хочу сюди!
 

Лия

44 роки, рак, познайомиться з хлопцем у віці 40-50 років

Це цікаво.

 



Це цікаво.

Досить курйозно буває дізнаватися історію звичних, повсякденних речей. Ось, наприклад, чи замислювалися ви, чому пішохідний перехід системи «зебра» виглядає саме так, як він виглядає? Широкі смуги, розташовані уздовж вулиці?
Існує думка, що пішохідні зебри з'явилися після Другої Світової війни. Це не зовсім так. Бо тут, як і багато в чому іншому, винні давні римляни. Перші зебри з'явилися ще 2000 років тому в Римі. Зебру робили у вигляді «містка», тому що вулиці зазвичай були заповнені стічними водами і сміттям. Пішоходи переходили через завалені гноєм і відходами вулиці по спеціально покладених великих плоских каменях, підібраних так, щоб колеса колісниць (ширина колії яких у римлян теж була стандартизована) потрапляли точно між каменів. Це дозволяло і колісницям проїхати і пішоходам не замочити ноги.

(Взято з просторів інтернету)
13

Коментарі

115.11.20, 05:34

    Гість: _ _ vs __

    215.11.20, 07:05

    - щоб колеса колісниць (ширина колії яких у римлян теж була стандартизована) потрапляли точно між каменів. Це дозволяло і колісницям проїхати ...

    а скакунам пройти, об этом как то не подумали)) это неудобно будет
    что то тут у вас не сходится

      315.11.20, 08:49Відповідь на 2 від Гість: _ _ vs __

      - щоб колеса колісниць (ширина колії яких у римлян теж була стандартизована) потрапляли точно між каменів. Це дозволяло і колісницям проїхати ...

      а скакунам пройти, об этом как то не подумали)) это неудобно будет
      что то тут у вас не сходится
      Абсолютно вірно. Якщо щось і возили по таких вулицях, то хіба що тачки з капустою

        415.11.20, 09:08

        Ось така
        http://www.pompeiiinpictures.com/pompeiiinpictures/R1/1 10 14.htm

          Гість: _ _ vs __

          515.11.20, 09:36Відповідь на 3 від NoTaRь

          - щоб колеса колісниць (ширина колії яких у римлян теж була стандартизована) потрапляли точно між каменів. Це дозволяло і колісницям проїхати ...

          а скакунам пройти, об этом как то не подумали)) это неудобно будет
          что то тут у вас не сходится
          Абсолютно вірно. Якщо щось і возили по таких вулицях, то хіба що тачки з капустою
          хотя интересно, что это такое

            615.11.20, 09:48Відповідь на 5 від Гість: _ _ vs __

            - щоб колеса колісниць (ширина колії яких у римлян теж була стандартизована) потрапляли точно між каменів. Це дозволяло і колісницям проїхати ...

            а скакунам пройти, об этом как то не подумали)) это неудобно будет
            что то тут у вас не сходится
            Абсолютно вірно. Якщо щось і возили по таких вулицях, то хіба що тачки з капустою
            хотя интересно, что это такое
            Щось ніби полусфер чи стовпчиків на сучасних дорогах. Навпаки, проти швидкого заїзду, а не для . Автори статті, очевидно не бачили цю "зебру" наочно. Це багатий квартал був, навряд чи мусор там воняв патриціям під вікнами

              Гість: _ _ vs __

              715.11.20, 10:03Відповідь на 6 від NoTaRь

              всё можно сделать, намного проще
              древние люди,любители усложнить так усложнить))

                815.11.20, 10:03Відповідь на 1 від Андрій1961

                  915.11.20, 10:06Відповідь на 7 від Гість: _ _ vs __

                  всё можно сделать, намного проще
                  древние люди,любители усложнить так усложнить))
                  Просто ми поки не "доганяємо" навіщо їм це було треба. Тому виникла мабуть така версія...

                    1015.11.20, 10:07

                    Згадав, що пішохідні смуги були викладені бруківкою в Ужгороді у 1900- 30 рр, білим каменем по чорному, тобто до війни

                      Сторінки:
                      1
                      2
                      3
                      попередня
                      наступна