Почну зі свого побажання. В перших іграх подвійні бали одержували люди, які справлялися із завданням менше, ніж за годину. Така система ставила в невигідне положення гравців, що проходять завдання першими і преміює тих, що, користуючись підказками, проходить його пізніше.
В ШИ-2 ситуація покращилася, бо преміювання діставалося лише тому, хто вперше розгадує завдання. Але таке преміювання теж не можна вважати справедливим. У випадку складних завдань створюється великий розрив між агентами, і не факт, що ці агенти користувалися чиїмись підказками. Коли ж доходить до завдань на один бал, то дабл стає нагородою не за логічне мислення, а нагородою за швидкість вашого провайдера.
Тому вважаю, що варто розподіл балів прив'язати до номіналу і його дубля, але бали, які за нього даються, зменшувати пропорційно до якогось логарифмічного закону, що в якості змінної використовує кількість гравців, що розв'язали це завдання. Така система буде найбільше преміювати першого, хто справився з завданням, присуджуючи йому подвійну кількість балів.
Для прикладу формула може бути такого виду: В = 2*N - N * (1-1/log(A+1;2))
де B - кількість балів, яку отримує гравець за завдання; N - номінал балів; А - кількість агентів, що розв'язали це завдання швидше.
P.S. І запровадження кількості балів із заокругленням до сотих виключить ситуацію, коли сотня чоловік має однакову кількість балів, але неоднакове місце в рейтингу агентів.
UPD: Коментарі не по темі в кінці обговорення будуть видалені.