хочу сюди!
 

Юля

39 років, скорпіон, познайомиться з хлопцем у віці 35-45 років

Югославські Сітроєни

Випадково дізнався, що в колишній Югославії виготовляли не лише ліцензійні копії Фіата і власні варіації. Виявилось, що окрім марки Zastava, був ще один бренд — Cimos. Його назва розшифровується, як поєднання "Citroёn" і "Tomos" (дивна назва?).

Інформації не густо, але, начебто, на спільному підприємстві Cimos випускали чи складали (наймовірніше) французькі автомобілі Citroёn. Причому в широкому асортименті. Але з різноманіття моделей виділяється мікро фургончик Cimos-Citroёn DAK, який відрізнявся від французького аналогу.

Буклет на підтвердження (щоб не думали, що вигадав).

Назва югославської моделі розшифровується як "Dyane" (на базі якої зробили фургон) + "AK" (назва фургонів, зроблених на базі попередника Dyane — легендарному 2CV). У Сітроєна фургончик називається від зворотньої послідовності назв — "Acadiane".

До речі, "Dyane" теж складали в Югославії. Правда, назву змінили на "Diana".

Які у нього локальні особливості — читайте під врізкою. Сподіваюсь, що не перевантажу подробицями.
Югославський фургончик відрізняється від французького лише місцевими шинами. Проте існувала власна комплектація "Mixte" (на картинці) з вікнами і відкидними сидіннями в будці.

Cimos-Citroёn DAK вважався кращим, ніж оригінальна продукція французів, тому цю модель заборонили продавати за межами Югославії. Тому з 1981 по 1985 таких машинок виготовили лише 2200 шт.

А так, це дрібновузлове складання (CKD) зі зварюванням і фарбуванням, а не просто прикручування коліс.

У фургончика був родич — пікап (з тентом і без) Cimos-Citroёn Geri. Їх зробили менше — лише 900 екз.

Фірма Cimos не збанкрутувала і продовжує існувати донині. Правда, вона не виробляє автомобілі, бо переорієнтувалась на виробництво автозапчастин.

2

Коментарі

130.08.23, 00:14

Навіщо, усе прочитавши, щось писати, якщо ти ігноруєш мої коменти?

    230.08.23, 17:03Відповідь на 1 від Vivyenn

    Ну, я ж не можу відповідати цілодобово.