Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.
Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.
Я тобі так скажу - Особисто я без понятія в цих меседжах.
Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.Я тобі так скажу - Особисто я без понятія в цих меседжах.Тоді стопудово треба випити
Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.Я тобі так скажу - Особисто я без понятія в цих меседжах.Тоді стопудово треба випити
За того богатого Буратіну, що дозволив собі вивісити таке питання!!!
- Якщо будем - то давай, а якщо НІ - то давай не будем.
Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.Я тобі так скажу - Особисто я без понятія в цих меседжах.Тоді стопудово треба випитиЗа того богатого Буратіну, що дозволив собі вивісити таке питання!!!
- Якщо будем - то давай, а якщо НІ - то давай не будем.
Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.Напевно новий рекламний креатив. Але не зрозумів, що рекламують.
Коментарі
wind_
17.07.19, 11:01
Это пятница шепчет: "Давай?"
Пароль: "Я не пью"
bobakot
27.07.19, 11:35
Ну, давай за "давай"!
Гість: DANAH
37.07.19, 14:04
даже и не сомневайся
Бес Понятия
47.07.19, 16:33
Це своєрідний новий підхід до реклами - розділення основного рекламного меседжа на декілька в часі, або просторі. Перший полягає в тому, що через деякий час на цьому місці з"явиться продовження фрази. Другий: продовження меседжу знаходиться за декілька сот метрів далі, розраховано на людей за кермом.
Сyрi
58.07.19, 10:17Відповідь на 2 від bobakot
Обалдєний тост!!!
Сyрi
68.07.19, 10:17Відповідь на 4 від Бес Понятия
Я тобі так скажу - Особисто я без понятія в цих меседжах.
Бес Понятия
78.07.19, 11:16Відповідь на 6 від Сyрi
Тоді стопудово треба випити
Сyрi
88.07.19, 11:20Відповідь на 7 від Бес Понятия
За того богатого Буратіну, що дозволив собі вивісити таке питання!!!
- Якщо будем - то давай, а якщо НІ - то давай не будем.
Бес Понятия
98.07.19, 11:25Відповідь на 8 від Сyрi
Makcімаліст
108.07.19, 12:06Відповідь на 4 від Бес Понятия
Напевно новий рекламний креатив. Але не зрозумів, що рекламують.