрібно відповідати не тільки політичним, а й економічним
європейським вимогам. У контексті підписання угоди у
Вільнюсі вам, як і раніше, потрібно зробити ще кілька речей".
Ці "кілька речей" включають ОБОВ'ЯЗКОВІ ШІСТЬ ПУНКТІВ:
1. Зробити кроки з поліпшення бізнес-клімату з Європою.
2. Відмовитися від утилізаційного збору - або ввести його і для
українських виробників.
3. Відмінити захисні спецмита на імпорт автомобілів з Євросоюзу.
4. Скасувати квоти на імпорт вугілля і коксу.
5. Відмовитися від місцевої складової для проектів "зеленої
енергетики", тобто від положень Закону "Про електроенергетику"
щодо "зеленого тарифу". Відповідно до цього закону, 30 % (а з
майбутнього року - 50%) обладнання для ВІТРО- і СОНЯЧНИХ
електростанцій має бути УКРАЇНСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА. Інакше
оператори електростанцій не зможуть розраховувати на "зелений тариф".
6. Відкликати українську заявку про перегляд тарифів у рамках СОТ.
Легко зрозуміти, що п'ять останніх пунктів – ВІДКРИТЕ ЛОБІЮВАННЯ
Євросоюзом ІНОЗЕМНОГО (не тільки європейського) бізнесу.
Так, проблема з пільгами, які має український автопром, тобто ,
пара виробників, неоднозначна.
Але всі інші вимоги - яскравий приклад ДИКТАТУ Брюсселя, ЯКИЙ
БУДЕ КОШТУВАТИ УКРАЇНЦЯМ ВТРАТОЮ РОБОЧИХ МІСЦЬ.
Так, скасування квот на імпорт вугілля - загрожує закриттям шахт,
зростанням безробіття серед шахтарів.
Особливо відзначимо вимогу відкликати заявку СОТ про ПЕРЕГЛЯДІ МИТ.
Чому так турбуються європейці ?
Навіщо європейцям хвилюватися, якщо Україна підніме мита на
китайський і турецький ширНЕпотріб? (До речі, експерти кажуть, що і
від скасування локалізації "зеленого тарифу" виграють в основному
китайські виробники!).
Але насправді причини для хвилювань європейців очевидні!
У Китаї та інших неєвропейських країнах багато видів продукції ,
поставляється в Україну, випускають транснаціональні корпорації
з ВЕДУЧИМ УЧАСТЮ ЄВРОПЕЙСЬКОГО КАПІТАЛУ .
Лобістом цих ТНК і виступає пан де Гухт .
Тому Брюссель вимагає від Києва куди більшого відкриття ринків,
ніж передбачає Угода про асоціацію з ЄС.
Отже, втрати для України від підписання цього документа
будуть ще більшими, ніж припускають навіть його противники.
А сама поява "Списку Гухта" – закономірний результат принизливого
прагнення нашої влади Будь Якою Ціною (безальтернатівно!) підписати
у Вільнюсі "Угоду про асоціацію".
*** Бачачи, як наполегливо прагне до цього Київ, Брюссель готовий
висувати йому все нові і нові вимоги!
Якщо мета української влади - тільки Асоціація Заради Асоціації,
ЗНАЧИТЬ ВСІ УМОВИ ВОНА ВИКОНУВАТИМЕ, чого б це не коштувало
українському народу!!!
ЦІЛІ ОБ'ЄДНАНОЇ ЄВРОПИ СТОСОВНО УКРАЇНИ
мало змінилися з часів Третього Рейху ...
Спроба Об'єднаної Європи перетворити Україну в СВОЮ Ресурсну Базу –
ВЖЕ БУЛА у 1941 року ...
З тих пір змінилася лише стратегія, а МОТИВИ ЗАЛИШИЛИСЯ КОЛИШНІМИ.
Промисловці та фінансисти Третього рейху, а також його європейських
союзників потребували того ж, ЧОГО ГОСТРО ПОТРЕБУЄ ЄС СЬОГОДНІ -
розширення економічної системи, українських природних багатств,
дешевої робочої силі, і нових ринків збуту СВОЄЇ подукції.
Тому не можна назвати збігом те, що для потреб нацистської
Німеччини з окупованих українських земель вивозили продовольство,
руду, і навіть українські чорноземи ...
Сьогодні гострий інтерес Європи спрямований на гірничо-металургійний
комплекс та сільське господарство.
Мова про спадкоємність в політиці.
Мільйони українців під час війни 39-45 років гнали до Німеччини
для роботи на заводах, фабриках, сільгосппідприємствах, і просто в
якості прислуги для "істинних арійців".
СЬОГОДНІ громадяни України приречені на низькокваліфіковану працю і
положення обслуги у "повноцінних" європейців , а "трудова міграція" до
країн ЄС відрізняється тільки ДОБРОВІЛЬНІСТЮ...
Але всі розуміють, що ЕКОНОМІЧНИЙ ПРИМУС сьогодні може бути
набагато ВАГОМІШЕ, ніж ствол німецького автомата...
Стан убитої національної економіки, і відсутність роботи в Україні
не залишають українцям вибору – видавлюючи їх у нижчий сегмент
європейського ринку праці .
Пряме оголошення війни складно витлумачити, як бажання добра і спробу
покращити наше життя, хоча в 1941 році було й таке - Україну "типу звільняли"
від більшовизму...
Сьогодні Європа ховає свої справжні наміри за "Демократичними цінностями"
і утопічними обіцянками.І підспудно працює на РУЙНУВАННЯ України – і
перетворення її у Країну-Донора - напівзлиденну, залежну, і дуже зручну для ЄС.
Політичні стратегії ХХІ століття дозволяють робити це без війни, крові і
бомбардувань "на славу демократії" (хоча бувають винятки).
Досить домовитися з олігархічною верхівкою, яка володіє
галузями промисловості, для яких таке злиття вигідно.
Зрозуміло, сучасний ЄС не вважає себе спадкоємцемТретього Рейху,
але об'єктивно - НОВІ КРАЇНИ з їх ринками, сировиною і людьми в
якості дешевої робочої сили – є ПАЛИВО для зростання європейської
економіки – як сьогодні, так і 70 років тому...
ПРО ЧЕРГОВУ БРЕХНЮ БРЮССЕЛЬСЬКОЇ БЮРОКРАТІЇ...
17 вересня "Українська правда" опублікувала перший плакат (інфографіка)
проекту "Угода про Асоціацію між Україною та ЄС:шлюбний контракт у
малюнках" підготовлений громадською організацією (очевидно, грантову)
спільно з інтернет-порталом "Тексти " .
А 25 вересня з'явилося продовження ...
Зрозуміло, що очікувати особливої правдивості від реклами в
"ПРАВДІ" – не варто ...
Але розуміння того, ЯК САМЕ брюссельські бюрократи ОШУКУЮТЬ УКРАЇНЦІВ -
саме по собі цікаво.
Досить ОДНОГО ФАКТУ з другого матеріалу: автори пишуть, що після вступу
Білорусі до МС , ціна гречки зросла в 2,5 рази.
*** І МОВЧАТЬ, що в Україні за цей же час ціна гречки зросла на 300%,
хоча Україна в МС ЩЕ й не вступала...
*** Може, справа зовсім не в митах, і не в Митному союзі?
ПРО ЕКОЛОГІЧНУ БЕЗПЕКУ.
Розділ 7: "Довкілля стане більш чистим та безпечним. Вводяться нові
стандарти якості повітря та води, зміняться методи контролю стану
довкілля, управління сміттєсховищ і переробки сміття.
*** Українські підприємства за 4-5 років повинні зробити свої виробництва
безпечними"!
І ФАКТ:
" За 20 років незалежності України, більшість підприємств НЕ модернізували
систему очищення викидів в атмосферу " .
Заперечити тут нічого...
Дійсно, стан екології в Україні залишає бажати кращого.
І в цьому напрямку, безумовно, потрібно працювати.
Почнемо з ФАКТУ .
Дійсно, тільки мала частина українських підприємств перейнялася
модернізацією очисних споруд.
Але ЧОМУ ?
Головним чином – тому що при Економічному Розвалі країни
(А період більш-менш стійкого економічного зростання у нас обмежився
2000-2004 роками) – основним завданням було зберегти підприємства,
забезпечити їх роботою.
Зрозуміло, господарі підприємств хотіли і прибуток отримати...
Звідси висновок – за минулі 20 років у власників підприємств просто
НЕ БУЛО МОЖЛИВОСТІ привести свої виробництва в відповідність
з екологічними нормами.
*** АЛЕ ЯКЩО НЕ БУЛО РАНІШЕ – звідки вона візьметься СЬОГОДНІ,
і в найближчі 4-5 років?
Як вимагати споруди СУЧАСНИХ очисних споруд від Черкаського і
Сєверодонецького азотно- тукових комбінатів – якщо іх робота зараз
повністю ЗУПИНЕНА?
Або від НЕПРАЦЮЮЧИХ занедбаних підприємств нафтопереробки?
Складається враження, що головним методом забезпечення екологічної
безпеки українських підприємств буде приведення їх у відповідність до
стандартів Вінницького "Хімпрому", який вже ніякої екологічної небезпеки
не представляє – на його руїнах можна знімати фільми про наслідки
"наведення демократії " або про світ після ядерної війни..
Ще момент - ПОЧАТОК ВИДОБУТКУ СЛАНЦЕВОГО ГАЗУ в Україні...
У більшості країн ЄС він або ЗАБОРОНЕНИЙ, або істотно ОБМЕЖЕНИЙ.
Тож якщо "Угода про Асоціацію " дійсно передбачає Істотне Підвищення
Екологічних Стандартів – то було б логічно, якби ЄС зажадав ПРИЙНЯТИ
АНАЛОГІЧНУ ЗАБОРОНУ і в Україні, і переглянути вже укладений контракт
з "Шелл"!
Але хіба ви про щось таке чули?
НОВІ МЕТОДИ УТИЛІЗАЦІЇ СМІТТЯ – це добре!
Але хто цим буде займатися - Україна ?
Україна 20 років не може впоратися зі складувати на території Павлоградського
хімічного заводу вибухонебезпечним отруйним ракетним паливом .
Міжнародні програми його утилізації ефекту не дають.
Можна б повірити Євросоюзу - якби він допоміг утилізувати
це небезпечну (не тільки для України, але і для ЄС!) "спадщину".
Це була б найкраща агітація за екологічні аспекти "Угоди про асоціацію"!
Але сьогодні ці аспекти такі: спочатку будуть зупинені Екологічно
Небезпечні Підприємства, потім у громадян закінчаться гроші на
бензин для автомобілів (теж позитив з точки зору екології!)
А щоб вирівняти ситуацію – ЄС почне видобувати В УКРАЇНІ
СЛАНЦЕВИЙ ГАЗ, вбивати український чорнозем ГМО-соняшником
та ГМО-ріпаком... - це ж ЧУЖА для них земля!
А заодно – вивозити Еропейські Отруйні Відходи НА ВСЕУКРАЇНСЬКЕ
СМІТТЄВЕ ЗВАЛИЩЕ, обладнане відповідно до всіх Європейських Вимог...
========
Який вихід з положення?
Виходів є ДВА: один - більш ймовірний, інший - менш ймовірний.
Більш ймовірний – що з небес спустяться янголи, і все ЗАМІСТЬ НАС влаштують...
Менш вірогідний - що МИ САМІ КОЛИ ЩОСЬ ДЛЯ СЕБЕ ЗРОБИМО...
========
Якщо хтось подумає, що я ЗА МУТНИЙ СОЮЗ - то я змушений його розчарувати...
Подивіться УВАЖНО http://blog.i.ua/user/295100/1200997/ + відео Лукашенка про ТС!
А потім = ще гляньте СЮДИ:
http://blog.i.ua/user/481663/1291152/ = "Лукашенко пригрозив Путіну виходом з Митного союзу".
http://blog.i.ua/user/991126/1290304/ = Проект "Хазария-2". Проханов о хазарской политике Кремля.
http://blog.i.ua/community/662/1291268/ = "Євразійський союз - це казка для бовдурів".
http://www.eafedorov.ru/taxonomy/term/1?page=1 = Россия – колония США с 1991 года!
http://www.rusnod.ru/ = Цель Национально-Освободительного движения – восстановление
суверенитета РФ
Ну й напослідок = http://video.i.ua/user/295100/51651/411689/ = Лучшие русские цари для евреев.
===
Так ось, коли у Раші щось зміниться в плані ВІДНОВЛЕННЯ СУВЕРЕНІТЕТА - то я ще подумаю!
Коментарі
будьмо
122.10.13, 07:03
бла, бла, бла.... "нэчего скігліті, закачєвайтє рукава і працюйтє"....
анонім
222.10.13, 07:32
У мене знайомий поставив біогазову установку, але не може отримати "зеленого тарифу", бо вона європейського виробництва. У нас аналогів просто не випускають і найближчим часом не будуть -- нерентабелно. Тому він за асоціацію, аби теж отримти "зелений тариф". Щодо інших пунктів, так їх виконали країни Балтіїї. Я там частенько буваю -- вони точно не розорилися, навпаки -- виглядают досить таки класно.
Богдан Ляшко
322.10.13, 08:39Відповідь на 1 від будьмо
Да-да, УДАРНО працюйте! - аби кожен щороку зміг подарувати "дяді" майже НОВЕ (по нашим міркам) авто!
дТОЛЯізХорола
422.10.13, 08:42
Вчора на зустрічі міністрів ЗС поставлена основна вимога - Юлі волю....
Oleksander
522.10.13, 08:51
третій вихід: треба самим стати янголами і самим все зробити
Богдан Ляшко
622.10.13, 08:55Відповідь на 2 від анонім
А що то за штука?Не те, що ТИРСУ переробляє у ГАЗ? - як робили у часи 39-45-х років для грузовиків?
Мій знайомий по листуванню казав, що зробив щось таке для свого ЗИЛ-131, і він зараз потребляє 1 куб дров на 100 км. дороги! (але потрібні саме ДРОВА, на тирсі робить не хоче)...
А ще один мій знайомий у селі - всі "відходи" з сім*ї і навоз від худоби закладує у величезний бункер (купив по случаю у розваленій військовій частині!) - і має стільки СПРАВЖНЬОГО ВИСОКОКАЛОРІНОГО ГАЗУ, що вистачає і на опалення, і на готовку їжі!
Єдина біда - що не можна той газ ЗАПАСАТИ...
Бо влітку МАХ кількість газу - але не потрібно отоплювати хатинку, а взимку - навпаки...
Богдан Ляшко
722.10.13, 09:08Відповідь на 4 від дТОЛЯізХорола
Угу! - і ++++ до неї ще буде БАГАТО ЧОГО ЦІКАВОГО!Це ж ТОРГИ!!!
Колись я ганяв машини з Грузії в Україну...
Приїздиш по рекламі, знаєш попередньо приблизно стан авто і його ціну.., а вони як побачать ЖАДІБНІСТЬ та БЛИСК у ОЧАХ покупця - то зразу ж їх ціна злітає до хмар!
Але у мене там був найліпший друг ще з училища - то він одразу їх спускав на Землю зі словами "ЦЕ МІЙ ДРУГ! - ЗАСПОКОЙСЯ!!!" - і ціни одразу ставали "божескими"
*** Так і тут - еуроПейси ВЖЕ побачили, що Янику-хАзарову КРАЙ НЕОБХІДНО ТЕРМІНОВО ВСТУПИТИ у ЕС - тому будуть ціну набивати (ставити нові умови) по МАХ!
анонім
822.10.13, 09:11Відповідь на 6 від Богдан Ляшко
Морока в тім, що установка європейська повністю. Забезпечує виробництво 70 кіловват на годину електроенергії. Його ферма споживає не більше 30. 40 може віддавати в мережу. Але, не дають "зеленого тарифу". а без нього, по нашим нормам, ніяк не підімкнешся до електромережі. А по європейським нормам таке підключення не тільки вітається, а й заохочується. Отож він і за асоціацію. Тоді зможе розгорнути мережу таких установок в регіоні.
Богдан Ляшко
922.10.13, 09:13Відповідь на 5 від Oleksander
Щоб САМИМ для себе все зробити - не треба ставати ЯНГОЛАМИ - а просто треба ЗАХОТІТИ ЩОСЬ ЗРОБИТИ!Бо інакше ті, хто буде робити ЗАМІСТЬ ТЕБЕ і ДЛЯ ТЕБЕ - заломлять таку ціну, що й не розрахуєшся з ними!
*** Або ще зроблять так, аби ЇМ було краще, а не тобі!
Богдан Ляшко
1022.10.13, 09:18Відповідь на 8 від анонім
Вот точно так же еуроПейси НЕ ПУСТЯТЬ УКРАЇНСЬКІ товари у Європу...- навіщо їм КОНКУРЕНТИ?*** Але я не бачу відповіді - НА ЧОМУ ЦЯ ШТУКА ПРАЦЮЄ?