хочу сюди!
 

Ксюша

44 роки, овен, познайомиться з хлопцем у віці 43-50 років

Робота та поганий характер... коли його варто проявити

Будьте самолюбні: не дозволяйте іншим витрачати ваш час
Згідно з дослідженням американських вчених, двоє з трьох осіб почувають себе  дуже завантаженими на роботі. Якщо вам траплялося засиджуватися в офісі допізна, а в результаті усвідомити, що так нічого і не встигли зробити, значить, ви теж з числа цих людей.
Так, якщо ви не хочете постійно стояти перед дилемою, доробляти робочі завдання вдома або витрачати на них вихідні, - проаналізуйте свій розпорядок дня. Можливо, ви добре організували свій робочий час, але інші люди забирають ваші дорогоцінні години.
Напевно ваші колеги частенько смикають вас через дрібниці. Не дозволяйте їм це робити. Наприклад, коли яка-небудь людина домагається ділової зустрічі з вами, поцікавтеся, з якого питання він хоче поспілкуватися. Дізнайтеся, що він планує обговорити, що хоче отримати, і вже потім призначайте дату і час. Завдяки такому підходу ви зможете підготуватися і при зустрічі відразу перейти до суті питання. Або, наприклад, зустрічатися особисто не знадобитися і все вийде обговорити в листуванні ..
Ваш час є безповоротній. Пам'ятайте про це.

Будьте уперті: йдіть з роботи вчасно
Чи бувало, що після закінчення робочого дня ви ще надовго засиджувалися в офісі? Чи доводилося вам замість відведеної на обід години або півгодини за п'ять хвилин з'їсти свій бутерброд і повертатися до невідкладних справах? Якщо так - ви не цінуєте свій час. А якщо ви цього не робите, то інші теж не будуть. Ніхто з ваших співробітників і начальства не подумає, що крім роботи, у вас є рідні та друзі.
Можливо, вам здається, що працюючи понаднормово, ви станете цінним і незамінним співробітником. У цьому, звичайно, щось є, але з іншого боку - ви навряд чи принесете користь , адже втомлений працівник не може бути ефективним.
Також якщо ви не будете достатньо відпочивати ввечері, то не зможете в повну силу працювати на наступний день. Тому не потрібно планувати свій робочий день так, щоб не було часу навіть пообідати. Згідно з дослідженнями, людина швидше справляється із завданнями і повільніше втомлюється, коли працює за такою схемою: 15 хвилин легкої роботи, 30 хвилин наполегливої праці, 15 хвилин відпочинку. І, звичайно ж, потрібно робити великі перерви на обід, щоб відволіктися.
Для тих, хто не може кинути незакінчені справи і піти додому з чистим серцем, є проста вправа. За 20 хвилин до кінця робочого дня візьміть аркуш паперу і напишіть, як пройшов ваш день і що вам потрібно зробити завтра. Впишіть всі свої ідеї і міркування про майбутні завдання. Завдяки цьому ви зможете звільнитися від думок про них і переключити свою увагу на дозвілля.
Безумовно, ви маєте право йти додому вчасно. Але є випадки, коли варто затриматися, наприклад, коли ви готуєтеся до важливого проекту. Тоді доробити всі невідкладні справи в неробочий час буде вигідно, насамперед, вам.

Будьте непохитні: розставляйте свої пріоритети
І все ж люди, які заважають нам повноцінно жити і результативно працювати - це ми самі, а не наші колеги. Кожен день на нас звалюється велика кількість повідомлень, емейлів, дзвінків і т.д. Коли ви відволікаєтеся на все це, ви не можете сконцентруватися на найбільш важливих завданнях. Тому варто скоротити час, витрачений на робочу переписку в Skype або в пошті, до необхідного мінімуму. Є кілька технік, які допоможуть це зробити:
1) подумайте, які важливі справи вам потрібно зробити за сьогодні, і візьміться за них без зволікань;
2) не перевіряйте повідомлення, поки не виконали головне і найбільш пріоритетне завдання на день;
3) витрачайте ті години, коли ви найбільш активні, бадьорі й ефективні, на найбільш важливу роботу і ні на що інше;
4) відведіть певний проміжок часу на перевірку емейлів і повідомлень.
5) перш, ніж щось зробити, завжди запитуйте себе: «Чи допоможе це виконати 3 найбільш важливі завдання на сьогодні?». Якщо відповідь позитивна - приступайте до задуманого. Якщо негативна - відкладіть задачу і займіться справами, що важливіші.

Будьте егоїстичні: не робіть чужу роботу
Допомагати людям, особливо тим, з ким працюєш пліч-о-пліч, - дуже похвально. Але робити це потрібно, тільки коли у вас дійсно є можливість допомогти, а не на шкоду своїй роботі. Не варто виконувати прохання інших замість своїх службових обов'язків і, вже тим більше, замість свого відпочинку. Навчіться говорити «ні» чужим завданням або порадьте колезі, який просить вас про допомогу, як можна виконати все самостійно.

Будьте зарозумілі: подумайте, наскільки бос залежить від вас
Психолог Лея МакЛеод радить завжди пам'ятати про одне: ваш начальник найняв вас тому, що розраховує справлятися із завданнями набагато краще з вашою допомогою. Незалежно від того, які у вас з ним стосунки, він очікує, що ви підвищите якість роботи його відділу і компанії в цілому.
Багато хто любить знаходити помилки в роботі свого начальника, помічати, що він робить не так. Але говорити і навіть роздумувати про це - безперспективне і дурне заняття. Краще зосередьтеся на тому, що ви можете зробити для поліпшення роботи вашої компанії.
Дозвольте собі бути трохи зарозумілим: подумайте, що начальник без вас не впорається. І виконуйте свої службові обов'язки виходячи з цього переконання. Це буде мотивувати вас. А з часом ви зможете стати дійсно незамінним співробітником і домогтися підвищення.
0

Коментарі