хочу сюди!
 

Любов

55 років, овен, познайомиться з хлопцем у віці 50-57 років

Хотельщикам Сталина посвящается

  • 22.08.19, 17:22

 

У тех, кто хочет Сталина, железная логика и непробиваемая аргументация: «При Сталине был порядок, воры сидели в тюрьме, рабочий был в почете, все строилось, развивалось, а казнокрадства не было, и вообще он принял Россию с сохой, а оставил с атомной бомбой!»

Спорить с вышеизложенным считаю глупо и непродуктивно. Сказать хочу о другом. Сталинский «порядок» хорош до тех пор, пока он не коснулся лично Вас. И не надо надеяться, что «я же хороший, меня не заберут, а вот соседа или коллегу не мешало бы». Так думали многие, и по размышлять об этом  время было (лет 20 – 25 на лесоповале или на «великой тройке).

Дедушка знакомой девушки был на крупном заводе начальником, не самым большим, но и не самым маленьким, так вот, ложась спать, он ставил у изголовья кровати чемоданчик, где лежали папиросы, чай, сухари, комплект чистого белья и т. д. Ложась спать человек не знал, где он проснется, дома или в кутузке. И так много лет подряд. Бог миловал, все обошлось. Когда умер Сталин, мужик отнес чемоданчик на мусорник вместе со всем содержимым.

Отец знакомого был главным ветврачом района. Однажды ночью за ним приехали, забрали, привезли в райотдел, посадили в коридоре и велели ждать вызова к следователю. Настало утро и в райотдел по какому – то делу зашел 1 – й секретарь райкома, увидел ветврача, и говорит:

- О, привет, Николай, а ты тут что делаешь?

- Да вот забрали!

- За что?!

- Не сказали!

Побежал первый к начальнику райотдела.

- За что этого забрали?

- Сигнал поступил!

- Покажи!

- Вот смотри, русским по белому написано, что он телят микробами колет, чтоб, значит, падеж вызвать. Вражина и вредитель!

- Так это же он прививки делает, чтобы у телят иммунитет вырабатывался!

- Какой еще ебунитет?

- Долго объяснять, но делает он все правильно. А «сигнал» подал его зам, он давно метит на место главного, мало того, что дурак, так выяснилось что еще и подлец!

- Так что, отпустить этого?

- Отпусти, а вот зама забери, и чтоб я его больше не видел!

Вот так по счастливой случайности восторжествовала справедливость

А теперь представьте себе ситуацию: спите вы сном праведника, никого не трогаете, вдруг вас забирают «товарисчи» с горячим перцем и привозят к следователю. А следователь смертельно уставший, глаза красные от недосыпа, но вежливый до не могу.

- Да вы не бойтесь, гражданин, мы же тут не звери, сейчас кое – что уточним, и все! Не дрожите, вот папироска, закурите, успокойтесь! Не курите? Ну и правильно, здоровье беречь надо! Вам просто нужно честно ответить на несколько простых вопросов, и все формальности будут исчерпаны. Чтобы не тянуть время вопросы я озвучу сразу! Кому и за сколько Вы продали Родину, кто завербовал Вас, и кого успели завербовать вы?

- Аааа, яяя не, я не враг я ооо, что Вы такое...

- Значит отказываетесь сотрудничать с Органами, не хотите во всем честно признаться? Ну вот как с вами врагами поступать? А ведь хотел по – хорошему!

Товарищ сержант, отведите вражину в подвал, пусть там с ним поработают, и признается через пару суток во всем как миленький!

23

Коментарі

Гість: Йа Бохдажко

32126.08.19, 22:59Відповідь на 320 від Lulu

РФ аграрною державою оголосив нещодавно з гордістю її прем'єр Д. Мєдвєдєв.
В Китаї с/г традиційне вже 10000 років. Можна було б згадати ще Мохенджо Даро, шумерів, але їхні держави до сьогодні не збереглися. Про с/г США чи інших розвинутих країн взагалі краще почитати деінде, щоб не спорити... Чи Вас бентежить невеликий процент зайнятого там населення? То це як раз ознака високорозвинутого інтенсивного с/г.
Ещё раз повторяю, мне нечего сказать. Пусть другие почитают и решат, кто из нас двоих дурачок.

    32226.08.19, 23:09Відповідь на 321 від Гість: Йа Бохдажко

    що тут цікавого - працювати в режимі катодного повторювача?
    ніхто тут нічого не почитає і нічого не скаже...
    Вам незручно предстати у ролі дурника? Хай дурником буду я. Поясніть, що поганого, що постидного в тому, щоб мати можливість виробляти харчі, що дозволяє прогодувати своє населення, а надлишки продати на ринку.

      Гість: Йа Бохдажко

      32326.08.19, 23:55Відповідь на 322 від Lulu

      що тут цікавого - працювати в режимі катодного повторювача?
      ніхто тут нічого не почитає і нічого не скаже...
      Вам незручно предстати у ролі дурника? Хай дурником буду я. Поясніть, що поганого, що постидного в тому, щоб мати можливість виробляти харчі, що дозволяє прогодувати своє населення, а надлишки продати на ринку.
      https://latifundist.com/rating/top-10-agrarnyh-stran-evropy
      Прежде чем умничать - выучи, что такое АГРАРНАЯ страна и каким показателем в её экономике это определяется. Тогда и не будешь смешить людей, называя аграрным и странами РФ, США, Китай и Голландию. И заодно посмотри на список топ 10 европейских аграрных стран. Сборище лузеров.

        Гість: Gala_)

        32427.08.19, 07:08Відповідь на 322 від Lulu

        колись один старий єврей, власник кількох магазинів, запитав у мого батька, чим він збирається займатися. батько відповів що проектуванням і будівництвом. на що той відповів, що люди завжди будуть хотіти їсти

          32527.08.19, 10:13

          Гадав, Ви тут достатньо давно, щоб знати, що і.uа автоматично псує зовнішні посилання заради свого ефемерного рейтингу десь у гуглі. Приберіть пробіл між . та html, сторінка одразу знайдеться. Так, спочатку то був чисто торговий капітал, але згодом Нібулон скупав багато сільськогосподарських підприємств, тож зараз на рівних як виробник, так і продавець сільгосппродукції.
          Іржати то коняча звичка, Ви ж чимсь відрізняєтеся від коня, тож краще почитайте матеріал, перед тим як стверджувати, що в України немає свого суднобудування.

            32627.08.19, 10:27Відповідь на 323 від Гість: Йа Бохдажко

            Щось не подибав нікого, хто б сміявся. Навіть Ви чимсь роздратовані. То все показники радянські, характерні для екстенсивного с/г. Якщо ж Ви наполягаєте рахувати гроші, ВВП і тд, то і в США частка промисловості у економіці переважила частку с/г (не хочу гуглити) десь в 60-70-х роках. А загугліть, що поставляє на ринок в абсолютному грошовому вираженні Молдова і, припустимо, Франція, та ж Голандія. І потім скажіть, яка держава більш, так би мовити, аграрна.
            Вам ординська ідеологія передала презирство до сільської праці та побуту. Мати можливість бути аграрною країною то не ганьба, а щастя.

              32727.08.19, 10:29Відповідь на 326 від Lulu

              Щось не подибав нікого, хто б сміявся. Навіть Ви чимсь роздратовані. То все показники радянські, характерні для екстенсивного с/г. Якщо ж Ви наполягаєте рахувати гроші, ВВП і тд, то і в США частка промисловості у економіці переважила частку с/г (не хочу гуглити) десь в 60-70-х роках. А загугліть, що поставляє на ринок в абсолютному грошовому вираженні Молдова і, припустимо, Франція, та ж Голандія. І потім скажіть, яка держава більш, так би мовити, аграрна.
              Вам ординська ідеологія передала презирство до сільської праці та побуту. Мати можливість бути аграрною країною то не ганьба, а щастя.
              Так, згоден, але і промисловість забувати не треба

                32827.08.19, 10:32Відповідь на 326 від Lulu

                Тільки лузери перебувають у щасливому невіданні відносно того, що будь-яке ремесло, що було передвісником промисловості, могло зароджуватися винятково на базі сільськогосподарських громад і первісно було підпорядковано винятково його потребам аж до військової галузі з метою оборони від набігів кочівників (це теж непряма потреба будь-якої сільськогосподарської держави, щоб спокійно і стабільно вести сільгоспроботи, що мають жорстко регламентований періодичний характер). Тож не треба особливо роздирати очі, щоб розумній, освіченій людині збагнути, що кожна розвинута сучасна держава (за деякими винятками) спочатку стала на стільки сильною аграрною державою, що змогла прогодувати пролетаріат, чиїм коштом і була побудована промисловість.

                  32927.08.19, 10:33Відповідь на 327 від Тарас Музичук

                  Щось не подибав нікого, хто б сміявся. Навіть Ви чимсь роздратовані. То все показники радянські, характерні для екстенсивного с/г. Якщо ж Ви наполягаєте рахувати гроші, ВВП і тд, то і в США частка промисловості у економіці переважила частку с/г (не хочу гуглити) десь в 60-70-х роках. А загугліть, що поставляє на ринок в абсолютному грошовому вираженні Молдова і, припустимо, Франція, та ж Голандія. І потім скажіть, яка держава більш, так би мовити, аграрна.
                  Вам ординська ідеологія передала презирство до сільської праці та побуту. Мати можливість бути аграрною країною то не ганьба, а щастя.
                  Так, згоден, але і промисловість забувати не треба
                  А ніхто її не забуває. Просто традиційно українофоби хочуть принизити все українське.

                    33027.08.19, 10:35Відповідь на 324 від Гість: Gala_)

                    колись один старий єврей, власник кількох магазинів, запитав у мого батька, чим він збирається займатися. батько відповів що проектуванням і будівництвом. на що той відповів, що люди завжди будуть хотіти їсти...еге ж, а у мороз - також укутати чимсь власну задницю
                    повчально

                      Сторінки:
                      1
                      31
                      32
                      33
                      34
                      35
                      36
                      64
                      попередня
                      наступна