Велосипедне рекламне агентство з оплатою по поїздкам
- 05.08.15, 17:25
Житель штату Міннесота, Майло Амундсен (Milo Amundsen) відкрив рекламне агентство і став продавати брендам їх розміщення на власному велосипеді з оплатою за кількістю зроблених поїздок.
Він заснував компанію Ad Cycle (входить до складу холдингу Milo Enterprises). Призначивши самого себе її генеральним директором, хлопчик став укладати контракти з місцевими та національними брендами, пропонуючи їм купити рекламу на його велосипеді.
В цілому йому вдалося залучити близько 12 клієнтів - від невеликих компаній до великого сервісу поштової доставки UPS. Кожному з них Амундсен запропонував модель роботи з фіксованою оплатою в $ 10 за п'ять поїздок «туди-назад навколо міста».
З появою перших клієнтів 12-річний Майло найняв на роботу свою 14-річну сестру Еббі як бізнес-менеджера. Сестра допомагає йому вести облік брендів, які підписали контракт.
Рекламна агенція Ad Cycle стала його третім бізнес-проектом. Раніше він займався перепродажем курячих яєць у власній компанії «Yolks & Jokes». Яйця школяр пакував в коробки з написаними на них жартами.
Ще одним стартапом Амундсена був сервіс продажу «солодкої води за передплатою». За $ 30 в місяць хлопчик розвозив всім клієнтам по банці холодної газованої води щопонеділка.
Він заснував компанію Ad Cycle (входить до складу холдингу Milo Enterprises). Призначивши самого себе її генеральним директором, хлопчик став укладати контракти з місцевими та національними брендами, пропонуючи їм купити рекламу на його велосипеді.
В цілому йому вдалося залучити близько 12 клієнтів - від невеликих компаній до великого сервісу поштової доставки UPS. Кожному з них Амундсен запропонував модель роботи з фіксованою оплатою в $ 10 за п'ять поїздок «туди-назад навколо міста».
З появою перших клієнтів 12-річний Майло найняв на роботу свою 14-річну сестру Еббі як бізнес-менеджера. Сестра допомагає йому вести облік брендів, які підписали контракт.
Рекламна агенція Ad Cycle стала його третім бізнес-проектом. Раніше він займався перепродажем курячих яєць у власній компанії «Yolks & Jokes». Яйця школяр пакував в коробки з написаними на них жартами.
Ще одним стартапом Амундсена був сервіс продажу «солодкої води за передплатою». За $ 30 в місяць хлопчик розвозив всім клієнтам по банці холодної газованої води щопонеділка.
7381АК
0
Коментарі