Електровантажівки, електроавтобуси, електролітаки
- 23.03.16, 17:46
Електричні вантажівки набирають популярності у світі
Автономні повністю електричні автобуси та вантажні автомобілі стають дедалі більш доступними та популярними у світі.
Як зазначається у дослідженні проведеному агентством California Air Resources Board, наразі лише клас надважких транспортних засобів не переходить на електричну тягу, передає Electrocars.
За підрахунками аналітиків, сьогодні у світі налічується 2 500 електричних міжміських автобусів. Зокрема, Каліфорнія експлуатує близько 40 міжміських та 4 шкільних електроавтобуси, а також більше 300 електровантажівок – здебільшого фургонів доставки.
Наразі доведена ефективність сміттєвозів на електричній тязі, однак інші електричні вантажівки поки що лише випробовуються.
Автономні повністю електричні автобуси та вантажні автомобілі стають дедалі більш доступними та популярними у світі.
Як зазначається у дослідженні проведеному агентством California Air Resources Board, наразі лише клас надважких транспортних засобів не переходить на електричну тягу, передає Electrocars.
За підрахунками аналітиків, сьогодні у світі налічується 2 500 електричних міжміських автобусів. Зокрема, Каліфорнія експлуатує близько 40 міжміських та 4 шкільних електроавтобуси, а також більше 300 електровантажівок – здебільшого фургонів доставки.
Наразі доведена ефективність сміттєвозів на електричній тязі, однак інші електричні вантажівки поки що лише випробовуються.
Європейські виробники електроавтобусів узгоджують єдиний стандарт для електрозарядок
Ряд відомих виробників автобусів в Європі – Volvo, Solaris, Irizar і VDL – погодилися працювати в напрямку створення єдиного стандарту зарядок для електричних автобусів, повідомляє Сlean technica.
Ідея полягає в тому, що сумісність зарядної інфраструктури полегшить деякі з проблем, які супроводжують адаптацію електричних автобусів, і тим самим прискорить її швидкість.
Нова угода є цілком добровільною. У прес-релізі говориться, що, спільнота громадського транспорту готується до розвитку електричних автобусів в Європі і діяльність в галузі стандартизації зарядок почалася через європейський орган (СЕН-CENELEC) і через міжнародну організацію зі стандартизації (ISO / IEC). Європейські стандарти, як очікується, прийдуть в 2019 та міжнародні – в 2020 році.
Ряд відомих виробників автобусів в Європі – Volvo, Solaris, Irizar і VDL – погодилися працювати в напрямку створення єдиного стандарту зарядок для електричних автобусів, повідомляє Сlean technica.
Ідея полягає в тому, що сумісність зарядної інфраструктури полегшить деякі з проблем, які супроводжують адаптацію електричних автобусів, і тим самим прискорить її швидкість.
Нова угода є цілком добровільною. У прес-релізі говориться, що, спільнота громадського транспорту готується до розвитку електричних автобусів в Європі і діяльність в галузі стандартизації зарядок почалася через європейський орган (СЕН-CENELEC) і через міжнародну організацію зі стандартизації (ISO / IEC). Європейські стандарти, як очікується, прийдуть в 2019 та міжнародні – в 2020 році.
Китай готовий почати масове виробництво електролітака
Китай готовий запустити у серійне виробництво свій перший двомісний електричний літак.
Розроблене в конструкторському бюро Шеньянського аерокосмічного університету легке спортивне повітряне судно RX1E може літати протягом 45-60 хвилин при максимальній швидкості 120 кілометрів на годину вже через годину-півтори зарядки, передає China Daily.
У створенні екологічно чистого транспортного засобу, яке тривало два з половиною роки, також брала участь Академія авіації загального призначення провінції Ляонін. Перші зразки були передані у користування місцевій цивільній авіації. У кінці минулого року RX1E отримав сертифікат льотної придатності в Адміністрації цивільної авіації КНР.
Наразі вже чотири літаки готові до експлуатації, ще 20 – планують виготовити до кінця 2016 року. Як прогнозують у Академії авіації загального призначення провінції Ляонін, у 2017 році запрацює завод потужністю 100 літаків в рік.
Як повідомили розробники, RX1E може використовуватися для підготовки пілотів, , проведення рятувальних операцій, метеорологічних спостережень, екскурсій та аерофотозйомки.
Перевага електродвигуна полягає у відсутності шкідливих для атмосфери викидів, а також у порівняно простій конструкції і низькій собівартості. "Це екологічно чистий, безшумний і легкий літальний апарат," – зазначають розробники, наголошуючи, що найтяжче було зробити повітряне судно легким.
На даний момент фахівці намагаються збільшити час польоту двомісного електричного літака до 1,5–2 годин і розробляють чотиримісну «зелену» модель.
Розробники сподіваються, що RX1E завоює внутрішній ринок. Вартість електричного літака становить 163 тисячі доларів.
Згідно з прогнозом, розвиток авіації загального призначення прискориться протягом 13-ї п'ятирічки 2016-2020 рр. До кінця 2020 року у Китаї з’явиться більше 5000 універсальних літаків авіації загального призначення у більш ніж 500 аеропортах.
Китай готовий запустити у серійне виробництво свій перший двомісний електричний літак.
Розроблене в конструкторському бюро Шеньянського аерокосмічного університету легке спортивне повітряне судно RX1E може літати протягом 45-60 хвилин при максимальній швидкості 120 кілометрів на годину вже через годину-півтори зарядки, передає China Daily.
У створенні екологічно чистого транспортного засобу, яке тривало два з половиною роки, також брала участь Академія авіації загального призначення провінції Ляонін. Перші зразки були передані у користування місцевій цивільній авіації. У кінці минулого року RX1E отримав сертифікат льотної придатності в Адміністрації цивільної авіації КНР.
Наразі вже чотири літаки готові до експлуатації, ще 20 – планують виготовити до кінця 2016 року. Як прогнозують у Академії авіації загального призначення провінції Ляонін, у 2017 році запрацює завод потужністю 100 літаків в рік.
Як повідомили розробники, RX1E може використовуватися для підготовки пілотів, , проведення рятувальних операцій, метеорологічних спостережень, екскурсій та аерофотозйомки.
Перевага електродвигуна полягає у відсутності шкідливих для атмосфери викидів, а також у порівняно простій конструкції і низькій собівартості. "Це екологічно чистий, безшумний і легкий літальний апарат," – зазначають розробники, наголошуючи, що найтяжче було зробити повітряне судно легким.
На даний момент фахівці намагаються збільшити час польоту двомісного електричного літака до 1,5–2 годин і розробляють чотиримісну «зелену» модель.
Розробники сподіваються, що RX1E завоює внутрішній ринок. Вартість електричного літака становить 163 тисячі доларів.
Згідно з прогнозом, розвиток авіації загального призначення прискориться протягом 13-ї п'ятирічки 2016-2020 рр. До кінця 2020 року у Китаї з’явиться більше 5000 універсальних літаків авіації загального призначення у більш ніж 500 аеропортах.
0
Коментарі